eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ChełmDostawa urządzeń elektrycznych i aparatury łączeniowej w ramach realizacji zadania "Inicjatywa wsparcia dążenia do doskonałości"



Ogłoszenie z dnia 2021-11-03


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa urządzeń elektrycznych i aparatury łączeniowej w ramach realizacji zadania „Inicjatywa wsparcia dążenia do doskonałości”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Chełmie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 110607010

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Pocztowa 54

1.5.2.) Miejscowość: Chełm

1.5.3.) Kod pocztowy: 22-100

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@pwszchelm.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://pwszchelm.edu.pl/index.php/pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/pwszchelm/proceedings

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa urządzeń elektrycznych i aparatury łączeniowej w ramach realizacji zadania „Inicjatywa wsparcia dążenia do doskonałości”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c71ea4f1-178b-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00254348

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00110739/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.7 Doposażenie laboratoriów: maszyn i napędów elektrycznych, automatyki i robotyki

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00183882/03

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: K-ZP.251.71.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 1: zestaw aparatury pomiarowej.
1. Multimetr cyfrowy 2 szt.
2. Multimetr cyfrowy 8 szt.
3. Oscyloskop cyfrowy 2 szt.
4. Zasilacz laboratoryjny 4 szt.

4.5.3.) Główny kod CPV: 38300000-8 - Przyrządy do pomiaru

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30237280-5 - Akcesoria zasilające

38342000-4 - Oscyloskopy

38552000-9 - Mierniki elektroniczne

4.5.5.) Wartość części: 47154,47 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 2: zestaw aparatury kontrolno-pomiarowej:
1. Sterownik (platforma typu m.in. myRIO-1900 4 szt.;
2. Zestawy do platformy typu m.in myRIO 4 kpl;
3. Platforma z serwonapędem 1 szt.

4.5.3.) Główny kod CPV: 31682210-5 - Aparatura i sprzęt sterujący

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30211300-4 - Platformy komputerowe

4.5.5.) Wartość części: 32032,52 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 3: zestaw aparatury perfekcyjnej:
1. Sterownik PLC + panel HMI - zestaw 6 szt.
2. Program do wykonywania kompleksowych obliczeń w sieciach elektroenergetycznych 1 szt.
3. Miernik udarowy rezystancji uziemienia 1 szt.
4. Ogniwo Peltiera 2 szt.
5. Miernik rezystancji uziemienia i rezystywności gruntu 1 szt.
6. Miernik rezystancji izolacji 1 szt.
7. Analizator widma z anteną 1 szt.
8. Zestaw RF i komunikacji 1 szt.
9. Miernik pola elektromagnetycznego wysokich częstotliwości 1 szt.
10. Wielofunkcyjny miernik parametrów instalacji elektrycznej 1 szt.
11. Zestaw gwiazda-trójkąt 1 szt.
12. Rozrusznik silnikowy nawrotny 1 szt.
13. Miernik cyfrowy wielofunkcyjny tablicowy LCD 1 szt.
14. Wyłącznik mocy 1 szt.
15. Rozłącznik izolacyjny 1 szt.
16. Wyłącznik mocy 100A 1 szt.
17. Wyłącznik różnicowoprądowy 1 szt.
18. Wyłącznik różnicowoprądowy 1 szt.
19. Inwerter 1 szt.
20. Hybrydowy zestaw solarny off-grid 1 szt.
21. Mikroinwerter fotowoltaiczny on-grid 1 szt.
22. Silnik elektryczny trójfazowy 1 szt.
23. Zespół napędowy z silnikiem DC, sterowaniem, dedykowanym pakietem akumulatorów wbudowanych 1 szt.
24. Oprawa uliczna 3 szt.
25. Oprawa uliczna 4 szt.
26. Wyłącznik nadprądowy selektywny 1 szt.
27. Wyłącznik nadprądowy selektywny 1 szt.
28. Licznik energii elektrycznej 3-fazowy 1 szt.
29. Laser CNC 1 szt.

4.5.3.) Główny kod CPV: 31682210-5 - Aparatura i sprzęt sterujący

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

38636110-6 - Lasery przemysłowe

48310000-4 - Pakiety oprogramowania do tworzenia dokumentów

4.5.5.) Wartość części: 94723,58 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 57047,92 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 74682,65 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 57047,92 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AM Technologies Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka Jawna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5262354693

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 57047,92 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-12-01

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 39606 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 39606 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 39606 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 134992,5 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 134992,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 134992,5 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Supply24 Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8971876762

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 134992,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-12-01

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.