Ogłoszenie z dnia 2021-11-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00183882/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-09-17
- 2021/BZP 00183882/02 - Ogłoszenie z dnia 2021-09-17 (po zmianach)
- 2021/BZP 00183968/01 - Modyfikacja z dnia 2021-09-17
- 2021/BZP 00193374/01 - Modyfikacja z dnia 2021-09-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa urządzeń elektrycznych i aparatury łączeniowej w ramach realizacji zadania „Inicjatywa wsparcia dążenia do doskonałości”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Chełmie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 110607010
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Pocztowa 54
1.5.2.) Miejscowość: Chełm
1.5.3.) Kod pocztowy: 22-100
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@pwszchelm.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://pwszchelm.edu.pl/index.php/pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/pwszchelm/proceedings1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa urządzeń elektrycznych i aparatury łączeniowej w ramach realizacji zadania „Inicjatywa wsparcia dążenia do doskonałości”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c71ea4f1-178b-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00254348
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00110739/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.7 Doposażenie laboratoriów: maszyn i napędów elektrycznych, automatyki i robotyki
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00183882/03
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: K-ZP.251.71.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 1: zestaw aparatury pomiarowej.1. Multimetr cyfrowy 2 szt.
2. Multimetr cyfrowy 8 szt.
3. Oscyloskop cyfrowy 2 szt.
4. Zasilacz laboratoryjny 4 szt.
4.5.3.) Główny kod CPV: 38300000-8 - Przyrządy do pomiaru
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30237280-5 - Akcesoria zasilające
38342000-4 - Oscyloskopy
38552000-9 - Mierniki elektroniczne
4.5.5.) Wartość części: 47154,47 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 2: zestaw aparatury kontrolno-pomiarowej:1. Sterownik (platforma typu m.in. myRIO-1900 4 szt.;
2. Zestawy do platformy typu m.in myRIO 4 kpl;
3. Platforma z serwonapędem 1 szt.
4.5.3.) Główny kod CPV: 31682210-5 - Aparatura i sprzęt sterujący
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30211300-4 - Platformy komputerowe
4.5.5.) Wartość części: 32032,52 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 3: zestaw aparatury perfekcyjnej:1. Sterownik PLC + panel HMI - zestaw 6 szt.
2. Program do wykonywania kompleksowych obliczeń w sieciach elektroenergetycznych 1 szt.
3. Miernik udarowy rezystancji uziemienia 1 szt.
4. Ogniwo Peltiera 2 szt.
5. Miernik rezystancji uziemienia i rezystywności gruntu 1 szt.
6. Miernik rezystancji izolacji 1 szt.
7. Analizator widma z anteną 1 szt.
8. Zestaw RF i komunikacji 1 szt.
9. Miernik pola elektromagnetycznego wysokich częstotliwości 1 szt.
10. Wielofunkcyjny miernik parametrów instalacji elektrycznej 1 szt.
11. Zestaw gwiazda-trójkąt 1 szt.
12. Rozrusznik silnikowy nawrotny 1 szt.
13. Miernik cyfrowy wielofunkcyjny tablicowy LCD 1 szt.
14. Wyłącznik mocy 1 szt.
15. Rozłącznik izolacyjny 1 szt.
16. Wyłącznik mocy 100A 1 szt.
17. Wyłącznik różnicowoprądowy 1 szt.
18. Wyłącznik różnicowoprądowy 1 szt.
19. Inwerter 1 szt.
20. Hybrydowy zestaw solarny off-grid 1 szt.
21. Mikroinwerter fotowoltaiczny on-grid 1 szt.
22. Silnik elektryczny trójfazowy 1 szt.
23. Zespół napędowy z silnikiem DC, sterowaniem, dedykowanym pakietem akumulatorów wbudowanych 1 szt.
24. Oprawa uliczna 3 szt.
25. Oprawa uliczna 4 szt.
26. Wyłącznik nadprądowy selektywny 1 szt.
27. Wyłącznik nadprądowy selektywny 1 szt.
28. Licznik energii elektrycznej 3-fazowy 1 szt.
29. Laser CNC 1 szt.
4.5.3.) Główny kod CPV: 31682210-5 - Aparatura i sprzęt sterujący
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
38636110-6 - Lasery przemysłowe
48310000-4 - Pakiety oprogramowania do tworzenia dokumentów
4.5.5.) Wartość części: 94723,58 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 57047,92 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 74682,65 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 57047,92 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AM Technologies Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka Jawna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5262354693
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
AM TECHNOLOGIES SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
AM TECHNOLOGIES SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 57047,92 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-12-01Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 39606 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 39606 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 39606 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 134992,5 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 134992,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 134992,5 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Supply24 Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8971876762
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 134992,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-12-01INNE PRZETARGI Z CHEŁMA
- "Operator wózków jezdniowych specjalizowanych"
- Świadczenie usługi polegającej na przygotowywaniu, dostarczaniu i wydawaniu obiadów dla Szkoły Podstawowej nr 8 im. Bolesława Zygmunta Wirskiego w Chełmie w 2025 roku
- Sukcesywna dostawa owoców i warzyw do siedziby Strzeżonego Ośrodka dla Cudzoziemców PSG w Białej Podlaskiej
- Sukcesywna dostawa mięsa i wędlin do Strzeżonego Ośrodka dla Cudzoziemców PSG w Białej Podlaskiej
- Wykonanie zagospodarowania poscaleniowego w ramach zadania pn. "Scalanie gruntów obrębów Busówno, Busówno-Kolonia i Pniówno, gmina Wierzbica, powiat chełmski, województwo lubelskie"- ETAP II
- Ubezpieczenie majątku i innych interesów Miejskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o.
więcej: przetargi w Chełmie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup wraz z montażem systemu audio-video i nagłośnienia na sali konferencyjnej
- Dostawa akcesoriów komputerowych i laptopów z oprogramowaniem na rzecz Instytutu Agrofizyki im. B. Dobrzańskiego Polskiej Akademii Nauk w Lublinie - 9 części
- Dostawa 13 kompletów sterowników PLC wraz z kompatybilnymi kartami rozszerzającymi funkcjonalność
- Zakup licencji oprogramowania biurowego
- "Zakup sprzętu komputerowego i licencji"
- Zakup i dostawa 100 sztuk komputerów wraz z oprogramowaniem oraz z gwarancją zachowania dysków (keep your hard drive) dla Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Praga-Południe m.st. Warszawy.
więcej: Platformy komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.