eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łagów"Przebudowa, rozbudowa istniejącego budynku szkoły podstawowej w Czyżowie wraz ze zmianą sposobu użytkowania części obiektu na oddział żłobka"



Ogłoszenie z dnia 2021-11-03


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Przebudowa, rozbudowa istniejącego budynku szkoły podstawowej w Czyżowie wraz ze zmianą sposobu użytkowania części obiektu na oddział żłobka”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ŁAGÓW

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291010286

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 62

1.5.2.) Miejscowość: Łagów

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-025

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki

1.5.7.) Numer telefonu: 41 343 70 54

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@lagowgmina.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lagowgmina.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://lagowgmina.ezamawiajacy.pl/app/login

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Przebudowa, rozbudowa istniejącego budynku szkoły podstawowej w Czyżowie wraz ze zmianą sposobu użytkowania części obiektu na oddział żłobka”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-aa402c34-fe90-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00254362

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002522/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.6 Adaptacja i wyposażenie pomieszczeń na żłobek, organizacja placu zabaw dla dzieci w ramach projektu "Bajkowy żłobek w Gminie Łagów"

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

"Bajkowy żłobek w gminie Łagów" w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014-2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00150970/03

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 271.23.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 402023,41 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 1: Adaptacja pomieszczeń na żłobek
Zakres przedmiotu zamówienia dla zadania 1 obejmuje m.in.:
1) Roboty rozbiórkowe w tym:
-roboty przygotowawcze,
-rozbiórka urządzeń instalacji wodociągowej i armatury,
-rozbiórka instalacji wewnętrznej elektrycznej,
-rozbiórka drzwi,
-rozbiórka ścian murowanych,
-rozbiórka elementów wykończeniowych sufitów i ścian,
-rozbiórka warstw wykończeniowych posadzek,
-wywóz gruzu i utylizacja materiałów z rozbiórek wraz z kosztami utylizacji.
2) Roboty murarskie:
- wykonanie ścianek działowych z bloczków z betonu komórkowego gr. 11,5cm
- ułożenie nowych nadproży systemowych,
- wykonanie nowych kominów wentylacyjnych.
3) Remont stolarki okiennej i drzwiowej:
Zakres obejmuje wszystkie czynności umożliwiające i mające na celu dostawę i montaż:
- drzwi zewnętrznych wraz z ościeżnicami, okuciami
- drzwi wewnętrznych wraz z ościeżnicami, okuciami,
- uszczelnienie styku ramy ze ścianą.
4) Roboty tynkarskie obejmujące wykonanie:
- tynków cementowo-wapiennych wewnętrznych ścian,
- tynków cementowo-wapiennych kat. III z gładzią gipsową w pom. mokrych;
- tynków cementowo-wapiennych ościeży
5) Układanie glazury- wykonanie okładzin ściennych z glazury
6) Roboty malarskie:
- roboty przygotowawcze
- gruntowanie przed malowaniem
- malowanie okładzin ścian i sufitów farbami akrylowymi
7) Wykonie posadzek- Wykonie warstw nawierzchniowych wewnątrz pomieszczeń-płytki gresowe wraz z cokolikami.
8) Wykonanie i odbiór robót instalacji wodociągowo-kanalizacyjnych

* Roboty dotyczące instalacji wodociągowej:
- wykucie bruzd w ścianach/montaż w wylewce,
- wymiana rurociągów na rury tworzywowe wielowarstwowe,
- montaż wodomierza,
- montaż zaworów odcinających Dn-50,
- płukanie instalacji wodociągowej,
- próba szczelności instalacji.
* Roboty dotyczące instalacji kanalizacyjnej:
- wymiana rur kanalizacyjnych na PVC,
- montaż wpustów podłogowych,
- uzupełnienie bruzd w ścianach i posadzkach,
- próby instalacji.
* Zainstalowanie urządzeń sanitarnych:
- umywalki z bateriami
- WC
9) Wykonanie i odbiór robót sanitarnych związanych z wykonaniem instalacji centralnego ogrzewania:
- wymiana rur, kształtek i podejść instalacji centralnego ogrzewania,
- wymiana grzejników,
- wymiana armatury,
- montaż zaworów termostatycznych,
-montaż zaworów odcinających,
- montaż odpowietrzników,
- rozruch i regulacja instalacji.
* Ponadto wykonanie zabezpieczeń antykorozyjnych:
- oczyszczenie powierzchni rurociągów przeznaczone do malowania,
- nałożenie powłoki malarskiej

a) Wykonanie i odbiór robót elektrycznych związanych z kładzeniem kabli i przewodów elektrycznych w przedmiotowym budynku dla zapewnienia jego prawidłowego funkcjonowania.
b) Wykonanie i odbiór robót elektrycznych związanych z budową oraz zainstalowaniem rozdzielnic i głównego wyłącznika prądu.
c) Wykonanie i odbiór robót elektrycznych związanych z montażem oświetlenia i gniazd wtykowych:
- montaż oświetlenia wewnętrznego podstawowego,
- montaż gniazd wtykowych,
- inne niezbędne

4.5.3.) Główny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia

45252000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy zakładów uzdatniania, oczyszczania oraz spalania odpadów

45262500-6 - Roboty murarskie i murowe

45262690-4 - Remont starych budynków

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45312311-0 - Montaż instalacji piorunochronnej

45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania

45315100-9 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne

45315700-5 - Instalowanie stacji rozdzielczych

45321000-3 - Izolacja cieplna

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45410000-4 - Tynkowanie

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45431200-9 - Kładzenie glazury

45432100-5 - Kładzenie i wykładanie podłóg

45442100-8 - Roboty malarskie

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.5.5.) Wartość części: 319950,85 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 2: Zagospodarowanie terenu wokół budynku oraz wykonanie placu zabaw
Roboty ziemne związane z zagospodarowaniem terenu:
- roboty przygotowawcze,
- roboty ziemne,
- dojścia, opaski wokół budynku, chodniki,
- pochylnia dla niepełnosprawnych,
- taras,
- schody wejściowe,
- zagospodarowanie placu zabaw,
- zieleń,
- plantowanie terenu,
- ogrodzenie placu zabaw,
- zbiornik na nieczystości.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

34928200-0 - Ogrodzenia

37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

45233253-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych

4.5.5.) Wartość części: 82072,56 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 490000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 497737,42 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 490000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Eko Bud Hurtownia i Usługi Budowlane

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6570005380

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 01-031

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 490000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 161659,59 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 161659,59 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 161659,59 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUG KOMUNALNYCH ŁAGÓW Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6572919724

7.3.4) Miejscowość: Łagów

7.3.5) Kod pocztowy: 26-025

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 161659,59 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.