Ogłoszenie z dnia 2023-06-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00189959/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-04-24
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja obiektów użyteczności publicznej w Gminie Iłowo-Osada
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA IŁOWO-OSADA
1.3.) Oddział zamawiającego: GMINA IŁOWO-OSADA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 130378120
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Wyzwolenia 5
1.5.2.) Miejscowość: Iłowo-Osada
1.5.3.) Kod pocztowy: 13-240
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski
1.5.7.) Numer telefonu: 236541014
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@ugilowo-osada.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.ilowo-osada.biuletyn.net
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-3b7e1f04-e29c-11ed-9355-06954b8c6cb91.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja obiektów użyteczności publicznej w Gminie Iłowo-Osada2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3b7e1f04-e29c-11ed-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00254381
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00006143/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 Modernizacja obiektów użyteczności publicznej w Gminie Iłowo-Osada
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00189959
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RI.271.8.2023.PN
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 186070,20 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ 1 „Doposażenie placu zabaw w m. Białuty”.1) Przedmiot zamówienia polega na wykonaniu następujących prac na działce nr 157, obręb Białuty:
• Montaż urządzeń placu zabaw:
- Montaż tablicy informacyjnej wraz ze słupkiem -1 szt.,
- Demontaż istniejących urządzeń placu zabaw wraz z wywiezieniem na miejsce wskazane przez Zamawiającego - 1 kpl
- Montaż zestawu zabawowego dużego przeznaczonego dla dzieci w wieku
od 4 do 10 lat – 1 szt.,
- Montaż urządzenia placu zabaw - karuzela tarczowa – 1 szt.,
- Montaż urządzenia placu zabaw - huśtawka wagowa – 1 szt.,
- Montaż urządzenia placu zabaw - huśtawka wagowa z czterema siedziskami – 1 szt.,
- Montaż urządzenia placu zabaw - bujak sprężynowy – 1 szt.
- Montaż urządzenia placu zabaw - kiwak podwójny sprężynowy – 1 szt.,
• Nawierzchnie bezpieczne:
- Mechaniczne wykonanie koryta głębokości 20cm w gruncie kat.I-IV wraz z odwozem urobku do 10 km. – 36 m2,
- Wyłożenie agrowłókniną - 36 m2,
- Wykonanie i zagęszczanie ręczne warstwy odsączającej z piasku w korycie i na poszerzeniach, - grubość warstwy po zagęszczeniu 20 cm – piasek płukany - 36 m2,
- Koszenie kosiarką mechaniczną trawnika częściowo obsadzonego w terenie płaskim – 500,00 m2.
2) Przedmiot zamówienia w zakresie szczegółowym określa dokumentacja projektowa do zgłoszenia budowy tj. Załącznik nr 7 część 1 do SWZ: Przedmiar robót, STWiOR, Dokumentacja techniczna.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45112720-8 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg
45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw
45212140-9 - Obiekty rekreacyjne
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw
45262300-4 - Betonowanie
4.5.5.) Wartość części: 48334,33 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ 2 „Doposażenie placu zabaw w m. Mławka”.1) Przedmiot zamówienia polega na wykonaniu następujących prac na działce nr 20/4, obręb Mławka:
• Montaż urządzeń placu zabaw:
- Montaż tablicy informacyjnej wraz ze słupkiem -1 szt.,
- Montaż zestawu zabawowego – zjazd linowy – 1 szt.,
- Montaż urządzenia placu zabaw – trampolina – 2 szt.,
- Wymiana siedziska istniejącej huśtawki łańcuchowej na siedzisko typu "bocianie gniazdo" – 1 szt.,
• Nawierzchnie bezpieczne:
- Mechaniczne wykonanie koryta głębokości 20cm w gruncie kat. I-IV wraz z odwozem na wskazane miejsce przez Zamawiającego do 10 km.- 112,00 m2,
- Wyłożenie agrowłókniną - 112,00 m2,
- Wykonanie i zagęszczanie ręczne warstwy odsączającej z piasku w korycie i na poszerzeniach, - grubość warstwy po zagęszczeniu 20 cm – piasek płukany - 112,00 m2,
- Koszenie kosiarką mechaniczną trawnika częściowo obsadzonego w terenie płaskim – 550,00 m2.
2) Przedmiot zamówienia w zakresie szczegółowym określa dokumentacja projektowa do zgłoszenia budowy tj. Załącznik nr 7 część 2 do SWZ: Przedmiar robót, STWiOR, Dokumentacja techniczna.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45112720-8 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg
45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw
45212140-9 - Obiekty rekreacyjne
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw
45262300-4 - Betonowanie
4.5.5.) Wartość części: 44414,02 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ 3 „Budowa siłowni zewnętrznej w m. Mansfeldy”.1) Przedmiot zamówienia polega na wykonaniu następujących prac na działce nr 52, obręb Mansfeldy:
• Montaż urządzeń placu zabaw:
- Montaż ławki (ławka drewniana z oparciem, konstrukcja metal/żeliwo lub inna równoważna) – 1 szt.,
- Montaż koszy na śmieci (montowane na słupku wsporczym, konstrukcja stalowa, obudowana elem. drewnianymi) – 2 szt.,
- Montaż tablicy informacyjnej wraz ze słupkiem -1 szt.,
- Montaż urządzenia siłowni terenowej - wioślarz + prasa nożna– 1 szt.,
- Montaż urządzenia siłowni terenowej - orbitrek– 1 szt.,
- Montaż urządzenia siłowni terenowej - biegacz– 1 szt.,
- Koszenie kosiarką mechaniczną trawnika częściowo obsadzonego w terenie płaskim – 350,00 m2.
2) Przedmiot zamówienia w zakresie szczegółowym określa dokumentacja projektowa do zgłoszenia budowy tj. Załącznik nr 7 część 3 do SWZ: Przedmiar robót, STWiOR, Dokumentacja techniczna.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45112720-8 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg
45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw
45212140-9 - Obiekty rekreacyjne
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw
45262300-4 - Betonowanie
4.5.5.) Wartość części: 14514,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ 4 „Zagospodarowanie terenu rekreacyjnego w m. Purgałki"1) Przedmiotem opracowania jest projekt budowy altany oraz wykonanie nasadzeń niskopiennych na dz. nr 115 obręb Purgałki. Istniejąca działka stanowi teren rekreacyjny gminny. Zagospodarowanie ma na celu poprawienie dostępności terenu rekreacyjnego poprzez budowę altany przeznaczonej dla społeczności lokalnej sołectwa Purgałki. Zakres robót obejmuje wykonanie następujących prac:
• Wykonanie altany rekreacyjnej o pow. zab.23,36m2 – 1 szt,
• Wykonanie i montaż ławostołu wewnątrz altany – 1 szt.,
• Montaż ławek – 2 szt., i kosza na śmieci – 1 szt.,
• Zagospodarowanie terenu:
- Wykonanie nasadzeń niskopiennych – 48 szt,
- Ręczne plantowanie powierzchni – 550,00 m2,
- Obsianie trawą – 550,00 m2.
2) Przedmiot zamówienia w zakresie szczegółowym określa dokumentacja projektowa do zgłoszenia budowy tj. Załącznik nr 7 część 4 SWZ: Przedmiar robót, Dokumentacja techniczna, Opis techniczny, Projekt Zagospodarowania działki.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45112720-8 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg
45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw
45212140-9 - Obiekty rekreacyjne
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw
45262300-4 - Betonowanie
4.5.5.) Wartość części: 107918,97 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ 5 „Wyposażenie terenu rekreacyjnego w m. Narzym”.1) Przedmiot zamówienia polega na wykonaniu następujących prac na działce nr 375/26, obręb Narzym:
• Montaż urządzeń placu zabaw:
- Demontaż istniejących urządzeń placu zabaw wskazanych przez Zamawiającego wraz z wywiezieniem na miejsce wskazane przez Zamawiającego do 10 km,
- Montaż ławek (ławka drewniana z oparciem, konstrukcja metal/żeliwo lub inna równoważna) – 2 szt.,
- Montaż kosza na śmieci (montowane na słupku wsporczym, konstrukcja stalowa, obudowana elem. drewnianymi) – 1 szt.,
- Montaż tablicy informacyjnej wraz ze słupkiem -1 szt.,
- Montaż zestawu zabawowego dużego przeznaczonego dla dzieci w wieku od 4 do 10 lat – 1 szt.,
- Montaż urządzenia siłowni terenowej - wioślarz + prasa nożna– 1 szt.,
- Montaż urządzenia siłowni terenowej - orbitrek– 1 szt.,
- Montaż urządzenia siłowni terenowej - biegacz– 1 szt.,
- Montaż urządzenia siłowni terenowej - ławeczka do ćwiczeń – 1 szt.,
- Montaż urządzenia siłowni terenowej – motylek – 1 szt.,
• Nawierzchnie bezpieczne:
- Mechaniczne wykonanie koryta głębokości 20cm w gruncie kat.I-IV wraz z odwozem – 70,00 m2,
- Wyłożenie agrowłókniną – 70,00 m2,
- Wykonanie warstw odsączających z piasku w korycie i na poszerzeniach, wykonanie i zagęszczanie ręczne - grubość warstwy po zagęszczeniu 20 cm – piasek płukany - 70,00 m2,
- Koszenie kosiarką mechaniczną trawnika częściowo obsadzonego w terenie płaskim – 500,00 m2.
2) Przedmiot zamówienia w zakresie szczegółowym określa dokumentacja projektowa do zgłoszenia budowy tj. Załącznik nr 7 część 5 do SWZ: Przedmiar robót, STWiOR, Dokumentacja techniczna.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45112720-8 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg
45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw
45212140-9 - Obiekty rekreacyjne
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw
45262300-4 - Betonowanie
4.5.5.) Wartość części: 58099,05 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 48334,33 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 57588,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 48334,33 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SIMBA Group Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 9462647108
7.3.3) Ulica: Zimna 15
7.3.4) Miejscowość: Lublin
7.3.5) Kod pocztowy: 20-204
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 48334,33 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne: art. 255 pkt 3) ustawy Pzp.
Zamawiający unieważnia postępowanie, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia chyba, że Zamawiający może zwiększyć tą kwotę do ceny kosztu najkorzystniejszej oferty.
Uzasadnienie faktyczne:
Zamawiający unieważnia postępowanie, ponieważ oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 44414,02 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 74033,70 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 14514,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 25830,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 14514,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: NOBA-EXIM Bartłomiej Norkowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 8791277149
7.3.3) Ulica: Kawęczyn 1
7.3.4) Miejscowość: Dobrzejewice
7.3.5) Kod pocztowy: 87-123
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 14514,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 107918,97 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 107918,97 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 107918,97 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: HALTOM SPORT Tomasz Tylicki
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 5691383850
7.3.3) Ulica: Jasna 1A
7.3.4) Miejscowość: Mława
7.3.5) Kod pocztowy: 06-500
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
NOBA-EXIM Bartłomiej Norkowski
jakie przetargi wygrała firma
NOBA-EXIM Bartłomiej Norkowski
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 107918,97 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 58099,05 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 120477,27 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 58099,05 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FIT PARK SP. ZO.O. SP. K.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 9562310727
7.3.3) Ulica: Turkusowa 60
7.3.4) Miejscowość: Toruń
7.3.5) Kod pocztowy: 87-100
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 58099,05 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI IŁOWO-OSADA
więcej: przetargi IŁOWO-OSADA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego w Bisztynku".
- Rozwój infrastruktury drogowej na terenie gminy Deszczno
- Budowa i modernizacja infrastruktury wodociągowej na terenie Miasta i Gminy Sanniki
- "Wykonanie właściwych prac budowlanych w celu stabilizacji osuwisk na drogach powiatu leskiego ".
- Roboty remontowe i prace konserwatorskie w budynku Kaponiery Środkowej i przejścia podziemnego pod Sucha Fosą wraz z rekonstrukcją muru Carnot'a
- Przebudowa drogi gminnej nr 109414L w miejscowości Zynie
więcej: Wyposażenie placów zabaw »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.