eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi InowrocławDostawa odczynników niezbędnych do prowadzenia diagnostyki mikrobiologicznej na potrzeby Szpitala Wielospecjalistycznego im. dr. Ludwika Błażka w Inowrocławiu



Ogłoszenie z dnia 2023-06-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa odczynników niezbędnych do prowadzenia diagnostyki mikrobiologicznej na potrzeby Szpitala Wielospecjalistycznego im. dr. Ludwika Błażka w Inowrocławiu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Szpital Wielospecjalistyczny im. dr.L udwika Błażka w Inowrocławiu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092358780

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Poznańska 97

1.5.2.) Miejscowość: Inowrocław

1.5.3.) Kod pocztowy: 88-100

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowrocławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zam.pub3@szpitalino.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.pszozino.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.platformazakupowa.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa odczynników niezbędnych do prowadzenia diagnostyki mikrobiologicznej na potrzeby Szpitala Wielospecjalistycznego im. dr. Ludwika Błażka w Inowrocławiu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-944d6057-c957-11ed-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00254412

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00111225/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Odczynniki do mikrobiologii - testy do oznaczeń

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00147849

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: M-7/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiot zamówienia stanowi dostawę odczynników niezbędnych do prowadzenia diagnostyki mikrobiologicznej na potrzeby Szpitala Wielospecjalistycznego w Inowrocławiu, w okresie 36 miesięcy od dnia podpisania umowy.
2) Czas trwania realizacji zamówienia określony na 36 miesięcy może ulec przedłużeniu przez Zamawiającego w przypadku, gdy Zamawiający nie wykorzystał ilości asortymentu określonego przedmiotem umowy.
3) Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych
a) Oferowane produkty muszą posiadać wymagane świadectwa dopuszczenia do stosowania w publicznej służbie zdrowia.
b) Ilości podane w Załączniku nr 2 stanowią szacunkowe zużycie na okres 20 miesięcy i mogą ulec zmniejszeniu do 20% niewykorzystanej ilości, nie stanowiąc zobowiązania Zamawiającego do jej pełnej realizacji, ani też podstawy do dochodzenia przez Wykonawcy roszczeń odszkodowawczych z tytułu niewykorzystania maksymalnej wartości zamówienia.
4) Miejsce realizacji zamówienia: Szpital Wielospecjalistyczny im. dr. Ludwika Błażka, ul. Poznańska 97, 88-100 Inowrocław.
5) Wspólny Słownik Zamówień: CPV: 33696500-0 – odczynniki laboratoryjne
6) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik Nr 2 do SWZ – Formularz asortymentowo-cenowy,
7) Projektowane postanowienia umowy – Załącznik nr 5 do SWZ.
8) Gwarancja i rękojmia
a) Wymagany termin ważności przedmiotu umowy – 2/3 terminu określonego przez producenta
b) Wymagany okres rękojmi na przedmiot umowy – 24 miesiące.
c) Zamawiający wymaga próbek w ilości 10 szt. do użytku handlowego z
dołączonym certyfikatem kontroli jakości dla Pakietu Nr 5 poz.4
9) Termin realizacji bieżącego zamówienia – maksymalnie do 5 dni roboczych
UWAGA!!!
Wykonawca zobowiązany jest w przypadku wybrania jego oferty w zakresie
pakietu nr 1 do nieodpłatnego użyczenia 9 szt. dyspenserów na 6 krążków, jeśli
jego krążki nie są kompatybilne z dyspenserami będącymi w posiadaniu
laboratorium (firmy Becton Dicinson), lub jednego, jeśli są kompatybilne.
umożliwiający przechowywanie krążków wraz z dyspenserem w lodówce w temp.
od -20 do +8°C

4.5.3.) Główny kod CPV: 33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne

4.5.5.) Wartość części: 91500,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiot zamówienia stanowi dostawę odczynników niezbędnych do prowadzenia diagnostyki mikrobiologicznej na potrzeby Szpitala Wielospecjalistycznego w Inowrocławiu, w okresie 36 miesięcy od dnia podpisania umowy.
2) Czas trwania realizacji zamówienia określony na 36 miesięcy może ulec przedłużeniu przez Zamawiającego w przypadku, gdy Zamawiający nie wykorzystał ilości asortymentu określonego przedmiotem umowy.
3) Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych
a) Oferowane produkty muszą posiadać wymagane świadectwa dopuszczenia do stosowania w publicznej służbie zdrowia.
b) Ilości podane w Załączniku nr 2 stanowią szacunkowe zużycie na okres 20 miesięcy i mogą ulec zmniejszeniu do 20% niewykorzystanej ilości, nie stanowiąc zobowiązania Zamawiającego do jej pełnej realizacji, ani też podstawy do dochodzenia przez Wykonawcy roszczeń odszkodowawczych z tytułu niewykorzystania maksymalnej wartości zamówienia.
4) Miejsce realizacji zamówienia: Szpital Wielospecjalistyczny im. dr. Ludwika Błażka, ul. Poznańska 97, 88-100 Inowrocław.
5) Wspólny Słownik Zamówień: CPV: 33696500-0 – odczynniki laboratoryjne
6) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik Nr 2 do SWZ – Formularz asortymentowo-cenowy,
7) Projektowane postanowienia umowy – Załącznik nr 5 do SWZ.
8) Gwarancja i rękojmia
a) Wymagany termin ważności przedmiotu umowy – 2/3 terminu określonego przez producenta
b) Wymagany okres rękojmi na przedmiot umowy – 24 miesiące.
c) Zamawiający wymaga próbek w ilości 10 szt. do użytku handlowego z
dołączonym certyfikatem kontroli jakości dla Pakietu Nr 5 poz.4
9) Termin realizacji bieżącego zamówienia – maksymalnie do 5 dni roboczych
UWAGA!!!
Wykonawca zobowiązany jest w przypadku wybrania jego oferty w zakresie
pakietu nr 1 do nieodpłatnego użyczenia 9 szt. dyspenserów na 6 krążków, jeśli
jego krążki nie są kompatybilne z dyspenserami będącymi w posiadaniu
laboratorium (firmy Becton Dicinson), lub jednego, jeśli są kompatybilne.
umożliwiający przechowywanie krążków wraz z dyspenserem w lodówce w temp.
od -20 do +8°C

4.5.3.) Główny kod CPV: 33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne

4.5.5.) Wartość części: 18829,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiot zamówienia stanowi dostawę odczynników niezbędnych do prowadzenia diagnostyki mikrobiologicznej na potrzeby Szpitala Wielospecjalistycznego w Inowrocławiu, w okresie 36 miesięcy od dnia podpisania umowy.
2) Czas trwania realizacji zamówienia określony na 36 miesięcy może ulec przedłużeniu przez Zamawiającego w przypadku, gdy Zamawiający nie wykorzystał ilości asortymentu określonego przedmiotem umowy.
3) Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych
a) Oferowane produkty muszą posiadać wymagane świadectwa dopuszczenia do stosowania w publicznej służbie zdrowia.
b) Ilości podane w Załączniku nr 2 stanowią szacunkowe zużycie na okres 20 miesięcy i mogą ulec zmniejszeniu do 20% niewykorzystanej ilości, nie stanowiąc zobowiązania Zamawiającego do jej pełnej realizacji, ani też podstawy do dochodzenia przez Wykonawcy roszczeń odszkodowawczych z tytułu niewykorzystania maksymalnej wartości zamówienia.
4) Miejsce realizacji zamówienia: Szpital Wielospecjalistyczny im. dr. Ludwika Błażka, ul. Poznańska 97, 88-100 Inowrocław.
5) Wspólny Słownik Zamówień: CPV: 33696500-0 – odczynniki laboratoryjne
6) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik Nr 2 do SWZ – Formularz asortymentowo-cenowy,
7) Projektowane postanowienia umowy – Załącznik nr 5 do SWZ.
8) Gwarancja i rękojmia
a) Wymagany termin ważności przedmiotu umowy – 2/3 terminu określonego przez producenta
b) Wymagany okres rękojmi na przedmiot umowy – 24 miesiące.
c) Zamawiający wymaga próbek w ilości 10 szt. do użytku handlowego z
dołączonym certyfikatem kontroli jakości dla Pakietu Nr 5 poz.4
9) Termin realizacji bieżącego zamówienia – maksymalnie do 5 dni roboczych
UWAGA!!!
Wykonawca zobowiązany jest w przypadku wybrania jego oferty w zakresie
pakietu nr 1 do nieodpłatnego użyczenia 9 szt. dyspenserów na 6 krążków, jeśli
jego krążki nie są kompatybilne z dyspenserami będącymi w posiadaniu
laboratorium (firmy Becton Dicinson), lub jednego, jeśli są kompatybilne.
umożliwiający przechowywanie krążków wraz z dyspenserem w lodówce w temp.
od -20 do +8°C

4.5.3.) Główny kod CPV: 33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne

4.5.5.) Wartość części: 22552,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiot zamówienia stanowi dostawę odczynników niezbędnych do prowadzenia diagnostyki mikrobiologicznej na potrzeby Szpitala Wielospecjalistycznego w Inowrocławiu, w okresie 36 miesięcy od dnia podpisania umowy.
2) Czas trwania realizacji zamówienia określony na 36 miesięcy może ulec przedłużeniu przez Zamawiającego w przypadku, gdy Zamawiający nie wykorzystał ilości asortymentu określonego przedmiotem umowy.
3) Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych
a) Oferowane produkty muszą posiadać wymagane świadectwa dopuszczenia do stosowania w publicznej służbie zdrowia.
b) Ilości podane w Załączniku nr 2 stanowią szacunkowe zużycie na okres 20 miesięcy i mogą ulec zmniejszeniu do 20% niewykorzystanej ilości, nie stanowiąc zobowiązania Zamawiającego do jej pełnej realizacji, ani też podstawy do dochodzenia przez Wykonawcy roszczeń odszkodowawczych z tytułu niewykorzystania maksymalnej wartości zamówienia.
4) Miejsce realizacji zamówienia: Szpital Wielospecjalistyczny im. dr. Ludwika Błażka, ul. Poznańska 97, 88-100 Inowrocław.
5) Wspólny Słownik Zamówień: CPV: 33696500-0 – odczynniki laboratoryjne
6) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik Nr 2 do SWZ – Formularz asortymentowo-cenowy,
7) Projektowane postanowienia umowy – Załącznik nr 5 do SWZ.
8) Gwarancja i rękojmia
a) Wymagany termin ważności przedmiotu umowy – 2/3 terminu określonego przez producenta
b) Wymagany okres rękojmi na przedmiot umowy – 24 miesiące.
c) Zamawiający wymaga próbek w ilości 10 szt. do użytku handlowego z
dołączonym certyfikatem kontroli jakości dla Pakietu Nr 5 poz.4
9) Termin realizacji bieżącego zamówienia – maksymalnie do 5 dni roboczych
UWAGA!!!
Wykonawca zobowiązany jest w przypadku wybrania jego oferty w zakresie
pakietu nr 1 do nieodpłatnego użyczenia 9 szt. dyspenserów na 6 krążków, jeśli
jego krążki nie są kompatybilne z dyspenserami będącymi w posiadaniu
laboratorium (firmy Becton Dicinson), lub jednego, jeśli są kompatybilne.
umożliwiający przechowywanie krążków wraz z dyspenserem w lodówce w temp.
od -20 do +8°C

4.5.3.) Główny kod CPV: 33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne

4.5.5.) Wartość części: 247752,00 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiot zamówienia stanowi dostawę odczynników niezbędnych do prowadzenia diagnostyki mikrobiologicznej na potrzeby Szpitala Wielospecjalistycznego w Inowrocławiu, w okresie 36 miesięcy od dnia podpisania umowy.
2) Czas trwania realizacji zamówienia określony na 36 miesięcy może ulec przedłużeniu przez Zamawiającego w przypadku, gdy Zamawiający nie wykorzystał ilości asortymentu określonego przedmiotem umowy.
3) Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych
a) Oferowane produkty muszą posiadać wymagane świadectwa dopuszczenia do stosowania w publicznej służbie zdrowia.
b) Ilości podane w Załączniku nr 2 stanowią szacunkowe zużycie na okres 20 miesięcy i mogą ulec zmniejszeniu do 20% niewykorzystanej ilości, nie stanowiąc zobowiązania Zamawiającego do jej pełnej realizacji, ani też podstawy do dochodzenia przez Wykonawcy roszczeń odszkodowawczych z tytułu niewykorzystania maksymalnej wartości zamówienia.
4) Miejsce realizacji zamówienia: Szpital Wielospecjalistyczny im. dr. Ludwika Błażka, ul. Poznańska 97, 88-100 Inowrocław.
5) Wspólny Słownik Zamówień: CPV: 33696500-0 – odczynniki laboratoryjne
6) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik Nr 2 do SWZ – Formularz asortymentowo-cenowy,
7) Projektowane postanowienia umowy – Załącznik nr 5 do SWZ.
8) Gwarancja i rękojmia
a) Wymagany termin ważności przedmiotu umowy – 2/3 terminu określonego przez producenta
b) Wymagany okres rękojmi na przedmiot umowy – 24 miesiące.
c) Zamawiający wymaga próbek w ilości 10 szt. do użytku handlowego z
dołączonym certyfikatem kontroli jakości dla Pakietu Nr 5 poz.4
9) Termin realizacji bieżącego zamówienia – maksymalnie do 5 dni roboczych
UWAGA!!!
Wykonawca zobowiązany jest w przypadku wybrania jego oferty w zakresie
pakietu nr 1 do nieodpłatnego użyczenia 9 szt. dyspenserów na 6 krążków, jeśli
jego krążki nie są kompatybilne z dyspenserami będącymi w posiadaniu
laboratorium (firmy Becton Dicinson), lub jednego, jeśli są kompatybilne.
umożliwiający przechowywanie krążków wraz z dyspenserem w lodówce w temp.
od -20 do +8°C

4.5.3.) Główny kod CPV: 33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne

4.5.5.) Wartość części: 221229,00 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiot zamówienia stanowi dostawę odczynników niezbędnych do prowadzenia diagnostyki mikrobiologicznej na potrzeby Szpitala Wielospecjalistycznego w Inowrocławiu, w okresie 36 miesięcy od dnia podpisania umowy.
2) Czas trwania realizacji zamówienia określony na 36 miesięcy może ulec przedłużeniu przez Zamawiającego w przypadku, gdy Zamawiający nie wykorzystał ilości asortymentu określonego przedmiotem umowy.
3) Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych
a) Oferowane produkty muszą posiadać wymagane świadectwa dopuszczenia do stosowania w publicznej służbie zdrowia.
b) Ilości podane w Załączniku nr 2 stanowią szacunkowe zużycie na okres 20 miesięcy i mogą ulec zmniejszeniu do 20% niewykorzystanej ilości, nie stanowiąc zobowiązania Zamawiającego do jej pełnej realizacji, ani też podstawy do dochodzenia przez Wykonawcy roszczeń odszkodowawczych z tytułu niewykorzystania maksymalnej wartości zamówienia.
4) Miejsce realizacji zamówienia: Szpital Wielospecjalistyczny im. dr. Ludwika Błażka, ul. Poznańska 97, 88-100 Inowrocław.
5) Wspólny Słownik Zamówień: CPV: 33696500-0 – odczynniki laboratoryjne
6) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik Nr 2 do SWZ – Formularz asortymentowo-cenowy,
7) Projektowane postanowienia umowy – Załącznik nr 5 do SWZ.
8) Gwarancja i rękojmia
a) Wymagany termin ważności przedmiotu umowy – 2/3 terminu określonego przez producenta
b) Wymagany okres rękojmi na przedmiot umowy – 24 miesiące.
c) Zamawiający wymaga próbek w ilości 10 szt. do użytku handlowego z
dołączonym certyfikatem kontroli jakości dla Pakietu Nr 5 poz.4
9) Termin realizacji bieżącego zamówienia – maksymalnie do 5 dni roboczych
UWAGA!!!
Wykonawca zobowiązany jest w przypadku wybrania jego oferty w zakresie
pakietu nr 1 do nieodpłatnego użyczenia 9 szt. dyspenserów na 6 krążków, jeśli
jego krążki nie są kompatybilne z dyspenserami będącymi w posiadaniu
laboratorium (firmy Becton Dicinson), lub jednego, jeśli są kompatybilne.
umożliwiający przechowywanie krążków wraz z dyspenserem w lodówce w temp.
od -20 do +8°C

4.5.3.) Główny kod CPV: 33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne

4.5.5.) Wartość części: 92807,00 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiot zamówienia stanowi dostawę odczynników niezbędnych do prowadzenia diagnostyki mikrobiologicznej na potrzeby Szpitala Wielospecjalistycznego w Inowrocławiu, w okresie 36 miesięcy od dnia podpisania umowy.
2) Czas trwania realizacji zamówienia określony na 36 miesięcy może ulec przedłużeniu przez Zamawiającego w przypadku, gdy Zamawiający nie wykorzystał ilości asortymentu określonego przedmiotem umowy.
3) Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych
a) Oferowane produkty muszą posiadać wymagane świadectwa dopuszczenia do stosowania w publicznej służbie zdrowia.
b) Ilości podane w Załączniku nr 2 stanowią szacunkowe zużycie na okres 20 miesięcy i mogą ulec zmniejszeniu do 20% niewykorzystanej ilości, nie stanowiąc zobowiązania Zamawiającego do jej pełnej realizacji, ani też podstawy do dochodzenia przez Wykonawcy roszczeń odszkodowawczych z tytułu niewykorzystania maksymalnej wartości zamówienia.
4) Miejsce realizacji zamówienia: Szpital Wielospecjalistyczny im. dr. Ludwika Błażka, ul. Poznańska 97, 88-100 Inowrocław.
5) Wspólny Słownik Zamówień: CPV: 33696500-0 – odczynniki laboratoryjne
6) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik Nr 2 do SWZ – Formularz asortymentowo-cenowy,
7) Projektowane postanowienia umowy – Załącznik nr 5 do SWZ.
8) Gwarancja i rękojmia
a) Wymagany termin ważności przedmiotu umowy – 2/3 terminu określonego przez producenta
b) Wymagany okres rękojmi na przedmiot umowy – 24 miesiące.
c) Zamawiający wymaga próbek w ilości 10 szt. do użytku handlowego z
dołączonym certyfikatem kontroli jakości dla Pakietu Nr 5 poz.4
9) Termin realizacji bieżącego zamówienia – maksymalnie do 5 dni roboczych
UWAGA!!!
Wykonawca zobowiązany jest w przypadku wybrania jego oferty w zakresie
pakietu nr 1 do nieodpłatnego użyczenia 9 szt. dyspenserów na 6 krążków, jeśli
jego krążki nie są kompatybilne z dyspenserami będącymi w posiadaniu
laboratorium (firmy Becton Dicinson), lub jednego, jeśli są kompatybilne.
umożliwiający przechowywanie krążków wraz z dyspenserem w lodówce w temp.
od -20 do +8°C

4.5.3.) Główny kod CPV: 33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne

4.5.5.) Wartość części: 3969,00 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiot zamówienia stanowi dostawę odczynników niezbędnych do prowadzenia diagnostyki mikrobiologicznej na potrzeby Szpitala Wielospecjalistycznego w Inowrocławiu, w okresie 36 miesięcy od dnia podpisania umowy.
2) Czas trwania realizacji zamówienia określony na 36 miesięcy może ulec przedłużeniu przez Zamawiającego w przypadku, gdy Zamawiający nie wykorzystał ilości asortymentu określonego przedmiotem umowy.
3) Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych
a) Oferowane produkty muszą posiadać wymagane świadectwa dopuszczenia do stosowania w publicznej służbie zdrowia.
b) Ilości podane w Załączniku nr 2 stanowią szacunkowe zużycie na okres 20 miesięcy i mogą ulec zmniejszeniu do 20% niewykorzystanej ilości, nie stanowiąc zobowiązania Zamawiającego do jej pełnej realizacji, ani też podstawy do dochodzenia przez Wykonawcy roszczeń odszkodowawczych z tytułu niewykorzystania maksymalnej wartości zamówienia.
4) Miejsce realizacji zamówienia: Szpital Wielospecjalistyczny im. dr. Ludwika Błażka, ul. Poznańska 97, 88-100 Inowrocław.
5) Wspólny Słownik Zamówień: CPV: 33696500-0 – odczynniki laboratoryjne
6) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik Nr 2 do SWZ – Formularz asortymentowo-cenowy,
7) Projektowane postanowienia umowy – Załącznik nr 5 do SWZ.
8) Gwarancja i rękojmia
a) Wymagany termin ważności przedmiotu umowy – 2/3 terminu określonego przez producenta
b) Wymagany okres rękojmi na przedmiot umowy – 24 miesiące.
c) Zamawiający wymaga próbek w ilości 10 szt. do użytku handlowego z
dołączonym certyfikatem kontroli jakości dla Pakietu Nr 5 poz.4
9) Termin realizacji bieżącego zamówienia – maksymalnie do 5 dni roboczych
UWAGA!!!
Wykonawca zobowiązany jest w przypadku wybrania jego oferty w zakresie
pakietu nr 1 do nieodpłatnego użyczenia 9 szt. dyspenserów na 6 krążków, jeśli
jego krążki nie są kompatybilne z dyspenserami będącymi w posiadaniu
laboratorium (firmy Becton Dicinson), lub jednego, jeśli są kompatybilne.
umożliwiający przechowywanie krążków wraz z dyspenserem w lodówce w temp.
od -20 do +8°C

4.5.3.) Główny kod CPV: 33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne

4.5.5.) Wartość części: 3489,00 PLN

Część 9

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiot zamówienia stanowi dostawę odczynników niezbędnych do prowadzenia diagnostyki mikrobiologicznej na potrzeby Szpitala Wielospecjalistycznego w Inowrocławiu, w okresie 36 miesięcy od dnia podpisania umowy.
2) Czas trwania realizacji zamówienia określony na 36 miesięcy może ulec przedłużeniu przez Zamawiającego w przypadku, gdy Zamawiający nie wykorzystał ilości asortymentu określonego przedmiotem umowy.
3) Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych
a) Oferowane produkty muszą posiadać wymagane świadectwa dopuszczenia do stosowania w publicznej służbie zdrowia.
b) Ilości podane w Załączniku nr 2 stanowią szacunkowe zużycie na okres 20 miesięcy i mogą ulec zmniejszeniu do 20% niewykorzystanej ilości, nie stanowiąc zobowiązania Zamawiającego do jej pełnej realizacji, ani też podstawy do dochodzenia przez Wykonawcy roszczeń odszkodowawczych z tytułu niewykorzystania maksymalnej wartości zamówienia.
4) Miejsce realizacji zamówienia: Szpital Wielospecjalistyczny im. dr. Ludwika Błażka, ul. Poznańska 97, 88-100 Inowrocław.
5) Wspólny Słownik Zamówień: CPV: 33696500-0 – odczynniki laboratoryjne
6) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik Nr 2 do SWZ – Formularz asortymentowo-cenowy,
7) Projektowane postanowienia umowy – Załącznik nr 5 do SWZ.
8) Gwarancja i rękojmia
a) Wymagany termin ważności przedmiotu umowy – 2/3 terminu określonego przez producenta
b) Wymagany okres rękojmi na przedmiot umowy – 24 miesiące.
c) Zamawiający wymaga próbek w ilości 10 szt. do użytku handlowego z
dołączonym certyfikatem kontroli jakości dla Pakietu Nr 5 poz.4
9) Termin realizacji bieżącego zamówienia – maksymalnie do 5 dni roboczych
UWAGA!!!
Wykonawca zobowiązany jest w przypadku wybrania jego oferty w zakresie
pakietu nr 1 do nieodpłatnego użyczenia 9 szt. dyspenserów na 6 krążków, jeśli
jego krążki nie są kompatybilne z dyspenserami będącymi w posiadaniu
laboratorium (firmy Becton Dicinson), lub jednego, jeśli są kompatybilne.
umożliwiający przechowywanie krążków wraz z dyspenserem w lodówce w temp.
od -20 do +8°C

4.5.3.) Główny kod CPV: 33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne

4.5.5.) Wartość części: 25813,00 PLN

Część 10

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiot zamówienia stanowi dostawę odczynników niezbędnych do prowadzenia diagnostyki mikrobiologicznej na potrzeby Szpitala Wielospecjalistycznego w Inowrocławiu, w okresie 36 miesięcy od dnia podpisania umowy.
2) Czas trwania realizacji zamówienia określony na 36 miesięcy może ulec przedłużeniu przez Zamawiającego w przypadku, gdy Zamawiający nie wykorzystał ilości asortymentu określonego przedmiotem umowy.
3) Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych
a) Oferowane produkty muszą posiadać wymagane świadectwa dopuszczenia do stosowania w publicznej służbie zdrowia.
b) Ilości podane w Załączniku nr 2 stanowią szacunkowe zużycie na okres 20 miesięcy i mogą ulec zmniejszeniu do 20% niewykorzystanej ilości, nie stanowiąc zobowiązania Zamawiającego do jej pełnej realizacji, ani też podstawy do dochodzenia przez Wykonawcy roszczeń odszkodowawczych z tytułu niewykorzystania maksymalnej wartości zamówienia.
4) Miejsce realizacji zamówienia: Szpital Wielospecjalistyczny im. dr. Ludwika Błażka, ul. Poznańska 97, 88-100 Inowrocław.
5) Wspólny Słownik Zamówień: CPV: 33696500-0 – odczynniki laboratoryjne
6) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik Nr 2 do SWZ – Formularz asortymentowo-cenowy,
7) Projektowane postanowienia umowy – Załącznik nr 5 do SWZ.
8) Gwarancja i rękojmia
a) Wymagany termin ważności przedmiotu umowy – 2/3 terminu określonego przez producenta
b) Wymagany okres rękojmi na przedmiot umowy – 24 miesiące.
c) Zamawiający wymaga próbek w ilości 10 szt. do użytku handlowego z
dołączonym certyfikatem kontroli jakości dla Pakietu Nr 5 poz.4
9) Termin realizacji bieżącego zamówienia – maksymalnie do 5 dni roboczych
UWAGA!!!
Wykonawca zobowiązany jest w przypadku wybrania jego oferty w zakresie
pakietu nr 1 do nieodpłatnego użyczenia 9 szt. dyspenserów na 6 krążków, jeśli
jego krążki nie są kompatybilne z dyspenserami będącymi w posiadaniu
laboratorium (firmy Becton Dicinson), lub jednego, jeśli są kompatybilne.
umożliwiający przechowywanie krążków wraz z dyspenserem w lodówce w temp.
od -20 do +8°C

4.5.3.) Główny kod CPV: 33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne

4.5.5.) Wartość części: 4476,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 94423,32 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 94423,32 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 94423,32 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Argenta Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7811011656

7.3.3) Ulica: Polska 114

7.3.4) Miejscowość: Poznań

7.3.5) Kod pocztowy: 60-401

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 94423,32 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2026-05-03

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 17139,60 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 17139,60 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 17139,60 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Argenta Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7811011656

7.3.3) Ulica: Polska 114

7.3.4) Miejscowość: Poznań

7.3.5) Kod pocztowy: 60-401

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 17139,60 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2026-05-03

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 22551,46 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 22551,46 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 22551,46 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Argenta Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7811011656

7.3.3) Ulica: Polska 114

7.3.4) Miejscowość: Poznań

7.3.5) Kod pocztowy: 60-401

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 22551,46 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2026-05-03

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 165051,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 165051,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 165051,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FABIMEX Więcek Sp. J.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 113-00-41-096

7.3.3) Ulica: Cedrowa 16

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 04-565

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 165051,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2026-05-03

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 166888,02 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 166888,02 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 166888,02 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Graso Zenon Sobiecki

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5920202348

7.3.3) Ulica: Krąg 4A

7.3.4) Miejscowość: Starogard Gdański

7.3.5) Kod pocztowy: 83-200

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 166888,02 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2026-05-03

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 92806,56 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 92806,56 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 92806,56 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Bor-Pol Borkowski Mariusz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 631-020-68-80

7.3.3) Ulica: Plac Jaśminu 2

7.3.4) Miejscowość: Gliwice

7.3.5) Kod pocztowy: 44-152

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 92806,56 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2026-05-03

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3855,60 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4129,38 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3855,60 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BioMaxima S.A

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 946-23-60-625

7.3.3) Ulica: Vetterów 5

7.3.4) Miejscowość: Lublin

7.3.5) Kod pocztowy: 20-277

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3855,60 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2026-05-03

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4847,04 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4847,04 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4847,04 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DIAG-MED Grażyna Konecka

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 534-100-06-82

7.3.3) Ulica: Stanisława 50

7.3.4) Miejscowość: Pruszków

7.3.5) Kod pocztowy: 05-800

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4847,04 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2026-05-03

Część 9

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 25812,79 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 25812,79 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 25812,79 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: bioMerieux Polska Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5270203342

7.3.3) Ulica: Gen. Józefa Zajączka 9

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 01-518

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 25812,79 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2026-05-03

Część 10

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3790,80 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3790,80 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3790,80 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 10)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Argenta Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7811011656

7.3.3) Ulica: Polska 114

7.3.4) Miejscowość: Poznań

7.3.5) Kod pocztowy: 60-401

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 10)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3790,80 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2026-05-03

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.