Ogłoszenie z dnia 2023-06-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00246215/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-06-05
- 2023/BZP 00309719/01 - Wynik z dnia 2023-07-17
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Dostawa koncentratów do dializy pozaustrojowej typu F (A+B)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000304504
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Grunwaldzka 4
1.4.2.) Miejscowość: Kolbuszowa
1.4.3.) Kod pocztowy: 36-100
1.4.4.) Województwo: podkarpackie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.4.7.) Numer telefonu: 2271222
1.4.8.) Numer faksu: 2271233
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@szpital.kolbuszowa.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.kolbuszowa.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00254445
2.2.) Data ogłoszenia: 2023-06-12
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2023/BZP 00246215
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia Przed zmianą:
Koncentrat węglanowy do dializy pozaustrojowej typ F (A + B) w zestawach:
I. część A/G1- składnik kwaśny z glukozą ( a.5 l. ) lub a 6 L - 13 000 opakowań
II. część B - składnik węglanowy ( a.10 l ) - 7 000 opakowań
Uszczegółowienie składu dla części I.
Składnik kwaśny A/G l z glukozą:
1) Na- 140 mmol/l, K-2,0 mmol/1, Ca- 1,5 mmol/1, Mg- 0,5mmol/l , Glukoza l g/L - 5 000 opakowań
2) Na- 140 mmol/1, K- 3,0 mmol/1, Ca- l,5 mmol/l, Mg- 0,5 mmol/1, Glukoza l g/L - 4 000 opakowań
3) Na- 140 mmol/1, K- 4,0 mmol/, Ca- l,5 mmol/l, Mg- 0,5 mmol/1, Glukoza l g/L -3 000opakowań
4) Na- 140 mmol/1, K- 3,0 mmol/, Ca- l,25 mmol/l, Mg- 0,5 mmol/1, Glukoza l g/L 1 000 opakowań
Uwagi dla Wykonawcy:
1. Produkt powinien:
- mieć określoną temperaturę przechowywania (wymaganą w szczególności w czasie transportu)-
maksymalną i minimalną: od + 4 ? C do + 25 ? C
- mieć określony ogólny okres przydatności do użycia oraz okres przydatności do użycia po
otwarciu pojemnika. - wpisanie w pkt. 5 formularza ofertowego deklarowaną ilość miesięcy (min. 6 m-cy).
Obydwa okresy przydatności muszą wynikać z dokumentów dołączonych do dostarczanych partii
towarów, w szczególności wystarczająca jest należycie opisana etykieta produktu.
2. Produkty powinny zostać należcie zabezpieczone, aby nie utraciły najwyższej jakości
i wymaganych parametrów chemicznych, w szczególności należy zwrócić uwagę na:
- zabezpieczenie kanistrów w worek chroniący przed zabrudzeniem,
- przeprowadzenie dostawy na paletach ( koszach ) zabezpieczających przed uszkodzeniem
Mechanicznym
-zabezpieczenie należytej temperatury przechowywania w czasie transportu(od +4?C do + 25?C).
3. Zamawiający zastrzega sobie możliwość składania zamówień/ zleceń bez jakikolwiek
ograniczeń co do ilości, składu, częstotliwości, wartości poszczególnych dostaw, w tym także
możliwość zamówienia pojedynczych egzemplarzy opakowań niektórych koncentratów,
przewidując jednocześnie iż zamówienia będą składane minimum co dwa tygodnie.
4. Wymagany czas realizacji poszczególnych zamówień - to max. 3 dni robocze.
5. Wymagany czas wymiany towaru na wolny od wad - to max. 48 godzin .
6. Do oferty należy dołączyć :
- katalogi, broszury, prospekty, karty techniczne z zaznaczonymi pozycjami asortymentu, wykazanych w załączniku nr 2 do SWZ (uszczegółowienie przedmiotu zamówienia), których autentyczność potwierdza Wykonawca.
7. Zaoferowany przedmiot zamówienia musi posiadać:
a) deklarację zgodności CE wraz z certyfikatem jednostki notyfikowanej lub oświadczenie, że nie jest ono wymagane,
b) wpis do rejestru wyrobów medycznych z kraju pierwszego wprowadzenia do obrotu na terenie UE.
c) świadectwo dopuszczenia do obrotu i używania na terenie RP, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w tym zakresie.
8. Wymagania szczegółowe związane z przedmiotem zamówienia:
1) Zaoferowana cena zawiera wszystkie koszty związane z realizacją umowy, w tym w szczególności wartość przedmiotów umowy wraz z opakowaniami, kosztami transportu w tym zabezpieczenia, ubezpieczenia, wszelkich innych należności i opłat.
2) W przypadku okresowego braku produkcji oferowanego wyrobu (okresowy brak na rynku) należy wycenić tę pozycję wg ostatniej ceny sprzedaży oraz nanieść informację o jej tymczasowym braku na rynku.
3) Braki w dostawach wyrobów objętych przetargiem spowodowane okresowym brakiem produkcji będą obowiązkowo niezwłocznie zgłaszane przez Wykonawcę pisemnie lub fax. do piel. Oddziałowej Od. Dializoterapii./ 17 581 99 65 /
4) W przypadku okresowego braku dostępności wyrobu z postępowania przetargowego Wykonawca zobowiązuje się zaoferować i w razie akceptacji Zamawiającego dostarczyć zamiennik/ równoważnik w cenie przetargowej lub niższej / jeżeli zamiennik istnieje/, zgodnie z zasadami wskazanymi w umowie.
5) Zamawiający zastrzega sobie prawo - w sytuacjach tego wymagających/ brak jednostek chorobowych lub zmniejszenie ilości danych jednostek chorobowych/- do rezygnacji z niektórych pozycji wymienionych w ofercie przetargowej lub do zakupu mniejszej ilości niż wskazana w SWZ.
6) W przypadku oferowania opakowania handlowego danego produktu leczniczego innego niż w SWZ, Zamawiający wymaga przeliczenia i zaokrąglenia ilości opakowań w górę / do pełnego opakowania/.
7) Przedstawiona oferta nie może stanowić zbiorczych cenników, lecz winna zostać sporządzona wyłącznie z ukierunkowaniem na prowadzone postępowanie i odpowiadać wymogom Zamawiającego określonym w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
8) Wymagany jest termin ważności i przydatności do użycia dostarczonego asortymentu winien wynosić nie mniej niż 6 miesięcy na dzień odbioru dostawy bez zastrzeżeń.
9) W przypadku braku wyrobu lub jego zaakceptowanego przez Zamawiającego zamiennika u Wykonawcy, Zamawiający może go kupić u innego kontrahenta, a różnicę w cenie oraz wszelkie inne koszty na jakie ta sytuacja naraziła Zamawiającego pokrywa Wykonawca, zgodnie z zasadami określonymi w umowie.
10) Zamawiający zastrzega sobie możliwość składania zamówień/ zleceń bez jakichkolwiek
ograniczeń co do ilości, składu, częstotliwości, wartości poszczególnych dostaw.
11) Zamówienie będzie realizowane sukcesywnie w zależności od potrzeb Zamawiającego do całkowitego wyczerpania zakresu przedmiotowego zamówienia .
12) Asortyment musi być dostarczony i wniesiony przez Wykonawcę do pomieszczenia magazynowego od. dializoterapii, wskazanego przez Zamawiającego w dniu dostawy.
13) Napisy na opakowaniu w języku polskim.
14) Przy nazwie handlowej każdej pozycji należy podać, wielkości opakowania jednostkowego oraz numer katalogowy i producenta.
15) Jeżeli którakolwiek pozycja asortymentowa składa się z kilku elementów, które będą widoczne na fakturze po wyborze oferty, a nie zostały wskazane w tabeli powyżej, należy te pozycje wycenić oddzielnie.
Po zmianie:
Koncentrat węglanowy do dializy pozaustrojowej typ F (A + B) w zestawach:
I. część A/G1- składnik kwaśny z glukozą w pojemnikach max 5 litrowych 65 000 litrów
II. część B - składnik węglanowy ( a.10 l ) - 70 000 litrów
Uszczegółowienie składu dla części I.
Składnik kwaśny A/G l z glukozą:
1) Na- 140 mmol/l, K-2,0 mmol/1, Ca- 1,5 mmol/1, Mg- 0,5mmol/l , Glukoza l g/L - 25 000 litrów
2) Na- 140 mmol/1, K- 3,0 mmol/1, Ca- l,5 mmol/l, Mg- 0,5 mmol/1, Glukoza l g/L - 20 000 litrów
3) Na- 140 mmol/1, K- 4,0 mmol/, Ca- l,5 mmol/l, Mg- 0,5 mmol/1, Glukoza l g/L 15 000 litrów
4) Na- 140 mmol/1, K- 3,0 mmol/, Ca- l,25 mmol/l, Mg- 0,5 mmol/1, Glukoza l g/L 5 000 litrów
Zamawiający wymaga złożenia ceny za litr.
Uwagi dla Wykonawcy:
1. Produkt powinien:
- mieć określoną temperaturę przechowywania (wymaganą w szczególności w czasie transportu)-
maksymalną i minimalną: od + 4 ? C do + 25 ? C
- mieć określony ogólny okres przydatności do użycia oraz okres przydatności do użycia po
otwarciu pojemnika. - wpisanie w pkt. 5 formularza ofertowego deklarowaną ilość miesięcy (min. 6 m-cy).
Obydwa okresy przydatności muszą wynikać z dokumentów dołączonych do dostarczanych partii
towarów, w szczególności wystarczająca jest należycie opisana etykieta produktu.
2. Produkty powinny zostać należcie zabezpieczone, aby nie utraciły najwyższej jakości
i wymaganych parametrów chemicznych, w szczególności należy zwrócić uwagę na:
- zabezpieczenie kanistrów w worek chroniący przed zabrudzeniem,
- przeprowadzenie dostawy na paletach ( koszach ) zabezpieczających przed uszkodzeniem
Mechanicznym
-zabezpieczenie należytej temperatury przechowywania w czasie transportu(od +4?C do + 25?C).
3. Zamawiający zastrzega sobie możliwość składania zamówień/ zleceń bez jakikolwiek
ograniczeń co do ilości, składu, częstotliwości, wartości poszczególnych dostaw, w tym także
możliwość zamówienia pojedynczych egzemplarzy opakowań niektórych koncentratów,
przewidując jednocześnie iż zamówienia będą składane minimum co dwa tygodnie.
4. Wymagany czas realizacji poszczególnych zamówień - to max. 3 dni robocze.
5. Wymagany czas wymiany towaru na wolny od wad - to max. 48 godzin .
6. Do oferty należy dołączyć :
- katalogi, broszury, prospekty, karty techniczne z zaznaczonymi pozycjami asortymentu, wykazanych w załączniku nr 2 do SWZ (uszczegółowienie przedmiotu zamówienia), których autentyczność potwierdza Wykonawca.
7. Zaoferowany przedmiot zamówienia musi posiadać:
a) deklarację zgodności CE wraz z certyfikatem jednostki notyfikowanej lub oświadczenie, że nie jest ono wymagane,
b) wpis do rejestru wyrobów medycznych z kraju pierwszego wprowadzenia do obrotu na terenie UE.
c) świadectwo dopuszczenia do obrotu i używania na terenie RP, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w tym zakresie.
8. Wymagania szczegółowe związane z przedmiotem zamówienia:
1) Zaoferowana cena zawiera wszystkie koszty związane z realizacją umowy, w tym w szczególności wartość przedmiotów umowy wraz z opakowaniami, kosztami transportu w tym zabezpieczenia, ubezpieczenia, wszelkich innych należności i opłat.
2) Zamawiający wymaga złożenia ceny za litr.
3) W przypadku okresowego braku produkcji oferowanego wyrobu (okresowy brak na rynku) należy wycenić tę pozycję wg ostatniej ceny sprzedaży oraz nanieść informację o jej tymczasowym braku na rynku.
4) Braki w dostawach wyrobów objętych przetargiem spowodowane okresowym brakiem produkcji będą obowiązkowo niezwłocznie zgłaszane przez Wykonawcę pisemnie lub fax. do piel. Oddziałowej Od. Dializoterapii./ 17 581 99 65 /
5) W przypadku okresowego braku dostępności wyrobu z postępowania przetargowego Wykonawca zobowiązuje się zaoferować i w razie akceptacji Zamawiającego dostarczyć zamiennik/ równoważnik w cenie przetargowej lub niższej / jeżeli zamiennik istnieje/, zgodnie z zasadami wskazanymi w umowie.
6) Zamawiający zastrzega sobie prawo - w sytuacjach tego wymagających/ brak jednostek chorobowych lub zmniejszenie ilości danych jednostek chorobowych/- do rezygnacji z niektórych pozycji wymienionych w ofercie przetargowej lub do zakupu mniejszej ilości niż wskazana w SWZ.
7) W przypadku oferowania opakowania handlowego danego produktu leczniczego innego niż w SWZ, Zamawiający wymaga przeliczenia i zaokrąglenia ilości opakowań w górę / do pełnego opakowania/.
8) Przedstawiona oferta nie może stanowić zbiorczych cenników, lecz winna zostać sporządzona wyłącznie z ukierunkowaniem na prowadzone postępowanie i odpowiadać wymogom Zamawiającego określonym w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
9) Wymagany jest termin ważności i przydatności do użycia dostarczonego asortymentu winien wynosić nie mniej niż 6 miesięcy na dzień odbioru dostawy bez zastrzeżeń.
10) W przypadku braku wyrobu lub jego zaakceptowanego przez Zamawiającego zamiennika u Wykonawcy, Zamawiający może go kupić u innego kontrahenta, a różnicę w cenie oraz wszelkie inne koszty na jakie ta sytuacja naraziła Zamawiającego pokrywa Wykonawca, zgodnie z zasadami określonymi w umowie.
11) Zamawiający zastrzega sobie możliwość składania zamówień/ zleceń bez jakichkolwiek
ograniczeń co do ilości, składu, częstotliwości, wartości poszczególnych dostaw.
12) Zamówienie będzie realizowane sukcesywnie w zależności od potrzeb Zamawiającego do całkowitego wyczerpania zakresu przedmiotowego zamówienia .
13) Asortyment musi być dostarczony i wniesiony przez Wykonawcę do pomieszczenia magazynowego od. dializoterapii, wskazanego przez Zamawiającego w dniu dostawy.
14) Napisy na opakowaniu w języku polskim.
15) Przy nazwie handlowej każdej pozycji należy podać, wielkości opakowania jednostkowego oraz numer katalogowy i producenta.
16) Jeżeli którakolwiek pozycja asortymentowa składa się z kilku elementów, które będą widoczne na fakturze po wyborze oferty, a nie zostały wskazane w tabeli powyżej, należy te pozycje wycenić oddzielnie.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2023-06-16 09:00
Po zmianie:
2023-06-20 09:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2023-06-16 09:30
Po zmianie:
2023-06-20 09:30
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2023-07-15
Po zmianie:
2023-07-19
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa zamrażarek niskotemperaturowych, termomiksera i sprzętu medycznego w 4 pakietach
- Zakup sprzętu i aparatury medycznej dla Szpitala Specjalistycznego w Zabrzu tj. kabiny do naświetleń promieniowaniem UVB, BIS do stanowiska do znieczulenia, USG dermatologicznego do badań skóry.
- Dostawa aparatu do laseroterapii.
- Zakup i dostawę materiałów eksploatacyjnych na potrzeby Stacji Dializ i OAiIT SPZOZ w Hajnówce
- Przebudowa pomieszczeń przyziemia w budynku A na potrzeby Centralnej Sterylizatorni Szpitala Dziecięcego im. prof. dr. med. Jana Bogdanowicza SPZOZ w Warszawie
- Dostawa wyposażenia dla jeleniogórskich przedszkoli publicznych w ramach projektu ,,Akademia przedszkolaka"
więcej: Urządzenia medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.