Ogłoszenie z dnia 2023-06-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00218348/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-05-16
- 2023/BZP 00228726/01 - Modyfikacja z dnia 2023-05-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Utrzymanie czystości w obiektach WZS przy ul. Warzywnej 3 oraz przy ul. Hetmańskiej 120”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Wojewódzki Zespół Specjalistyczny w Rzeszowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690561132
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Warzywna 3
1.5.2.) Miejscowość: Rzeszów
1.5.3.) Kod pocztowy: 35-310
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.7.) Numer telefonu: 178669606
1.5.8.) Numer faksu: 178669601
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@wzsrzeszow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.wzsrzeszow.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/pcmrzeszow1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Utrzymanie czystości w obiektach WZS przy ul. Warzywnej 3 oraz przy ul. Hetmańskiej 120”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f30af024-f09f-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00254448
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00112331/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Utrzymanie czystości w obiektach WZS
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00218348
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PP-2710/4/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 533932,17 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest stałe utrzymanie czystości w obiektach WZS przy ul. Warzywnej 3 oraz przy ul. Hetmańskiej 120.
Usługę należy wykonać w sposób sprawny, dokładny i terminowy, z częstotliwością zgodną z schematami mycia i dezynfekcji oraz stosownie do obowiązujących procedur i zawsze w razie zaistnienia takiej potrzeby. Przy realizacji usługi Wykonawca powinien kierować się zasadami estetyki, a zaoferowane technologie i rozwiązania organizacyjne nie mogą
pogarszać dotychczasowych standardów w przedmiocie zamówienia stosowanych u Zamawiającego. Usługę utrzymania czystości należy wykonywać z wykorzystaniem materiałów i środków o szerokim spektrum działania dopuszczonych do stosowania w obiektach służby zdrowia, które są zgodne z polskimi normami i posiadają odpowiednie atesty o
nieniszczącym działaniu na czyszczone elementy pomieszczeń a środki używane do czyszczenia i konserwacji ciągów komunikacyjnych - atesty antypoślizgowe.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa:
1) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z załącznikami,
2) Formularz „Powierzchnie sprzątania”
3) Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego
- stanowiące załączniki do SWZ i dostępne w oddzielnych plikach
4.5.3.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90911200-8 - Usługi sprzątania budynków
90914000-7 - Usługi sprzątania parkingów
90919200-4 - Usługi sprzątania biur
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 788988,96 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1049112,68 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 788988,96 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Alpaline Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8133771048
7.3.3) Ulica: ul. Połonińska 8
7.3.4) Miejscowość: Rzeszów
7.3.5) Kod pocztowy: 35-082
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 788988,96 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-06-05 do 2024-06-058.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Zaprojektowanie i budowa ramp do odśnieżania samochodów ciężarowych na terenie woj. podkarpackiego z podziałem na 6 części
- Świadczenie usługi noclegowej i restauracyjnej na potrzeby konferencji "Europa i nowy porządek świata" organizowanego w dniach 25-27 maja 2025 r.
- Zaprojektowanie i realizacja robót budowlanych II kondygnacji budynku Izby Administracji Skarbowej w Rzeszowie
- Kompleksowa usługa organizacji finału międzynarodowego konkursu dla młodzieży.
- Budowa zadaszenia do przechowywania sprzętu do zimowego utrzymania dróg na RDW Mielec
- ,,Zaprojektowanie i wykonanie robót montażowych instalacji klimatyzacji budynku przychodni przy ul. Warzywnej 3 w Rzeszowie"
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usługi polegającej na stałym utrzymaniu czystości na terenach zewnętrznych i wewnątrz budynków - na obszarze administrowanym przez Administrację Budynków Mieszkalnych w Zielonej Górze
- Utrzymanie czystości i porządku ulic, chodników, ścieżek rowerowych i parkingów będących we władaniu m. st. Warszawy znajdujących się na terenie Dzielnicy Wilanów w latach 2025-2026.
- USŁUGI W ZAKRESIE KOMPLEKSOWEGO UTRZYMANIA TERENÓW ZEWNĘTRZNYCH SPSZOZ "ZDROJE" WRAZ Z TERENEM PRZYLEGŁYM W OBIEKCIE SPSZOZ "ZDROJE" UL. MĄCZNA 4 W SZCZECINIE
- Usługa sprzątania hal targowych i targowisk zlokalizowanych przy ul. Piotrkowskiej 317 i przy ul. Małej 2 wchodzących w skład zasobów Zarządu Lokali Miejskich w Łodzi w 2025 roku.
- Świadczenie usług utrzymania porządku i czystości pomieszczeń wewnątrz budynku oraz sprzątania terenu zewnętrznego wokół budynku w Urzędzie Skarbowym w Działdowie.
- Świadczenie usług sprzątania w budynkach Instytutu Łączności - PIB we Wrocławiu
więcej: Usługi sprzątania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.