eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LesznoNajem kuchni i stołówki szkolnej oraz przygotowywanie i wydawanie posiłków dla uczniów II Licem Ogólnokształcącego im. Mikołaja Kopernika w Lesznie



Ogłoszenie z dnia 2022-07-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Najem kuchni i stołówki szkolnej oraz przygotowywanie i wydawanie posiłków dla uczniów II Licem Ogólnokształcącego im. Mikołaja Kopernika w Lesznie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: II Liceum Ogólnokształcące im. Mikołaja Kopernika w Lesznie z Oddziałami Dwujęzycznymi i Międzynarodowymi

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001097510

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Bolesława Prusa 33

1.5.2.) Miejscowość: Leszno

1.5.3.) Kod pocztowy: 64-100

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński

1.5.7.) Numer telefonu: +48 65 526 84 85

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: finanse@iilo.leszno.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.kopernik-leszno.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/625477

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Najem kuchni i stołówki szkolnej oraz przygotowywanie i wydawanie posiłków dla uczniów II Licem Ogólnokształcącego im. Mikołaja Kopernika w Lesznie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1fe7f9be-e8af-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00254462

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00192537/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Najem kuchni i stołówki szkolnej oraz przygotowanie i wydawanie posiłków dla uczniów II Liceum Ogólnokształcącego im. Mikołaja Kopernika w Lesznie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00205111/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: LOII.271.01.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest najem kuchni i stołówki szkolnej oraz przygotowywanie i wydawanie posiłków dla uczniów II Licem Ogólnokształcącego im. Mikołaja Kopernika w Lesznie.2. Przedmiotowa usługa obejmuje świadczenie usług polegających na przygotowaniu i wydawaniu posiłków w każdy dzień roboczy Zamawiającego (Liceum) z wyłączeniem okresu ferii zimowych, wakacji, dni świątecznych i dni ustawowo lub dodatkowo wolnych od nauki w ilości około 180 porcji obiadowych dziennie. Łączna przewidywana liczba posiłków w ramach przedmiotu zamówienia:
180 obiadów dziennie x liczba dni (623) w okresie trwania umowy bez w/w okresów, tj. 180 obiadów x 623 dni żywieniowych = 112 140 obiadów. 3. Zamawiający zastrzega, iż liczba posiłków podana wyżej jest liczbą aktualną na dzień ogłoszenia o zamówieniu publicznym i w trakcie roku szkolnego może ulegać zmianie – zwiększeniu bądź zmniejszeniu. Ilość dostarczanych posiłków uzależniona będzie od informacji przekazywanej przez Zamawiającego w zależności od faktycznej ilości osób.4. Zamawiający na czas realizacji zadania, polegającego na przygotowywaniu i wydawaniu posiłków dla uczniów II Liceum, udostępni kuchnię i stołówkę znajdującą się na terenie II Liceum Ogólnokształcącego im. Mikołaja Kopernika w Lesznie Oddziałami Dwujęzycznymi i Międzynarodowymi przy ul. Bolesława Prusa 33 w Lesznie (64-100). Posiłki powinny być gotowane na miejscu w kuchni Zamawiającego. Obowiązkiem Wykonawcy będzie wyposażyć kuchnię i stołówkę szkolną w niezbędny sprzęt właściwy do realizacji zamówienia. Wykaz wyposażenia kuchni i stołówki Zamawiającego zawiera Załącznik nr 2 do SWZ. 5. Warunki wynajmu stołówki i kuchni zostały określone we wzorze umowy najmu, który stanowi Załącznik nr 10 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 55524000-9 - Usługi dostarczania posiłków do szkół

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

55523100-3 - Usługi w zakresie posiłków szkolnych

55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1009260,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1569960,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1009260,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Sebastian Maćkowiak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6971909992

7.3.3) Ulica: ul. Pszenna 14

7.3.4) Miejscowość: Wilkowice

7.3.5) Kod pocztowy: 64-115

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1009260,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-12-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.