Ogłoszenie z dnia 2021-11-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00187072/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-09-21
- 2021/BZP 00195181/01 - Modyfikacja z dnia 2021-09-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usługi kontroli strefy płatnego parkowania w Zakopanem
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Zakopane
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000654948
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kościuszki 13
1.5.2.) Miejscowość: Zakopane
1.5.3.) Kod pocztowy: 34-500
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski
1.5.7.) Numer telefonu: 18 20 20 488
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@zakopane.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zakopane.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/zakopane/proceedings1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usługi kontroli strefy płatnego parkowania w Zakopanem2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-00725e88-1ac4-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00254506
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00187072/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BZP.271.56.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 170731,71 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa kontroli strefy płatnego parkowania w Zakopanem obejmująca następujące podstrefy: A, B, C, polegająca na:
1) kontroli wnoszenia opłat w SPP obejmującej kontrolę ważności biletów parkingowych, abonamentów oraz innych dokumentów przewidzianych uchwałą Rady Miasta Zakopane Nr XV/147/2003 z dnia 30 grudnia 2003r., zmienionej uchwałami Nr XXXVII/488/2013 z dnia 28 lutego 2013r., Nr XIII/206/2015 z dnia 24 września 2015r., XVI/255/2015 z dnia 18 grudnia 2015r., XXXII/498/2017 z dnia 30 marca 2017 r., Nr IX/122/2019 z dnia 26 czerwca 2019r. i Nr XI/ 136/ 2019
z dnia 5 września 2019r.
2) wykonywaniu dokumentacji fotograficznej potwierdzającej datę, godzinę i miejsce postoju pojazdu podlegającego kontroli.
3) sporządzanie dokumentacji i przekazywanie do Zleceniodawcy zbiorczym protokołem (raz dziennie) wszystkich kopii oraz skanów wystawionych zawiadomień o obowiązku zapłaty opłaty dodatkowej za nieuiszczenie opłaty za postój lub postój ponad opłacony czas w SPP i dalszego dochodzenia przez Zleceniodawcę należności według przepisów o postępowaniu egzekucyjnym w administracji.
4) gromadzenie kopii zapasowych dokumentacji (także dokumentacji zdjęciowej) w celu ewentualnych wyjaśnień w postępowaniu wyjaśniającym – po stronie Zleceniodawcy,
5) przekazywanie informacji i wyjaśnień dotyczących funkcjonowania SPP i wykonywanego zadania.
6) prowadzeniu pełnej ewidencji wydawanych zawiadomień o przeprowadzonej kontroli i obowiązku uiszczenia opłaty dodatkowej w trybie i na zasadach zatwierdzonych przez Zleceniodawcę, w sposób umożliwiający ich weryfikację i kontrolę, z uwzględnieniem obowiązku zabezpieczenia dostępu
do wszelkich danych, w tym w oparciu o obowiązujące przepisy w zakresie ochrony danych osobowych.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawia wzór umowy stanowiący załącznik nr 5 do SWZ.
3. Opis czynności kontrolnych i związanych z nimi czynności administracyjnych SPP w Zakopanem stanowi załącznik nr 9 do SWZ.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do poszerzenia obszaru Strefy Płatnego Parkowania na terenie Miasta Zakopane o kolejne 5 parkingów bez zmiany wynagrodzenia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 63712400-7 - Usługi w zakresie obsługi parkingów
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 149500,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 153400,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 149500,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Remontowo-Budowlana Maciej Król
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 368919347
7.3.3) Ulica: Ustup 17
7.3.4) Miejscowość: Zakopane
7.3.5) Kod pocztowy: 34-500
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Firma Remontowo-Budowlana Maciej Król
jakie przetargi wygrała firma
Firma Remontowo-Budowlana Maciej Król
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 149500,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2021-11-01 do 2022-11-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z ZAKOPANEGO
- TAPZ - usługa przewodnicka
- Dostawa Implantów - Zestaw do przezskórnej wertebroplastyki
- Dostawa materiałów medycznych 1 x użytku (igły, strzykawki, kaniule, ostrza, cewniki, kanki, zgłębniki, kraniki, kateter, infuzja, transfuzja, worki, opatrunki do mocowania, kaniule, itp.)
- Sporządzenie projektu uchwały w sprawie planu ogólnego Miasta Zakopane
- Budowa drogi od skrzyżowania ul. Spyrkówka z drogą krajową nr 47 do ul. Chyców Potok w Zakopanem
więcej: przetargi w Zakopanem »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.