eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ropczyce"Budowa placu zabaw i siłowni zewnętrznej na Ogródku Jordanowskim w Ropczycach"



Ogłoszenie z dnia 2024-03-21


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Budowa placu zabaw i siłowni zewnętrznej na Ogródku Jordanowskim w Ropczycach”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Ropczyce

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690581962

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Krisego 1

1.5.2.) Miejscowość: Ropczyce

1.5.3.) Kod pocztowy: 39-100

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski

1.5.7.) Numer telefonu: 017 2210550

1.5.8.) Numer faksu: 017 2210555

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ropczyce@intertele.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.ropczyce.eu

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/ropczyce

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Budowa placu zabaw i siłowni zewnętrznej na Ogródku Jordanowskim w Ropczycach”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6b1990f8-c5a4-11ee-bbfa-e29e26ebc6e1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00254517

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00036337/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Budowa placu zabaw i siłowni zewnętrznej na Ogródku Jordanowskim w Ropczycach

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Program Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00095430

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PPZP.271.6.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. W ramach przedmiotu zamówienia należy wykonać, w Ogródku Jordanowskim w Ropczycach, na działce nr ewid. 977/14, remont i budowę części placu zabaw oznaczonego w projekcie zagospodarowania terenu kolorem zielonym, tj. strefę dzieci najmłodszych o pow. ok. 194,9 m2, kolorem szarym tj. strefę dla osób uprawiających sport o pow. ok. 132,0 m2 oraz komunikację kolorem żółtym tj. część ogólna służąca do komunikacji miedzy strefami o pow. ok. 87,8 m2. Zadanie pn. „Budowa placu zabaw i siłowni zewnętrznej na Ogródku Jordanowskim w Ropczycach” dofinansowane jest w ramach poddziałania 19.2 „Wsparcie na wdrażanie operacji w ramach strategii rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczność” objętego PROW na lata 2014 - 2020.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje:
1/ demontaż istniejących urządzeń sportowych i rekreacyjnych wraz z rozbiórką fundamentów pod tymi urządzeniami. Urządzenia z rozbiórki złożyć w miejscu wskazanym przez zamawiającego,
2/ demontaż i utylizacja materiałów z rozbiórki, w tym poliuretanu,
3/ wykonanie nawierzchni bezpiecznej, gumowej, wylewanej,
4/ wykonanie nawierzchni z mat przerostowych zielonej i czarnej,
5/ wykonanie nawierzchni z kostki brukowej,
6/ dostawę i montaż zaprojektowanych urządzeń sportowych i rekreacyjnych,
7/ odtworzenie rozebranego ogrodzenia i wykonanie nowych nasadzeń w miejscu ew. tymczasowego wjazdu na działkę (wjazd technologiczny na plac budowy),
8/ dowiezienie humusu i zasianie trawy wokół placów i w miejscach ubytków powstałych w trakcie wykonywania prac.
3. Dla wszystkich zamontowanych urządzeń sportowych i rekreacyjnych wchodzących w skład placu zabaw winny zostać wydane aktualne certyfikaty zgodności urządzeń z normą PN-EN 1176 wydane przez jednostkę z akredytacją Polskiego Centrum Akredytacji (PCA).
4. Ze względów bezpieczeństwa w trakcie realizacji zadania należy teren na którym prowadzone będą roboty wyłączyć z użytkowania poprzez wygrodzenie i oznakowanie ostrzegające o prowadzonych robotach budowlanych.
5. Teren na którym będą prowadzone prace jest obiektem czynnym. Dlatego prace należy prowadzić w taki sposób, aby nie uniemożliwiały ani nie utrudniały korzystania ze stref Ogródka Jordanowskiego, nie objętych zakresem przedmiotu zamówienia.
6. W przypadku zaistnienia niezidentyfikowanych kolizji terenowych, braku możliwości wykonania zadania w przyjętej technologii robót lub innych zdarzeń uniemożliwiających wykonanie przedmiotu zamówienia według rozwiązań przyjętych w dokumentacjach projektowych, koszty ewentualnych rozwiązań zamiennych leżą po stronie Wykonawcy.
7. W ramach umowy Wykonawca jest zobowiązany również m.in. do:
1/ zapewnienia obsługi geodezyjnej, w tym przed przystąpieniem do wykonania robót do geodezyjnego wytyczenia robót i zgłoszenia przedstawicielowi Zamawiającego i Inspektorowi Nadzoru do odbioru,
2/ wykonania inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej przedmiotu umowy,
3/ wykonania niezbędnych prób, badań, pomiarów, zabezpieczeń, włączeń i odbiorów technicznych, wraz z opłatami jeżeli są wymagane,
4/ wykonania dokumentacji fotograficznej stanu miejsca prowadzenia robót przed rozpoczęciem robót, w trakcie prac i po ich zakończeniu w wersji elektronicznej oraz jej udostępnianie na żądanie Zamawiającego,
5/ utrzymania przejezdności ulic i dojazdów bezpośrednio przylegających do ogródka jordanowskiego,
6/ odbudowy demontowanych czy uszkodzonych w trakcie realizacji robót dróg, ogrodzeń, chodników, itp. oraz przywrócenia terenu budowy do stanu poprzedniego,
7/ uzgadniania wszystkich robót związanych z mediami podziemnymi i nadziemnymi z ich właścicielami, uzyskiwanie protokołów wszystkich robót zanikowych (dotyczących mediów) podpisanych przez przedstawicieli ich właścicieli. W miejscach kolizji z infrastrukturą podziemną należy o robotach powiadomić odpowiednie służby,
8/ zapewnienia niezbędnych nadzorów i odbiorów właścicieli: sieci energetycznych, gazowych, telekomunikacyjnych, wodociągowych, kanalizacyjnych, pasów dróg wojewódzkich, gruntów Skarbu Państwa itp., wraz z poniesieniem kosztów z tym związanych,
9/ prowadzenia dokumentacji budowy, rozliczenia według wymogów programu dofinansowania zadania, w tym przygotowania kosztorysu powykonawczego,
10/ przygotowania i przekazania Zamawiającemu dokumentów wymaganych do realizacji zamówienia, w tym oświadczenia kierownika budowy, kierowników robót o przyjęciu obowiązku kierowania budową, oświadczenia kierownika budowy stwierdzającego sporządzenie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, zaświadczenia o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa, przygotowania planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, itp. a także do wykonania niezbędnych prób, odbiorów, badań i sprawdzeń oraz do przygotowania dokumentów niezbędnych do rozpoczęcia użytkowania przedmiotu umowy, w tym wymienionych w ust. 2 powyżej.
11/ wykonania drogi technologicznej na czas realizacji robót, co będzie obejmowało m.in.:
- rozbiórkę istniejącego ogrodzenia na dystansie min 7,5 m (ogrodzenie na granicy działek 977/9 i 977/14 w Ropczycach, przyszły wjazd na kierunku SW-NE),
- wykarczowanie rosnących na tej wysokości ogrodzenia drzew iglastych,
- wykonanie tymczasowej bramy wjazdowej na teren budowy,
- odtworzenie ogrodzenia po zakończeniu robót,
- odtworzenie placu utwardzonego po stronie terenów należących do GS Ropczyce,
- odtworzenie terenu zielonego (w tym obsianie trawą, nasadzenie nowych drzew iglastych) po stronie ogródka jordanowskiego,
8. Szczegółowy zakres oraz sposób wykonania zamówienia określają w kolejności ważności: niniejszy opis przedmiotu zamówienia zawarty w SWZ, w tym dokumentacje projektowe stanowiące załącznik nr 2 do SWZ, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiąca załącznik nr 3 do SWZ oraz przedmiary robót stanowiące załącznik nr 4 do SWZ. Przedmiary robót maja charakter pomocnicy, a ilości w nich zawarte mają charakter orientacyjny.
9. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym m. in. przepisami BHP, PN przenoszącymi normy europejskie lub norm innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących te normy, zasadami wiedzy technicznej, warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót, należytą starannością, właściwą organizacją, bezpiecznie i dobrze jakościowo.
10. Użyte przy realizacji robót materiały winny spełniać wymagania określone w art. 10 Prawa budowlanego oraz winny posiadać dokumenty potwierdzające dopuszczenie do użytkowania i spełnienie odpowiednich norm.
11. Tam, gdzie w opracowaniach zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów lub wskazano normy, o których mowa w art. 101 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza do zastosowania przy realizacji zamówienia materiałów i rozwiązań równoważnych pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych, pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w niniejszej specyfikacji, po akceptacji przez Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza jednocześnie wszelkie ich odpowiedniki rynkowe nie gorsze niż wskazane.
Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały, urządzenia i roboty budowlane spełniają określone przez Zamawiającego wymagania.
Parametry wskazanego przez Zamawiającego standardu przedstawiają warunki techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, funkcjonalne i inne cechy istotne dla przedmiotu zamówienia, natomiast wskazana marka lub nazwa handlowa określa klasę produktu,
a nie konkretnego producenta.
12. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za należyte zabezpieczenie terenu robót
i odpowiada za wszelkie szkody wyrządzone Zamawiającemu i osobom trzecim. Wykonawca zobowiązany jest do uporządkowania terenu po zakończeniu robót.
13. Wymagany okres gwarancji minimum 3 lata liczony od daty protokolarnego końcowego odbioru przedmiotu zamówienia.
14. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w postanowieniach umowy stanowiącej Załącznik nr 5 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45212221-1 - Roboty budowlane związane z obiektami na terenach sportowych

37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W prowadzonym postępowaniu w wyznaczonym terminie składania ofert zostały złożone 3 oferty.
Oferty złożone przez Wykonawców:
- DESTAR Sp. z o. o. z siedzibą w Chmielowie została odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 2 lit. c ustawy PZP,
- GRUPA MAGIC GARDEN Sp. z o. o. z siedzibą w Inowrocławiu została odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 2 lit. c ustawy PZP,
- DELTA CERT Sp. z o. o. z siedzibą w Rzeszowie została odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 2 lit. c ustawy PZP.

Wobec powyższego zgodnie z art. 255 pkt 2 ustawy PZP Zamawiający unieważnił prowadzone postępowanie.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.