Ogłoszenie z dnia 2023-06-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00181941/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-04-18
- 2023/BZP 00200462/01 - Modyfikacja z dnia 2023-05-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
"Adaptacja pomieszczeń w budynku gminnym w miejscowości Somianka-Parcele na potrzeby działalności kulturowej lokalnej społeczności"
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Somianka
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 550668090
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Armii Krajowej 4
1.5.2.) Miejscowość: Somianka
1.5.3.) Kod pocztowy: 07-203
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL924 - Ostrołęcki
1.5.7.) Numer telefonu: 297418790
1.5.8.) Numer faksu: 297418714
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@somianka.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.ugsomianka.bip.org.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/somianka1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
"Adaptacja pomieszczeń w budynku gminnym w miejscowości Somianka-Parcele na potrzeby działalności kulturowej lokalnej społeczności"2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b3dd8edb-ddee-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00254528
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00035500/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.5 Adaptacja pomieszczeń w budynku gminnym w miejscowości Somianka-Parcele na potrzeby działalności kulturowej lokalnej społeczności
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Program Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-20202.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00181941
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: Kz.272.7.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn. „Adaptacja pomieszczeń w budynku gminnym w miejscowości Somianka-Parcele na potrzeby działalności kulturowej lokalnej społeczności”.
Inwestycja zaplanowana do realizacji zlokalizowana jest na terenie Gminy Somianka w miejscowości Somianka na działkach o nr ewidencyjnym 129/1 i 213/2 obręb 0018 Somianka-Parcele. Obiekt objęty niniejszym opracowaniem jest położony w Somiance przy ul. Jana Pawła II 105. W budynku gminnym znajduje się Ośrodek Zdrowia, Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej oraz Samorządowe przedszkole. Do remontowanych pomieszczeń zapewnione jest samodzielne wejście z zewnątrz budynku. Pomieszczenie z którego możliwe jest doprowadzenie instalacji sanitarnych znajduje się obok remontowanych pomieszczeń. Ściany murowane z cegły pełnej i otynkowane. Fundamenty z kamienia i ceglane, sklepienia kolebkowe, odcinkowe na belkach stalowych oraz płaskie stropy Kleina. Powierzchnia użytkowa remontowanych pomieszczeń: 108,79 m2.
Budynek wyposażony jest w instalację :
- wodociągową
- kanalizacji sanitarnej
- elektryczną
- centralnego ogrzewania
- odgromową.
W ramach zamówienia zostanie przeprowadzony remont dwóch pomieszczeń w budynku obejmujący roboty remontowe (roboty budowlane, instalacja wod.-kan., instalacja c.o.) oraz roboty w zakresie instalacji elektrycznej (zasilanie, rozdzielnia RP, instalacja oświetlenia, instalacja gniazd, malowanie pomieszczeń, pomiary) z utworzeniem toalety damskiej i męskiej w następującym zakresie:
- uprzątnięcie, wywiezienie oraz utylizacja odpadów zalegających m. in. gruzu, piasku oraz innego rodzaju wszelkich zanieczyszczeń z pomieszczenia o wym. 12,65 x 5,20 x 3,00 (należy przyjąć że materiał do wywózki zalega na 60% objętości pomieszczenia);
- wykucie nowych otworów drzwiowych i okiennych;
- wyłożenie ścian płytami gipsowo-kartonowymi wodoodpornymi wraz z obudową pionów-rur,
- wykonanie ścianek działowych z płyt gipsowo-kartonowych wodoodpornych w celu wydzielenia dwóch dodatkowych pomieszczeń;
- montaż nowych drzwi drewnianych płytowych wewnętrznych wraz z ościeżnicami (wykucie z muru istniejących drzwi wraz z ościeżnicami);
- dostawa i montaż drzwi wejściowych aluminiowych pełnych o wsp. Uw min. 1,1 W/(m²*K);
- dostawa i montaż sufitów podwieszanych, np. z płyt sufitowych Armstrong Savanna 600x600 lub podobne o nie gorszych parametrach wraz z uzupełnieniem tynkiem gipsowym;
- wykonanie posadzek: wykonanie warstwy wyrównawczej gr. 20 cm, izolacje z foli i płyt styropianowych, ułożenie gresu antypoślizgowego, IV klasy ścieralności, wraz z wykonaniem cokołu;
- wykonanie uzupełnienia istniejących tynków na ścianach;
- licowanie ścian płytkami w toaletach do wys. 2,0 m oraz pas 0,6 m w pomieszczeniu socjalnym;
- malowanie ścian i sufitów farbami emulsyjnymi na uprzednio zagruntowanej powierzchni;
- dwukrotne malowanie farbą olejną rur;
- dostawa i montaż okna PCV o wsp. Uw min. 0,9 W/(m²*K);
- dostawa i montaż parapetu wewnętrznego z konglomeratu oraz zewnętrznego;
- wykonanie wewnętrznej instalacji ciepłej i zimnej wody oraz kanalizacji z niezbędnym doprowadzeniem instalacji z sąsiadujących pomieszczeń;
- dostawa i montaż przepływowego podgrzewacza ciepłej wody 3-fazowego o mocy 9 kW z doprowadzeniem wody do umywalek i zlewozmywaka;
- dostawa i montaż ustępów z płuczką ustępową tupu „kompakt” oraz umywalki pojedynczej porcelanowej z syfonem;
- dostawa i montaż zlewozmywaka;
- dostawa i montaż wentylatora do pomieszczeń toalet;
- dostawa i montaż modułu wentylacyjnego w suficie podwieszanym;
- dostawa i montaż grzejników stalowych wraz z wykonaniem podejść oraz doprowadzeniem instalacji c. o. z sąsiedniego pomieszczenia;
- wykonanie wewnętrznej instalacji elektrycznej;
- dostawa i montaż tablicy rozdzielczej;
- dostaw i montaż opraw oświetleniowych LED;
- dostaw i montaż osprzętu elektrycznego;
- wykonanie niezbędnych pomiarów instalacji elektrycznej oraz prób szczelności instalacji wodno-kanalizacyjnej i centralnego ogrzewania.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45431100-8 - Kładzenie terakoty
45321000-3 - Izolacja cieplna
45431200-9 - Kładzenie glazury
45442100-8 - Roboty malarskie
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 238736,05 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 266679,07 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 238736,05 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: USŁUGI REMONTOWO-BUDOWLANE ANDRZEJ DUDA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 759-000-39-82
7.3.3) Ulica: OKRZEI 16
7.3.4) Miejscowość: OSTRÓW MAZOWIECKA
7.3.5) Kod pocztowy: 07-300
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Usługi Remontowo - Budowlane Duda Andrzej
jakie przetargi wygrała firma
Usługi Remontowo - Budowlane Duda Andrzej
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 238736,05 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-09-078.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa hali wraz z zapleczem oraz infrastrukturą techniczną dla zadania pn.: "Budowa nowego boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Zespole Szkół w Dąbrowie"
- Prace remontowe i adaptacyjne mieszkania wspomaganego w ramach projektu - Nie JESTEŚ sam!" - III
- Modernizacja kotłowni gazowej w szkole podstawowej w Rożnowie
- Roboty budowlane w zakresie utworzenia i funkcjonowania placówki wsparcia dziennego w Rzeszowie przy ul. Kraszewskiego 1
- Termomodernizacja budynku Urzędu Miejskiego w Golczewie wraz z poprawą dostępności architektonicznej
- Rozbudowa budynku szkoły podstawowej w Starym Lubotyniu o punkt przedszkolny
więcej: Roboty rozbiórkowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.