eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SłupiaTermomodernizacja budynków użyteczności publicznej w Gminie Słupia



Ogłoszenie z dnia 2023-06-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w Gminie Słupia

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA SŁUPIA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291010694

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 257

1.5.2.) Miejscowość: Słupia

1.5.3.) Kod pocztowy: 28-350

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@slupia.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.slupia.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-0f64eb55-ddbe-11ed-9355-06954b8c6cb9

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w Gminie Słupia

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0f64eb55-ddbe-11ed-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00254566

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00010736/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w Gminie Słupia

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

5. Zamówienie jest współfinansowane z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Działania kod - RPSW.03.03.00 ,,Poprawa efektywności energetycznej w sektorze publicznym i mieszkaniowym” Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014 – 2020.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00182867

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IOŚ 271.7.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 2700625,76 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ 1: Termomodernizacja budynków użytecznością publicznej: ZUK, OSP Słupia, Nowa Wieś

Zadanie 1: Budynek użyteczności publicznej w Słupi – Zakład Usług Komunalnych, działka nr 313
Zakres ogólnobudowlany:
• Docieplenie ścian – część nadziemna ,według przedmiaru,
• Docieplenie ścian – XPS, według przedmiaru,
• Stolarka otworowa według przedmiaru,
• Dach – docieplenie, według przedmiaru,
Zakres sanitarny:
• Instalacja c.w.u. według przedmiaru,
• Instalacja c.o. pompy ciepła powietrze-powietrze typu multisplit według przedmiaru,
• Instalacja c.o. – grzejniki elektryczne według przedmiaru,
Zakres elektryczny:
• Instalacja siły według przedmiaru,
• Oświetlenie według przedmiaru,
• Instalacja uziemienia i odgromowa według przedmiaru,
• Instalacja fotowoltaiczna według przedmiaru,

Zadanie 2: Budynek użyteczności publicznej OSP w Słupi, działka nr 405
Zakres ogólnobudowlany:
• Docieplenie ścian – część nadziemna ,według przedmiaru,
• Docieplenie ścian – XPS, według przedmiaru,
• Stolarka otworowa według przedmiaru,
• Roboty pozostałe według przedmiaru,
• Docieplenie strychu według przedmiaru,
Zakres sanitarny:
• Instalacja c.w.u. – powietrzna pompa ciepła wraz z zasileniem w c.w.u. punktów poboru wody według przedmiaru,
• Instalacja c.o. pompy ciepła powietrze-powietrze typu multisplit według przedmiaru,
• Instalacja c.o. – grzejniki elektryczne według przedmiaru,
Zakres elektryczny:
• Instalacja siły według przedmiaru,
• Instalacja uziemienia i odgromowa według przedmiaru,
• Instalacja fotowoltaiczna według przedmiaru,

Zadanie 3: Budynek użyteczności publicznej w Nowej Wsi, działka nr 471
Zakres ogólnobudowlany:
• Docieplenie ścian – część nadziemna ,według przedmiaru,
• Docieplenie ścian – XPS, według przedmiaru,
• Stolarka otworowa według przedmiaru,
• Docieplenie strychu według przedmiaru,
• Roboty pozostałe według przedmiaru,
Zakres sanitarny:
• Instalacja c.w.u. – powietrzna pompa ciepła wraz z zasileniem c.w.u. punktów poboru wody według przedmiaru,
• Instalacja c.o. pompy ciepła powietrze-powietrze typu multisplit według przedmiaru,
• Instalacja c.o. – grzejniki elektryczne według przedmiaru,
Zakres elektryczny:
• Instalacja siły według przedmiaru,
• Oświetlenie według przedmiaru,
• Instalacja uziemienia i odgromowa według przedmiaru,
• Instalacja fotowoltaiczna według przedmiaru,

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45321000-3 - Izolacja cieplna

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów

42511110-5 - Pompy grzewcze

45262522-6 - Roboty murarskie

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

09332000-5 - Instalacje słoneczne

4.5.5.) Wartość części: 1256322,18 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ 2: Termomodernizacja budynków użytecznością publicznej: OSP Sprowa, Wielkopole, OSP Wywła

Zadanie 1: Budynek użyteczności publicznej w Sprowie – OSP Sprowa, działka nr 301/1
Zakres ogólnobudowlany:
• Docieplenie ścian – część nadziemna ,według przedmiaru,
• Docieplenie ścian – XPS, według przedmiaru,
• Stolarka otworowa według przedmiaru,
• Roboty pozostałe według przedmiaru,
• Docieplenie strychu według przedmiaru,
Zakres sanitarny:
• Instalacja c.w.u. – powietrzna pompa ciepła wraz z zasileniem w c.w.u. punktów poboru wody według przedmiaru,
• Instalacja c.o. – nagrzewnica powietrza 0,0-9,0 kW według przedmiaru,
• Instalacja c.o. – grzejniki elektryczne według przedmiaru,
Zakres elektryczny:
• Instalacja siły według przedmiaru,
• Oświetlenie według przedmiaru,
• Instalacja uziemienia i odgromowa według przedmiaru,
• Instalacja fotowoltaiczna według przedmiaru,

Zadanie 2: Budynek użyteczności publicznej w Wielkopolu – świetlica, działka nr 32
Zakres ogólnobudowlany:
• Docieplenie ścian – część nadziemna, według przedmiaru
• Docieplenie ścian – XPS, według przedmiaru,
• Stolarka otworowa według przedmiaru,
• Roboty pozostałe według przedmiaru,
• Docieplenie strychu według przedmiaru,
• Docieplenie podłogi według przedmiaru,
Zakres sanitarny:
• Instalacja c.o. pompy ciepła powietrze-powietrze typu multisplit według przedmiaru,
• Instalacja c.o. – grzejniki elektryczne według przedmiaru,
Zakres elektryczny:
• Instalacja siły według przedmiaru,
• Oświetlenie według przedmiaru,
• Instalacja uziemienia i odgromowa według przedmiaru,
• Instalacja fotowoltaiczna według przedmiaru,

Zadanie 3: Budynek użyteczności publicznej w Wywle – OSP Wywła/świetlica, działka nr 102/4
Zakres ogólnobudowlany:
• Docieplenie ścian – część nadziemna ,według przedmiaru,
• Docieplenie ścian – XPS, według przedmiaru,
• Stolarka otworowa według przedmiaru,
• Roboty pozostałe według przedmiaru,
• Docieplenie strychu według przedmiaru,
Zakres sanitarny:
• Instalacja c.w.u. – powietrzna pompa ciepła wraz z zasileniem w c.w.u. punktów poboru wody według przedmiaru,
• Instalacja c.o. pompy ciepła powietrze-powietrze typu multisplit według przedmiaru,
• Instalacja c.o. – grzejniki elektryczne według przedmiaru,
Zakres elektryczny:
• Instalacja siły według przedmiaru,
• Oświetlenie według przedmiaru,
• Instalacja uziemienia i odgromowa według przedmiaru,
• Instalacja fotowoltaiczna według przedmiaru,

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45321000-3 - Izolacja cieplna

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów

42511110-5 - Pompy grzewcze

45262522-6 - Roboty murarskie

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

09332000-5 - Instalacje słoneczne

4.5.5.) Wartość części: 793455,49 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ 3: Termomodernizacja budynków użytecznością publicznej: Węgrzynów, OSP Dąbrowica
Zadanie 1: Budynek użyteczności publicznej w Węgrzynowie – świetlica, działka nr 472/9
Zakres ogólnobudowlany:
• Docieplenie ścian – część nadziemna ,według przedmiaru,
• Docieplenie ścian – XPS, według przedmiaru,
• Stolarka otworowa według przedmiaru,
• Roboty pozostałe według przedmiaru,
• Docieplenie strychu według przedmiaru,
Zakres sanitarny:
• Instalacja c.w.u. – elektryczny pojemnościowy podgrzewacz wody użytkowej wraz z zasileniem w c.w.u. punktów poboru wody według przedmiaru,
• Instalacja c.o. pompy ciepła powietrze-powietrze typu multisplit według przedmiarów,
• Instalacja c.o. – grzejniki elektryczne według przedmiaru,
Zakres elektryczny:
• Instalacja siły według przedmiaru,
• Oświetlenie według przedmiaru,
• Instalacja uziemienia i odgromowa według przedmiaru,
• Instalacja fotowoltaiczna według przedmiaru,

Zadanie 2: Budynek użyteczności publicznej w Dąbrowicy – OSP Dąbrowica, działka nr 352
Zakres ogólnobudowlany:
• Docieplenie ścian – część nadziemna ,według przedmiaru,
• Docieplenie ścian – XPS, według przedmiaru,
• Stolarka otworowa według przedmiaru,
• Roboty pozostałe według przedmiaru,
• Docieplenie strychu według przedmiaru,
Zakres sanitarny:
• Instalacja c.w.u. – powietrzna pompa ciepła wraz z zasileniem w c.w.u. punktów poboru wody według przedmiaru,
• Instalacja c.o. pompy ciepła powietrze-powietrze typu multisplit według przedmiarów,
• Instalacja c.o. – grzejniki elektryczne według przedmiaru,
Zakres elektryczny:
• Instalacja siły według przedmiaru,
• Instalacja uziemienia i odgromowa według przedmiaru,
• Instalacja fotowoltaiczna według przedmiaru,

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45321000-3 - Izolacja cieplna

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów

42511110-5 - Pompy grzewcze

45262522-6 - Roboty murarskie

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

09332000-5 - Instalacje słoneczne

4.5.5.) Wartość części: 650848,09 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1722000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1890000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1722000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FIRMA USŁUGOWA GER-BUD GRZEGORZ KUCHAREK

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 260114216

7.3.4) Miejscowość: Secemin

7.3.5) Kod pocztowy: 29-145

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1722000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 91 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1048350,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1310000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1048350,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Piotr Kołodziejczyk REM-BUD

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 240272209

7.3.4) Miejscowość: Koniecpol

7.3.5) Kod pocztowy: 42-230

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1048350,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 91 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 840373,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1090000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 840373,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Handlowo-Usługowa „PASO” Sośnierz Paweł

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 637 196 51 14

7.3.4) Miejscowość: Wolbrom

7.3.5) Kod pocztowy: 32-430

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 840373,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 91 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.