Ogłoszenie z dnia 2023-06-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00124716/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-03-07
- 2023/BZP 00142278/01 - Modyfikacja z dnia 2023-03-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozbudowa infrastruktury kulturalnej i społecznej
w gminie Ożarów
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Ożarów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830409850
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Stodolna 1
1.5.2.) Miejscowość: Ożarów
1.5.3.) Kod pocztowy: 27-530
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@ozarow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ozarow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://gmina-ozarow.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet?MP_module=main&MP_action=mainPage1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Rozbudowa infrastruktury kulturalnej i społecznejw gminie Ożarów
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e974af65-bcee-11ed-b8d9-2a18c1f2976f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00254601
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00053263/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Budowa i przebudowa świetlic wiejskich w miejscowościach Zawada, Śródborze i Sobótka gmina Ożarów oraz przebudowa Biblioteki Publicznej w Ożarowie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00124716
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BI.271.2.2023.JP
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 7444991,39 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 2798684,92 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część I Rozbudowa budynku Biblioteki Publicznej w OżarowieRozbudowa budynku polegać będzie na dobudowie od strony południowej istniejącego obiektu, części obiektu dwukondycyjnego (parter ora piętro) o wymiarach zewnętrznych 13,16mx17,07m powierzchni zabudowy 224,90m, powierzchni użytkowa 378,98 m2 i kubaturze 1745,22m3. W ramach przedmiotowej inwestycji wykonane zostaną również ciągi pieszo-jezdne.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45262522-6 - Roboty murarskie
4.5.5.) Wartość części: 2798684,92 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
b) Część II BUDOWA BUDYNKU UŻYTECZNOŚCI PUBLICZNEJ Z PRZEZNACZENIEM NA ŚWIETLICĘ WIEJSKĄ w GrochocicachBudowa budynku użyteczności publicznej z przeznaczeniem na świetlicę wiejską wraz z urządzeniami budowlanymi oraz parkingiem na trzy stoiska postojowe na dz. nr ew. 173 położnej w Grochocicach. Budynek o wymiarach 8,19mx6,49m, wysokość do kalenicy 5,06m (względem poziomu terenu). Powierzchnia zabudowy 45,50m2, powierzchnia użytkowa 33,91m2 i kubatura 221,23m2.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45262522-6 - Roboty murarskie
4.5.5.) Wartość części: 272332,06 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
c) Część III ROZBUDOWA, NADBUDOWA I PRZEBUDOWA ISTNIEJĄCEGO BUDYNKU Z PRZEZNACZENIEM NA ŚWIETLICĘ WIEJSKĄ w JulianowieRozbudowa, nadbudowa i przebudowa istniejącego budynku gospodarczego na budynek użyteczności publicznej z przeznaczeniem na świetlicę wiejską wraz z urządzeniami budowlanymi oraz parkingiem na trzy stoiska postojowe na dz. nr ew. 660/2 i 683/1 położnej w Julianowie. Budynek o wymiarach 11,88mx8,14m, wysokość do kalenicy 5,83m (względem poziomu terenu). Powierzchnia zabudowy 96,70m2, powierzchnia użytkowa 77,73m2 i kubatura 476,51m2
4.5.3.) Główny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45262522-6 - Roboty murarskie
4.5.5.) Wartość części: 443565,60 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
d) Część IV BUDOWA BUDYNKU UŻYTECZNOŚCI PUBLICZNEJ Z PRZEZNACZENIEM NA ŚWIETLICĘ WIEJSKĄ w JanowieBudowa budynku użyteczności publicznej z przeznaczeniem na świetlicę wiejską wraz z urządzeniami budowlanymi oraz parkingiem na trzy stoiska postojowe na dz. nr ew. 850/2 położnej w Janowie. Budynek o wymiarach 6,69mx8,49m, wysokość do kalenicy 4,73m (względem poziomu terenu). Powierzchnia zabudowy 45,92m2, powierzchnia użytkowa 34,60m2 i kubatura 207,74m2.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45262522-6 - Roboty murarskie
4.5.5.) Wartość części: 286879,63 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
e) Część V BUDOWA BUDYNKU UŻYTECZNOŚCI PUBLICZNEJ Z PRZEZNACZENIEM NA ŚWIETLICĘ WIEJSKĄ w TominachBudowa budynku użyteczności publicznej z przeznaczeniem na świetlicę wiejską wraz z urządzeniami budowlanymi oraz parkingiem na trzy stoiska postojowe na dz. nr ew. 312 położnej w Tominach. Budynek o wymiarach 6,49mx6,49m, wysokość do kalenicy 5,66m (względem poziomu terenu). Powierzchnia zabudowy 42,12m2, powierzchnia użytkowa 32,22m2 i kubatura 210,01m2.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45262522-6 - Roboty murarskie
4.5.5.) Wartość części: 330037,16 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
f) Część VI Budowa świetlicy wiejskiej w Zawadzie wraz z urządzeniami budowlanymiObiekt przeznaczony na świetlicę wiejską. Wolnostojący, parterowy, niepodpiwniczony z poddaszem nieużytkowym. W całości o konstrukcji murowanej z dachem dwuspadowym. Powierzchnia zabudowy 127,25m2, powierzchnia użytkowa 103,90m2, kubatura 640,40m3. Zagospodarowanie ternu: ciągi komunikacyjne pieszo jezdne, parking.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45262522-6 - Roboty murarskie
4.5.5.) Wartość części: 908547,58 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
g) Część VII Budowa świetlicy wiejskiej w Śródborze wraz z urządzeniami budowlanymiObiekt przeznaczony na świetlicę wiejską. Wolnostojący, parterowy, niepodpiwniczony z poddaszem nieużytkowym. W całości o konstrukcji murowanej z dachem dwuspadowym. Powierzchnia zabudowy 127,25m2, powierzchnia użytkowa 103,90m2, kubatura 640,40m3. Zagospodarowanie ternu: ciągi komunikacyjne pieszo jezdne, parking, mała architektura, zbiornik na ścieki sanitarne.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45262522-6 - Roboty murarskie
4.5.5.) Wartość części: 824665,86 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
h) Część VIII Rozbudowa, nadbudowa i przebudowa budynku strażnicy OSP w Sobótce ze zmianą sposobu użytkowania w części rozbudowanej na świetlicę wiejskąRozbudowa nadbudowa i przebudowa budynku OSP w kierunku zachodnim o pomieszczenia, które będą pełniły funkcję świetlicy wiejskiej o wymiarach 17,08mx8,95m, nadbudowa poprzez wykonanie nowego stropu oraz nowej więźby dachowej nad najstarszą częścią budynku oraz przebudowa poprzez usunięcie ścian wewnętrznych i wykonanie otworów na drzwi zewnętrzne oraz okna
4.5.3.) Główny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45262522-6 - Roboty murarskie
4.5.5.) Wartość części: 1580278,58 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3357630,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3992981,78 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3357630,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WODEX M.ROŻMIEJ, S.ROŻMIEJ-ZDYBSKA SPÓŁKA JAWNA,
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8631693413
7.3.3) Ulica: Jaśminowa 17
7.3.4) Miejscowość: Ożarów
7.3.5) Kod pocztowy: 27-530
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
WODEX M. ROŻMIEJ, S. ROŻMIEJ-ZDYBSKA SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
WODEX M. ROŻMIEJ, S. ROŻMIEJ-ZDYBSKA SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3357630,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-06-28Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 385214,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 488216,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 385214,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: F.H.U BEDOM Andrzej Bednarski,
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8641001747
7.3.3) Ulica: ul. Sandomierska 8
7.3.4) Miejscowość: Zawichost
7.3.5) Kod pocztowy: 27-630
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
F.H.U "BEDOM" Andrzej Bednarski
jakie przetargi wygrała firma
F.H.U "BEDOM" Andrzej Bednarski
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 385214 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-11-30Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 577833,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 693685,14 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 577833,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WODEX
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8631693413
7.3.3) Ulica: ul. Jaśminowa 17
7.3.4) Miejscowość: Ożarów
7.3.5) Kod pocztowy: 27-530
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
WODEX M. ROŻMIEJ, S. ROŻMIEJ-ZDYBSKA SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
WODEX M. ROŻMIEJ, S. ROŻMIEJ-ZDYBSKA SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 577833,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-11-30Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 339476,25 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 547709,84 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 370510,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BEDOM Andrzej Bednarski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8641001747
7.3.3) Ulica: ul. Sandomierska 8
7.3.4) Miejscowość: Zawichost
7.3.5) Kod pocztowy: 27-630
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
F.H.U "BEDOM" Andrzej Bednarski
jakie przetargi wygrała firma
F.H.U "BEDOM" Andrzej Bednarski
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 370510,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-11-30Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 426240,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 560000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 426240,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BEDOM Andrzej Bednarski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8641001747
7.3.3) Ulica: ul. Sandomierska 8
7.3.4) Miejscowość: Zawichost
7.3.5) Kod pocztowy: 27-630
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
F.H.U "BEDOM" Andrzej Bednarski
jakie przetargi wygrała firma
F.H.U "BEDOM" Andrzej Bednarski
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 426240 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-11-30Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1173380,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1260956,74 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1173380,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BEDOM Andrzej Bednarski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8641001747
7.3.3) Ulica: ul. Sandomierska 8
7.3.4) Miejscowość: Zawichost
7.3.5) Kod pocztowy: 27-630
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
F.H.U "BEDOM" Andrzej Bednarski
jakie przetargi wygrała firma
F.H.U "BEDOM" Andrzej Bednarski
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1067150 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-04-26Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1067150,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1236013,64 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1067150,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BEDOM Andrzej Bednarski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8641001747
7.3.3) Ulica: ul. Sandomierska 8
7.3.4) Miejscowość: Zawichost
7.3.5) Kod pocztowy: 27-630
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
F.H.U "BEDOM" Andrzej Bednarski
jakie przetargi wygrała firma
F.H.U "BEDOM" Andrzej Bednarski
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1067150 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-04-26Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1972368,81 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3062450,31 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1972368,81 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: INBUD Jerzy Zaborowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6611048269
7.3.3) Ulica: ul. Samsonowicza 40A
7.3.4) Miejscowość: Ostrowiec Św.
7.3.5) Kod pocztowy: 27-400
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1972368,81 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-05-23PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Poprawa efektywności energetycznej Gminnego Centrum Kultury w Polichnie
- Odbudowa ziemnego stawu o powierzchni 2880 m2 w miejscowości Szczytniki Czerniejewskie, gm. Czerniejewo
- Odbudowa ziemnego stawu o powierzchni 1510 m2 w miejscowości Czerniejewo, gm. Czerniejewo
- Odbudowa ziemnego stawu o powierzchni 1443 m2 w miejscowości Żydowo, gm. Czerniejewo
- Budowa zbiorników wodnych małej retencji w Gminie Ciechanowiec
- Gospodarka wodno-ściekowa w Gminie Jastków - budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej
więcej: Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.