Ogłoszenie z dnia 2021-11-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00187672/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-09-21
- 2021/BZP 00194884/01 - Modyfikacja z dnia 2021-09-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługi wsparcia w projekcie
Aktywny Senior w Gminie Czudec - Centrum Rozwoju Społecznego dla Seniorów z Gminy Czudec
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Czudec
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690582170
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Starowiejska 6
1.5.2.) Miejscowość: Czudec
1.5.3.) Kod pocztowy: 38-120
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sz@czudec.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.czudec.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://www.miniportal.uzp.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługi wsparcia w projekcieAktywny Senior w Gminie Czudec - Centrum Rozwoju Społecznego dla Seniorów z Gminy Czudec
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-aa8f1939-1a0b-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00254689
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00009576/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Usługi wsparcia w projekcie Aktywny Senior w Gminie Czudec - Centrum Rozwoju Społecznego dla Seniorów z Gminy Czudec
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Projekt „Aktywny Senior w Gminie Czudec- Centrum Rozwoju Społecznego dla Seniorów z Gminy Czudec” współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-20202.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00187672/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SZ.041.6.Z.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 292154,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Usługi specjalistycznego wsparcia (zadania 1-5). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1a do Specyfikacji Warunków Zamówienia.4.5.3.) Główny kod CPV: 85320000-8 - Usługi społeczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80500000-9 - Usługi szkoleniowe
80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego
80570000-0 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego
85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej
85310000-5 - Usługi pracy społecznej
85311100-3 - Usługi opieki społecznej dla osób starszych
85311200-4 - Usługi opieki społecznej dla osób niepełnosprawnych
85312000-9 - Usługi opieki społecznej nieobejmujące miejsc noclegowych
85312400-3 - Usługi opieki społecznej nieświadczone przez ośrodki pobytowe
85323000-9 - Usługi zdrowotne świadczone na rzecz wspólnot
4.5.5.) Wartość części: 292140 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wyjazdy prospołeczne (zadanie 6). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1a do Specyfikacji Warunków Zamówienia.4.5.3.) Główny kod CPV: 85320000-8 - Usługi społeczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80500000-9 - Usługi szkoleniowe
80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego
80570000-0 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego
85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej
85310000-5 - Usługi pracy społecznej
85311100-3 - Usługi opieki społecznej dla osób starszych
85311200-4 - Usługi opieki społecznej dla osób niepełnosprawnych
85312000-9 - Usługi opieki społecznej nieobejmujące miejsc noclegowych
85323000-9 - Usługi zdrowotne świadczone na rzecz wspólnot
4.5.5.) Wartość części: 14000 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 229740,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 290300,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 290300,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: B-CONSULTING Bartłomiej Gębarowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 813-166-77-20
7.3.3) Ulica: ul. Malczewskiego 11 lok. 49
7.3.4) Miejscowość: Rzeszów
7.3.5) Kod pocztowy: 35-114
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
B- CONSULTING Bartłomiej Gębarowski
jakie przetargi wygrała firma
B- CONSULTING Bartłomiej Gębarowski
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 290300,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-05-31Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 13200,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 13200,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 13200,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: B-CONSULTING Bartłomiej Gębarowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 813-166-77-20
7.3.3) Ulica: ul. Malczewskiego 11 lok. 49
7.3.4) Miejscowość: Rzeszów
7.3.5) Kod pocztowy: 35-114
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
B- CONSULTING Bartłomiej Gębarowski
jakie przetargi wygrała firma
B- CONSULTING Bartłomiej Gębarowski
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 13200,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-06-30PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa zdrowotna: pielęgniarska domowa opieka długoterminowa dla uczestników projektu "Wsparcie osób niesamodzielnych w Gminie Sandomierz"
- Poradnictwo specjalistyczne psychologa, seksuologa i psychiatry dla dzieci i młodzieży z Placówek Opiekuńczo-Wychowawczych DOM 1-12
- Realizacja szkoleń specjalistycznych podnoszących kwalifikacje uczniów i nauczycieli objętych wsparciem w projekcie Powiat Świdnicki - kształcenie zawodowe na miarę XXI wieku. Edycja 2
- Usługa szkoleniowa pt. "Ocena wniosków o dofinansowanie projektów realizowanych w ramach perspektywy finansowej 2021-2027"
- Zorganizowanie i przeprowadzenie kursów, szkoleń oraz warsztatów dla nauczycieli ze szkół ponadpodstawowych, dla których organem prowadzącym jest Powiat Sztumski
- Terapia skoncentrowana na rozwiązaniach
więcej: Usługi szkoleniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.