Ogłoszenie z dnia 2021-11-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00062490/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-05-24
- 2021/BZP 00072280/01 - Modyfikacja z dnia 2021-06-02
- 2021/BZP 00077583/01 - Modyfikacja z dnia 2021-06-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Zaprojektowanie i wykonanie instalacji zasilających i punktów końcowych tych instalacji na obiektach kolejowych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Innobaltica Sp. z o. o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 220639884
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Równa 19/21
1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 80-067
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@innobaltica.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://innobaltica.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/innobaltica/proceedings1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Tworzenie nowych rozwiązań komunikacyjnych
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zaprojektowanie i wykonanie instalacji zasilających i punktów końcowych tych instalacji na obiektach kolejowych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ae90caa6-8d65-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00254711
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zamówienie to jest realizowane w ramach zadania „Zwiększenie dostępności regionalnego transportu kolejowego w województwie pomorskim poprzez jego integrację z transportem lokalnym – budowa elektronicznej platformy zintegrowanych usług mobilności”, współfinansowanego ze środków unijnych w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00062490/03
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/PN/01/21
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 11563600,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest: Zaprojektowanie i wykonanie instalacji zasilających i punktów końcowych tych instalacji na obiektach kolejowych.
2. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie instalacji zasilających i punktów końcowych tych instalacji na obiektach kolejowych, polegających na opracowaniu dokumentacji projektowej oraz wykonaniu na jej podstawie robót budowlanych na przystankach osobowych
i stacjach kolejowych wraz z uzyskaniem wymaganych przepisami uzgodnień, pozwoleń
i dokonaniem zgłoszeń.
3. Zamówienie to jest realizowane w ramach zadania „Zwiększenie dostępności regionalnego transportu kolejowego w województwie pomorskim poprzez jego integrację z transportem lokalnym – budowa elektronicznej platformy zintegrowanych usług mobilności”, współfinansowanego
ze środków unijnych w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko.
4. Podstawowe zadania Wykonawcy:
1) Zaprojektowanie i wybudowanie zasilania elektroenergetycznego urządzeń walidujących.
2) Zaprojektowanie, uzgodnienie i wykonanie podłoża nośnego pod urządzenia A1, A2, które to stanowić będą kompletną całość (w tym zawierającą: elementy zewnętrzne, wewnętrzne, konstrukcję wsporną - np. nogę wsporczą urządzenia w przypadku montażu przewidzianego do podłoża nośnego poziomego, np. otwory lub haki montażowe w przypadku montażu przewidzianego do podłoża nośnego pionowego).
3) Zaprojektowanie i wybudowanie zasilania elektroenergetycznego baterii UPS dla urządzeń walidujących (dostawa UPS po stronie Zamawiającego).
4) Budowa i przebudowa rozdzielni elektrycznych.
5) Tam, gdzie dotyczą: prace ziemne, niwelacyjne, uzupełniające utwardzenie nawierzchni, wykonanie warstwy wierzchniej wokół urządzeń walidujących, ewentualna dobudowa lub przebudowa ścieżek dotykowych (dotyczy przypadków, gdzie występują ścieżki dotykowe), prace odtworzeniowe.
6) Recertyfikacja TSI PRM w zakresie ścieżek dotykowych w określonych przypadkach (dotyczy przypadków, dla których certyfikacja została uzyskana wcześniej).
5. W ramach prawa opcji (jeżeli zostanie wykorzystane) przewiduje się kompleksową realizację takich samych zadań co zadania wchodzące w skład podstawowego zakresu zamówienia, dla dwudziestu dodatkowych lokalizacji w sekcjach wskazanych w załącznikach lub nowych sekcjach, do których projektowana długość linii zasilających:
OPCJA 1: nie przekracza 10m.
OPCJA 2: jest większa lub równa 10m i nie większa niż 30m.
OPCJA 3: jest większa lub równa 30m i nie większa niż 50m.
OPCJA 4: jest większa lub równa 50m i nie większa niż 100m.
OPCJA 5: jest większa lub równa 100m i nie większa niż 200m.
Zamawiający może skorzystać 20-krotnie z jednej opcji na przykład opcji nr 5, lub też w każdej możliwej innej kombinacji np. 5-krotnie z opcji nr 1, 4-krotnie z opcji nr 5 i 3-krotnie z opcji nr 3. Całkowita ilość razy skorzystania z prawa opcji nie przekroczy 20. Maksymalna wartością opcji jest 20 – krotność wartości opcji nr 5.
6. Platforma Zintegrowanych Usług Mobilności (zwana dalej PZUM) jest przedsięwzięciem innowacyjnym zarówno w skali kraju, jak również Europy. System zakłada zintegrowanie, w zakresie wspólnego systemu poboru opłat za przewozy pasażerskie, organizatorów i operatorów działających w segmencie publicznego transportu zbiorowego na obszarze województwa pomorskiego, z możliwością rozszerzenia o udział zainteresowanych przewoźników komercyjnych. System ma umożliwiać pasażerom wygodne korzystanie z komunikacji publicznej, w aspekcie realizacji płatności za podróże, bez konieczności znajomości taryf, danych o przewoźnikach itp., w sposób najbardziej optymalny w zakresie kosztów i czasu podróży oraz przy minimalnym nakładzie energii na zaplanowanie i zakup usług w ramach podróży.
7. Przystanki osobowe i stacje kolejowe zostaną wyposażone w urządzenia walidujące. Pasażer w celu rozpoczęcia podróży dokona identyfikacji przy wykorzystaniu nośnika identyfikacji i urządzenia walidującego.
8. Przewidziane zostały dwa typy urządzeń walidujących na przystankach osobowych i stacjach kolejowych, tj. typ A1 i typ A2. Urządzenie A1 o podstawowej funkcjonalności będzie umożliwiało pasażerom walidację podróży (check-in i check-out). Urządzenie A2 z założenia będzie urządzeniem o takich samych, ewentualnie większych rozmiarach i rozszerzonej funkcjonalności. Oprócz walidacji podróży będzie umożliwiało zdefiniowanie (personalizację) dodatkowych parametrów (opcji) podróży. Szacowana moc znamionowa urządzenia wraz z grzałką nie powinna przekroczyć 270 W – dodatkowo należy uwzględnić pobór mocy przez UPS, zaprojektowanych w ramach projektu zasilania (o ile UPS zostanie w danej lokalizacji zaprojektowany). Preferowanym źródłem zasilania instalacji jest zasilanie gwarantowane lub dwustronne. W przypadku braku możliwości poboru mocy z takiego źródła należy zaprojektować UPS, wraz z jego lokalizacją i podłączeniem.
9. Podstawowe dane techniczne dotyczące urządzeń walidujących, w tym przede wszystkim takie dane jak: forma przestrzenna, ciężar, gabaryty oraz rodzaj konstrukcji wspornej (np. noga wsporcza urządzenia, np. otwory lub haki montażowe, inne) i cechy tej konstrukcji, niezbędne do zaprojektowania i wykonania podłoża nośnego przez Wykonawcę niniejszego zamówienia, zostaną określone w dokumentach (np. kartach katalogowych) Wykonawcy PZUM i przekazane od Zamawiającego do Wykonawcy niniejszego zamówienia po podpisaniu Umowy.
10. Wykonawca niniejszego zamówienia jest odpowiedzialny za zaprojektowanie, uzgodnienie i wykonanie instalacji zasilającej (do miejsca planowanej lokalizacji urządzenia walidującego) oraz elementów posadowienia/ zainstalowania/ zamocowania urządzeń walidujących, tj. wykonania podłoża nośnego pod przyszłe urządzenia walidujące i ich konstrukcję wsporną (takie elementy wsporne jak: noga wsporcza urządzenia, np. otwory lub haki montażowe urządzenia) natomiast dostarczenie i sam montaż urządzeń walidujących do ww. elementów i ich podłączenie do instalacji zasilającej nie są przedmiotem niniejszego zamówienia i zostaną zrealizowane przez Wykonawcę PZUM.
11. Urządzenia walidujące wyposażone zostaną w złącza energetyczne (z dedykowaną wtyczką, którą Wykonawca PZUM zamontuje na zaprojektowanej i wybudowanej przez Wykonawcę instalacji zasilającej (kabel), umożliwiającą podłączenie urządzenia walidującego A1 lub analogicznie urządzenia walidującego A2).
12. Wykonawca zaproponuje trzy modele UPS różnych producentów, które będą mogły zostać zainstalowane w miejscach określonych w dokumentacji projektowej.
13. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Programie Funkcjonalno - Użytkowym stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45315600-4 - Instalacje niskiego napięcia
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7661402,78 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 12902700,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7661402,78 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FBSerwis S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5272676062
7.3.3) Ulica: ul. Siedmiogrodzka 9
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 01-204
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7661402,78 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Dostawa sprzętu laboratoryjnego w ramach wyposażenia laboratoriów w Centrum Ekoinnowacji Politechniki Gdańskiej.
- Świadczenie usługi kompleksowych prac porządkowych w zakresie stałego utrzymania czystości pomieszczeń biurowych w trzech lokalizacjach biur WFOŚiGW w Gdańsku przez okres 12 m-cy
- Obsługa transportu pasażerskiego w zakresie czarteru samolotu pasażerskiego i transferów lokalnych oraz świadczenie kompleksowej usługi w zakresie rezerwacji i sprzedaży biletów lotniczych
- Budowa parku kieszonkowego wraz z rozbudową ogrodu deszczowego na osiedlu Wiszące Ogrody przy ul. Przytulnej w Gdańsku
- Dostawa zamrażarek niskotemperaturowych, termomiksera i sprzętu medycznego w 4 pakietach
- Najem kontenerów i toalet przenośnych na potrzeby Gdańskiego Ośrodka Sportu w 2025 roku.
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- WYKONANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWO-KOSZTORYSOWEJ PRZEBUDOWY DRÓG GMINNYCH (ULICE: MIODOWA, KORFANTEGO, TUWIMA, SPOKOJNA, POKOJU, DŁUGOSZA I ŻEROMSKIEGO)
- Poprawa efektywności energetycznej Gminnego Centrum Kultury w Polichnie
- Przebudowa stacji uzdatniania wody w Radomierowicach
- Dostawa i montaż systemów fotowoltaicznych na obiektach sportowych MCSiR w Nowym Targu - realizacja projektu Sportowa Polska 2022.
- Wykonanie technologii uzdatniania wody zewnętrznej strefy saun
- Budowa zbiorników wodnych małej retencji w Gminie Ciechanowiec
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.