eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BieruńAktual.dokum.proj.pn.: Przebudowa drogi powiat.5911S,ul. Oficerskiej w Lędzinach z zastos."cichych asfaltów"w zakresie podziału geod.z rozgranicz.nieruchomości na potrzeby uzyskania zezwolenia ...(ZRID)



Ogłoszenie z dnia 2024-03-21


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Aktual.dokum.proj.pn.: Przebudowa drogi powiat.5911S,ul. Oficerskiej w Lędzinach z zastos.„cichych asfaltów”w zakresie podziału geod.z rozgranicz.nieruchomości na potrzeby uzyskania zezwolenia …(ZRID)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIATOWY ZARZĄD DRÓG W BIERUNIU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 277653948

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Warszawska 168

1.5.2.) Miejscowość: Bieruń

1.5.3.) Kod pocztowy: 43-155

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski

1.5.7.) Numer telefonu: (32) 216-21-73

1.5.8.) Numer faksu: (32) 216-21-73

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@pzdbierun.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.pzd-powiatbl.bip.net.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-a6512979-dbbe-11ee-9fce-3adbe5eb3a3d

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Aktual.dokum.proj.pn.: Przebudowa drogi powiat.5911S,ul. Oficerskiej w Lędzinach z zastos.„cichych asfaltów”w zakresie podziału geod.z rozgranicz.nieruchomości na potrzeby uzyskania zezwolenia …(ZRID)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a6512979-dbbe-11ee-9fce-3adbe5eb3a3d

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00254718

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00027589/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.4 Aktual.dokum.proj.pn.: Przebudowa drogi powiat.5911S,ul. Oficerskiej w Lędzinach z zastos.„cichych asfaltów”w zakresie podziału geod.z rozgranicz.nieruchomości na potrzeby uzyskania zezwolenia …(ZRID)

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00235081

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RZP/5/2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 80000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotowe zamówienie obejmuje wykonanie usługi polegającej na opracowaniu kompletnej dokumentacji projektowej polegającej na aktualizacji dokumentacji projektowej pn.: Przebudowa drogi powiatowej 5911S, ul. Oficerskiej w Lędzinach z zastosowaniem „cichych asfaltów” w zakresie podziału geodezyjnego z rozgraniczeniem nieruchomości, oraz uzyskanie wszelkich niezbędnych decyzji (w tym decyzji na wycinkę drzew – w przypadku konieczności), uzgodnień i pozwoleń oraz rozstrzygnięcia właściwego organu architektonicznego (pozwolenia na budowę lub w razie takiej możliwości zgłoszenia dla robót nie wymagających pozwolenia na budowę albo decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej – ZRID), celem realizacji inwestycji.

Przedmiotowa dokumentacja projektowa powinna zawierać rozwiązania projektowo-wykonawcze w zakresie:
- przebudowy jezdni (z ewentualnym jej poszerzeniem) wraz z odwodnieniem,
- budowy drogi dla pieszych i drogi dla pieszych i rowerów,
- budowy i przebudowy zjazdów,
- utwardzenie pobocza na potrzeby postoju samochodów ciężarowych,
- przebudowy kolidujących sieci uzbrojenia terenu,
- koordynacji przedmiotowych prac projektowych z realizowanym projektem pn.: „Opracowanie dokumentacji projektowej na potrzeby rozbudowy drogi powiatowej 5922S, ul. Ziemowita w Lędzinach na odcinku od ul. Oficerskiej do łącznicy węzła drogi ekspresowej S1” realizowanym przez Biuro Inżynierskie MK Spółka Jawna M. Krawczyk, K. Strzeżyk, ul. Unii Europejskiej 10/88.1, 32-602 Oświęcim.

Dokumentacja projektowa będzie służyła do opisu robót budowlanych zgodnie
z art. 103 ust. 1 ustawy p.z.p.

Projekt budowlany i wykonawczy musi być wykonany wraz z wszelkimi innymi opracowaniami niezbędnymi do przeprowadzenia postępowania na roboty budowlane i ich realizację.

Dokumentacja projektowa (budowlana i wykonawcza) powinna zawierać:
- projekt budowlany i wykonawczy przebudowy jezdni (z ewentualnym jej poszerzeniem) wraz z odwodnieniem, budowy drogi dla pieszych i budowy drogi dla pieszych i rowerów, budowy i przebudowy zjazdów, budowy zatok autobusowych,
- operat wodno-prawny (w przypadku konieczności jego wykonania),
- projekt przebudowy sieci kolidującego uzbrojenia terenu,
- zatwierdzony projekt organizacji ruchu na czas prowadzenia robót,
- zatwierdzony projekt organizacji ruchu – docelowy,
- ewentualne inne opracowania projektowe, wynikłe w toku projektowania, niezbędne dla prawidłowego opisu i zrealizowania projektowanej przebudowy - takie jak: opracowania konstruktorskie, opracowania wynikające z uzgodnień (w tym, z przedsiębiorstwem górniczym – odnośnie prowadzonej eksploatacji i prognoz górniczych), opracowania wynikające z konieczności spełnienia odrębnych przepisów,
- inwentaryzację drzew i krzewów przewidzianych do wycinki (w przypadku konieczności jej wykonania),
- informację dotyczącą bezpieczeństwa i ochrony zdrowia ze względu na specyfikę projektowanego obiektu budowlanego, uwzględnianej w planie bezpieczeństwa
i ochrony zdrowia, zgodnie z Prawem budowlanym, art. 20 ust. 1, pkt 1b,


- specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych (zgodną
z rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r.
w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (t.j: Dz. U. z 2021 r. poz. 2454),
- kosztorysy ofertowe (ślepe) dla poszczególnych branżowych projektów wykonawczych, sporządzone metodą szczegółową, zawierające również:
1) szczegółowe przedmiary robót z obliczeniami ich ilości i niezbędnymi komentarzami umożliwiającymi określenie, czego przedmiar dotyczy, poszczególne elementy przedmiarów muszą być w sposób jednoznaczny identyfikowalne na rysunkach projektu,
2) wykazy materiałów ze szczegółowym określeniem ich parametrów technicznych,
3) ślepe zbiorcze zestawienie kosztów (tabela elementów rozliczeniowych),
- kosztorysy inwestorskie wraz ze zbiorczym zestawieniem kosztów, sporządzone zgodnie z obowiązującymi przepisami.

Ponadto w ramach dokumentacji należy sporządzić:
- dokumentację geodezyjną w niezbędnym zakresie,
- aktualizację podkładów geodezyjnych,
- projekt podziału nieruchomości dla działek (lub ich części) zajmowanych pod drogę projektowany pas drogowy (w przypadku wyboru procedury ZRID dla realizacji przedmiotowej inwestycji),
- dokumentację geologiczno-inżynierską, sporządzoną w oparciu o odwierty geologiczne, obejmującą w swym zakresie informację dotyczącą wpływów eksploatacji górniczej.

Przedmiot zamówienia obejmuje również uzyskanie przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego:
- decyzji o lokalizacji celu publicznego (w przypadku konieczności),
- decyzji na wycinkę drzew (w przypadku konieczności),
- decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgodnie z ustawą z dnia
3 października 2008 r. o udostępnieniu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania
na środowisko (t.j.: Dz. U. z 2023 r. poz. 1094 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody (t.j.: Dz. U. z 2023 r. poz. 1336 z późn. zm.) wraz z opracowaniem raportu o oddziaływaniu na środowisko w przypadku konieczności jego wykonania wynikającej z wydanej decyzji,
- oświadczenia o dysponowaniu nieruchomością na cele budowlane oraz uzyskania zgód właścicieli (w przypadku konieczności),
- wypisów z rejestru gruntów,
- aktualnych map do celów projektowych,
- warunków do projektowania od dysponentów kolidujących sieci decyzji o zatwierdzeniu projektów i udzieleniu pozwoleń na budowę (wnioski podpisze Zamawiający), uzgodnienia z administratorami urządzeń kolidujących,
- planszę zbiorczą,
- pozwolenia na budowę lub w razie takiej możliwości potwierdzenia zgłoszenia
dla robót nie wymagających pozwolenia na budowę albo decyzji o zezwoleniu
na realizację inwestycji drogowej - ZRID, lub kombinację ww. pozwoleń.

Miejsce wykonania usługi – lokalizacja dla drogi objętej przedmiotem zamówienia: droga powiatowa 5911S, ul. Oficerska w Lędzinach na odcinku w km drogi od 0+000 do 3+399,00, Powiat Bieruńsko-Lędziński, województwo śląskie.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego:

- uzasadnienie faktyczne:
Podstawą do unieważnienia przez Zamawiającego przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w oparciu o dyspozycję art. 255 pkt. 3 ustawy p.z.p. jest fakt, iż cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
W dniu 20.03.2024 r. Zamawiający dokonał wyboru najkorzystniejszej oferty, złożonej przez Wykonawcę, którym jest: Biuro Inżynierskie MK Spółka Jawna M. Krawczyk, K. Strzeżyk, ul. Unii Europejskiej 10, 32-602 Oświęcim.
Cena najkorzystniejszej oferty złożonej przez Wykonawcę, którym jest: Biuro Inżynierskie MK Spółka Jawna M. Krawczyk, K. Strzeżyk, ul. Unii Europejskiej 10, 32-602 Oświęcim wynosi 497 658,00 zł (słownie: czterysta dziewięćdziesiąt siedem tysięcy sześćset pięćdziesiąt osiem złotych 00/100) i przewyższa kwotę jaką Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia, tj.: 90 909,09 zł (słownie: dziewięćdziesiąt tysięcy dziewięćset dziewięć złotych 09/100). Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty.
W związku z powyższym zachodzi konieczność unieważnienia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie podstawowym na usługę pn.: Aktualizacja dokumentacji projektowej pn.: Przebudowa drogi powiatowej 5911S, ul. Oficerskiej w Lędzinach z zastosowaniem „cichych asfaltów” w zakresie podziału geodezyjnego z rozgraniczeniem nieruchomości na potrzeby uzyskania zezwolenia realizacji inwestycji drogowej (ZRID).

- uzasadnienie prawne:
Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z dyspozycją art. 255 pkt 3 ustawy p.z.p.:
Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli:
(…)
3) cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty;.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 497658,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 497658,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.