eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GnieznoUsługa sprzątania obiektów teatralnych w Teatrze im. A. Fredry w Gnieźnie (2)



Ogłoszenie z dnia 2024-03-21


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Usługa sprzątania obiektów teatralnych w Teatrze im. A. Fredry
w Gnieźnie (2)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: Teatr im. Aleksandra Fredry w Gnieźnie

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000279769

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: Mickiewicza 9

1.4.2.) Miejscowość: Gniezno

1.4.3.) Kod pocztowy: 62-200

1.4.4.) Województwo: wielkopolskie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@teatr.gniezno.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.teatr.gniezno.pl

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00254775

2.2.) Data ogłoszenia: 2024-03-21

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2024/BZP 00245754

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przed zmianą:
1. Przedmiotem zamówienia jest: Usługa sprzątania obiektów teatralnych w Teatrze im. A. Fredry w Gnieźnie. Usługa obejmuje sprzątania widowni, kuluarów, garderób, sceny, klatek schodowych i korytarzy, biur, toalet i innych powierzchni gospodarczych o całkowitej powierzchni 1.646,21 m2 (ilość kondygnacji: 1 podziemna, 3 nadziemne) oraz mieszkania teatralnego. Może zachodzić konieczność sprzątania dwu- lub trzykrotnego w ciągu doby, (także w niedziele i święta), nawet w nocy, w zależności od ilości przedstawień, prób i imprez obcych, które są ustalane w tygodniowych rozkładach zajęć.
Wymagana wydajność na jednego pracownika co najmniej 60 m2 sprzątanej powierzchni w ciągu jednej godziny. Szacunkowa ilość godzin przewidziana w ciągu całego zamówienia to 4 000 h. Ilość godzin przewidziana w ciągu miesiąca średnio 500 h. Środki czystości i sprzęt zapewnia Zamawiający.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 6 do SWZ. Szczegółowe wymagania w zakresie realizacji zamówienia, sposobu i terminu płatności określają projektowane postanowienia umowy – załącznik nr 7 do SWZ.
3. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przez cały okres realizacji zamówienia dysponował aktualnym i opłaconym ubezpieczeniem od odpowiedzialności cywilnej na warunkach wskazanych w § 4 projektowanych postanowieniach umowy (załącznik nr 7 do SWZ) na kwotę nie niższą niż kwota brutto wynagrodzenia Wykonawcy.

Po zmianie:
1. Przedmiotem zamówienia jest: Usługa sprzątania obiektów teatralnych w Teatrze im. A. Fredry w Gnieźnie. Usługa obejmuje sprzątania widowni, kuluarów, garderób, sceny, klatek schodowych i korytarzy, biur, toalet i innych powierzchni gospodarczych o całkowitej powierzchni 1.646,21 m2 (ilość kondygnacji: 1 podziemna, 3 nadziemne) oraz mieszkania teatralnego, w tym powierzchnia okien w metrach kwadratowych 111,50 (myte dwustronnie czyli razy 2)
- powierzchnia pomieszczeń w metrach kwadratowych:
• widownia, scena, loże, balkon 541,63
• pomieszczenia biurowe, garderoby, sale prób 299,91
• klatki schodowe, korytarze 674,12
• wc, prysznice 67,43
• pomieszczenia socjalne, kuchnie, magazyny, pozostałe 63,12.
Może zachodzić konieczność sprzątania dwu- lub trzykrotnego w ciągu doby, (także w niedziele i święta), nawet w nocy, w zależności od ilości przedstawień, prób i imprez obcych, które są ustalane w tygodniowych rozkładach zajęć.
Wymagana wydajność na jednego pracownika co najmniej 60 m2 sprzątanej powierzchni w ciągu jednej godziny. Szacunkowa ilość godzin przewidziana w ciągu całego zamówienia to 4 000 h. Ilość godzin przewidziana w ciągu miesiąca średnio 500 h. Środki czystości i sprzęt zapewnia Zamawiający.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 6 do SWZ. Szczegółowe wymagania w zakresie realizacji zamówienia, sposobu i terminu płatności określają projektowane postanowienia umowy – załącznik nr 7 do SWZ.
3. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przez cały okres realizacji zamówienia dysponował aktualnym i opłaconym ubezpieczeniem od odpowiedzialności cywilnej na warunkach wskazanych w § 4 projektowanych postanowieniach umowy (załącznik nr 7 do SWZ) na kwotę nie niższą niż kwota brutto wynagrodzenia Wykonawcy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.