Ogłoszenie z dnia 2021-11-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00223060/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-10-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wycinka drzew oraz uporządkowanie terenu o powierzchni około 1,5 ha na części działki nr 117/3, obr. P-29 przy ul. Kamieńskiego/Swoszowickiej w Krakowie, w ramach Muzeum Miejsce Pamięci KL Plaszow
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Inwestycji Miejskich w Krakowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 367252869
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Reymonta 20
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 30-059
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@zim.krakow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zim.krakow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zimkrakow.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wycinka drzew oraz uporządkowanie terenu o powierzchni około 1,5 ha na części działki nr 117/3, obr. P-29 przy ul. Kamieńskiego/Swoszowickiej w Krakowie, w ramach Muzeum Miejsce Pamięci KL Plaszow2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e0404b56-2741-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00254849
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000870/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.17 Wycinka drzew oraz uporządkowanie terenu o pow.ok.1,5 ha przy ul. Kamieńskiego/Swoszowickiej w Krakowie w ramach Muzeum Miejsca Pamięci KL Plaszow
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00223060/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZIM.ZP.262.2.26.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na wykonaniu wycinki drzew oraz uporządkowanie terenu o powierzchni około 1,5 ha na części działki nr 117/3, obr. P-29 przy ul. Kamieńskiego/Swoszowickiej w Krakowie, w ramach Muzeum Miejsce Pamięci KL Plaszow.
Usługa będzie polegała w szczególności na:
- geodezyjnym wytyczeniu obszaru do wycinki;
- przeniesieniu ślimaków winniczków na drugą część działki 117/3, obr P-29 (na której nie będzie prowadzona wycinka drzew);
- wycince drzew ujętych w decyzjach na wycinkę drzew: 20 szt. drzew z decyzji z 05.06.2020 r. znak: WS-05.6131.2.8.2020.DM2 i 255 szt. drzew z decyzji z 05.06.2020 r. znak: WS-05.6131.2.8.2020.DM1;
UWAGA: Nasadzenia wykazane w decyzjach nie są przedmiotem zamówienia
- wycince drzew niewymagających uzyskania pozwolenia na wycinkę (zgodnie z załącznikiem nr 4 do Projektowanych postanowieniach umowy - PPU) i krzewów;
- przekazaniu pozyskanej z wycinki drewni na skład Zarządu Zieleni Miejskiej w Krakowie, zgodnie z wytycznymi zawartymi w Informacji ZZM o miejscu składowania drewna (zgodnie z załącznikiem nr 5 do PPU). W przypadku, gdy pozyskane z wycinki drewno nie spełnia wymogów Zarządu Zieleni Miejskiej w Krakowie, Wykonawca zobowiązany jest je zagospodarować we własnym zakresie. Zamawiający nie dopuszcza możliwości pozostawienia zrębek drzew na działce 117/3, obr. P-29, j. ewid. Podgórze;
- uporządkowaniu terenu inwestycji (ok. 1,5 ha), m. in. poprzez: zebranie z terenu gruzu, kamieni, śmieci: bytowych, wielkogabarytowych, opon itp. (jeśli takie będą występować), liści, konarów, gałęzi i innych zanieczyszczeń zalegających na powierzchni terenu wraz z zebraniem, załadunkiem na środek transportu, wywozem pozyskanego materiału i utylizacją zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami.
Wycinka drzew winna zostać wykonana tuż przy powierzchni ziemi.
Dodatkowo konieczne będzie przygotowanie dziennika ww. robót wraz ze szczegółowym opisem wykonanych czynności (w tym opisem i terminem wykonanych czynności) i wykonaniem stosownej dokumentacji fotograficznej (przed i po przeprowadzonych pracach), oraz sporządzenie informacji o dacie, liczbie przeniesionych ślimaków winniczków wraz ze stworzeniem planu sytuacyjnego miejsc, do których zostały one wypuszczone (zgodnie z wytycznymi decyzji RDOŚ).
Prace będą prowadzone pod nadzorem przyrodniczym zapewnionym przez Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest realizować prace objęte umową z uwzględnieniem zaleceń i wytycznych podmiotu sprawującego nadzór.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zakres obowiązków Wykonawcy zostały określone w załącznikach do SWZ, w tym m.in. w Projektowanych postanowieniach umowy wraz z załącznikami, w tym Opisie Przedmiotu Zamówienia (OPZ).
4.5.3.) Główny kod CPV: 77211400-6 - Usługi wycinania drzew
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 123000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 292740,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 123000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: F.H.U. "JACEK" Jacek Kutyba
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6792962047
7.3.3) Ulica: ul. Stolarza 7
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 30-898
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
JACEK KUTYBA FIRMA HANDLOWO USŁUGOWA "JACEK"
jakie przetargi wygrała firma
JACEK KUTYBA FIRMA HANDLOWO USŁUGOWA "JACEK"
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 123000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 35 dni
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
2. Wykonawca zobowiązany jest do realizacji przedmiotu zamówienia, z zachowaniem terminów wskazanych w umowie.
3. Szczegółowe terminy dot. wykonania przedmiotu zamówienia zostały określone w § 3 umowy.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Roztwór stosowany w dostępach naczyniowych lub cewnikach naczyniowych
- Odtworzenie wiernej repliki istniejących żaluzji w hali kupieckiej Sukiennic w Krakowie.
- 40.2025 wyłonienie Wykonawcy w zakresie sukcesywnej dostawy specjalistycznej paszy hodowlanej dla myszy i szczurów laboratoryjnych na potrzeby Wydziału Biochemii, Biofizyki i Biotechnologii UJ
- DOSTARCZANIE LEKÓW WG 9 PAKIETÓW
- Opracowanie i wykonywanie multimedialnych materiałów dydaktycznych w postaci 20 filmów dydaktyczno-naukowych o tematyce związanej z treściami dydaktycznymi dla WIMiR DE-dzp.272-35/25
- Dostawa fabrycznie nowych części zamiennych do systemu oczyszczania spalin na potrzeby Zakładu Termicznego Przekształcania Odpadów w Krakowie
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych w technologii modułowej dla budowy Centrum Aktywności na os. Jagiellońskim w Krakowie
- Budowa zbiorników wodnych małej retencji w Gminie Ciechanowiec
- Gospodarka wodno-ściekowa w Gminie Jastków - budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej
- Wykonanie obsadzeń roślinami w pasach drogowych miasta Poznania
- Budowa zbiorników retencyjnych na terenie gminy Rozogi
- Prace remontowo-budowlane w ramach projektu pn. "Budowa Samorządowego Żłobka w Czerminie w ramach programu MALUCH+ 2022-2029 w miejscowości Czermin, 39-304 Czermin 454" - II postępowanie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.