Ogłoszenie z dnia 2022-07-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00154316/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-05-11
- 2022/BZP 00363249/01 - Modyfikacja z dnia 2022-09-26
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie robót budowlanych w budynku przeznaczonym pod placówkę opiekuńczo-wychowawczą typu rodzinnego w Czuprynowie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT SOKÓLSKI
1.3.) Oddział zamawiającego: ZARZĄD POWIATU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050658628
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. marsz. Józefa Piłsudskiego 8
1.5.2.) Miejscowość: Sokółka
1.5.3.) Kod pocztowy: 16-100
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki
1.5.7.) Numer telefonu: 857110876
1.5.8.) Numer faksu: 857112008
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: starostwo@sokolka-powiat.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sokolka-powiat.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie robót budowlanych w budynku przeznaczonym pod placówkę opiekuńczo-wychowawczą typu rodzinnego w Czuprynowie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e331797b-d128-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00254862
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00026375/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 Remont budynku na potrzeby utworzenia placówki opiekuńczo-wychowawczej typu rodzinnego w Czuprynowie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Regionalny Program Operacyjny Województwa Podlaskiego na lata 2014 –2020 Oś Priorytetowa VII POPRAWA SPÓJNOŚCI SPOŁECZNEJ, Działanie 7.2 Rozwój usług społecznych, Poddziałanie 7.2.1 Rozwój usług społecznych i zdrowotnych na rzecz osób zagrożonych wykluczeniem społecznym. Projekt nr WND-RPPD.07.02.01-20-0100/20 pn. „Placówki opiekuńczo-wychowawcze typu rodzinnego w Powiecie Sokólskim”2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00154316/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OR-IV.272.26.2022.DM
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 496649,84 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 433311,23 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część I - Stolarka i ślusarka okienna i drzwiowa.Zakres prac obejmuje w szczególności następujące roboty budowlane:
- montaż nowej stolarki okiennej w systemie „ciepłego montażu” przy zastosowaniu systemowych termicznych podwalin
podokiennych oraz taśm uszczelniających paroizolacyjnych i paroprzepuszczalnych.
- montaż nowej ślusarki drzwiowej w systemie „ciepłego montażu” przy zastosowaniu systemowych taśm uszczelniających
paroizolacyjnych i paroprzepuszczalnych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45421130-4 - Instalowanie drzwi i okien
4.5.5.) Wartość części: 80893,14 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część II - Termomodernizacja elewacji.Zakres prac obejmuje w szczególności następujące roboty budowlane:
- rozbiórka istniejącej opaski betonowej
- roboty ziemne związane z odkryciem fundamentów,
- skucie nierówności oraz odpadających tynków,
- wykonanie tynku cementowego w celu wyrównania powierzchni ścian pod izolację
- wykonanie izolacji przeciwwilgociowej ścian przy użyciu mas dyspersyjnych
- ocieplenie ścian styrodurem XPS gr. 16 cm przy użyciu klejów systemowych zgodnych z przyjętym systemem izolacji
przeciwwodnej
- zabezpieczenie izolacji termicznej ścian fundamentowych folią kubełkową,
- na części cokołowej (ponad terenem) wykonać tynk mozaikowy na siatce (system ETICS dawniej BSO),
- skucie ozdobnych gzymsów, pilastrów i innych elementów wstających poza obrys ścian,
- skucie zwietrzałych tynków,
- zmycie i oczyszczenie istniejących ścian,
- uzupełnienie ubytków,
- montaż systemowej listwy cokołowej,
- przyklejenie styropianu EPS070 038 gr. 20 cm wraz montażem mechanicznym przy użyciu kołków systemowych,
- przyklejenie styropianu EPS 070 038 na ościeżach okiennych,
- odtworzenie gzymsu, pilastrów i innych elementów elewacji w postaci systemowych profili styropianowych,
- montaż parapetów okiennych z blachy powlekanej gr. 0,6 mm,
- montaż narożników systemowych,
- montaż wzmocnień z siatki w miejscach otworów (wzmocnienie wszystkich naroży),
- montaż systemowych profili dylatacyjnych (na połączeniu budynków),
- wklejenie siatki systemowej,
- wykonanie tynku podkładowego,
- wykonanie warstwy tynku silikatowo-silikonowego barwionego w masie gr. 1,5mm - struktura typu baranek.
UWAGA: dobór kolorów z palety wybranego producenta systemów docieplenia ścian należy uzgodnić z inwestorem.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45443000-4 - Roboty elewacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45321000-3 - Izolacja cieplna
45324000-4 - Roboty w zakresie okładziny tynkowej
4.5.5.) Wartość części: 180886,69 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część III– Remont dachu.Zakres prac obejmuje w szczególności następujące roboty budowlane:
- oczyszczenie i umycie istniejącego pokrycia z papy,
- likwidacja nierówności oraz uszkodzeń istniejącego pokrycia dachu,
- zagruntowanie roztworem asfaltowym powierzchni dachu
- montaż poszerzenia płaci dachowej (w celu zakrycia izolacji termicznej ścian),
- montaż ocieplenia z wełny mineralnej twardej dachowej (dwie warstwy o łącznej grubości 25 cm),
- montaż mechaniczny papy podkładowej termozgrzewalnej,
- wykonania obróbek blacharskich,
- ułożenie papy termozgrzewalnej wierzchniego krycia,
- montaż systemowych kominków do pokryć z papy termozgrzewalnej,
- montaż rynien i rur spustowych,
UWAGA - projektuje się montaż instalacji fotowoltaicznej o mocy poniżej 10 kWp montowanej na połaci dachu części
parterowej - systemowa konstrukcja nośna do dachów płaskich z podstawami wklejanymi w warstwę papy.
- rozbiórka pokrycia z płyt azbestowych falistych wraz z utylizacją,
- rozbiórka istniejącego ołacenia,
- wymiana uszkodzonych lub będących w złym stanie elementów więźby dachowej,
- uzupełnienie brakujących elementów więźby dachowej (np. w miejscach zdemontowanych kominów),
- wzmocnienie wybranych elementów więźby dachowej oraz wyrównanie połaci dachu,
- przedłużenie krokwi w części okapowej w celu zabezpieczenia projektowanej izolacji termicznej ścian,
- oczyszczenie i impregnacja więźby dachowej,
- montaż foli paroprzepuszczalnej (membrany dachowej),
- montaż łat w rozstawie dostosowanych do pokrycia blachodachówką,
- montaż czerpni i wyrzutni dachowych (materiał dostarczony przez Inwestora),
- montaż pokrycia z blachy dachówkowej wraz obróbkami,
- montaż elementów systemowych (odpowietrzenia kanalizacji itp.),
- montaż rynien dachowych i rur spustowych,
- ułożenie folii paroizolacyjnej na stropie,
- izolacja z wełny mineralnej miękkiej gr. 40 cm na stropie,
UWAGA - roboty remontowe dachu i stropodachu prowadzić w koordynacji z robotami instalacji sanitarnych i elektrycznych -
ustalić dokładne miejsca montażu elementów systemu wentylacji mechanicznej, miejsca przebić i lokalizacji przewodów
wentylacji i elektrycznych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45261100-5 - Wykonywanie konstrukcji dachowych
45261214-7 - Kładzenie dachów bitumicznych
4.5.5.) Wartość części: 158867,87 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część IV - Posadzki betonowe.Zakres prac obejmuje w szczególności następujące roboty budowlane:
- wykonanie podkład betonowy gr. 6 cm z zaprawy M10 z dodatkiem plastyfikatorów oraz zbrojenia rozproszonego na nogrzewaniu podłogowym.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45262300-4 - Betonowanie
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45262350-9 - Betonowanie bez zbrojenia
45262370-5 - Roboty w zakresie pokrywania betonem
4.5.5.) Wartość części: 12663,53 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 119799,54 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 143910,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 119799,54 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Krzysztof Oszmian prowadzący działalność gospodarczą pod firmą USŁUGI REMONTOWO BUDOWLANE MAJSTER O.K. KRZYSZTOF OSZMIAN z siedzibą w Dąbrowie Białostockiej
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5451697684
7.3.3) Ulica: ul. Klonowa 14
7.3.4) Miejscowość: Dąbrowa Białostocka
7.3.5) Kod pocztowy: 16-200
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
USŁUGI REMONTOWO- BUDOWLANE MAJSTER O.K. KRZYSZTOF OSZMIAN
jakie przetargi wygrała firma
USŁUGI REMONTOWO- BUDOWLANE MAJSTER O.K. KRZYSZTOF OSZMIAN
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 119799,54 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 59 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 188151,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 229100,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 188151,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Krzysztof Oszmian prowadzący działalność gospodarczą pod firmą USŁUGI REMONTOWO BUDOWLANE MAJSTER O.K. KRZYSZTOF OSZMIAN z siedzibą w Dąbrowie Białostockiej
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5451697684
7.3.3) Ulica: ul. Klonowa 14
7.3.4) Miejscowość: Dąbrowa Białostocka
7.3.5) Kod pocztowy: 16-200
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
USŁUGI REMONTOWO- BUDOWLANE MAJSTER O.K. KRZYSZTOF OSZMIAN
jakie przetargi wygrała firma
USŁUGI REMONTOWO- BUDOWLANE MAJSTER O.K. KRZYSZTOF OSZMIAN
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 188151,87 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 203299,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 221100,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 203299,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Krzysztof Oszmian prowadzącym działalność gospodarczą pod firmą USŁUGI REMONTOWO BUDOWLANE MAJSTER O.K. KRZYSZTOF OSZMIAN z siedzibą w Dąbrowie Białostockiej
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5451697684
7.3.3) Ulica: ul. Kolowa 14
7.3.4) Miejscowość: Dąbrowa Białostocka
7.3.5) Kod pocztowy: 16-200
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
USŁUGI REMONTOWO- BUDOWLANE MAJSTER O.K. KRZYSZTOF OSZMIAN
jakie przetargi wygrała firma
USŁUGI REMONTOWO- BUDOWLANE MAJSTER O.K. KRZYSZTOF OSZMIAN
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 203299,93 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 13530,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 13530,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 13530,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Krzysztof Oszmian prowadzący działalność gospodarczą pod firmą USŁUGI REMONTOWO BUDOWLANE MAJSTER O.K. KRZYSZTOF OSZMIAN z siedzibą w Dąbrowie Białostockiej
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5451697684
7.3.3) Ulica: ul. Kolowa 14
7.3.4) Miejscowość: Dąbrowa Białostocka
7.3.5) Kod pocztowy: 16-200
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
USŁUGI REMONTOWO- BUDOWLANE MAJSTER O.K. KRZYSZTOF OSZMIAN
jakie przetargi wygrała firma
USŁUGI REMONTOWO- BUDOWLANE MAJSTER O.K. KRZYSZTOF OSZMIAN
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 13530,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 dni
INNE PRZETARGI Z SOKÓŁKI
- Dostawa materiałów sanitarnych na potrzeby NAD BIEBRZĄ Sp. z o.o. w ramach realizacji inwestycji pn. Modernizacja infrastruktury społecznej w Powiecie Sokólskim, CZĘŚĆ 3 zamówienia
- Dostawa mat. bud. na potrzeby PPDB Sp. z o.o. w ramach realizacji inwestycji pn. Modernizacja Infrastruktury Podstawowej Opieki Zdrowotnej w celu poprawy jakości świadczonych usług w SP ZOZ w Sokółce
- Przebudowa dróg w Sokółce w formule zaprojektuj - wybuduj: ul. Boh. Monte Cassino wraz z infrastrukturą towarzyszącą oraz Przebudowa ul. Kard. Stefana Wyszyńskiego wraz z infrastrukturą towarzyszącą.
- Dostawa materiałów elektrycznych na potrzeby PPDB Sp. z o.o. w ramach realizacji inwestycji pn. Modernizacja Infrastruktury społecznej szpitala funkcjonującego na terenie powiatu sokólskiego
- Dostawa i montaż układu wentylacji mechanicznej, klimatyzacji oraz systemu detekcji wodoru
- Dostawa narzędzi oraz drobnych materiałów na potrzeby PPDB Sp. z o.o.
więcej: przetargi w Sokółce »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- BUDOWA BUDYNKU SOCJALNO-BYTOWEGO SZKÓŁKI LEŚNEJ WRAZ Z NIEZBĘDNĄ INFRASTRUKTURĄ TECHNICZNĄ, ROZBIÓRKA ISTNIEJĄCEGO BUDYNKU SOCJALNEGO, NA CELE PROWADZENIA GOSPODARKI LEŚNEJ W NADLEŚNICTWIE KOŚCIERZYNA
- Budowa hali sportowej przy Zespole Szkół w Opalenicy wraz z zagospodarowaniem terenu
- ,,Modernizacja obiektów zabytkowych w miejscowości Potulice i Rgielsko, Gmina Wągrowiec"
- Wymiana części płyt elewacyjnych włókno-cementowych na budynku IT Jasionka 954.
- Adaptacja pomieszczeń Gminnego Przedszkola w Końskowoli na Klub Dziecięcy "Promyczek" wraz z urządzeniem placu zabaw.
- Przebudowa budynku Zespołu Szkół w Choczu - dostosowanie budynku do wymogów przeciwpożarowych
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.