Ogłoszenie z dnia 2024-03-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00206835/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-02-16
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Pielęgnacja i urządzanie zieleni na terenie miasta Augustów"
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Augustów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790670817
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Młyńska 35
1.5.2.) Miejscowość: Augustów
1.5.3.) Kod pocztowy: 16-300
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL843 - Suwalski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@urzad.augustow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.um.augustow.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/augustow/proceedings1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Pielęgnacja i urządzanie zieleni na terenie miasta Augustów"2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5bc6d8a3-cb04-11ee-a84d-d63fc4d19e65
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00254928
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00020167/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Pielęgnacja zieleni na terenie miasta Augustowa
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00206835
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.2.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 441746,22 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakres rzeczowy zamówienia: obejmuje świadczenie czynności objętych przedmiotem zamówienia, wykonanych w sposób profesjonalny zgodny z zasadami sztuki ogrodniczej, rozliczanych powykonawczo (zgodnie z kosztorysem ofertowym). W zakres przedmiotu zamówienia wchodzą następujące prace:1. Wycinka drzew z pozostawieniem karczy
Zamówienie będzie obejmować następujące grupy drzew:
- Drzewa i krzewy, na które Zamawiający uzyskał pozwolenie na ich usunięcie, wydane przez właściwy organ.
- Usuwanie drzew i krzewów stanowiących wyjątek od obowiązku uzyskania zezwolenia na ich usunięcie zgodnie z art. 83f ust. 1 pkt 1) oraz 3) ustawy o ochronie przyrody z dnia 14 kwietnia 2004 r. (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1336 z późn. zm.).
Usługa obejmuje zabezpieczenie terenu w obrębie wycinanego drzewa, wycięcie drzewa, obmiarowanie oraz przewiezienie pozyskanego drewna w miejsce wskazane przez Zamawiającego (na terenie miasta Augustów), uprzątnięcie gałęzi i pozostałych odpadów wraz z wywozem oraz zagospodarowaniem we własnym zakresie, dokładnym wygrabieniem i uporządkowaniem terenu po wykonanych pracach.
2. Pielęgnacja drzew: usługa obejmuje usunięcie gałęzi chorych, obumarłych, nadłamanych, wchodzących w kolizję z obiektami budowlanymi, urządzeniami technicznymi, korektę i poprawę statyki drzew oraz usunięcie jemioły. Cięcia powinny uwzględniać cechy poszczególnych gatunków roślin, miedzy innymi sposób zabliźniania się ran, sposób wzrostu rozgałęzienia i zagęszczania się gałęzi, konstrukcję korony. W czasie prowadzenia prac należy zadbać aby pozostawione na drzewach rany były jak najmniejszej średnicy. Cięcia wszystkich konarów i gałęzi należy wykonywać na tzw. „obrączkę”. Podobnie przy gałęziach suchych lub starych nie należy naruszyć nabiegów kalusowych istniejących z reguły u nasady. Jest to uwarunkowane tworzeniem się warstwy drewna ochronnego. Konsekwencją prawidłowego cięcia jest zamknięty pierścień tkanki przyrannej (kalusa). Podczas usuwania konarów należy uniknąć uszkodzeń nasad gałęzi oraz drzewa pni - tzw. odrywów. Większe gałęzie należy usuwać odcinkami. Ciężkie części gałęzi należy spuszczać na linach w celu uniknięcia niedopuszczalnego ranienia drzew, w tym drzew sąsiednich i obłamywania gałęzi. Niedopuszczalne są cięcia powodujące otarcia, wyłamania, progi, zawiasy, skaleczenia kalusa, cięcia naruszające tkankę pnia lub gałęzi, do której przycinana jest jej część oraz cięcia z pozostawieniem tylca (czopa) wyrastające ponad obrączkę. Piły i sekatory używane do cięcia musza być ostre, aby nie powodowały zagrożenia ewentualnego rozszerzenia się chorób i szkodników. Powierzchnie większych ran należy zasmarować środkiem zabezpieczającym. W przypadku zlecenia cięcia technicznego należy wykonać je kompleksowo tj. pielęgnację korony drzewa, usunięcie odrostów i odrośli z pnia. Podczas wykonywania prac na drzewach należy wyeliminować jakiekolwiek zagrożenie bezpieczeństwa ludzi, pojazdów, urządzeń oraz samych drzew przez swobodne zrzucane gałęzi. Po zakończonych pracach teren należy uporządkować.
Opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1a do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 77211400-6 - Usługi wycinania drzew
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
77211500-7 - Usługi pielęgnacji drzew
77300000-3 - Usługi ogrodnicze
4.5.5.) Wartość części: 48500,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie prac polegających na bieżącym utrzymaniu trawników zlokalizowanych na terenie Miasta Augustowa.Łączna powierzchnia trawników na dzień ogłoszenia przetargu: 28,78 ha.
Szacowana powierzchnia koszenia uwzględniająca krotności koszenia trawników wraz z okazjonalnym (w zależności od potrzeb bieżących) koszeniem ze zbiorem trawy wynosi 786 140 m2. Wskazane ilości prac, mają charakter szacunkowy i mogą ulegać zmianom.
W uzasadnionych przypadkach (szczególne warunki pogodowe powodujące intensywny wzrost trawy, nowe tereny nieprzewidziane w OPZ) Zamawiający może zlecić dodatkowe koszenie na podstawie cen jednostkowych.
Opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1b do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 77314100-5 - Usługi w zakresie trawników
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
77300000-3 - Usługi ogrodnicze
4.5.5.) Wartość części: 230287,89 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac polegających na bieżącym utrzymaniu zieleńców oraz rabat wieloletnich i mieszanych na terenie Miasta Augustowa.Usługa obejmuje m.in. pielenie chwastów i spulchnianie ziemi wokół roślin, usuwanie przekwitłych kwiatów, wyrównanie brzegów rabaty, podlewanie roślin wg potrzeb lub wskazań Zamawiającego, zabezpieczenie na okres zimowy roślin wrażliwych na niskie temperatury oraz wiosenne odkrycie roślin, kompleksowe nawożenie nawozami wieloskładnikowymi wg potrzeb lub wskazań Zamawiającego, przycinkę pielęgnacyjną po zakończeniu wegetacji, usunięcie obumarłych części roślin, usuwanie śmieci i innych zanieczyszczeń.
Opis przedmiotu zamówienia znajduje się zw załączniku nr 1c do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
77300000-3 - Usługi ogrodnicze
4.5.5.) Wartość części: 92125,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac polegających na nasadzeniu oraz bieżącym utrzymaniu kwiatów jednorocznych (obsady wiosennej, letniej oraz jesiennej) w donicach, na kwietnikach i na rabatach sezonowych na terenie miasta Augustowa.1. Zakres zamówienia obejmuje:
1) uporządkowanie i przygotowanie donic, kwietników lub terenu pod obsadę roślinami sezonowymi: spulchnienie gleby, uzupełnienie wierzchniej warstwy 20 cm ziemią żyzną, zasilanie nawozami, zastosowanie absorbentu wody;
2) rozładunek roślin, transport poszczególnych partii w miejsce docelowe;
3) przewiezienie oraz ustawienie wież kwiatowych z miejsca zimowania na miejsce ekspozycji wiosną (przed pierwszą obsadą) oraz z miejsca ekspozycji na miejsce zimowania jesienią;
4) wykonanie obsady donic, kwietników, wież kwietnikowych zgodnie z otrzymaną koncepcją;
5) transport oraz montaż donic na latarnie;
6) bieżące utrzymywanie powierzchni zewnętrznej donic oraz ich bezpośredniego sąsiedztwa (w promieniu 1 m) w czystości, nie można dopuścić do zalegania warstwy ziemi lub śmieci pod donicami;
Opisu przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku 1 d do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
77300000-3 - Usługi ogrodnicze
4.5.5.) Wartość części: 70833,33 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 120500,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 120500,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Wojciech Koronkiewicz Usługi Leśne
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8461257959
7.3.4) Miejscowość: Kamień
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Wojciech Koronkiewicz Usługi Leśne
jakie przetargi wygrała firma
Wojciech Koronkiewicz Usługi Leśne
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 120500,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-30Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 164309,67 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 335006,1 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 164309,67 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Wojciech Koronkiewicz Usługi Leśne
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8461257959
7.3.4) Miejscowość: Kamień
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Wojciech Koronkiewicz Usługi Leśne
jakie przetargi wygrała firma
Wojciech Koronkiewicz Usługi Leśne
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 164309,67 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-11-30Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z art. 255 pkt. 3 ustawy Pzp: „Zamawiający unieważni postępowanie, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty”.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 138570,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 138570,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Stowarzyszenie Inicjatyw Społeczno-Gospodarczych im. Króla Zygmunta Augusta w Augustowie
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 846-12-81-7678
7.3.4) Miejscowość: Augustów
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 138570,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-11-30INNE PRZETARGI Z AUGUSTOWA
- Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku na potrzeby SPZZOD w Augustowie
- "Dostawa materiałów opatrunkowych"
- Zakup masy asfaltowej na zimno oraz emulsji asfaltowej kationowej szybkorozpadowej C65 B3 PU/RC wraz z sukcesywną dostawą do Powiatowego Zarządu Dróg w Augustowie w ciągu roku 2025
- Zagospodarowanie linii oddziałowych w ramach projektu "Zarządzanie migracją żubra we wschodniej Polsce".
- "Zakup samochodu osobowego na potrzeby Urzędu Miejskiego w Augustowie"
- Modernizacja odcinków drogi powiatowej Nr 1194B Bargłów Kościelny - Pomiany - granica województwa - ETAP II
więcej: przetargi w Augustowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa drogi gminnej nr 010612C Lubiewo - Jania Góra od km 0+000 do km 1+541
- Usługa sprzątania na nieruchomościach stanowiących własność RTBS "Administrator" Sp. z o.o.
- Utrzymanie czystości budynków mieszkalnych wielorodzinnych i utrzymanie terenów wokół budynków mieszkalnych wielorodzinnych Pilskiego TBS Sp. z o.o.
- "Koszenie poboczy i pasa drogowego na drogach powiatowych Powiatu Strzeleckiego w roku 2025 z podziałem na część I i II"
- "Utrzymanie czystości powierzchni wewnętrznych i zewnętrznych w budynku Sądu Rejonowego w Wołominie przy ulicy Prądzyńskiego 3A"
- WYKONANIE USŁUG UTRZYMANIOWYCH W PASIE DROGOWYM DRÓG POWIATOWYCH NA TERENIE POWIATU KOLBUSZOWSKIEGO W ZAKRESIE KOSZENIA TRAW I CHWASTÓW W ROKU 2025
więcej: Usługi wycinania drzew »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.