Ogłoszenie z dnia 2022-07-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00169990/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-05-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa artykułów BHP, nr ref. 32/TP2/2022
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: 32 Baza Lotnictwa Taktycznego w Łasku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 730097572
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 9 - go Maja 95
1.5.2.) Miejscowość: Łask
1.5.3.) Kod pocztowy: 98-100
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki
1.5.7.) Numer telefonu: 261 554 593
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 32bltprz@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://32blt.wp.mil.pl/pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/32_blot1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Jednostka wojskowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa artykułów BHP, nr ref. 32/TP2/20222.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-53d6863c-d81a-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00255004
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00064530/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.4 Dostawa artykułów BHP oraz odzieży ochronnej i zabezpieczającej
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00169990/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 32/TP2/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 158351,40 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
RĘKAWICE DO PIASKOWANIAPowlekane PCV z podszewką z bawełny. Odporne na uszkodzenia mechaniczne
powstałe w procesie piaskowania
RĘKAWICE LATEKSOWE PUDROWANE Przeznaczenie: znajduje się na wyposażeniu mobilnego laboratorium chemicznego
RĘKAWICE MED.LATEK TYPU 1400-COMFORT
Rękawice medyczne typu COMFORT są wielofunkcyjnym produktem ochronnym dłoni do pracy w różnych środowiskach. Jednorazowe rękawiczki higieniczne chronią przed minimalnymi zagrożeniami dla skóry: otarciami, zabrudzeniami i zamoczeniem. Są to rękawiczki niesterylne, oburęczne - dopasowane do obu dłoni. Rękawiczki medyczne COMFORT są pudrowane - od wewnątrz pokryte mączką kukurydzianą, dla ułatwienia zakładania i pochłaniania potu. Lateks, z którego je wykonano, jest wytrzymały i elastyczny, dokładnie dopasowuje się do kształtu dłoni oraz pozwala zachować pełną sprawność manualną. Dodatkowo posiadają rolowany mankiet, który dokładnie przylega do skóry
4.5.3.) Główny kod CPV: 18141000-9 - Rękawice robocze
4.5.5.) Wartość części: 51784,15 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CHUSTECZKI DO DEZYNFEKCJI TYPU TITAN DIS WIPES Chusteczki nasączone na bazie alkoholu, skuteczne wobec bakterii, grzybów, prątkówi wirusów, nie podrażniające rąk. Szybko dezynfekujące małe, trudnodostępne powierzchnie, wyroby medyczne.
CHUSTECZKI TECHNICZNE TYPU DEB ULTRA ULT
Chusteczki techniczne typu Deb Ultra ULT150W. Chusteczki techniczne polipropylenowe nasączone płynnym preparatem opartym na łagodnych esterach, bardzo skuteczne w usuwaniu farb malarskich i drukarskich. Zawiera glicerynę nawilżającą i pielęgnującą skórę. Ściereczki do czyszczenia rąk z ultra ciężkich zabrudzeń, kiedy skóra ma kontakt z klejami
KOMBINEZON OCHRONNY TYPU TYVEK-Kombinezon TYVEK CLASSIC stanowi szczelną barierę przeciw nieorganicznym substancjom chemicznym w niskich stężeniach i przeciw cząstkom stałym o średnicy powyżej 1 um. włóknina TYVEK nie mechaci się, a dzięki gładkiej powierzchni nie wchłania cieczy oraz nie przyczepiają się do niej cząstki stałe. może być stosowany w środowisku zagrożonym wybuchem. Kombinezon zgodny z certyfikatami : EN 141260:2003,
MASKA PEŁNOTWARZOWA TYPU 3M SERII 6000-6900
Maska pełnotwarzowa 3M serii 6000 (6900) - rozmiar duży, część twarzowa ciemno-szara, do stosowania z podwójnymi elementami oczyszczającymi, mocowanymi za pomocą prostych łączników bagnetowych, zapewniających możliwość ekonomicznego i swobodnego doboru elementów oczyszczających. Charakterystyka: - maska wielokrotnego użytku
4.5.3.) Główny kod CPV: 18143000-3 - Akcesoria ochronne
4.5.5.) Wartość części: 43289,40 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Okulary ochronneOKULARY SKOCZKA TYPU GATORZ WRAPTOR
Wysokiej jakości okulary przeciwsłoneczne Gatorz z optyką Truray Optics.
Wykonane ze stopu aluminium (7075 BILLET AIRCRAFT ALUMINUM).
Szkła z ekstremalnie wytrzymałego poliwęglanu oferują 100% ochronę przed
promieniami UV i posiadają powłokę przeciw zarysowaniom. Regulowane dopasowanie. Dwustronne 5 zawiasów baryłkowych. Klasyczny system 4-nitowy. Ramki ręcznie wykonane.
Charakteryzują się bardzo małym ciężarem.
Przeznaczenie: do wykonywania skoków spadochronowych.
OKULARY SKOCZKA TYPU GATORZ MAGNUM
Wysokiej jakości okulary przeciwsłoneczne Gatorz Magnum z optyką Truray Optics.
Wykonane ze stopu aluminium (7075 BILLET AIRCRAFT ALUMINUM).
Szkła z ekstremalnie wytrzymałego poliwęglanu oferują 100% ochronę przed
promieniami UV i posiadają powłokę przeciw zarysowaniom. Regulowane dopasowanie. Dwustronne 5 zawiasów baryłkowych. Klasyczny system 4-nitowy. Ramki ręcznie wykonane.
Charakteryzują się bardzo małym ciężarem.
OKULARY OCHRONNE TYPU MCR-KLONDIKE T
Przeciwodpryskowe okulary chroniące oczy przed uszkodzeniami mechanicznymi. Stosowane do pracy podczas obróbki metali, drewna itp. Soczewki wykonane z poliwęglanu -bezbarwne ,blokujące 99,9% szkodliwego działania promieni UV. Zabezpieczone przed parowaniem i zarysowaniem
OKULARY OCHRONNE UVEX GRAVITY ZERO
Lekkie wyposażone w odporną na uderzenia i zarysowania panoramiczną szybkę. Odporność mechaniczna F (45 m/s) ,100% ochrona przed UV. Posiadają system zauszników oraz element dystansujący zapewniający dodatkową wentylację
4.5.3.) Główny kod CPV: 18142000-6 - Okulary ochronne
4.5.5.) Wartość części: 8188,40 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Akcesoria ochronne specjalistycznePRZEWÓD DO ZESTAWU SŁUCHAWKOWEGO 5-62887-1
4.5.3.) Główny kod CPV: 18143000-3 - Akcesoria ochronne
4.5.5.) Wartość części: 18975,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
OBUWIE ROBOCZErobocze antypoślizgowe – wykonane ze skóry licowej o zmniejszonej nasiąkliwości wody,
wewnątrz wykończone skórą naturalną,
- wyściółka o właściwościach przeciwpotnych , przeciwgrzybiczych (włókno kompozytowe),
- podeszwa odporna na oleje, benzynę, smary i inne rozpuszczalniki organiczne na styku
z podłożem – chroniąca przed poślizgiem, podeszwę charakteryzującą się dużą odpornością na ścieranie, pękanie, przecięcia jednocześnie elastyczna i skutecznie łagodząca nierówności podłoża, pochłaniająca energię w części piętowej. Podeszwa izolująca termicznie od ciepła
i zimna,
4.5.3.) Główny kod CPV: 18800000-7 - Obuwie
4.5.5.) Wartość części: 32481,60 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Rękawiczki nitryloweKolor: czarny, niebieski
Surowiec: nirtyl
Kształt: uniwersalny, pasujący na prawą i lewą dłoń
Środek pudrujący: brak
Powierzchnia: tekstura na końcach palców
Mankiet: równomiernie rolowany brzeg
Klasyfikacja CE: klasa I - wyrób medyczny / kategoria III typ B - Środek Ochrony Indywidualnej
4.5.3.) Główny kod CPV: 03116000-7 - Kauczuk naturalny oraz lateks i produkty powiązane
4.5.5.) Wartość części: 3632,85 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 46458,06 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 101523,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 46458,06 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe MADA Kosiec i wspólnicy sp.k.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1181625269
7.3.3) Ulica: Słowicza
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-170
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 46458,06 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 39887,07 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 97590,39 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 39887,07 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe MADA Kosiec i wspólnicy sp.k.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1181625269
7.3.3) Ulica: Słowicza
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-170
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 39887,07 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7887,25 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 32078,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7887,25 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe MADA Kosiec i wspólnicy sp.k.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1181625269
7.3.3) Ulica: Słowicza
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-170
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7887,25 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
nie wpłynęła żadna oferta w tej części postępowania
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 12782,16 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 36408,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 12782,16 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe MADA Kosiec i Wspólnicy sp. k.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1181625269
7.3.3) Ulica: Słowicza
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-170
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 12782,16 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2421,90 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7371,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2421,90 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Ab-med Hurtownia Farmaceutyczna Beata Bodziewicz-Murmyło
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6462476705
7.3.3) Ulica: Damrota
7.3.4) Miejscowość: Tychy
7.3.5) Kod pocztowy: 43-100
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2421,90 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
INNE PRZETARGI Z ŁASKA
- Przebudowa ul. Szpitalnej w Łasku
- Wymiana masy zalewowej w szczelinach dylatacyjnych sztucznych nawierzchni lotniskowych. Odnowienie oznakowania poziomego sztucznych nawierzchni lotniskowych,
- Dostawa sprzętu i oprogramowania do zarządzania tożsamością i systemu backupu
- REMONT ELEWACJI BUDYNKU SĄDU REJONOWEGO W ŁASKU PRZY UL. KOLEJOWEJ 12 - ETAP A,B,C
- Remont nawierzchni bitumicznych dróg gminnych na terenie Gminy Łask w 2025 roku
więcej: przetargi w Łasku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa elementów umundurowania leśnika oraz sortów BHP dla pracowników Nadleśnictwa Krzeszowice
- Dostawa sortów BHP dla pracowników Nadleśnictwa Daleszyce w roku 2025
- Dostawa elementów umundurowania leśnika oraz środków ochrony indywidualnej, odzieży i obuwia roboczego dla pracowników Nadleśnictwa Gościeradów.
- Dostawa odzieży roboczej, obuwia roboczego oraz środków ochrony indywidualnej dla Pracowników Zarządu Zieleni Miejskiej w Łodzi w 2025 roku
- Dostawa odzieży i obuwia roboczego oraz środków ochrony indywidualnej dla pracowników Związku Komunalnego Gmin "Czyste Miasto, Czysta Gmina"
- Dostawa środków ochrony indywidualnej dla potrzeb Centrum Pulmonologii i Torakochirurgii w Bystrej
więcej: Kauczuk naturalny oraz lateks i produkty powiązane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.