eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ChodzieżZakup bramy dmuchanej, namiotu, balonu stołów i krzeseł w ramach realizacji projektu "Chodzieski Eko Ludek - miejska edukacja ekologiczna"



Ogłoszenie z dnia 2021-11-03


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup bramy dmuchanej, namiotu, balonu stołów i krzeseł w ramach realizacji projektu „Chodzieski Eko Ludek – miejska edukacja ekologiczna"

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIEJSKA W CHODZIEŻY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 570790992

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Ignacego Jana Paderewskiego 2

1.5.2.) Miejscowość: Chodzież

1.5.3.) Kod pocztowy: 64-800

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski

1.5.7.) Numer telefonu: 672827171

1.5.8.) Numer faksu: 672827171

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzadmiejski@chodziez.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.chodziez.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://bip.chodziez.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup bramy dmuchanej, namiotu, balonu stołów i krzeseł w ramach realizacji projektu „Chodzieski Eko Ludek – miejska edukacja ekologiczna"

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-23b63205-1b96-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00255103

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000532/11/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.9 Zakup bramy dmuchanej, namiotu, balonu stołów i krzeseł w ramach realizacji projektu „Chodzieski Eko Ludek – miejska edukacja ekologiczna”

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Przedmiot zamówienia realizowany jest w ramach projektu pn. „Chodzieski Eko Ludek - miejska edukacja ekologiczna", współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach w ramach Osi Priorytetowej 4 Środowisko, Działania 4.5 Ochrony przyrody, Podziałania 4.5.4 Edukacja ekologiczna.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00188971/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IZP.271.9.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 26235,50 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest:
1. Zakup namiotu pneumatycznego stało-ciśnieniowego, który ma składać się z dwóch mniejszych namiotów o wymiarach 4x4m, z kompletem 4 ścianek bocznych połączonych łącznikiem z czego uzyskamy w całości namiot na ok 30 osób. Poszycie namiotu stało-ciśnieniowego wykonane z tkaniny poliestrowej jednostronnie powleczonej z nadrukiem full kolor, wymienne dzięki systemowi zamków rozłącznych. Nogi namiotu w kolorze poszycia z wkładem z trwałego i elastycznego TPU 350g. Wkład wyposażony w system z minimum 8 wentyli funkcyjnych. Wszystkie szwy wulkanizowane zabezpieczone przed przedostawaniem się wody do środka namiotu. Konstrukcję nośną namiotu stanowią 4 wkłady gazoszczelne hermetyczne z tkaniny obustronnie powleczonej o grubości ponad 600g. W nogach namiotu przygotowane elementy do montażu obciążników do stabilizacji namiotu na różnych podłożach. Materiały odporne na warunki atmosferyczne i promieniowanie UV. Pojedynczy Namiot o powierzchni użytkowej 15 m², szerokości i długości 4m, wysokości zewnętrznej ok 2,9m, wysokości wewnętrznej ok 2,6m, wysokość wejścia ok 2,0. Zestaw montażowy: szpilki oraz linki odciągowe, młotek, praktyczna torba transportowa, pompka ręczna dwusuwowa i elektryczna 1000W, instrukcja obsługi.

2. Zakup bramy pneumatycznej stało-ciśnieniowj w ilości 1szt. Konstrukcja bramy z poszyciem wymiennym dzięki systemowi zamków rozłącznych z tkaniny poliestrowej jednostronnie powleczonej z nadrukiem full kolor wodoodpornej, odpornej na warunki atmosferyczne i wysokiej odporności na uszkodzenia mechaniczne. Na nogach bramy wszyte rzepy miękkie ok 5cm o formacie określonym przy projekcie. Kształt bramy prostokątny o formacie 7,6m x5,3m i prześwicie wewnętrznym 6m x 4,5m. Wkład z trwałego i elastycznego TPU 350g wyposażony w system 2 wentyli funkcyjnych, który zapewnia stabilność konstrukcji pneumatycznej. Newralgiczne szwy powłoki zabezpieczającej wkład wewnętrznie zwulkanizowane warstwą ochronną. Podstawy wykonane z niezwykle trwałych i wysoko jakościowych tkanin obustronnie powleczonych o gramaturze ponad 600g/m². Wyposażenie w pompkę elektryczna 1000W. Akcesoria montażowe( linki odciągowe, kotwy montażowe, instrukcja obsługi), praktyczną torbę transportową lub system smart bag.

3. Zakup balonu pneumatycznego w ilości 1szt. Balon reklamowy z taliowaną podstawą o wysokości 4,3m, średnicy kuli minimum 385 cm oraz średnicy podstawy minimum 140cm z oświetleniem wewnętrznym wielopunktowym LED równomiernie oświetlający cały balon. Balon musi być uszyty z tkaniny poliestrowej o gramaturze minimum 260g/m² z laminatem PVC, mrozoodpornej i wodoodpornej. Logotyp zamawiającego o druku sublimacyjnym odporny na promienie UV i ścieranie. Wszystkie elementy muszą być szyte, wzmacnianymi nićmi i podwójnym szwem. Wbudowany wewnętrzny wentylator elektryczny / dmuchawa z przewodem zasilającym minimum 3m z wtyczką certyfikowaną IP44. Podstawa balonu wykonana ze składanej płyty wielowarstwowej impregnowanej o dużej sztywności, odporności na nacisk stabilizującej balon oraz z trwałego i odpornego na ścieranie materiału o gramaturze ponad 600g/m². Wyposażony w praktyczną torbę z uchwytem, instrukcję obsługi i akcesoria do mocowania (linki odciągowe, kotwy mocujące, szpilki mocujące, linki montażowe, młotek).

4. Zakup składanych stołów w ilości 4 szt. Konstrukcja stołu musi być wykonana ze stali malowanej - zabezpieczona przed korozją, rurka o grubości ok 20-30mm. Blat wodoodporny wykonany z mocnego tworzywa HDPE odpornego na warunki atmosferyczne, promieniowanie UV i ścieranie. Wymiary rozłożonego stołu nie około : długość 180cm, szerokość 75cm, wysokość 75 cm, grubość blatu na obrzeżach 2,5 – 4,0cm. Waga przedmiotu maksymalna 15 kg. Nogi muszą posiadać wsporniki z blokadą przed złożeniem zakończone w antypoślizgowe nóżki. Stolik po złożeniu powinien tworzyć praktyczną walizkę, dodatkowo wyposażony w uchwyt do przenoszenia.

5. Zakup krzeseł składanych w ilości 25 szt. Krzesło musi być stabilne, rama ze stali malowanej - zabezpieczona przed korozją, natomiast oparcie i siedzisko wodoodporne o grubości około 1,5-3mm: z wysokiej jakości, twardego tworzywa odpornego za warunki atmosferyczne, promieniowanie UV i ścieranie. Waga krzesła nie powinna przekraczać 5kg. Wytrzymałość obciążenia min. 100 kg. Wymiary nie mniejsze niż: wysokość 80cm, szerokość 45cm, długość 43cm, wysokość siedziska 43cm, szerokość siedziska 38cm, głębokość siedziska 37cm . Krzesło musi być wyposażone w antypoślizgowe nóżki chroniące przed zarysowaniami powierzchni.

6. Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć przedmiot zamówienia na teren miasta Chodzieży w miejsce wskazane przez Zamawiającego przy ul. Paderewskiego 2 lub Staszica 12. Zamawiający przewiduje jednorazowe rozliczenie po wykonaniu dostawy.
7. W nawiązaniu do charakteru zamówienia którym jest dostarczenie gotowych produktów tj. namiot, brama, balon, stoły i krzesła, Wykonawca wraz z ofertą złoży opis techniczny oferowanych produktów wraz ze zdjęciem poglądowym/ zdjęciami poglądowymi.

Przedmiot zamówienia realizowany jest w ramach projektu pn. „Chodzieski Eko Ludek - miejska edukacja ekologiczna", współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach w ramach Osi Priorytetowej 4 Środowisko, Działania 4.5 Ochrony przyrody, Podziałania 4.5.4 Edukacja ekologiczna.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39522530-1 - Namioty

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

34722100-5 - Balony

39112000-0 - Krzesła

39121200-8 - Stoły

44221300-8 - Bramy

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 30774,60 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 33928,32 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 30774,60 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: REKRUS Iwona Świderska w spadku

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1130556328

7.3.3) Ulica: Myszkowska 4/5

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 03-553

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 30774,60 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 16 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.