Ogłoszenie z dnia 2024-03-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00082320/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-01-31
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Utrzymanie urządzeń ochrony środowiska na terenie
Gminy Stalowa Wola”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi zamawiający centralny1.2.) Nazwa zamawiającego: Stalowowolskie Centrum Usług Wspólnych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 384503002
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Al. Jana Pawła II 25A
1.5.2.) Miejscowość: Stalowa Wola
1.5.3.) Kod pocztowy: 37-450
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzielinska@stalowawola.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.stalowawola.pl//?c=mdTresc-cmPokaz-1657
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-e9c068a0-c00e-11ee-bbfa-e29e26ebc6e11.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Utrzymanie urządzeń ochrony środowiska na terenieGminy Stalowa Wola”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e9c068a0-c00e-11ee-bbfa-e29e26ebc6e1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00255132
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00029606/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.46 Utrzymanie urzadzeń ochrony Środowiska na terenie Gminy Stalowa Wola
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00082320
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP – II.271.17.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest „Utrzymanie urządzeń ochrony środowiska na terenie Gminy Stalowa Wola”.
2. Realizacja przedmiotu zamówienia obejmuje:
a) Czyszczenie piaskowników poziomych otwartych
Zakres czynności:
• usunięcie piasku wraz z wywiezieniem i utylizacją 3 razy w roku w terminach: do 30 marca, do 30 czerwca i do 30 października
• konserwacja i remonty ogrodzeń piaskowników
• wykoszenie terenu i karczowanie samosiejek w obrębie piaskowników 3 razy w roku
• prowadzenie książek eksploatacji piaskowników
• kontrola i ocena stanu technicznego urządzeń oczyszczających 3 razy w roku
b) Czyszczenie osadników zamkniętych i separatorów
Zakres czynności:
• usunięcie piasku wraz z wywiezieniem 1 raz w roku w terminie: do 31 maja każdego roku
• czyszczenie żaluzji, pływaków, usunięcie zanieczyszczeń z separatorów 1 raz w roku w terminie: do 31 maja
• wymiana uszkodzonych lameli, pływaków
• wywiezienie i utylizacja zanieczyszczeń w miejscu utylizacji z zachowaniem odpowiednich przepisów prawa
• eksploatacja separatorów zgodnie z przepisami prawa i zgodnie z DTR i instrukcjami producentów urządzeń 2 razy w roku
• wykoszenie terenu i karczowanie samosiejek w obrębie piaskowników 2 razy w roku
• prowadzenie książek eksploatacji separatorów i piaskowników
• kontrola i ocena stanu urządzeń oczyszczających co najmniej raz na sześć miesięcy
c) Koszenie zbiornika retencyjno – odparowującego
Zakres czynności:
• wykoszenie terenu i karczowanie samosiejek w obrębie zbiornika, ogrodzenia i 3 m wokół ogrodzenia - 3 razy w roku w terminie: do 30 kwietnia, 30 czerwca i 30 września
d) Projekt zmiany organizacji ruchu drogowego na czas wykonywania robót
3. Ogólne zasady wykonania robót muszą być zgodne z obowiązującymi normami, sztuką budowlaną, wiedzą inżynierską i przepisami BHP
4. Wykonawca przedstawi Zamawiającemu do akceptacji wstępny harmonogram robót uwzględniający wszystkie warunki, w jakich będzie wykonana usługa. Wykonawca zapewni zabezpieczenie ruchu poprzez oznakowanie.
5. Wymagania Zamawiającego wobec Wykonawcy na etapie realizacji umowy:
a. Wykonawca powinien posiadać zatwierdzony program gospodarki odpadami i zgodę na wytwarzanie niebezpiecznych odpadów.
b. Wykonawca powinien posiadać decyzję na utylizację odpadów z grupy 13.05 lub podpisaną umowę z jednostką utylizująca posiadającą stosowne zezwolenia.
c. Wykonawca powinien posiadać Świadectwa Dopuszczenia Pojazdu do Przewozu Towarów Niebezpiecznych (ADR), które mogą zostać wytworzone podczas wykonywania usług.
d. Wykonawca powinien posiadać Decyzję Administracyjną na wytwarzanie wszystkich odpadów, które mogą zostać wytworzone podczas wykonywania usług.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90510000-5 - Usuwanie i obróbka odpadów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90511000-2 - Usługi wywozu odpadów
90640000-5 - Usługi czyszczenia i opróżniania kanałów ściekowych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 441450,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 441450,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 441450,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: UNIMARK SP. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 370005798
7.3.3) Ulica: Niwy
7.3.4) Miejscowość: Wadowice
7.3.5) Kod pocztowy: 34-100
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 441450,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące
INNE PRZETARGI Z STALOWEJ WOLI
- Roboty w zakresie utrzymania oznakowania pionowego i poziomego oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego na drogach gminnych i wewnętrznych Gminy Stalowa Wola do końca 2025 roku
- Wykonanie prac budowlanych węzłów sanitarnych na dwóch kondygnacjach Oddziału Pielęgnacyjnego wraz z wymianą pionu dezynfektora w Zakładzie Pielęgnacyjno-Opiekuńczym SPZOZ w Stalowej Woli
- "Zakup Echokardiografu"
- Dostawa materiałów biurowych na potrzeby Urzędu Miasta Stalowej Woli w 2025/26 roku
- Rozbudowa drogi powiatowej nr 1020R Brandwica - Jastkowice od km 0+000 do km 1+432,28 w m. Brandwica.
- Modernizacja zaplecza szatniowo-sanitarnego przy PSP Nr 12 w Stalowej Woli
więcej: przetargi w Stalowej Woli »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utrzymanie powierzchniowego systemu odwodnienia na terenie miasta Zduńska Wola
- Wywóz odpadów komunalnych wraz z dzierżawą pojemników na odpady segregowane z części służbowej Placówki Straży Granicznej w Hermanowicach
- Odbiór, transport i zagospodarowanie osadów ściekowych oraz skratek i zawartości piaskowników z oczyszczalni ścieków w Stanowicach
- Koszenie traw i grabienie liści na terenach zieleni miejskiej i cmentarzy
- Obsługa butelkomatów i miejskiego punktu elektroodpadów - numer postępowania: 26/ZP/25
- Wywóz odpadów komunalnych niesegregowanych z plaż i terenów przyplażowych oraz bieżące utrzymanie czystości plaż w Łebie
więcej: Usuwanie i obróbka odpadów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.