Ogłoszenie z dnia 2023-06-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00198766/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-04-28
- 2023/BZP 00215230/01 - Modyfikacja z dnia 2023-05-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja ciągów komunikacyjnych parteru w Przychodni Rejonowej nr 4
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZAKŁAD LECZNICTWA AMBULATORYJNEGO W OŚWIĘCIMIU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 357138472
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Garbarska 1
1.5.2.) Miejscowość: Oświęcim
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-600
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski
1.5.7.) Numer telefonu: 33 844 42 95, 33 843 00 06, 33 843 00 68
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zla@e-post.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zlaoswiecim.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-4f58187d-e5b8-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja ciągów komunikacyjnych parteru w Przychodni Rejonowej nr 42.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4f58187d-e5b8-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00255153
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00096556/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Modernizacja ciągów komunikacyjnych parteru w Przychodni Rejonowej nr 4
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00198766
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ADM.27.03.23
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia, do wykonania którego zobowiązany będzie wykonawca wybrany w niniejszym postępowaniu, jest modernizacja ciągów komunikacyjnych parteru w Przychodni Rejonowej nr 4 - etap 2, zgodnie z warunkami określonymi przez Zamawiającego w SWZ i dokumentach do niej dołączonych.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje remont ciągów komunikacji na parterze budynku.
3. Adres obiektu objętego przedmiotem zamówienia:
Przychodnia Rejonowa nr 4, ul. Garbarska 1, 32-600 Oświęcim.
3. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:
1) wyburzenia:
a) stolarka PCV recepcji oraz zabudowa z prętów stalowych do demontażu,
b) lastricowa posadzka - do przeszlifowania, istniejąca posadzka wykończona PCV w holu głównym do zerwania,
c) istniejąca aluminiowa zabudowa wiatrołapu w całości do demontażu,
d) istniejący sufit systemowy do demontażu,
e) wszystkie drzwi w komunikacji zostaną poddane renowacji, skrzydła drzwiowe należy zdemontować (za wyjątkiem drzwi do pom. rtg),
f) w całości tynki należy wyczyścić,
g) istniejące grzejniki należy wymienić na tzw. grzejniki higieniczne - grzejniki należy wymienić w liczbie i o parametrach oraz lokalizacji odpowiadającej istniejącym grzejnikom;
2) prace remontowe:
a) posadowienie nowego wiatrołap z profili al. (kolor do uzgodnienia z Zamawiającym), istniejąca ślusarka jest w kol. brązowym - dobór koloru należy ustalić z Zamawiającym; współczynnik przenikania ciepła Uc [w/m2k] - 0,9,
b) ściany murowane szpachlować, zagruntować i malować; należy zwrócić szczególną uwagę w przygotowaniu (do klejenia) styku tynku i ramy drzwi,
c) ściany zostaną pokryte wykładziną PCV do wysokości 180 cm, część ścian zostanie pokryta kolorowymi wydrukami - dobór grafiki wydruków należy ustalić z Zamawiającym; (ta część ścian musi być przygotowana jak do klejenia tapet, żadnych nierówności),
d) uzupełnienie ścian stanowią płyt melaminowe montowane do ścian za pomocą kołków rozporowych. widoczne łby wkrętów zamknąć zaślepką w kolorze płyty,
e) podłogi po przeszlifowaniu należy wyrównać masą samopoziomującą wykładzinę PCV kleić według wzoru przedstawionego na projekcie, połączenie z cokolikiem i wyłożeniem ściany należy wykonać przy pomocy sznurów zgrzewalnych; na posadzce dodatkowo należy wykonać taśmy prowadzące i ostrzegawcze dla osób niedowidzących,
f) cały sufit wykonany jako systemowy 1200x600 z wstawkami z płyt GK, według wzoru przedstawionego na projekcie;
g) nowe oświetlenie należy połączyć z wykorzystaniem istniejącej instalacji (miejsce włączników bez zmian), zasilanie instalacji oświetlenia z istniejącej rozdzielnicy; do oświetlenia należy zastosować źródła światła typu LED;
h) uzupełnieniem nowego wiatrołapu jest gładki sufit z płyt GK
3) prace, czynności i procedury nieokreślonych lub niewymienionych wprost w SWZ lub w dokumentach do niej dołączonych, a niezbędne dla właściwego i należytego wykonania zamówienia, takie jak m.in.:
a) zabezpieczenie pomieszczeń i powierzchni sąsiadujących z miejscem prowadzenia robót wraz z koniecznymi w tym zakresie materiałami,
b) organizację zaplecza robót,
c) wywóz materiałów z rozbiórek i nieużytecznych z terenu robót na składowisko odpadów oraz koszty ich składowania i utylizacji,
d) przywrócenie poprzez naprawę stanu poprzedniego pomieszczeń nieobjętych przedmiotem zamówienia, w przypadku ich uszkodzenia lub konieczności ingerencji wynikającej z charakteru przedmiotu zamówienia,
e) bieżące utrzymanie czystości na terenie robót i bezpośrednio wokół niego.
4. Szczegółowy zakres i sposób realizacji robót budowlanych stanowiących przedmiot zamówienia określony został w dokumentacji projektowej udostępnionej na stronie internetowej Zamawiającego w miejscu publikacji SWZ. Dokumentacja ta stanowi integralną część opisu przedmiotu zamówienia.
2) W skład dokumentacji projektowej, o której mowa w pkt 1, wchodzą:
a) projekt budowlany wraz załącznikami
b) przedmiar robót
5. Dokumentacja projektowa wraz z SWZ są podstawą dla właściwego przygotowania i złożenia oferty, w tym dla określenia ceny ofertowej. Zamawiający zaznacza, że wszelkie przywołane w przedmiarze ilości lub wartości katalogowe materiałów/robót nie są bezwzględne, lecz mają charakter posiłkowy.
6. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania robót w pełnym zakresie, tj. wraz z robotami towarzyszącymi niewymienionymi w przedmiarze robót, ale niezbędnymi do prawidłowego i należytego wykonania zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
45410000-4 - Tynkowanie
45442100-8 - Roboty malarskie
45432100-5 - Kładzenie i wykładanie podłóg
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45421146-9 - Instalowanie sufitów podwieszanych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Cena najkorzystniejszej oferty (672 682,25 zł) przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia (485 954,38 zł) .SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 672682,25 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 672682,25 PLN
INNE PRZETARGI Z OŚWIĘCIMIA
- Modernizacja dróg dojazdowych do gruntów rolnych w Gminie Oświęcim
- "Dostawa pomocy dydaktycznych dla szkół ponadpodstawowych"
- Roboty budowlane oraz zmiana sposobu użytkowania lokalu usługowego na potrzeby Centrum Aktywności Lokalnej w budynku mieszkalno - usługowym przy ul. Olszewskiego 34 w Oświęcimiu.
- Zagospodarowanie terenu na zapleczu budynków przy ul. Olszewskiego 1-5 oraz Zawidzkiego 4 w Oświęcimiu
- "Rozbiórka obiektów komunalnych przy ul. Orzeszkowej 1 w Oświęcimiu"
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko-Orlik 2012" wraz z budową lodowiska stałego z dodatkową funkcją rolkowo-wrotkarską przy SP 5 w Oświęcimiu
więcej: przetargi w Oświęcimiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- REMONT KORYTARZY W CZĘŚCI BUDYNKU GŁÓWNEGO WRAZ Z WYKONANIEM INSTALACJI ELEKTRYCZNEJ OŚWIETLENIA PODSTAWOWEGO ORAZ AWARYJNEGO OŚWIETLENIA EWAKUACYJNEGO W ZST W KOLE
- Zagospodarowanie terenu dla zadania pn.: "Utworzenie 24 nowych miejsc opieki w ramach programu Aktywny Maluch 2022- 2029 w Klubie Malucha "Koziołek" w Lututowie przy ul. Wieruszowskiej 18"
- Remont pokoi w budynku szpitalnym w Ustroniu, przy ul. Zdrojowej 6 - pełna nazwa w dokumentach zamówienia
- TERMOMODERNIZACJA BUDYNKU ZIELONOGÓRSKIEGO OŚRODKA KULTURY W ZIELONEJ GÓRZE
- Przebudowa z rozbudową budynku na Placówkę Dziennej Opieki dla seniorów w miejscowości Żeleźnikowa Wielka
- Budowa stacji uzdatniania wody w Kijowcu
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.