eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zawiercie"Rozbiórka budynku zlokalizowanego na działce nr 105/4 k.m.47 przy ul. Obrońców Poczty Gdańskiej".



Ogłoszenie z dnia 2021-11-03


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Rozbiórka budynku zlokalizowanego na działce nr 105/4 k.m.47 przy ul. Obrońców Poczty Gdańskiej”.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ZAWIERCIE

1.3.) Oddział zamawiającego: GMINA ZAWIERCIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276258871

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: LEŚNA 2

1.5.2.) Miejscowość: Zawiercie

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-400

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki

1.5.7.) Numer telefonu: +48 32 494 12 74, +48 32 494 12 67

1.5.8.) Numer faksu: Nie dotyczy

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@zawiercie.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zawiercie.eu

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zawiercie.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Rozbiórka budynku zlokalizowanego na działce nr 105/4 k.m.47 przy ul. Obrońców Poczty Gdańskiej”.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5a5d3fbd-fa8f-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00255165

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00004440/24/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Rozbiórka budynku zlokalizowanego na działce 105/4 k.m. 47 przy ul. Obrońców Poczty Gdańskiej

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00146971/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WIZP.271.87.2021.ED

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 337716,55 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest: „Rozbiórka budynku zlokalizowanego na działce nr 105/4 k.m.47 przy ul. Obrońców Poczty Gdańskiej”.
Zakres robót obejmuje:
1) Elewacja:
 rozebranie obróbek murów ogniowych, okapów, kołnierzy z blachy - 114,80m²;
 rozebranie rynien z blachy - 89,65mb;
 rozebranie rur spustowych z blachy - 38,00mb;
 rozebranie pokrycia dachowego z blachy - 507,92m²;
 rozebranie pokrycia elewacji z blachy - 880,82m²;
2) Rozbiórka fundamentów:
 rozebranie ław, stóp fundamentowych żelbetowych - 98,50m³;
3) Parter:
 rozebranie ścianek z prefabrykatów lekkich - 564,62m²;
 rozebranie pokrycia dachowego z płyt azbestowo- cementowych płaskich (ściany) - 209,30m²;
 rozebranie pokrycia dachowego z płyt azbestowo- cementowych płaskich (strop) -500,82m²;
 rozebranie posadzek cementowych, lastrykowych - 229,08m²;
 rozebranie posadzek z płytek ceramicznych - 232,90m²;
 rozebranie posadzek z wykładzin z tworzyw sztucznych- rulony - 71,66m²;
 wyjęcie ościeżnic - 57 szt;
 wykucie ościeżnic stalowych - 7 szt;
 rozebranie pokrycia dachowego z papy - 116,00m²;
 rozebranie stropów żelbetowych - 116,00m³;
4) 1 piętro:
 rozebranie otynkowanych ścianek z prefabrykowanych elementów - 298,72m;
 rozebranie pokrycia dachowego z płyt azbestowo- cementowych płaskich (ściany) - 306,96m²;
 rozebranie pokrycia dachowego z płyt azbestowo- cementowych płaskich (strop) 500,82m²;
 rozebranie posadzek cementowych, lastrykowych - 23,73m²;
 rozebranie posadzek z płytek ceramicznych - 318,04m²;
 rozebranie posadzek z wykładzin z tworzyw sztucznych- rulony - 104,23m²;
 wyjęcie ościeżnic - 82 szt;
5) 2 piętro:
 rozebranie otynkowanych ścianek z prefabrykowanych elementów - 217,06m;
 rozebranie pokrycia dachowego z płyt azbestowo- cementowych płaskich (ściany) - 298,90m²;
 rozebranie pokrycia dachowego z płyt azbestowo- cementowych płaskich (strop + konstrukcja dachu) -1051,73m²;
 rozebranie posadzek cementowych, lastrykowych - 55,63m²;
 rozebranie posadzek z płytek ceramicznych - 20,07m²;
 rozebranie posadzek z wykładzin z tworzyw sztucznych- panele - 73,72m²;
 rozebranie posadzek z wykładzin z tworzyw sztucznych- rulony - 40,68m²;
 rozebranie posadzek z wykładzin z tworzyw sztucznych – wykładzina dywanowa - 93,74m²;
 wyjęcie ościeżnic - 67 szt.

2. Szczegółowy zakres robót określa dokumentacja projektowa, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiar robót (jako element pomocniczy do kalkulacji ceny), które stanowią załączniki do specyfikacji warunków zamówienia (dalej swz).

Ponadto, obowiązki Wykonawcy związane z realizacją zamówienia określają także załączone do SWZ projektowane postanowienia umowne.

3. Tam, gdzie w SWZ w tym dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót został wskazany znak towarowy (marka), patent lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczone przez konkretnego Wykonawcę lub nastąpiło wskazanie norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy, Zamawiający zgodnie z art. 99 ust. 5 ustawy dopuszcza złożenie oferty równoważnej lub zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy zaoferowanie rozwiązań „równoważnych” w stosunku do wskazanych w dokumentacji pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji oraz będą zgodne pod względem:
a) gabarytów i konstrukcji (wielkość, rodzaj, właściwości fizyczne, liczba elementów składowych),
b) charakteru użytkowego (tożsamość funkcji),
c) charakterystyki materiałowej (rodzaj i jakość materiałów),
d) parametrów technicznych (wytrzymałość, trwałość, dane techniczne, konstrukcja),
e) parametrów bezpieczeństwa użytkowania,
f) standardów emisyjnych.

4. W przypadku zastosowania materiałów, urządzeń, wyrobów lub rozwiązań równoważnych, Wykonawca zobowiązany jest do ich wskazania w ofercie oraz do złożenia wraz z ofertą kart technicznych lub innych dokumentów potwierdzających, że oferowane rozwiązania równoważne spełniają wymagania Zamawiającego opisane w przedmiocie zamówienia.
Jeżeli Wykonawca nie złoży ww. dokumentów lub złożone dokumenty będą niekompletne (nie potwierdzając w ten sposób równoważności oferty w zakresie opisanym w opisie przedmiotu zamówienia, Zamawiający nie będzie wzywał do ich złożenia/uzupełnienia).

5. W przypadku wymagania w dokumentacji projektowej i STWiORB etykiet lub certyfikatów, Zamawiający akceptuje wszystkie etykiety potwierdzające, że dane roboty budowlane, dostawy lub usługi spełniają równoważne wymagania określonej przez zamawiającego etykiety oraz certyfikaty wydane przez równoważne jednostki oceniające zgodność.

6. Wykonawca na każde żądanie Zamawiającego zobowiązany jest do okazania w stosunku do wskazanych materiałów znaków bezpieczeństwa, deklaracji zgodności lub aprobaty technicznej lub certyfikatu zgodności z Polską Normą przenoszącą normy europejskie lub normą państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszącą tę normę lub Polską Normą w przypadku braku Polskiej Normy przenoszącej europejskie.

7. Ilekroć w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, dokumentacji projektowej mowa jest o polskich normach, należy przez to rozumieć polskie normy przenoszące normy europejskie lub normy innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego lub inne normy lub dokumenty, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp.

8. Materiały i urządzenia użyte do wykonania umowy powinny odpowiadać, co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie określonych w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2020r., poz. nr 1333 z późn. zm), ustawie z dnia 16 kwietnia 2004r. o wyrobach budowlanych (t.j Dz. U. z 2020r., poz. nr 215 z późn. zm.) oraz wymogom specyfikacji technicznych, wykonania i odbioru robót i SWZ.

9. Sporządzona oferta musi być zgodna z przedmiotem zamówienia, dokumentacją projektową oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót.

10. Wybrany Wykonawca robót przed podpisaniem umowy opracuje harmonogram rzeczowo - finansowy, który będzie stanowił załącznik nr 1 do umowy. Harmonogram będzie wymagał akceptacji Zamawiającego, ze szczególnym uwzględnieniem wartości kosztorysowych realizacji poszczególnych elementów wchodzących w skład zadania. Jeżeli zaproponowana wartość elementu będzie budziła zastrzeżenia co do jej wysokości, to Zamawiający będzie mógł żądać opracowania szczegółowego kosztorysu budowlanego, który pozwoli zweryfikować założenia finansowe ujęte w harmonogramie. Opracowanie tego dokumentu jest niezbędne Zamawiającemu w celu kontroli realizacji zamówienia. Harmonogram będzie wymagał akceptacji Zamawiającego.

11. Dostępność dla osób niepełnosprawnych:
Opis przedmiotu zamówienia nie wymaga uwzględnienia dostępności dla osób niepełnosprawnych, nie wprowadza się regulacji w zakresie art. 100 ust. 1 ustawy Pzp.

12. Obowiązek zatrudnienia na umowę o pracę.
Zamawiający działając na podstawie art. 95 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych wymaga, aby w ramach realizacji umowy czynności bezpośrednio związane z przedmiotem umowy (wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie wynikające z przedmiaru robót, tj.: roboty przygotowawcze, roboty rozbiórkowe, rozbiórka fundamentów, roboty porządkowe były wykonywane przez osoby zatrudnione na umowę o pracę w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26.06.1974 r. Kodeks Pracy (t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 1320) niezależnie od tego, czy prace te będzie wykonywał Wykonawca, podwykonawca lub dalszy podwykonawca (tzw. pracownicy fizyczni). Wymóg ten nie dotyczy osób: kierujących budową, wykonujących usługi transportowe, dostawców materiałów budowlanych, sprzętu, urządzeń, osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą, urzędujących członków organów zarządzających lub nadzorczych Wykonawcy, wspólników spółki jawnej lub partnerskiej w zakresie, w jakim będą wykonywać osobiście roboty na rzecz Zamawiającego bądź Wykonawcy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia

45111220-6 - Roboty w zakresie usuwania gruzu

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 14

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 14

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 8

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 7

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 120503,10 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 464940,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 132840,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Tomasz Grasela

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Firma ZK s.c. Krzysztof Żurawski Grzegorz Żurawski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 241188050

7.3.3) Ulica: Ul. Okrężna 24

7.3.4) Miejscowość: Gliwice

7.3.5) Kod pocztowy: 44-100

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 132840,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.