eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Uj¶cieBudowa kolektora t³ocznego Kruszewo - Jab³onowo



Og³oszenie z dnia 2021-11-03


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
Budowa kolektora t³ocznego Kruszewo – Jab³onowo

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA UJ¦CIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 570791253

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Plac Wiosny Ludów 2

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Uj¶cie

1.5.3.) Kod pocztowy: 64-850

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski

1.5.7.) Numer telefonu: 672840003

1.5.8.) Numer faksu: 672840151

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ujscie@ujscie.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.ujscie.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa kolektora t³ocznego Kruszewo – Jab³onowo

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-6662e263-3c96-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00255170

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2021-11-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2021/BZP 00000941/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.3.1 Budowa kolektora t³ocznego Kruszewo – Jab³onowo

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://www.bip.ujscie.pl

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/https://epuap.gov.pl/wps/portal

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 10.1.1. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu miniPortalu, który dostêpny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu dostêpnego pod adresem https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej.
10.1.2. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadaæ konto na ePUAP. Wykonawca posiadaj±cy konto na ePUAP ma dostêp do nastêpuj±cych formularzy: „Formularz do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku" oraz do „Formularza do komunikacji". Nazwa odbiorcy - adres skrzynki ePUAP – Urz±d Miejski w Uj¶ciu.
10.1.3. Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i o¶wiadczeñ oraz informacji przekazywanych przy ich u¿yciu opisane zosta³y w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy us³ug administracji publicznej (ePUAP).
10.1.4. Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku" i „Formularza do komunikacji" wynosi 150 MB.
10.1.5. Za datê przekazania oferty, wniosków, zawiadomieñ, dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii dokumentów lub o¶wiadczeñ oraz innych
informacji przyjmuje siê datê ich przekazania na ePUAP.
10.1.6. Zamawiaj±cy przekazuje link do postêpowania oraz ID postêpowania jako za³±cznik do niniejszej SWZ. Dane postêpowanie mo¿na wyszukaæ równie¿ na Li¶cie wszystkich postêpowañ w miniPortalu klikaj±c wcze¶niej opcjê „Dla Wykonawców" lub ze strony g³ównej z zak³adki Postêpowania.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 30.10. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia 2016/679,
zamawiaj±cy informuje, ¿e: 1) administratorem danych osobowych osób fizycznych jest Gmina Uj¶cie,Pl. Wiosny Ludów 2, 64-850 Uj¶cie zwany dalej Administratorem. 2) Zamawiaj±cy wyznaczy³
Inspektora Ochrony Danych, z którym mo¿na siê skontaktowaæ poczt± elektroniczn± na adres inspektor@rodo-krp.pl, tel. +48 792 304 042.3) dane osobowe osób fizycznych przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c rozporz±dzenia 2016/679 w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie
zamówienia publicznego - Oznaczenie sprawy: ZP.271.8.2021 4) w odniesieniu do danych osobowych osób fizycznych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 rozporz±dzenia 2016/679;5) osoba fizyczna posiada:a) na podstawie art. 15 rozporz±dzenia 2016/679
prawo dostêpu do danych osobowych jej dotycz±cych;b) na podstawie art. 16 rozporz±dzenia 2016/679 prawo do sprostowania swoich danych osobowych;c) na podstawie art. 18 rozporz±dzenia 2016/679 prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 rozporz±dzenia 2016/679; d) prawo do
wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy osoba fizyczna uzna, ¿e przetwarzanie danych osobowych jej dotycz±cych narusza przepisy rozporz±dzenia 2016/679;6) osobie fizycznej nie przys³uguje:a) w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e rozporz±dzenia 2016/679
prawo do usuniêcia danych osobowych;b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 rozporz±dzenia 2016/679;c) na podstawie art. 21 rozporz±dzenia 2016/679 prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania danych osobowych osób fizycznych jest art. 6 ust. 1 lit. c rozporz±dzenia 2016/679.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zg³oszenie ¿±dania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporz±dzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia tego postêpowania.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.8.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakres robót obejmuje wykonanie projektów architektoniczno budowlanych, zagospodarowania terenu oraz technicznych bran¿y sanitarnej, elektrycznej, konstrukcyjnej i architektonicznej ruroci±gu t³ocznego ³±cz±cego oczyszczalnie ¶cieków w Kruszewie z istniej±cym uk³adem kanalizacji sanitarnej w Jab³onowie o d³ugo¶ci oko³o 7 km oraz przebudowy czê¶ci istniej±cej sieci wodoci±gowej o d³ugo¶ci oko³o 1,6 km.

Zakres opracowania zgodnie z obszarem oznaczonym na mapie stanowi±cym za³±cznik nr 7 do SWZ.

Projekt sieci kanalizacji sanitarnej musi uwzglêdniæ przejêcie ¶cieków dop³ywaj±cych do oczyszczalni w Kruszewie na terenie, której nale¿y zaprojektowaæ now± przepompowniê ¶cieków (sugerowana pompownia w technologii suchej) wraz z likwidacja istniej±cej przepompowni i rekultywacj± poletka rozs±czaj±cego starej oczyszczalni.
Ponad to w projekcie nale¿y uwzglêdniæ modernizacjê dwóch istniej±cych pompowni ¶cieków w Jab³onowie i Miros³awiu, obejmuj±ca wymianê zbiorników, utwardzenie i zagospodarowanie terenu, projekt o¶wietlenia i ogrodzenia terenu wraz z przy³±czeniem modernizowanych obiektów do istniej±cej sieci monitoringu, demonta¿ i rozbiórkê istniej±cych urz±dzeñ przepompowni i oczyszczalni, podlegaj±cych likwidacji lub modernizacji, a nadaj±cych siê do dalszego u¿ytkowania nale¿y przewidzieæ do przekazania dla ZGKiM w Uj¶ciu.
W projekcie nale¿y uwzglêdniæ na etapie realizacji, budowy sieci zapewnienie ci±g³o¶ci odbioru ¶cieków.
Modernizacja sieci wodoci±gowej zakresem obejmuje wymianê istniej±cego wodoci±gu PCV Ø 200 na PE Ø 200 z zachowaniem minimalnej ¶rednicy wewnêtrznej.
Projekt musi zawieraæ wszelkie uzgodnienia, pozwolenia i opracowania niezbêdne do uzyskania pozwolenia na budowê i realizacje inwestycji.

Po stronie Wykonawcy le¿eæ bêdzie miêdzy innymi:
- Przygotowanie kompletnego wniosku wraz z za³±cznikami do decyzji o ¶rodowiskowych uwarunkowaniach.
- Przygotowanie operatu wodnoprawnego oraz kompletnego wniosku wraz z za³±cznikami do z³o¿enia.
- Uzyskanie badañ i opinii geotechnicznych.
- Uzyskanie map do celów projektowych.
- Uzyskanie decyzji lokalizacyjnej dla dróg wojewódzkiej i gminnych.
- Uzyskanie decyzji lokalizacyjnej dla terenów le¶nych.
- Uzyskanie w imieniu Inwestora o¶wiadczeñ o prawie do dysponowania nieruchomo¶ci± na terenach objêtych projektem.

Kompletna dokumentacja sk³adaæ bêdzie siê z:
a) Projektu zagospodarowania terenu – w wersji papierowej 5 egz.
b) Projektu architektoniczno-budowlany bran¿y sanitarnej, elektrycznej i konstrukcyjnej
– w wersji papierowej 5 egz.
c) Projektu technicznego bran¿y sanitarnej, elektrycznej i konstrukcyjnej
– w wersji papierowej 5 egz.
d) Specyfikacje techniczn± wykonania i odbioru robót budowlanych 1 kpl.
e) Kosztorysy inwestorskie, przedmiary i kosztorysy ofertowe 2 egz.
f) Wersje elektroniczne wszystkich dokumentów w formacie PDF, doc, ath 1 CD

Nale¿y sporz±dziæ odrêbn± dokumentacjê na tereny obejmuj±c± drogê wojewódzk± oraz odrêbn± dokumentacjê na likwidacje i rekultywacjê istniej±cej oczyszczalni ¶cieków w Kruszewie w zakresie i ilo¶ci wymienionej powy¿ej.

Zamówienie obejmuje jednokrotn± aktualizacjê kosztorysów.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 71320000-7 - Us³ugi in¿ynieryjne w zakresie projektowania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: - kryterium „Cena” w z³:a) znaczenie kryterium - 60% (60 pkt);b) opis
sposobu oceny ofert wed³ug kryterium „Ceny”: Lcena = (Cmin / C) x 60 pkt gdzie:Lcena - liczba
uzyskanych punktów dla kryterium „Cena” ocenianej ofertyCmin - cena w ofercie z najni¿sz± cen±C -
cena w ofercie ocenianej - kryterium „Okres gwarancji i rêkojmi”:a) znaczenie kryterium - 40 % (40
pkt);b) opis sposobu oceny ofert wed³ug kryterium „Okres gwarancji i rêkojmi”: LOG = (OG / OGmax ) x
40 pkt gdzie:LOG - liczba uzyskanych punktów dla kryterium „Okres gwarancji i rêkojmi” ocenianej ofertyOG - okres gwarancji w ofercie ocenianej OGmax - okres gwarancji w ofercie z najd³u¿szym okresem gwarancji1) Podany przez wykonawcê w formularzu oferty okres gwarancji i rêkojmi musi byæ wyra¿ony w pe³nych miesi±cach.2) Okres gwarancji i rêkojmi nie mo¿e byæ krótszy ni¿ 36 miesiêcy oraz d³u¿szy ni¿ 60 miesiêcy. 3) W przypadku podania przez wykonawcê okresu gwarancji i rêkojmi d³u¿szego ni¿ 60 miesiêcy, do oceny ofert zostanie przyjêty okres gwarancji i rêkojmi 60 miesiêcy.4) W przypadku podania przez wykonawcê okresu gwarancji i rêkojmi krótszego ni¿ 36 miesiêcy, oferta tego wykonawcy zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 Pzp. („Zamawiaj±cy odrzuca ofertê, je¿eli jej tre¶æ jest niezgodna z warunkami zamówienia”).Wszystkie obliczenia bêd± dokonywane z dok³adno¶ci± do dwóch miejsc po przecinku z zachowaniem zasady zaokr±gleñ matematycznych (od 5 w górê). Ocena ogólna danej oferty polegaæ bêdzie na zsumowaniu punktów wyliczonych w poszczególnych kryteriach:P= Lcena + LOGOferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans (uzyska najwiêksz± sumê punktów obliczonych w oparciu o ustalone kryteria) zostanie uznana za najkorzystniejsz±. Pozosta³e oferty zostan± sklasyfikowane zgodnie z ilo¶ci± uzyskanych punktów.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji i rêkojmi

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

6.3.4. Wykonawca spe³ni warunek dotycz±cy zdolno¶ci technicznej lub zawodowej, o którym mowa w pkt 6.2.1. lit. d) SWZ, je¿eli wyka¿e, ¿e:
a) wykona³ w okresie ostatnich 3 lat, przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, minimum trzy us³ugi odpowiadaj±cym swoim rodzajom przedmiotowi zamówienia tj. opracowanie dokumentacji projektowej bran¿y sanitarnej, ka¿da o warto¶ci min. 80.000,00 PLN brutto.
b) dysponuje nastêpuj±cym osobami skierowanymi przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego:
-osob± posiadaj±c± uprawnienia do projektowania w specjalno¶ci architektonicznej w nieograniczonym zakresie,
-osob± posiadaj±c± uprawnienia do projektowania w specjalno¶ci konstrukcyjno – budowlanej w nieograniczonym zakresie,
-osob± posiadaj±c± uprawnienia do projektowania w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodoci±gowych i kanalizacyjnych w nieograniczonym zakresie,
-osob± posiadaj±c± uprawnienia do projektowania w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ elektrycznych i elektroenergetycznych w nieograniczonym zakresie,
-osob± posiadaj±c± uprawnienia do projektowania w specjalno¶ci drogowej w nieograniczonym zakresie.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: W celu potwierdzenia spe³niania warunku dotycz±cego zdolno¶ci technicznej lub zawodowej okre¶lonego w pkt 6.3.4. SWZ zamawiaj±cy ¿±da od wykonawcy:
a) wykazu us³ug wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego us³ugi zosta³y wykonane, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych s± wykonywane a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - o¶wiadczenie wykonawcy; wed³ug wzoru, stanowi±cego za³±cznik nr 4 do SWZ; w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wystawione w okresie ostatnich 3 miesi±ce;
b) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych (posiadanych uprawnieñ do projektowania), do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami; wed³ug wzoru, stanowi±cego za³±cznik nr 5 do SWZ.
Przez posiadanie uprawnieñ wymaganych prawem dla osób uczestnicz±cych w realizacji zamówienia rozumie siê uprawnienia budowlane, o których mowa w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t. j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1333) oraz w Rozporz±dzeniu Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2019 r. poz. 831) lub odpowiadaj±ce im wa¿ne uprawnienia budowlane wydane na podstawie uprzednio obowi±zuj±cych przepisów prawa lub odpowiednich przepisów obowi±zuj±cych na terenie kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, uznanych przez w³a¶ciwy organ, zgodnie z ustaw± z dnia 18 marca 2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej (t. j. Dz. U. z 2018 r. poz. 2272 ze zm.).

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

6.2.3. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
6.2.4. Przepisy dotycz±ce wykonawcy stosuje siê odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.
6.2.5. Je¿eli oferta wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia zostanie wybrana, Zamawiaj±cy bêdzie ¿±daæ przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy reguluj±cej wspó³pracê tych wykonawców.
7.3. Je¿eli wykonawca powo³uje siê na do¶wiadczenie w realizacji us³ug, wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, wykaz, o którym mowa w pkt. 7.1 a), dotyczy us³ug, w których wykonaniu wykonawca ten bezpo¶rednio uczestniczy³.
7.4. W odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych z wykonawców, którzy wykonaj± us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane (art. 117 ust. 3 Pzp).
7.5. W przypadku, o którym mowa w pkt. 7.4, wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zakres zmian postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy okre¶la wzór umowy stanowi±cy Za³±cznik nr 6 do SWZ

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2021-11-12 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Wykonawca sk³ada ofertê za po¶rednictwem „Formularza do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku" dostêpnego na ePUAP i udostêpnionego równie¿ na miniPortalu. Funkcjonalno¶æ do zaszyfrowania oferty przez Wykonawcê jest dostêpna dla wykonawców na miniPortalu, w szczegó³ach danego postêpowania.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-11-12 10:15

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2021-12-11

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.