Ogłoszenie z dnia 2024-03-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00212792/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-02-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Utworzenie Klubu dziecięcego w Półwiesku Małym w ramach programu MALUCH+ 2022-2029.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Wąpielsk
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 871118939
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wąpielsk
1.5.2.) Miejscowość: Wąpielsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 87-337
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudziądzki
1.5.7.) Numer telefonu: 564938321
1.5.8.) Numer faksu: 564938322
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@wapielsk.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wapielsk.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-76ecd7aa-d09d-11ee-a3b5-e25d731b0da91.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Utworzenie Klubu dziecięcego w Półwiesku Małym w ramach programu MALUCH+ 2022-2029.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-76ecd7aa-d09d-11ee-a3b5-e25d731b0da9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00255178
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00001068/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.5 Utworzenie Klubu dziecięcego w Półwiesku Małym w ramach programu MALUCH+ 2022-2029.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zadanie zostało dofinansowane w ramach programu rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 „Maluch+” 2022-2029.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00212792
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RI.271.3.2024.MR
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 549730,42 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 446935,31 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
- Części nr 1 zamówienia – Roboty budowlane związane z przystosowaniem pomieszczeń.Wykonanie robót budowlanych związanych z dostosowaniem obiektu do potrzeb prowadzenia Klubu dziecięcego zgodnie z załączonym przedmiarem oraz dokumentacją robót dodatkowych.
W ramach Inwestycji zaplanowano wykonanie robót:
1. Branża sanitarna:
a.) montaż grzejników wraz z zaworami i doprowadzeniem rur zasilających;
b.) wykucie bruzd pod rozprowadzenie kanalizacji pod posadzką - 2,5m3;
c.) wywóz taczkami z budynku gruzu, z utylizacją - zasypanie i zagęszczenie pospółką + odtworzenie warstwy "chudego" betonu;
d.) zmiana lokalizacji grzejników we wszystkich pomieszczeniach - 16 kpl;
e.) wykucie bruzd pod rury c.o. zasilających grzejniki - 60mb;
f.) wykonanie odpowietrzenia pionów kanalizacji sanitarnej poprzez wyprowadzenie ponad dach - 4 szt;
g.) wykonanie nowych pionów kanalizacyjnych - 30mb;
h.) montaż wentylatorów kanałowe wraz z klapami zwrotnymi - 3 kpl;
i.) montaż rur spiro śr. 100mm, ocieplanych - 50mb;
j.) wykonanie przyłącza wodociągowego - 25mb;
2. Branża ogólnobudowlana:
a.) Montaż kabin HPL;
b.) Wykonanie schodów z kostki brukowej (główne oraz przy bocznym wejściu) - 13m2;
c.) Wydzielenie klatki schodowej jako odrębnej strefy p.poż. oraz wykonanie sytstemu oddymiania. Klapa oddymiająca wraz z wymurowaniem i obrobieniem szachtu nad dachem. Obrobienie go od wewnątrz. Montaż okablowania i siłowników do okna napowietrzającego.
Przygotowanie dokumentacji technicznej.
d.) Demontaż starego sufitu drewnianego oraz montaż nowego, kasetonowego
3. Branża elektryczna:
1. Wykonanie grawitacyjnego systemu oddymiania klatki schodowej;
2. Wykonanie monitoringu obiektu Szkoły Podstawowej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.5.) Wartość części: 166526,08 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
- Części nr 2 zamówienia – Chodniki i utwardzenia wokół obiektu.W ramach zagospodarowania terenu powstaną utwardzone obejście budynku w którym znajduje się obiekt zgodnie z załączonym przedmiarem. Powstaną ciągi komunikacyjne do poruszania się z uczestnikami Klubu dziecięcego oraz ławeczki wytchnienie. Zakres zadania zgodnie z załączonym przedmiarem oraz projektem zagospodarowania terenu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
4.5.5.) Wartość części: 159631,26 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
- Części nr 3 zamówienia – Altana z pomieszczeniem gospodarczo – magazynowym.W ramach zadania powstanie altana oraz pomieszczenie gospodarcze do obsługi powstałego Klubu dziecięcego na terenie działki nr ewid. 79 obręb 0011 Półwiesk Mały, gmina Wąpielsk.
Kategoria obiektu budowlanego (inne budowle) – VIII
Projekt budowlany dotyczy budowy altany z pomieszczeniem gospodarczo-magazynowym, wykonanie utwardzenia oraz ogrodzenia.
Obiekt szkieletowy, konstrukcji drewnianej. Główny ustrój nośny stanowią słupy drewniane 20x20cm, posadowione na stopach fundamentowych 50x50x30cm. Konstrukcję dachu stanowią krokwie drewniane o przekroju 8x20cm. Elementy drewniane bielone. Pokrycie dachu z blachodachówki kolorze antracyt. Dach dwuspadowy o kącie nachylenia 20°.
Pomieszczenie gospodarczo-magazynowe parterowe, niepodpiwniczone w rzucie na planie prostokąta. Obiekt murowany z pustaków z betonu komórkowego ocieplony styropianem. Pokrycie dachu z blachodachówki kolorze antracyt. Dach dwuspadowy o kącie nachylenia 20°.
Zakres zadania zgodny z załączonym przedmiarem oraz projektem zagospodarowania działki.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
4.5.5.) Wartość części: 166838,80 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
- Części nr 4 zamówienia – Ogrodzenie terenu wokół budynku.W ramach zagospodarowania terenu powstanie płot na granicy działki wraz z wymianą bram wjazdowych. Wykonanie ogrodzenia z paneli metalowych z siatki zgrzewanej, mocowanej do słupków z profilu metalowego zamkniętego na podmurówce betonowej.
Zakres zadania zgodny z załączonym przedmiarem oraz projektem zagospodarowania działki.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
4.5.5.) Wartość części: 56734,28 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z art. 255 pkt 3 ww. ustawy, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
Działając na podstawie art. 222 ust. 4 ww. ustawy, Zamawiający udostępnił na stronie internetowej prowadzonego postępowania informację o kwocie, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie niniejszego zamówienia w wysokości: część 1: 166 526,08 PLN,
W niniejszym postępowaniu złożono 1 ofertę:
Firma Ogólnobudowlana Krzysztof Getka, ul. Okrężna 18, 87-305 Zbiczno.
- Części nr 1 zamówienia – Cena brutto oferty 246 000,00 zł.
Oferta nr 1 przewyższa kwotę jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie tej części zamówienia.
Mając na uwadze powyższe, zachodzi przesłanka do unieważnienia przedmiotowego postępowania na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy Pzp.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 246000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 246000 PLN
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 172200 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 198548,69 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 172200,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Ogólnobudowlana Krzysztof Getka
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8741695614
7.3.3) Ulica: Okrężna
7.3.4) Miejscowość: Zbiczno
7.3.5) Kod pocztowy: 87-305
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 172200 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 147600,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 147600,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 147600,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Ogólnobudowlana Krzysztof Getka
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8741695614
7.3.3) Ulica: Okrężna
7.3.4) Miejscowość: Zbiczno
7.3.5) Kod pocztowy: 87-305
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA OGÓLNOBUDOWLANA KRZYSZTOF GETKA
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA OGÓLNOBUDOWLANA KRZYSZTOF GETKA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 147600 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z art. 255 pkt 3 ww. ustawy, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
Działając na podstawie art. 222 ust. 4 ww. ustawy, Zamawiający udostępnił na stronie internetowej prowadzonego postępowania informację o kwocie, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie niniejszego zamówienia w wysokości: część 4: 56 734,28 PLN
W niniejszym postępowaniu złożono 2 oferty:
a. Zakład Budowlany MELBUD Henryk Lech Mamrzyński, ul. Włocławska 23, 87-617 Bobrowniki
- Części nr 4 zamówienia – Cena brutto oferty 126 020,13 zł.
b. Firma Ogólnobudowlana Krzysztof Getka, ul. Okrężna 18, 87-305 Zbiczno.
- Części nr 4 zamówienia – Cena brutto oferty 114 390,00 zł.
Oferta nr 1 i oferta nr 2 przewyższa kwotę jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie tych części zamówienia.
Mając na uwadze powyższe, zachodzi przesłanka do unieważnienia przedmiotowego postępowania na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy Pzp.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 114390,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 126020,13 PLN
INNE PRZETARGI WĄPIELSK
więcej: przetargi WĄPIELSK »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa i adaptacja budynku po szkole podstawowej z przeznaczeniem na nową siedzibę Państwowej Szkoły Muzycznej I i II stopnia w Zduńskiej Woli zakres dodatkowy na 2024 rok
- Modernizacja sali wykładowej nr 42/43 wraz z zakupem wyposażenia
- Termomodernizacja budynku przy ul. T.Kościuszki 40
- Remont łazienek w Domu Zdrojowym w Szczawnie Zdrój, ul. Kolejowa 14.
- "Budowa ujęcia wody wraz z budową sieci wodociągowej w miejscowości Markocin, gmina Cedynia "
- "Odrestaurowanie piwnic budynku Szpitala Jerozolimskiego w Malborku"
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.