eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chojnice"Prowadzenie promocji projektu i działań informacyjno-edukacyjnych" w ramach projektu pn. "Rozbudowa Zakładu Zagospodarowania Odpadów Nowy Dwór Sp. z o.o."



Ogłoszenie z dnia 2021-11-03


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Prowadzenie promocji projektu i działań informacyjno-edukacyjnych” w ramach projektu pn. „Rozbudowa Zakładu Zagospodarowania Odpadów Nowy Dwór Sp. z o.o.”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Zagospodarowania Odpadów Nowy Dwór Sp. z o.o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 220719005

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Nowy Dwór 35

1.5.2.) Miejscowość: Chojnice

1.5.3.) Kod pocztowy: 89-620

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL637 - Chojnicki

1.5.7.) Numer telefonu: 523987846

1.5.8.) Numer faksu: 523355061

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekrtetariat@zzonowydwor.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zzonowydwor.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/497782

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Gospodarka odpadami

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Prowadzenie promocji projektu i działań informacyjno-edukacyjnych” w ramach projektu pn. „Rozbudowa Zakładu Zagospodarowania Odpadów Nowy Dwór Sp. z o.o.”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-df457701-00cd-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00255310

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Projekt dofinansowany w ramach II osi Priorytetowej Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020, Nr Działania: Działanie 2.2 „Gospodarka odpadami komunalnymi” Umowa o dofinansowanie podpisana w dniu 31.03.2020 nr POIS.02.02.00-00-0032/18-00 Tytuł projektu: „Rozbudowa Zakładu Zagospodarowania Odpadów Nowy Dwór Sp. z o.o.” nr POIS.02.02.00-00-0032/18 (zwany dalej Projektem).

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00155166/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP/ZZO/15/2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 138297,56 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie promocji projektu i działań informacyjno-edukacyjnych w ramach projektu pn. „Rozbudowa Zakładu Zagospodarowania Odpadów Nowy Dwór Sp. z o. o.” dofinansowanego w ramach II osi Priorytetowej Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020, w tym adaptacja do zmian klimatu, Działanie, 2.2 Gospodarka odpadami komunalnymi, zgodnie wytycznymi POIiŚ 2014-2020 oraz załącznikiem nr 13 do Umowy o dofinansowanie „Obowiązki informacyjne Beneficjenta” (załącznik nr 6 do SWZ).
W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie wykonać poniższe usługi/zadania:
I. Promocja na rozpoczęcie Projektu:
1. animacja (prezentacja multimedialna) dotycząca segregacji odpadów:
a) przygotowanie graficzne i merytoryczne 30 sekundowego spotu edukacyjnego w formie animacji
b) emisja animacji w kinie zlokalizowanym na terenie powiatu chojnickiego lub człuchowskiego przed seansem filmowym lub podczas wydarzeń lokalnych na telebimach na terenie powiatu chojnickiego i człuchowskiego
2. ogłoszenie w lokalnej gazecie:
a) przygotowanie graficzne i merytoryczne ogłoszenia, które zawierać będzie informacje i fotografie dot. inwestycji Zamawiającego pn. „Rozbudowa Zakładu Zagospodarowania Odpadów Nowy Dwór Sp. z o. o.”,
b) publikacja w prasie obejmującej zasięgiem powiat chojnicki i człuchowski min 4 razy.
3. bilbord na dostępnych lokalnych stronach internetowych:
a) przygotowanie graficzne i merytoryczne ogłoszenia informacyjnego w formie rotacyjnego banneru/bilbordu reklamowego,
b) publikacja na minimum dwóch lokalnych portalach internetowych obejmujących zasięgiem zarówno powiat chojnicki jak i człuchowski
4. folder informacyjny:
a) przygotowanie graficzne i merytoryczne folderu, który zawierać będzie informacje i fotografie dot. inwestycji Zamawiającego pn. „Rozbudowa Zakładu Zagospodarowania Odpadów Nowy Dwór Sp. z o. o.”,
b) druk folderu informacyjnego
5. tablica informacyjna umiejscowiona na terenie działki 224/14 obr. Lichnowy, wykonana z trwałych materiałów, tj. tworzywa sztucznego (trwałość min. 5 lat), rozmiar nie mniejszy niż 6m2, wykonanie zgodne z wymaganiami NFOŚiGW (wzór tablicy znajduje się na stronie www.pois.gov.pl oraz na www.funduszeeuropejskie.gov.pl/promocja
II. Wykonanie filmu promocyjnego obejmującego różne etapy budowy:
a) realizacja filmu promocyjnego obejmującego różne etapy realizacji inwestycji Zamawiającego pn. „Rozbudowa Zakładu Zagospodarowania Odpadów Nowy Dwór Sp. z o. o.”, ,
b) wizje lokalne w siedzibie Zamawiającego na potrzeby produkcji filmu w trakcie realizacji umowy
III. Promocja na zakończenie Projektu
1. animacja (prezentacja multimedialna) dotycząca segregacji odpadów:
a) przygotowanie graficzne i merytoryczne 30 sekundowego spotu edukacyjnego w formie animacji,
b) publikacja animacji na minimum dwóch lokalnych portalach internetowych obejmujących zasięgiem zarówno powiat chojnicki jak i człuchowski
2. bilbord na dostępnych lokalnych stronach internetowych:
a) przygotowanie graficzne i merytoryczne ogłoszenia informacyjnego w formie rotacyjnego banneru/bilbordu reklamowego,
b) publikacja na minimum trzech lokalnych portalach internetowych obejmujących zasięgiem zarówno powiat chojnicki jak i człuchowski
3. ogłoszenia w lokalnej gazecie:
a) przygotowanie graficzne i merytoryczne ogłoszenia, które zawierać będzie informacje i fotografie dot. zakończonej inwestycji Zamawiającego pn. „Rozbudowa Zakładu Zagospodarowania Odpadów Nowy Dwór Sp. z o. o.”,
b) publikacja w prasie obejmującej zasięgiem powiat chojnicki i człuchowski min 4 razy.
4. audycje radiowe
a) przygotowanie merytoryczne i nagranie 5 audycji radiowych
5. spoty reklamowe w radiu
a) przygotowanie merytoryczne i nagranie spotu reklamowego
b) emisja spotów reklamowych w radiu
6. folder informacyjny (wraz z profesjonalnymi zdjęciami):
a) przygotowanie graficzne i merytoryczne folderu, który zawierać będzie informacje i fotografie dot. zakończonej inwestycji Zamawiającego pn. „Rozbudowa Zakładu Zagospodarowania Odpadów Nowy Dwór Sp. z o. o.”,
b) druk folderu informacyjnego
7. materiały informacyjno-edukacyjne
a) przygotowanie graficzne i merytoryczne materiałów informacyjno-edukacyjnych dedykowanych dzieciom – (2 kolorowanki z naklejkami)
b) wydruk materiałów informacyjno-edukacyjnych dedykowanych dzieciom
8. książeczka informacyjna:
a) przygotowanie graficzne i merytoryczne książeczki informacyjnej
b) wydruk książeczki informacyjnej
9. tablica pamiątkowa:
IV. Konferencja i uroczyste zakończenie inwestycji (zwiedzanie zakładu, prelekcje, część oficjalna i artystyczna)
1. Zamawiający zleci Wykonawcy przygotowanie 1 dniowej konferencji i uroczystego zakończenia inwestycji, w ramach której Wykonawca zorganizuje:
a) uroczyste otwarcie konferencji w siedzibie Zamawiającego
b) zwiedzania rozbudowanego Zakładu Zagospodarowania Odpadów w Nowym Dworze
c) przejazd uczestników na dalszą cześć konferencji w obiekcie hotelowo-konferencyjnym
d) przygotowanie 1 dniowej konferencji w obiekcie hotelowym o standardzie min. 3-gwiazdkowym zlokalizowanym w odległości nie większej niż 60 km od siedziby ZZO Nowy Dwór,
V. Spotkania w siedzibie Zamawiającego
Wizyty w siedzibie Zamawiającego średnio dwa razy w miesiącu, łącznie maksymalnie 36 razy w ciągu całego okresu realizacji zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79342200-5 - Usługi w zakresie promocji

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39294100-0 - Artykuły informacyjne i promocyjne

79820000-8 - Usługi związane z drukowaniem

79950000-8 - Usługi w zakresie organizowania wystaw, targów i kongresów

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 135300,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 135300,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 135300,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: CENTRUM PROMOCJI I REKLAMY REMEDIA SP. Z.O.O. SP. K.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9671357952

7.3.3) Ulica: Dolina 35

7.3.4) Miejscowość: BYDGOSZCZ

7.3.5) Kod pocztowy: 85-212

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 135300,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 446 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.