Ogłoszenie z dnia 2021-11-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00198506/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-09-30
- 2022/BZP 00280734/01 - Modyfikacja z dnia 2022-07-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa mostów umiejscowionych na drogach leśnych będących w zarządzie Nadleśnictwa Karnieszewice w 2021 roku – II postępowanie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: PAŃSTWOWE GOSPODARSTWO LEŚNE LASY PAŃSTWOWE NADLEŚNICTWO KARNIESZEWICE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 330044097
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 8a
1.5.2.) Miejscowość: Trawica
1.5.3.) Kod pocztowy: 76-004
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński
1.5.7.) Numer telefonu: (94) 3185227
1.5.8.) Numer faksu: (94) 3168481
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: karnieszewice@szczecinek.lasy.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.karnieszewice.szczecinek.lasy.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/nadlesnictwo_karnieszewice1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Gospodarka Leśna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa mostów umiejscowionych na drogach leśnych będących w zarządzie Nadleśnictwa Karnieszewice w 2021 roku – II postępowanie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b4714984-2131-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00255327
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00198506/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SA.270.3.7.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 634403,64 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 1 – przebudowa mostu drogowego usytuowanego w ciągu drogi leśnej nr 40 nad rzeką Bielawa (działka 410/1, 423/1, 344 obręb ewidencyjny Sierakowo – gm. Sianów, działka 411 obręb ewidencyjny Kusice – gm. Malechowo)W ramach przebudowy obiektu zakłada się wykonanie następujących prac:
I. Wykonanie nowego posadowienia i podpór obiektu;
II. Odnowienie antykorozyjnych powłok malarskich istniejącego przęsła stalowego (dźwigar SMT-1) oraz stalowych poręczy;
III. Uzupełnienie ewentualnych ubytków przęsła, w tym elementów konstrukcji stalowej oraz drewnianego wypełniania pomostu;
IV. Wykonanie strefy przejściowej na dojazdach do obiektu;
V. Umocnienie faszynowe (lub gabionowe) w obrębie brzegów;
Podczas przewidywanych prac występować będzie etap rozbiórki wybranych elementów konstrukcji pomostu i podpór oraz elementów wyposażenia obejmujący:
- usunięcie podpór konstrukcji wraz z pracami porządkowymi po częściowej rozbiórce konstrukcji.
W ramach prowadzonych prac nie przewiduje się przebudowy przęsła stalowego – dźwigar SMT-1 Nie zakłada się podwyższenia nośności istniejącego przęsła stalowego. Zakłada się, że nośność nowego posadowienia i podpór powinna być nie mniejsza niż: jak dla klasy obciążenia C wg PN-85-S-10030 lub równoważne – „Obiekty mostowe – obciążenia”.
Zdemontowane przęsło jest złożone na legarach na terenie placu budowy - w odległości nie większej niż 50 m od koryta rzeki. Podpory drewniane zostały rozebrane w części. Teren wymaga uporządkowania (m. in. prace ziemne, utylizacja materiału) po częściowej rozbiórce obiektu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych
4.5.5.) Wartość części: 158600,91 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 2 - przebudowa mostu drogowego usytuowanego w ciągu drogi leśnej nr 51 nad rzeką Bielawa (działka 344, 460/1 – obręb Sierakowo – gmina Sianów, działka 203, 424 – obręb Kusice – gmina Malechowo)W ramach przebudowy obiektu zakłada się wykonanie następujących prac:
I. Wykonanie nowego posadowienia i podpór obiektu;
II. Odnowienie antykorozyjnych powłok malarskich istniejącego przęsła stalowego (dźwigar SMT-1) oraz stalowych poręczy;
III. Uzupełnienie ewentualnych ubytków przęsła, w tym elementów konstrukcji stalowej oraz drewnianego wypełniania pomostu;
IV. Wykonanie strefy przejściowej na dojazdach do obiektu;
V. Umocnienie faszynowe (lub gabionowe) w obrębie brzegów;
Podczas przewidywanych prac występować będzie etap rozbiórki wybranych elementów konstrukcji pomostu i podpór oraz elementów wyposażenia obejmujący:
- usunięcie podpór konstrukcji wraz z pracami porządkowymi po częściowej rozbiórce konstrukcji.
W ramach prowadzonych prac nie przewiduje się przebudowy przęsła stalowego – dźwigar SMT-1 Nie zakłada się podwyższenia nośności istniejącego przęsła stalowego. Zakłada się, że nośność nowego posadowienia i podpór powinna być nie mniejsza niż: jak dla klasy obciążenia C wg PN-85-S-10030 lub równoważne – „Obiekty mostowe – obciążenia”.
Zdemontowane przęsło jest złożone na legarach na terenie placu budowy - w odległości nie większej niż 50 m od koryta rzeki. Podpory drewniane zostały rozebrane w części. Teren wymaga uporządkowania (m. in. prace ziemne, utylizacja materiału) po częściowej rozbiórce obiektu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych
4.5.5.) Wartość części: 158600,91 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 3 - przebudowa mostu usytuowanego w ciągu drogi leśnej nr 62 nad rzeką Polnicą (działka 489/1 – obręb Ratajki, działka 290, 490 – obręb Sieciemin; gmina Sianów)W ramach przebudowy obiektu zakłada się wykonanie następujących prac:
I. Wykonanie nowego posadowienia i podpór obiektu;
II. Odnowienie antykorozyjnych powłok malarskich istniejącego przęsła stalowego (dźwigar SMT-1) oraz stalowych poręczy;
III. Uzupełnienie ewentualnych ubytków przęsła, w tym elementów konstrukcji stalowej oraz drewnianego wypełniania pomostu;
IV. Wykonanie strefy przejściowej na dojazdach do obiektu;
V. Umocnienie faszynowe (lub gabionowe) w obrębie brzegów;
Podczas przewidywanych prac występować będzie etap rozbiórki wybranych elementów konstrukcji pomostu i podpór oraz elementów wyposażenia obejmujący:
- usunięcie podpór konstrukcji wraz z pracami porządkowymi po częściowej rozbiórce konstrukcji.
W ramach prowadzonych prac nie przewiduje się przebudowy przęsła stalowego – dźwigar SMT-1 Nie zakłada się podwyższenia nośności istniejącego przęsła stalowego. Zakłada się, że nośność nowego posadowienia i podpór powinna być nie mniejsza niż: jak dla klasy obciążenia C wg PN-85-S-10030 lub równoważne – „Obiekty mostowe – obciążenia”.
Zdemontowane przęsło jest złożone na legarach na terenie placu budowy - w odległości nie większej niż 50 m od koryta rzeki. Podpory drewniane zostały rozebrane w części. Teren wymaga uporządkowania (m. in. prace ziemne, utylizacja materiału) po częściowej rozbiórce obiektu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych
4.5.5.) Wartość części: 158600,91 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 4 - przebudowa mostu stalowego w ciągu drogi leśnej nr 54 nad rzeką Polnicą (działka 190, 210, 289 – obręb Sieciemin; gmina Sianów)I. Wykonanie nowego posadowienia i podpór obiektu;
II. Odnowienie antykorozyjnych powłok malarskich istniejącego przęsła stalowego (dźwigar SMT-1) oraz stalowych poręczy;
III. Uzupełnienie ewentualnych ubytków przęsła, w tym elementów konstrukcji stalowej oraz drewnianego wypełniania pomostu;
IV. Wykonanie strefy przejściowej na dojazdach do obiektu;
V. Umocnienie faszynowe (lub gabionowe) w obrębie brzegów;
Podczas przewidywanych prac występować będzie etap rozbiórki wybranych elementów konstrukcji pomostu i podpór oraz elementów wyposażenia obejmujące:
- usunięcie podpór konstrukcji wraz z pracami porządkowymi po częściowej rozbiórce konstrukcji.
W ramach prowadzonych prac nie przewiduje się przebudowy przęsła stalowego – dźwigar SMT-1 Nie zakłada się podwyższenia nośności istniejącego przęsła stalowego. Zakłada się, że nośność nowego posadowienia i podpór powinna być nie mniejsza niż: jak dla klasy obciążenia C wg PN-85-S-10030 lub równoważne – „Obiekty mostowe – obciążenia”.
Zdemontowane przęsło jest złożone na legarach na terenie placu budowy - w odległości nie większej niż 50 m od koryta rzeki. Podpory drewniane zostały rozebrane w części. Teren wymaga uporządkowania (m. in. prace ziemne, utylizacja materiału) po częściowej rozbiórce obiektu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych
4.5.5.) Wartość części: 158600,91 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 283032,84 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 283032,84 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 283032,84 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ENKO Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 4990147275
7.3.3) Ulica: Mieszka I-go
7.3.4) Miejscowość: Koszalin
7.3.5) Kod pocztowy: 75-950
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 283032,84 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2021-11-03 do 2021-12-31Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 283032,84 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 283032,84 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 283032,84 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ENKO Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 4990147275
7.3.3) Ulica: Mieszka I-go
7.3.4) Miejscowość: Koszalin
7.3.5) Kod pocztowy: 75-950
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 283032,84 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2021-11-03 do 2021-12-31Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 283032,84 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 283032,84 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 283032,84 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ENKO Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 4990147275
7.3.3) Ulica: Mieszka I-go
7.3.4) Miejscowość: Koszalin
7.3.5) Kod pocztowy: 75-950
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 283032,84 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2021-11-03 do 2021-12-31Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 283032,84 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 283032,84 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 283032,84 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ENKO Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 4990147275
7.3.3) Ulica: Mieszka I-go
7.3.4) Miejscowość: Koszalin
7.3.5) Kod pocztowy: 75-950
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 283032,84 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2021-11-03 do 2021-12-31SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
Termin zakończenia robót określa się na 8 tygodni od daty zawarcia umowy - za termin zakończenia robót uznaje się dzień zgłoszenia gotowości do odbioru końcowego.
Wykonawca zobowiązany do złożenia wymaganej dokumentacji do organu administracji, celem uzyskania pozwolenia na użytkowanie obiektów w terminie do 7 dni roboczych od dnia odbioru końcowego.
Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania pozwolenia na użytkowanie obiektów w terminie do 16 tygodni od daty zawarcia umowy.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa drogi powiatowej nr 1604C w KM 0+000 -1+728 poprzez budowę drogi dla rowerów o dł. 1593 mb.
- Przebudowa drogi gminnej Nr 311104W - Kossobudy 4 w miejscowości Kossobudy, gmina Raciąż oraz Przebudowa drogi gminnej Nr 311109W Kossobudy - Żychowo nr ewid. działki 15 w m. Kossobudy.
- Budowa i modernizacja infrastruktury wodociągowej na terenie Miasta i Gminy Sanniki
- Rozbudowa gospodarki wodno-ściekowej w gminie Lubichowo
- Budowa przydomowych oczyszczalni na terenie Gminy Uście Gorlickie
- Rozbudowa i przebudowa budynku żłobka w Rząśni
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.