eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ElblągUtrzymanie czystości w obiektach Prokuratury Okręgowej w Elblągu oraz w jednostkach podległych



Ogłoszenie z dnia 2022-07-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Utrzymanie czystości w obiektach Prokuratury Okręgowej w Elblągu oraz w jednostkach podległych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Prokuratura Okręgowa w Elblagu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000569473

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: St. Płk. Dąbka 8-12

1.5.2.) Miejscowość: Elbląg

1.5.3.) Kod pocztowy: 82-300

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski

1.5.7.) Numer telefonu: 555 065 243

1.5.8.) Numer faksu: 555065274

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro.podawcze.poelb@prokuratura.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.elblag.po.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.elblag.po.gov.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ kontroli państwowej i ochrony prawa oraz sąd i trybunał

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Utrzymanie czystości w obiektach Prokuratury Okręgowej w Elblągu oraz w jednostkach podległych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8eefc3a9-e194-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00255348

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00099850/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Utrzymanie czystości w obiektach Prokuratury Okręgowej w Elblągu oraz jednostkach podległych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00189439/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 3007-7.261.3.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Sprzątanie wewnątrz, sprzątanie na zewnątrz, uzupełnianie środków czystości w toaletach oraz pomieszczeniach socjalnych oraz mycie okien.
2) Zamawiający zleca, a wykonawca przyjmuje do wykonania codzienne oraz okazjonalne świadczenie utrzymania czystości w obiekcie Zamawiającego w Elblągu przy ul. Płk. Dąbka 8-12.
3) Podstawowe dane niezbędne do wykonania usługi wewnętrznej:
• powierzchnia do codziennego sprzątania wynosi 2.073,82 m2 w tym:
- pomieszczenia biurowe 1.312,31 m2 ( wykładzina dywanowa),
- ciągi komunikacyjne – 563,21m2 (płytki gres),
- pomieszczenia sanitarne i socjalne- 185,17m2 (płytki gres na podłodze i ścianie);
- pomieszczenia pomocnicze – 18,27m2 ( płytki gres);
• powierzchnia pomieszczeń do sprzątania okazjonalnie – 576,93 m2 (archiwa, magazyny, strefa dla zatrzymanych, podręczne pomieszczenia biurowe, sale konferencyjne);
- ilość okien PCV do mycia 130 szt. o całkowitej powierzchni 282,12 m2;
- ilość okien PCV do umycia z podnośnika 7 szt. o całkowitej powierzchni 9,0 m2;

4.5.3.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90919200-4 - Usługi sprzątania biur

90914000-7 - Usługi sprzątania parkingów

90620000-9 - Usługi odśnieżania

77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych

4.5.5.) Wartość części: 330044,52 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Sprzątanie wewnątrz, sprzątanie na zewnątrz, uzupełnianie środków czystości w toaletach i pomieszczeniach socjalnych oraz mycie okien.
2) Zamawiający zleca, a Wykonawca przyjmuje do wykonania codzienne oraz okazjonalne świadczenie utrzymania czystości w obiekcie Zamawiającego w Iławie przy ul. Andersa 2.
3) Podstawowe dane niezbędne do wykonania usługi:
• powierzchnia do codziennego sprzątania - 625,10 m2 w tym:
- pomieszczenia biurowe – 277,30m2 (wykładzina dywanowa)
- ciągi komunikacyjne – 283,90m2 (płytki gres),
- pomieszczenia sanitarne i socjalne- 63,90m2 (płytki gres na podłodze i ścianie);
• powierzchnia pomieszczeń do sprzątania okazjonalnie – 562,10m2 (piwnice, archiwa, pokoje gościnne, serwerownie, magazyny dowodów rzeczowych);
- mycie powierzchni szklanych o łącznej powierzchni o 132,26 m2;
- powierzchnia szklana do mycia metodą alpinistyczną lub z podnośnika o całkowitej powierzchni 61,20 m2;
- winda.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90919200-4 - Usługi sprzątania biur

90914000-7 - Usługi sprzątania parkingów

90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.5.) Wartość części: 173087,52 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Podstawowe dane niezbędne do wykonania usługi w Prokuraturze Rejonowej w Ostródzie:
• powierzchnia do codziennego sprzątania wynosi - 583,26 m2 w tym:
- pomieszczenia biurowe – 350,16m2 (wykładzina dywanowa)
- ciągi komunikacyjne – 195,50 m2 (płytki gres),
- pomieszczenia sanitarne i socjalne- 37,60 m2 (płytki gres na podłodze i ścianie);
• powierzchnia pomieszczeń do sprzątania okazjonalnie – 343,30 m2 (piwnice, archiwa, pokoje gościnne, serwerownie, magazyny dowodów rzeczowych);
- mycie powierzchni szklanych o łącznej powierzchni o 183,86 m2;
4) W pomieszczeniach sanitarnych, socjalnych oraz na korytarzach znajdują się pojemniki do segregacji odpadów komunalnych. W pomieszczeniach sanitarnych metalowe dozowniki na mydło. W toaletach metalowe pojemniki na papier toaletowy.
5) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie kompleksowych usług sprzątania powierzchni wewnętrznych.
Ośrodek Zamiejscowy z siedzibą w Morągu:
• powierzchnia do codziennego sprzątania - wynosi 150,40 m2 w tym:
- pomieszczenia biurowe – 125,70 m2 (wykładzina dywanowa)
- ciągi komunikacyjne – 17,60 m2 (płytki gres),
- pomieszczenia sanitarne i socjalne- 7,10 m2 (płytki gres na podłodze i ścianie);
• powierzchnia pomieszczeń do sprzątania okazjonalnie – 57 m2 (piwnice, archiwa, pokoje gościnne, serwerownie, magazyny dowodów rzeczowych);
- mycie powierzchni szklanych o łącznej powierzchni o 44,71 m2;

4.5.3.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90919200-4 - Usługi sprzątania biur

4.5.5.) Wartość części: 74205,36 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 101206,20 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 416028,96 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 101206,20 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Sprzątania i Estetyzacji "Błysk" Mariusz Grzegorczyk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5780131475

7.3.3) Ulica: 12 Lutego

7.3.4) Miejscowość: Elbląg

7.3.5) Kod pocztowy: 82-300

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 101206,20 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 83295,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 159600,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 83295,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Sprzątania i Estetyzacji "Błysk" Mariusz Grzegorczyk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5780131475

7.3.3) Ulica: 12 Lutego

7.3.4) Miejscowość: Elbląg

7.3.5) Kod pocztowy: 82-300

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 83295,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 86077,68 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 172800,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 86077,68 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Sprzątania i Estetyzacji "Błysk" Mariusz Grzegorczyk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5780131475

7.3.3) Ulica: 12 Lutego

7.3.4) Miejscowość: Elbląg

7.3.5) Kod pocztowy: 82-300

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 86077,68 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.