Ogłoszenie z dnia 2022-07-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00219238/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-06-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa odbioru, transportu i unieszkodliwiania odpadów medycznych.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ W SŁUPCY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000306621
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Romualda Traugutta 7
1.5.2.) Miejscowość: Słupca
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-400
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński
1.5.7.) Numer telefonu: 63 275 23 00
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: eurbaniak@szpital.slupca.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://szpital.slupca.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://szpital.slupca.pl/bip/category/zamowienia-publiczne/20221.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa odbioru, transportu i unieszkodliwiania odpadów medycznych.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0d17c56b-f089-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00255385
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00214477/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Usługa odbioru, transportu i unieszkodliwienia odpadów medycznych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00219238/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SPZOZ/ZP/382/15/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa odbioru, transportu i unieszkodliwiania odpadów medycznych o następujących kodach: 18 01 02*, 18 01 03*, 18 01 04, 18 01 06*, 18 01 09 w ilości ok. 3 600 kg miesięcznie.
Miejsce realizacji: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Słupcy ul. Traugutta 7 oraz Poradnia Lekarza Rodzinnego przy Szpitalu oddział zamiejscowy w Zagórowie ul. Okólna 1.
Odbiór odpadów z SP ZOZ w Słupcy będzie odbywał się:
• co 72 godziny – dotyczy odpadów o kodzie 18 01 02*
• co najmniej raz w tygodniu – dotyczy odpadów o kodach 18 01 03*, 18 01 04, 18 01 06*, 18 01 09.
Odbiór odpadów z POZ – Lekarz Rodzinny przy Szpitalu w Słupcy oraz z oddziału zamiejscowego w Zagórowie:
• co najmniej raz w miesiącu – dotyczy odpadów o kodach 18 01 03*, 18 01 04, 18 01 06*, 18 01 09.
Potwierdzeniem wykonania usługi odbioru i transportu oraz ważenia odpadów medycznych będzie sporządzona przez Wykonawcę „Karta przekazania odpadu”.
2. Przedmiot zamówienia został oznaczony następującym kodem CPV: 90524000-6.
3. Usługa zostanie zrealizowana zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, a w szczególności z:
1) ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach,
2) ustawą z dnia 19 sierpnia 2011 r. o przewozie towarów niebezpiecznych,
3) ustawa z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym,
4) rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 24 lipca 2015 r. w sprawie rodzajów odpadów medycznych i weterynaryjnych, których odzysk jest dopuszczalny,
5) rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 5 października 2017 r. w sprawie szczegółowego postępowania z odpadami medycznymi,
6) rozporządzeniem Ministra Klimatu z dnia 2 styczna 2020 r. w sprawie katalogu odpadów,
7) rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 31 maja 2016 w sprawie postępowania ze środkami odurzającymi, substancjami psychotropowymi, ich preparatami, prekursorami kategorii 1, środkami zastępczymi lub nowymi substancjami psychoaktywnymi w przypadku prowadzenia badań lub szkoleń (Dz.U z 2016 poz 845 ze zm).
4. Wykonawca winien dostarczyć:
- pojemniki do gromadzenia odpadów w ilości 12 kontenerów o poj. 1100 l o szerokości poniżej 120 cm (uwarunkowane szerokością drzwi).
5. Zgodnie z art. 20 ust. 3 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach zakazuje się unieszkodliwiana zakaźnych odpadów medycznych poza obszarem województwa, na którym zostały wytworzone. Zgodnie z art. 20 ust. 6 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach dopuszcza się unieszkodliwianie zakaźnych odpadów medycznych na obszarze województwa innego niż to, na którym zostały wytworzone, w najbliżej położonej instalacji, w przypadku braku instalacji do unieszkodliwiania tych odpadów na obszarze danego województwa lub gdy istniejące instalacje nie mają wolnych mocy przerobowych.
6. Zamawiający w związku z art. 95 ust 1 ustawy Pzp określa następujące wymagania odnośnie zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracę. Wykonawca zobowiązuje się do zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, przez wykonawcę lub podwykonawcę osób w zakresie realizacji zamówienia do wykonywania usługi objętej przedmiotem zamówienia tj: kierowanie (przewóz), załadunek, rozładunek, unieszkodliwianie odpadów.
7. Wykonawca zobowiązany jest realizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ.
8. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. Przedmiot zamówienia nie jest podzielony na części ze względów organizacyjnych, technicznych i ekonomicznych. Podział zamówienia spowodowałby nadmierne trudności techniczne i zwiększyłby koszty wykonania zamówienia, a także wymagałby skoordynowania działań różnych wykonawców realizujących zamówienie. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90524000-6 - Usługi w zakresie odpadów medycznych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 233253,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 233253,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 233253,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Utylizacji Odpadów Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6652223120
7.3.3) Ulica: ul. Sulańska 11
7.3.4) Miejscowość: Konin
7.3.5) Kod pocztowy: 62-510
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD UTYLIZACJI ODPADÓW SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD UTYLIZACJI ODPADÓW SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 233253,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-07-06 do 2023-07-06INNE PRZETARGI Z SŁUPCY
więcej: przetargi w Słupcy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Świadczenie usług w zakresie odbioru, transportu i unieszkodliwiania odpadów medycznych" dla Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Brzesku,
- Usługa odbioru, transportu i utylizacji niebezpiecznych odpadów medycznych oraz odbioru, transportu i zagospodarowania odpadów komunalnych wytwarzanych w zw. z działalnością WSSE w Warszawie
- Usługi zbierania, transportu i utylizacji odpadów medycznych wytwarzanych w obiektach Szpitala Miejskiego w Siemianowicach Śląskich Sp. z o. o.
- Kompleksowe świadczenie usług, odbioru, transportu i utylizacji odpadów medycznych
- Usługa odbioru, transportu i utylizacji odpadów weterynaryjnych i chemicznych na potrzeby Wojewódzkiego Inspektoratu Weterynarii w Łodzi.
- "Świadczenie usług w zakresie odbioru, transportu i utylizacji odpadów medycznych z "Pro-Medica" w Ełku Sp. z o. o. "
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.