Ogłoszenie z dnia 2024-03-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00083118/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-01-31
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Poprawa efektywności energetycznej budynku użyteczności publicznej w Prawęcinie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Kunów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291009805
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Warszawska 45B
1.5.2.) Miejscowość: Kunów
1.5.3.) Kod pocztowy: 27-415
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.5.7.) Numer telefonu: +48 412613174
1.5.8.) Numer faksu: +48 412613194
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@kunow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kunow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-59db83a6-c00d-11ee-bbfa-e29e26ebc6e11.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Poprawa efektywności energetycznej budynku użyteczności publicznej w Prawęcinie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-59db83a6-c00d-11ee-bbfa-e29e26ebc6e1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00255392
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00044847/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Poprawa efektywności energetycznej budynku użyteczności publicznej w Prawęcinie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00083118
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.I.271.1.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 1300813,20 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pod nazwą: „Poprawa efektywności energetycznej budynku użyteczności publicznej w Prawęcinie”.
Zadanie dofinansowane w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych, ustanowionego uchwałą Rady Ministrów nr 84/2021 z dnia 1 lipca 2021 r. (zmienionej uchwałami Rady Ministrów: nr 176/2021 z dnia 28 grudnia 2021 r., nr 87/2022 z dnia 26 kwietnia 2022 r., oraz nr 205/2022 z dnia 13 października 2022 r.), na mocy przyznanej w dniu 12 października 2023 r. promesy wstępnej dofinansowania inwestycji NR Edycja8/2023/3464/PolskiLad.2. Przedmiot zamówienia będzie realizowany przy zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami poprzez zastosowanie racjonalnych usprawnień, usuwanie barier oraz zapobieganie ich powstawaniu, zgodnie z art. 4 ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (Dz. U. z 2022 r. poz. 2240). Wykonawca będzie zobowiązany zapewnić dostępność osobom ze szczególnymi potrzebami, zgodnie z art. 6 ww. ustawy w zakresie dostępności architektonicznej:1) zapewnienie wolnych od barier poziomych i pionowych przestrzeni komunikacyjnych budynków - budynek dwukondygnacyjny, w obrębie parteru i piętra budynku nie mogą występować obniżenia, ani stopnie niebezpieczne dla osób niewidomych, szerokości przejść dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych. Wykonawca będzie zobowiązany do zakupu schodołazu napędzanego elektrycznie;2) instalację urządzeń lub zastosowanie środków technicznych i rozwiązań architektonicznych w budynku, które umożliwiają dostęp do wszystkich pomieszczeń, z wyłączeniem pomieszczeń technicznych - budowa łazienki dla osób niepełnosprawnych, wejście do budynku - podjazd dla osób niepełnosprawnych, miejsca postojowe dla osób niepełnosprawnych;
3) zapewnienie informacji na temat rozkładu pomieszczeń w budynku, co najmniej w sposób wizualny i dotykowy lub głosowy - w cenie oferty należy uwzględnić również zakup i montaż tablicy tyflograficznej, z informacją o rozkładzie pomieszczeń w budynku, co najmniej w sposób wizualny i dotykowy albo głosowy;4) zapewnienie osobom ze szczególnymi potrzebami możliwości ewakuacji lub ich uratowania w inny sposób - ewakuacja poprzez wyznaczone drogi ewakuacyjne.Wszystkie odpady powstałe w trakcie prowadzenia robót budowlanych przechodzą na własność Wykonawcy, który ma obowiązek zagospodarowania ich, zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2021 r. o odpadach (Dz. U. z 2023 r. poz. 1587 i 2029).3. Przedmiotem zamówienia jest realizacja projektu budowlanego pod nazwą: Rozbudowa, przebudowa i zmiana konstrukcji dachu budynku OSP w Prawęcinie wraz ze świetlicą wiejską z instalacjami wodno - kanalizacyjnymi, energii elektrycznej, centralnego ogrzewania i budowy zbiornika na nieczystości ciekłe z przy kanalikiem, budowy wiaty, zgodnie z decyzją Starosty Ostrowieckiego nr 693/2020 z dnia 10 grudnia 2020 r., znak: AB.6740.604.2020.RB.
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:-Roboty rozbiórkowe poddasza,
-Nadbudowa budynku - roboty murowe,-Konstrukcja dachu budynku,
-Izolacja dachu,-Pokrycie dachu,-Stolarka okienna i drzwiowa,-Podłoża i posadzki,-Izolacja ścian i fundamentów,-Roboty wykończeniowe i remontowe,
-Elewacja,-Zagospodarowanie terenu,-Mała architektura, budowa ogrodzenia,-Pochylnia, zejście do piwnicy, remont piwnicy,-Szambo - demontaż i montaż nowego zbiornika,-Instalacja wodociągowa,-Instalacja kanalizacji sanitarnej,-Roboty rozbiórkowe i montażowe na garażu,-Roboty wykończeniowe i elewacja garażu,-Roboty instalacyjne elektryczne,
-Rozdzielnie elektryczne i oprzewodowanie,-Montaż osprzętu elektrycznego, ogrzewanie elektryczne, oprawy oświetleniowe,-Instalacja odgromowa,
-Instalacja, RTV,-Fotowoltaika z magazynem energii.
4. Szczegółowy zakres robót budowlanych określają:
1)Projekt budowlany pod nazwą: Rozbudowa, przebudowa i zmiana konstrukcji dachu budynku OSP w Prawęcinie wraz ze świetlicą wiejską z instalacjami wodno - kanalizacyjnymi, energii elektrycznej, centralnego ogrzewania i budowy zbiornika na nieczystości ciekłe z przy kanalikiem, budowy wiaty;2)Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót;
3)Przedmiary robót - 3 sztuki. Przedmiary stanowią wyłącznie materiał pomocniczy. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania własnych pomiarów oraz kompleksowej oceny zakresu robót koniecznych do realizacji całości przedmiotu zamówienia.
Uwaga!-Skarpę należy zabezpieczyć ażurami, a następnie zasypać żwirem. Zamawiający zwraca szczególną uwagę na konieczność wykonania odwodnienia liniowego w celu zmiany kierunku spływu wód deszczowych ze skarpy, które w chwili obecnej spływają wprost na budynek,-Uzyskanie pozwolenia na wycinkę drzew oraz wycinka pozostaje po stronie Wykonawcy. Materiał z wycinki Wykonawca przekaże Zamawiającemu składając go we wskazanym miejscu,-Kolor dachu oraz orynnowania na obiekcie należy dopasować do koloru istniejącego dachu na garażu, okna w kolorze białym, elewacja w kolorze jasnoszarym z czerwonym pasem wokół budynku. Pozostałą kolorystykę użytych materiałów należy ustalić z Zamawiającym na roboczo,-Opaskę wokół budynku oraz utwardzenie terenu należy wykonać z kostki betonowej (ażury stosujemy tylko na skarpie),-Na podjeździe dla niepełnosprawnych oraz schodach należy wykonać barierki, oraz pochwyt na ścianie budynku, zgodnie z obowiązującymi przepisami,-Miejsce postojowe dla osób niepełnosprawnych należy oznakować pionowo
i poziomo,-Należy zamontować bramę garażową automatyczną, z napędem siłowym, z drzwiami,-W garażu należy zastosować wylewkę przemysłową,
-Posadzki na parterze należy wykonać z gresu, na piętrze należy ułożyć z paneli drewnopodobnych klasa AC6 12mm,-Należy wykonać ogrodzenie paneli fotowoltaicznych,-Należy odnowić schody drewniane prowadzące na piętro budynku oraz wykonać nową barierkę/pochwyt na całej ich długości (Zamawiający dopuszcza odnowienie istniejącej barierki z uzupełnieniem pochwytu na części bez barierki),-Zamawiający nie przewiduje rozbiórki pieców kaflowych.
6. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych, o których mowa w art. 7 pkt 15 ustawy Pzp. Powody niedokonania podziału zamówienia na części: Na podstawie art. 91 ust. 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Pzp dokonano szczegółowej analizy przedmiotu zamówienia oraz rozważono celowość podziału zamówienia na części. Zamawiający nie dopuszcza do składania ofert częściowych. Uzasadnienie braku podziału zamówienia na części: Biorąc pod uwagę specyfikę zamówienia oraz zakres robót budowlanych Zamawiający stwierdził, iż podział zamówienia publicznego na części, dający możliwość wyboru różnych Wykonawców, mających równolegle zrealizować przedstawiony zakres zamówienia jest niezasadny. Potrzeba skoordynowania działań różnych Wykonawców realizujących poszczególne części zamówienia mogłaby poważnie zagrozić właściwemu wykonaniu zamówienia oraz dochodzeniu przez Zamawiającego praw w okresie gwarancyjnym. Brak podziału nie ogranicza w żaden sposób zasady konkurencyjności, gdyż Zamawiający dopuszcza w ramach niniejszego zamówienia podwykonawstwo, ponadto Wykonawcy mogą także wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia publicznego. Formuła ta zwiększa także efektywność i logistykę w zarządzaniu, pozwala również zoptymalizować koszty budowy. Dodatkowo inwestycja realizowana w ramach Rządowego Programu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych, na podstawie wstępnej promesy dofinansowania inwestycji NR Edycja 8/2023/3464/PolskiLad (zadanie realizowane w okresie nie dłuższym niż 12 miesięcy). W związku z powyższym podział zamówienia na części jest nieuzasadniony, bowiem naraża to Zamawiającego na ryzyko.
7. Wykonawca zobowiązany jest do:
1)wykonania robót przygotowawczych;
2)przygotowania zaplecza budowy, pomieszczeń magazynowych na składowanie materiałów i narzędzi, pomieszczeń socjalnych dla pracowników, zabezpieczenia i oznakowania terenu placu budowy;
3)utrzymywania placu budowy w należytym porządku;
4)organizacji miejsca, w które Wykonawca odprowadzi wytworzone odpady;
5)opracowania inwentaryzacji geodezyjnej, jeśli dotyczy oraz sporządzenia dokumentacji powykonawczej uzgodnionej z Inspektorem Nadzoru, zawierającej całą dokumentację stwierdzającą poprawność wykonania zakresu umowy, w tym między innymi: protokoły, atesty i certyfikaty wbudowanych materiałów;
6)po stronie Wykonawcy pozostaje montaż gaśnic oraz pozostałego osprzętu wymaganego obowiązującym prawem oraz oznakowanie dróg ewakuacyjnych
i urządzeń przeciwpożarowych, które wynika z Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych z dnia 7 czerwca 2010 roku w sprawie ochrony przeciwpożarowej budynków, innych obiektów budowlanych i terenów (Dz. U. z 2023 r. poz. 822), a także opracowanie instrukcji bezpieczeństwa przeciwpożarowego;
7)Wykonawca wykona zakres przedmiotu zamówienia z materiałów własnych, z użyciem własnego sprzętu. Do zadań Wykonawcy należy przedstawianie Inspektorowi Nadzoru kart materiałowych wraz z certyfikatami i atestami w celu ich akceptacji przed wbudowaniem (sposób i forma akceptacji materiałów do uzgodnienia z Inspektorem Nadzoru). Wykonawca zobowiązany jest do uzgodnienia z Zamawiającym kolorystyki wszystkich użytych materiałów, a w szczególności koloru farb, drzwi, płytek (w tym wielkości ich wymiaru);
8)Wykonawca we własnym zakresie dokona rozliczenia z dostawcami mediów, z których będzie korzystać podczas wykonywania zamówienia, w tym celu we własnym zakresie zamontuje podliczniki;
9)Wykonawca uzyska wszelkie dokumenty, pozwolenia, decyzje, uzgodnienia i tym podobne, niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy oraz uzyskania pozwolenia na użytkowanie albo złożenia skutecznego zawiadomienia o zakończeniu robót budowlanych w Powiatowym Inspektoracie Nadzoru Budowlanego w Ostrowcu Świętokrzyskim. Wszelkie opłaty związane z powyższym pokrywa Wykonawca.
11. Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ), stanowiący załącznik numer 8 do Specyfikacji Warunków Zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45262500-6 - Roboty murarskie i murowe
45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze
45432100-5 - Kładzenie i wykładanie podłóg
45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
45410000-4 - Tynkowanie
45321000-3 - Izolacja cieplna
45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45442100-8 - Roboty malarskie
45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne
45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne
45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1381163,46 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1989353,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1381163,46 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ARBUD INVESTMENT Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9482597537
7.3.3) Ulica: Aleja Wojska Polskiego 43
7.3.4) Miejscowość: Radom
7.3.5) Kod pocztowy: 26-600
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1381163,46 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-11-298.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI KUNÓW
więcej: przetargi KUNÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Poprawa efektywności energetycznej Gminnego Centrum Kultury w Polichnie
- Budowa zadaszenia na dworcu autobusowym w Lesku - etap III - modernizacja nawierzchni peronów oraz terenów zielonych.
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych w technologii modułowej dla budowy Centrum Aktywności na os. Jagiellońskim w Krakowie
- Dostawa i montaż systemów fotowoltaicznych na obiektach sportowych MCSiR w Nowym Targu - realizacja projektu Sportowa Polska 2022.
- Wykonanie technologii uzdatniania wody zewnętrznej strefy saun
- Budowa zbiorników wodnych małej retencji w Gminie Ciechanowiec
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.