Ogłoszenie z dnia 2024-03-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00071658/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-01-26
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa ulic Cmentarnej w Bujakowie, Zielonej (bocznej) w Czańcu, Lipowej w Kobiernicach i Braterskiej w Porąbce w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Porąbka
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072182290
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Krakowska 3
1.5.2.) Miejscowość: Porąbka
1.5.3.) Kod pocztowy: 43-353
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: anna.omasta@ug.porabka.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.porabka.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-ea301634-bc41-11ee-b7da-22bd761ba7f31.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa ulic Cmentarnej w Bujakowie, Zielonej (bocznej) w Czańcu, Lipowej w Kobiernicach i Braterskiej w Porąbce w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ea301634-bc41-11ee-b7da-22bd761ba7f3
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00255400
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00050317/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Przebudowa ul. Zielonej bocznej w Czańcu, ul. Cmentarnej w Bujakowie, ul. Lipowej w Kobiernicach oraz ul. Braterskiej w Czańcu w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00071658
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.1.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 5008276,17 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 2027886,42 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1: Przebudowa drogi gminnej ulicy Cmentarnej na terenie sołectwa Bujaków. Orientacyjne wielkości ilustrujące skalę zamówienia:1) nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowo-żwirowych warstwa asfaltowa wiążąca AC16W gr. 8 cm – 230 m2,
2) nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych AC11S asfaltowe gr. 4 cm – 2010 m2.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.5.) Wartość części: 512647,07 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2: Przebudowa drogi wewnętrznej ulicy Zielonej (bocznej) na terenie sołectwa Czaniec. Orientacyjne wielkości ilustrujące skalę zamówienia:1) podbudowa z gruntu stabilizowanego cementem wykonywane sprzętem mechanicznym, mieszanki doczepne, grubość podbudowy po zagęszczeniu 25 cm - 1962 m2,
2) nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych, grysowych, asfaltowe warstwa wiążąca grubość po zagęszczeniu 6 cm - 1614 m2,
3) wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych, grysowych, asfaltowe warstwa ścieralna grubość po zagęszczeniu 4 cm - 1614 m2.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.5.) Wartość części: 538368,88 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 3: Przebudowa drogi gminnej ulicy Lipowej na terenie sołectwa Kobiernice. Orientacyjne wielkości ilustrujące skalę zamówienia:1) nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowo-żwirowych warstwa asfaltowa wiążąca AC16W gr. 8 cm – 394 m2,
2) nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych AC11S asfaltowe gr. 4 cm – 1950 m2.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.5.) Wartość części: 597746,93 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 4: Przebudowa drogi gminnej ulicy Braterskiej na terenie sołectwa Porąbka. Orientacyjne wielkości ilustrujące skalę zamówienia1) podbudowa z gruntu stabilizowanego cementem, wykonywane sprzętem mechanicznym, mieszanki doczepne, grubość podbudowy po zagęszczeniu 30 cm- 1378,5 m2,
2) podbudowy z kruszyw łamanych warstwa górna, grubość podbudowy po zagęszczeniu 15 cm – 1165,5 m2,
3) nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych, grysowych, asfaltowe- warstwa wiążąca grubość po zagęszczeniu 5cm - 322,0 m2
4) nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych, grysowych, asfaltowe- warstwa wiążąca grubość po zagęszczeniu 6 cm - 1665,5 m2
5) wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych, grysowych, asfaltowa warstwa ścieralna grubość po zagęszczeniu 4 cm - 1165,5 m2.
6) wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych, grysowych, asfaltowa warstwa ścieralna grubość po zagęszczeniu 6 cm - 60,0 m2.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.5.) Wartość części: 379641,75 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 699984,08 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 762632,41 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 699984,08 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO - HANDLOWO - TRANSPORTOWE WIKOS FRESH MICHAŁ STRZELEC
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 123221562
7.3.3) Ulica: ul. Adama Mickiewicza 72
7.3.4) Miejscowość: Wygiełzów
7.3.5) Kod pocztowy: 32-551
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 699984,08 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 597760,94 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 828824,87 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 597760,94 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO - HANDLOWO - TRANSPORTOWE WIKOS FRESH MICHAŁ STRZELEC
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 123221562
7.3.3) Ulica: ul. Adama Mickiewicza 72
7.3.4) Miejscowość: Wygiełzów
7.3.5) Kod pocztowy: 32-551
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 597760,94 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 766142,12 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1091940,35 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 766142,12 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO - HANDLOWO - TRANSPORTOWE WIKOS FRESH MICHAŁ STRZELEC
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 123221562
7.3.3) Ulica: ul. Adama Mickiewicza 72
7.3.4) Miejscowość: Wygiełzów
7.3.5) Kod pocztowy: 32-551
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 766142,12 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 459094,12 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 508860,11 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 459094,12 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO - HANDLOWO - TRANSPORTOWE WIKOS FRESH MICHAŁ STRZELEC
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 123221562
7.3.3) Ulica: ul. Adama Mickiewicza 72
7.3.4) Miejscowość: Wygiełzów
7.3.5) Kod pocztowy: 32-551
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 459094,12 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI PORĄBKA
- Dostawa oprogramowania informatycznego - systemu DLP wraz z wdrożeniem rozwiązania
- Dostawa oprogramowania informatycznego - systemu inwentaryzacji oraz zarządzania siecią wraz z wdrożeniem rozwiązań.
więcej: przetargi PORĄBKA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie pomieszczeń przyziemia budynków B, B1 i C w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Modernizacja, przebudowa i doposażenie SOR (...)".
- Budowa zadaszenia na dworcu autobusowym w Lesku - etap III - modernizacja nawierzchni peronów oraz terenów zielonych.
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych w technologii modułowej dla budowy Centrum Aktywności na os. Jagiellońskim w Krakowie
- Budowa zbiorników wodnych małej retencji w Gminie Ciechanowiec
- Gospodarka wodno-ściekowa w Gminie Jastków - budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej
- Przebudowa kompleksu sportowego "Moje Boisko -ORLIK 2012" oraz budowa krytego kortu tenisowego przy ul. Margonińskiej 50 w Budzyniu
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.