Ogłoszenie z dnia 2022-07-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00185754/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-05-31
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Szkoła podstawowa nr 18, dzielnica Boguszowice-Osiedle; modernizacja instalacji elektrycznej w budynku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO RYBNIK
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276255430
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Bolesława Chrobrego 2
1.5.2.) Miejscowość: Rybnik
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-200
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL227 - Rybnicki
1.5.7.) Numer telefonu: 324392302
1.5.8.) Numer faksu: 324224124
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zam_pub@um.rybnik.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.rybnik.eu
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Szkoła podstawowa nr 18, dzielnica Boguszowice-Osiedle; modernizacja instalacji elektrycznej w budynku2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c07cc6f8-dfda-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00255539
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00001828/19/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.31 Szkoła Podstawowa nr 18, dz. Boguszowice; modernizacja instalacji elektrycznej w budynku.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00185754/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.41.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 1134496,00 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 975600,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest:
1) Modernizacja instalacji elektrycznej w całym budynku, z wyjątkiem pomieszczeń kuchennych w zakresie wymiany oprzewodowania, opraw oświetleniowych, osprzętu elektrycznego oraz tablic rozdzielczych.
W zakres przedmiotu zamówienia wchodzą również pomiary pomontażowe.
2) Instalacja niskoprądowa, której zakres obejmuje wykonanie robót opisanych szczegółowo w przedmiarze robót, takich jak:
- budowa instalacji sieci strukturalnej,
- instalacja sieci komputerowej w sali komputerowej na piętrze I.
- budowa instalacji sieci WiFi,
- budowa instalacje sieci pod tablice interaktywne w klasach lekcyjnych,
- ułożenie okablowania kategorii 5e do istniejących kamer pod ewentualną przyszłą wymianę kamer,
- zakucie istniejącego okablowania do kamer w listwach elektroinstalacyjnych pod tynk,
- demontaż istniejącej centrali systemu Sygnalizacji Włamania i Napadu oraz dostawa i instalacja nowego SSWiN,
- dostawa i instalacja centrali telefonicznej wraz z telefonami,
- demontaż istniejącego systemu domofonowego i dostawa i instalacja systemu wideo domofonowego.
- budowa systemu nagłośnienia.
Szczegółowy zakres prac, minimalne parametry urządzeń są wyszczególnione w dołączonym przedmiarze robót. Rozkład poszczególnych instalacji pokazują rysunki nr IN 1-8.
3) Malowanie pomieszczeń szkoły po robotach elektrycznych. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi malowanie wszystkich pomieszczeń wewnętrznych budynku w zakresie:
- uzupełnienie bruzd po robotach instalacyjnych,
-założenie wzmocnień z siatki w miejscach łączeń dylatacyjnych,
- uzupełnienie wyprawy tynkarskiej,
- malowanie pomieszczeń.
Szczegółowy zakres określa SWZ wraz z załącznikami.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45442100-8 - Roboty malarskie
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1287803,94 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1287803,94 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1287803,94 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Projektowo Wykonawcza Jolanta Szczepańska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 642-169-01-81
7.3.3) Ulica: Sławików
7.3.4) Miejscowość: Rybnik
7.3.5) Kod pocztowy: 44-200
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA PROJEKTOWO-WYKONAWCZA JOLANTA SZCZEPAŃSKA
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA PROJEKTOWO-WYKONAWCZA JOLANTA SZCZEPAŃSKA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1287803,94 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 56 dni
INNE PRZETARGI Z RYBNIKA
- Dostawa i montaż nowego odżużlacza do kotła WR 10 nr 2 w C Rymer
- Dostawa wiertarki kadłubowej o średnicy wiercenia do OE 80 mm dla Polskiej Grupy Górniczej S.A., Oddział KWK ROW Ruch Chwałowice
- Rekultywacja techniczna wraz z wykonaniem elementów odwodnienia dla rekultywowanego terenu zalewiska Kielowiec "Moczydło" w Rybniku - Chwałowicach dla potrzeb PGG S.A. Oddział KWK ROW Ruch Chwałowice
- Modernizacja sieci ciepłowniczej c.o. , c.w.u. oraz instalacji zimnej wody wraz z wymianą nawierzchni - Etap III
- Dostawa 1 szt. fabrycznie nowej zagęszczarki rewersyjnej dla potrzeb Polskiej Grupy Górniczej S.A. Oddział KWK ROW Ruch Chwałowice
- Pogłębianie szybu II do poziomu 880m w KWK ROW Ruch Chwałowice.
więcej: przetargi w Rybniku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Wymiana instalacji elektrycznej i komputerowej oraz złącza pomiarowego z podziałem na etapy wykonania w budynku I Liceum Ogólnokształcącego im. Stefana Żeromskiego w Ozorkowie......" - etap II - III
- Wykonanie remontu pomieszczeń szatni w piwnicy budynku szkoły.
- Termomodernizacja budynku użyteczności publicznej szkoły podstawowej i przedszkola w Serocku
- Remont i docieplenie wielorodzinnych budynków mieszkalnych w ramach przedsięwzięcia remontowego budynków wielolokalowych - II części.
- Zmiana sposobu użytkowania wraz z przebudową szkoły na Urząd Miejski w Wojniczu - etap 2
- Szkoła na miarę XXI wieku. Modernizacja Szkoły Podstawowej nr 2 im. Marii Konopnickiej w Żyrardowie - Poprawa warunków edukacyjnych oraz bezpieczeństwa użytkowników.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.