eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rumia"Budowa placu zabaw przy Szkole Podstawowej nr 7 przy ulicy Batorego w Rumi."



Ogłoszenie z dnia 2023-06-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Budowa placu zabaw przy Szkole Podstawowej nr 7 przy ulicy Batorego w Rumi.”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIEJSKA RUMIA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191675178

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Sobieskiego 7

1.5.2.) Miejscowość: Rumia

1.5.3.) Kod pocztowy: 84-230

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański

1.5.7.) Numer telefonu: 586796574

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@um.rumia.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.rumia.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/um_rumia

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Budowa placu zabaw przy Szkole Podstawowej nr 7 przy ulicy Batorego w Rumi.”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9961e7ae-e4e4-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00255599

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00022628/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.7 Budowa placu zabaw przy SP7

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00195748

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.13.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 218051,93 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia jest „Budowa placu zabaw przy Szkole Podstawowej nr 7 przy ulicy Batorego w Rumi.”
2) Wykonawca wykona roboty budowalne zgodnie z projektem pod nazwą „Budowa boiska do piłki nożnej, placu zabaw, drogi pożarowej oraz oświetlenia boiska przy Szkole Podstawowej nr 7 w Rumi przy ulicy Batorego 29 dz. Nr 388 obręb 21– PRZEDMIOTEM ZAMÓWIENIA JEST WYKONANIE JEDYNIE PLACU ZABAW, który stanowi etap I robót budowlanych, zgodnie z załącznikiem nr B do SWZ.
3) Przedmiotem zamówienia są następujące elementy wchodzące w zakres zamówienia:
a) Wykonanie nawierzchni zgodnie z projektem:
• Nieutwardzonej – piasek;
• Odtworzenie nawierzchni z trawy;
• Utwardzonej – kostka betonowa;
b) Zakup i montaż niżej wymienionych elementów zgodnych z dokumentacją projektową:
• Zestaw zabawowy typu Dżungla – 1 szt.;
• Zestaw tablic edukacyjnych – 1 szt.;
• Huśtawka wahadłowa podwójna – 1 szt.;
• Linarium obrotowe – 1 szt.;
• Karuzela z siedziskami – 1 szt.;
• Kosz na śmieci – 1 szt.;
• Ławka z oparciem – 2 szt.
c) Geodezyjną inwentaryzację powykonawczą wykonaną przez geodetę, który posiada stosowne uprawnienia zawodowe w dziedzinie geodezji i kartografii.

4) Działka jest objęta Miejscowym Planem Zagospodarowania Przestrzennego - Dziennik Urzędowy Województwa Pomorskiego z 13.03.2019 r., pozycja 1211.

5) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz sposób prowadzenia robót budowalnych stanowią załączniki:
a) Dokumentacja projektowa – załącznik A do SWZ,
b) Rysunek: lokalizacja – załącznik B do SWZ
c) Wzór umowy – załącznik nr 9 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45262600-7 - Różne specjalne roboty budowlane

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 166271,15 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 178263,87 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 166271,15 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FB-JELCZ Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5892021817

7.3.3) Ulica: Polna 45

7.3.4) Miejscowość: Chwaszczyno

7.3.5) Kod pocztowy: 80-209

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 166271,15 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Zamawiający wymaga, aby zamówienie zostało wykonane w terminie do 60 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy, tj. do dnia 07.08.2023 r.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.