eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ElblągOdnowa nawierzchni dróg w Elblągu - ul. Poprzeczna, ul. Wyspiańskiego, ul. Matejki, ul. Okrzei



Ogłoszenie z dnia 2022-07-14

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Odnowa nawierzchni dróg w Elblągu – ul. Poprzeczna, ul. Wyspiańskiego, ul. Matejki, ul. Okrzei

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIASTO ELBLĄG NA PRAWACH POWIATU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 170747715

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Łączności 1

1.5.2.) Miejscowość: Elbląg

1.5.3.) Kod pocztowy: 82-300

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@umelblag.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: elblag.eu

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


administracja samorządowa

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Odnowa nawierzchni dróg w Elblągu – ul. Poprzeczna, ul. Wyspiańskiego, ul. Matejki, ul. Okrzei

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8e99a503-e579-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00255630

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00015773/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.13 Wykonanie robót budowlanych w zakresie odnowy nawierzchni dróg publicznych w Elblągu

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00202546/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 11 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Uzasadnienie prawne: art. 305 pkt 1 w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 11 ustawy Prawo zamówień publicznych:
Uzasadnienie faktyczne:
Przepis art. 214 ust. 1 pkt 11 ustawy Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2021 r., poz. 1129 z poźn. zm.) umożliwia powierzenie wykonania usług, dostaw lub robót budowlanych na rzecz podmiotu wewnętrznego, tj. udzielanie zamówień wewnętrznych (in-house) pomiędzy podmiotami sektora publicznego przy zastosowaniu trybu z wolnej ręki, pod warunkiem zajścia odpowiednich okoliczności. Gmina Miasto Elbląg jest Zamawiającym, o którym mowa w art. 4 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Mając na uwadze powyższe możliwe jest powierzenie wykonywania przedmiotowych zadań Elbląskiemu Przedsiębiorstwu Gospodarki Komunalnej spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, 82-300 Elbląg, ul. Szańcowa 1, ponieważ spełnione są łącznie następujące warunki, tj.:
c.d. w sekcji IX.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DZP.271.30.2022.PL

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 2416645,99 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia:
Odnowa nawierzchni dróg w Elblągu – ul. Poprzeczna, ul. Wyspiańskiego, ul. Matejki, ul. Okrzei

Przedmiot główny:
CPV: 45.23.31.40 - 2
Nazewnictwo wg CPV: Roboty drogowe

Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Elbląg

Przedmiotem zamówienia jest odnowa nawierzchni dróg w Elblągu – ul. Poprzeczna, ul. Wyspiańskiego, ul. Matejki, ul. Okrzei.

2. Przedmiot zamówienia opisuje niżej wymieniona dokumentacja projektowa oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych wykonane przez NEOX Sp. z o.o., ul. Wały Piastowskie 1/1508, 80-855 Gdańsk:
A. PRZEDMIARY ROBÓT
1) PRZEDMIAR I KOSZTORYS OFERTOWY
Odnowa nawierzchni dróg w Elblągu ul. Poprzeczna
Nazwa kosztorysu: Odnowa nawierzchni dróg w Elblągu ul. Poprzeczna
Nazwa obiektu lub robót: Odnowa nawierzchni dróg w Elblągu ul. Poprzeczna – branża drogowa
ADRES: ul. Poprzeczna – m. Elbląg
2) PRZEDMIAR I KOSZTORYS OFERTOWY
Odnowa nawierzchni dróg w Elblągu ul. Wyspiańskiego
Nazwa kosztorysu: Odnowa nawierzchni dróg w Elblągu ul. Wyspiańskiego
Nazwa obiektu lub robót: Odnowa nawierzchni dróg w Elblągu ul. Wyspiańskiego – branża drogowa
ADRES: ul. Wyspiańskiego – m. Elbląg
3) PRZEDMIAR I KOSZTORYS OFERTOWY
Odnowa nawierzchni dróg w Elblągu ul. Matejki
Nazwa kosztorysu: Odnowa nawierzchni dróg w Elblągu ul. Matejki
Nazwa obiektu lub robót: Odnowa nawierzchni dróg w Elblągu ul. Matejki – branża drogowa
ADRES: ul. Matejki – m. Elbląg
4) PRZEDMIAR I KOSZTORYS OFERTOWY
Odnowa nawierzchni dróg w Elblągu ul. Okrzei
Nazwa kosztorysu: Odnowa nawierzchni dróg w Elblągu ul. Okrzei
Nazwa obiektu lub robót: Odnowa nawierzchni dróg w Elblągu ul. Okrzei – branża drogowa
ADRES: ul. Okrzei – m. Elbląg

B. PROJEKTY
a) PROJEKT WYKONAWCZY
ADRES: ulica Poprzeczna m. Elbląg
BRANŻA: DROGOWA
NAZWA OPRACOWANIA: Odnowa nawierzchni dróg w Elblągu – ul. Poprzeczna
b) PROJEKT WYKONAWCZY
ADRES: ulica Wyspiańskiego m. Elbląg
BRANŻA: DROGOWA
NAZWA OPRACOWANIA: Odnowa nawierzchni dróg w Elblągu – ul. Wyspiańskiego
c) PROJEKT WYKONAWCZY
ADRES: ulica Matejki m. Elbląg
BRANŻA: DROGOWA
NAZWA OPRACOWANIA: Odnowa nawierzchni dróg w Elblągu – ul. Matejki
d) PROJEKT WYKONAWCZY
ADRES: ulica Okrzei m. Elbląg
BRANŻA: DROGOWA
NAZWA OPRACOWANIA: Odnowa nawierzchni dróg w Elblągu – ul. Okrzei

C. SPECYFIKACJE TECHNICZNE WYKONANIA I ODBIORU ROBÓT BUDOWLANYCH:
1) SPECYFIKACJA TECHNICZNA
WARUNKÓW WYKONANIA I ODBIORU ROBÓT
ADRES: ulica Poprzeczna m. Elbląg
NAZWA OPRACOWANIA: Odnowa nawierzchni dróg w Elblągu – ul. Poprzeczna
2) SPECYFIKACJA TECHNICZNA
WARUNKÓW WYKONANIA I ODBIORU ROBÓT
ADRES: ulica Wyspiańskiego m. Elbląg
NAZWA OPRACOWANIA: Odnowa nawierzchni dróg w Elblągu – ul. Poprzeczna
3) SPECYFIKACJA TECHNICZNA
WARUNKÓW WYKONANIA I ODBIORU ROBÓT
ADRES: ulica Matejki m. Elbląg
NAZWA OPRACOWANIA: Odnowa nawierzchni dróg w Elblągu – ul. Matejki
4) SPECYFIKACJA TECHNICZNA
WARUNKÓW WYKONANIA I ODBIORU ROBÓT
ADRES: ulica Okrzei m. Elbląg
NAZWA OPRACOWANIA: Odnowa nawierzchni dróg w Elblągu – ul. Okrzei

3. Zakres zamówienia.
Na zakres robót, będących przedmiotem zamówienia, składa się odnowienie nawierzchni ulic oraz chodników i zjazdów:
- ul. Okrzei (od Daszyńskiego do Rechniewskiego),
- ul. Matejki,
- ul. Poprzeczna,
- ul. Wyspiańskiego.

Szczegółowy zakres zamówienia, technologię oraz wymagania wykonania robót budowlanych określają projekty wykonawcze, specyfikacje techniczne, przedmiary robót pn. „Odnowa nawierzchni dróg w Elblągu – ul. Poprzeczna, ul. Wyspiańskiego, ul. Matejki, ul. Okrzei” opracowane przez firmę: NEOX Sp. z o.o., ul. Wały Piastowskie 1/1508, 80-855 Gdańsk.

4. Zamawiający informuje, że:
1) Zadanie realizowane będzie ze środków własnych Gminy Miasta Elbląg.
2) Uzyskał wymagane pozwolenia na realizację, tj. dokonał zgłoszenia do właściwego organu o zamiarze wykonania robót budowlanych, o których mowa w pkt I. ppkt 3. ZdN, a organ nie wniósł sprzeciwu.
3) Powoła inspektora nadzoru inwestorskiego do zarządzania i nadzoru nad robotami obejmującymi wykonanie przedmiotu zamówienia.
4) Przedstawicielem Zamawiającego przy realizacji przedmiotu zamówienia jest Kierownik Referatu Inwestycji Drogowych w Departamencie Zarząd Dróg Urzędu Miejskiego w Elblągu.
5) Wykonawca w ciągu 7 dni od podpisania umowy musi sporządzić i przekazać do akceptacji Zamawiającemu za pośrednictwem inspektora nadzoru inwestorskiego szczegółowy harmonogram rzeczowo - finansowy.

5. Wykonawca zapewni obsługę geodezyjną inwestycji, obejmującą w szczególności:
1) Wykonanie bieżących pomiarów geodezyjnych, wytyczenia, domiarów i szkiców w zakresie wykonanych elementów drogowych oraz pozostałych elementów objętych dokumentacją projektową na potrzeby dokumentów rozliczeniowych PŚP potwierdzających ilości wykonanych robót z wyodrębnieniem poszczególnych elementów pozycji obmiarowych.
2) Wykonywanie (w tym na żądanie inspektora nadzoru i Zamawiającego) niezbędnych pomiarów wysokościowych poszczególnych warstw nawierzchni oraz rzędnych elementów drogowych w zakresie weryfikacji i zgodności z dokumentacją projektową i Specyfikacją Techniczną parametrów technicznych takich jak równość nawierzchni, spadki podłużne i poprzeczne w celu kontroli nad zapewnieniem prawidłowego odwodnienia nawierzchni oraz zgodności z warunkami i wymaganiami określonymi w Rozporządzeniu Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2 marca 1999 r. w sprawie warunków technicznych jakimi powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie.
3) Sporządzenie inwentaryzacji powykonawczej wykonanych nawierzchni drogowych, elementów uzbrojenia i innych elementów w zakresie objętym robotami budowlanymi, ze wskazaniem charakterystycznych rzędnych niwelety nawierzchni i elementów drogowych, zmian materiałów nawierzchni drogowych, ewentualnych zmian w zakresie geometrii elementów drogowych, elementów odwodnienia - w ilości 2 egzemplarzy w wersji papierowej i 2 w formie cyfrowej na pamięci USB (pendrive) w formacie pdf i dwg i zgłoszenie jej do Miejskiego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej.
4) Wykonanie inwentaryzacji elementów wskazanych przez Zamawiającego związanych z realizacją ewentualnych robót dodatkowych/koniecznych/zamiennych.

6. Zakres, o którym mowa w pkt I. ppkt 3. ZdN stanowi główny przedmiot zamówienia, który Wykonawca jest zobowiązany osobiście wykonać.

7. Szczegółowy opis oraz warunki wykonania przedmiotu zamówienia zawarte są w projekcie Umowy stanowiącym ZAŁĄCZNIK NR 2 do ZdN.

8. Zamawiający wymaga udzielenia przez Wykonawcę na wykonane roboty budowlane, stanowiące przedmiot zamówienia, gwarancji jakości na okres co najmniej 36 miesięcy, licząc od daty odbioru końcowego robót, na zasadach określonych w Kodeksie cywilnym.

9. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisanym przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych.

10. Wymagania związane z realizacją zamówienia w zakresie zatrudnienia przez Wykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy:
Rodzaj czynności związanych z realizacją zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie stosunku pracy przez Wykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia:
1) obsługa urządzeń, maszyn i sprzętu budowlanego,
2) wykonywanie pozostałych prac budowlanych niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z dokumentacją projektową i specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót
przez cały okres wykonywania tych czynności w ramach zamówienia.

11. Wykonawca zobowiązany będzie wykonywać przedmiotowe zamówienie zapewniając, zgodnie z art. 68 ust. 3 ustawy z dnia 11 stycznia 2018 r. o elektromobilności i paliwach alternatywnych, łączny udział pojazdów elektrycznych lub pojazdów napędzanych gazem ziemnym we flocie pojazdów samochodowych w rozumieniu art. 2 pkt 33 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. - Prawo o ruchu drogowym używanych przy wykonywaniu tego zadania co najmniej 10%.
Oświadczenie dotyczące spełnienia przedmiotowego obowiązku Wykonawca złoży najpóźniej w dniu zawarcia umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3010405,23 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3010405,23 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3010405,23 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Elbląskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 5783125340

7.3.3) Ulica: Szańcowa 1

7.3.4) Miejscowość: Elbląg

7.3.5) Kod pocztowy: 82-300

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3010405,23 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

c.d. pkt 3.1.1) a) Zamawiający, tj. Gmina Miasto Elbląg, sprawuje kontrolę nad spółką, odpowiadającą kontroli sprawowanej nad własnymi jednostkami, polegającą na dominującym wpływie na cele strategiczne oraz istotne decyzje dotyczące zarządzania sprawami tej spółki,
b) ponad 90% działalności Elbląskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, 82-300 Elbląg, ul. Szańcowa 1 dotyczy wykonywania zadań powierzonych jej przez Zamawiającego, tj. Gminę Miasto Elbląg sprawującego nad spółką bezpośrednią kontrolę; przedmiotowy procent działalności został ustalony na podstawie art. 214 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, za pomocą średniego przychodu za 3 lata poprzedzające udzielenie zamówienia,
c) w kontrolowanej osobie prawnej nie ma bezpośredniego udziału kapitału prywatnego.
Mając na uwadze powyższe regulacje możliwe jest powierzenie wykonywania zadań wyżej wymienionej spółce, gdyż spełnia ona przytoczone okoliczności umożliwiające udzielenie tego zamówienia w trybie in-house.

Dot. okresu realizacji:
1) Termin rozpoczęcia robót: po protokolarnym przekazaniu terenu budowy. Przekazanie Wykonawcy terenu budowy może nastąpić w terminie do 7 dni od zatwierdzenia przez Zamawiającego harmonogramu, o którym mowa w § 5 ust. 10 projektu umowy.
2) Termin zakończenia realizacji robót budowlanych: do 6 miesięcy od protokolarnego przekazania terenu budowy
3) Termin rozliczenia inwestycji: do 14 dni od podpisania protokołu odbioru końcowego robót.
4) Termin wykonania i opracowania wyników badań kontrolnych: składu, wolnych przestrzeni mieszanek mineralno - asfaltowych pobranych w trakcie układania nawierzchni każdej z jezdni (próbek dostarczonych przez wykonawcę robót przy udziale inspektora nadzoru inwestorskiego: do 10 dni roboczych od pobrania próbek, jednak nie później niż do dnia zgłoszenia przez Wykonawcę zakończenia realizacji wszystkich robót objętych przedmiotem zamówienia.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.