Ogłoszenie z dnia 2024-03-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00094477/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-02-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawy artykułów spożywczych: oleje, tłuszcze, produkty mleczarskie, jaja kurze do Zakładu Karnego w Herbach.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZAKŁAD KARNY W HERBACH
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001419511
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Krótka 28
1.5.2.) Miejscowość: Herby
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-284
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp_herby@sw.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sw.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-50c6b67a-c58b-11ee-bbfa-e29e26ebc6e11.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Zakład Karny
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawy artykułów spożywczych: oleje, tłuszcze, produkty mleczarskie, jaja kurze do Zakładu Karnego w Herbach.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-50c6b67a-c58b-11ee-bbfa-e29e26ebc6e1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00255636
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00094477
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: Dkw.2232.1.2024.DB
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 78224,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część I :Dostawy artykułów spożywczych: oleje, tłuszcze, produkty mleczarskie do Zakładu Karnego w Herbach
Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
15400000-2 – Oleje i tłuszcze zwierzęce i roślinne
15500000-3 – Produkty mleczarskie
2. Rodzaj artykułów oraz szacunkowe zapotrzebowanie, przedstawia załącznik nr 1 do SWZ. Ilość dostarczonego towaru może ulec pomniejszeniu o 30%. Wykonawcy przysługuje prawo do wynagrodzenia wyłącznie za faktycznie dostarczoną ilość towaru.
3. Zamawiający zobowiązuje jednocześnie Wykonawcę do tego, aby jakość dostarczanych artykułów spożywczych będących przedmiotem niniejszego zamówienia, sposób ich pakowania, a także rodzaj używanych opakowań zbiorczych powodowały obniżenie ponoszonych przez Zamawiającego kosztów przechowywania, przygotowania i dystrybucji dostarczanych artykułów
i wytwarzanych z nich potraw jak również kosztów wywozu i utylizacji powstałych odpadów.
4. Realizacja dostaw odbywać się będzie do magazynów zamawiającego tj.
do magazynu żywnościowego w Zakładzie Karnym w Herbach, 42-284 Herby, ul Krótka 28
do magazynu żywnościowego Oddziału Zewnętrznego w Lublińcu Zakładu Karnego w Herbach, 42-700 Lubliniec, ul. Sobieskiego 6.
Dostawy będą odbywać się w sposób sukcesywny, w miarę bieżącego zapotrzebowania na podstawie informacji przekazywanej każdorazowo przez zamawiającego w formie telefonicznej, mailowej lub faksem do godz. 13:00. Realizacja dostaw zgodnie ze złożoną ofertą w godzinach 8:00 – 13:00 (od poniedziałku do piątku) transportem i na koszt wykonawcy.
Z uwagi na specyfikę działalności zamawiającego występuje duże zróżnicowanie częstotliwości (nie częściej niż co tydzień)
i wielkości dostaw.
5. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych
we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ.
6. Dostarczane produkty powinny odpowiadać normom i standardom określonym w Polskich Normach i odpowiednich przepisach prawnych, w tym Ustawie o bezpieczeństwie żywności
i żywienia z dnia 25 sierpnia 2006r. (tj. Dz. U. z 2020r., poz. 2021), a także rozporządzeniami wykonawczymi do tej ustawy.
7. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych.
Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
8. Wymagania stawiane wykonawcy:
a) Wykonawca jest odpowiedzialny za wysoką jakość przedmiotu zamówienia;
b) Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy;
c) Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem wykonawcy;
d) Określenie przez wykonawcę telefonów kontaktowych, numerów fax., adresów e-mail oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia;
e) Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15400000-2 - Oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne
4.5.5.) Wartość części: 70124,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część II:Dostawy artykułów spożywczych: jaja kurze do Zakładu Karnego w Herbach
Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
03142500-3 - Jaja
2. Rodzaj artykułów oraz szacunkowe zapotrzebowanie, przedstawia załącznik nr 1 do SWZ. Ilość dostarczonego towaru może ulec pomniejszeniu o 30%. Wykonawcy przysługuje prawo do wynagrodzenia wyłącznie za faktycznie dostarczoną ilość towaru.
3. Zamawiający zobowiązuje jednocześnie Wykonawcę do tego, aby jakość dostarczanych artykułów spożywczych będących przedmiotem niniejszego zamówienia, sposób ich pakowania, a także rodzaj używanych opakowań zbiorczych powodowały obniżenie ponoszonych przez Zamawiającego kosztów przechowywania, przygotowania i dystrybucji dostarczanych artykułów
i wytwarzanych z nich potraw jak również kosztów wywozu i utylizacji powstałych odpadów.
4. Realizacja dostaw odbywać się będzie do magazynów zamawiającego tj.
do magazynu żywnościowego w Zakładzie Karnym w Herbach, 42-284 Herby, ul Krótka 28
do magazynu żywnościowego Oddziału Zewnętrznego w Lublińcu Zakładu Karnego w Herbach, 42-700 Lubliniec, ul. Sobieskiego 6.
Dostawy będą odbywać się w sposób sukcesywny, w miarę bieżącego zapotrzebowania na podstawie informacji przekazywanej każdorazowo przez zamawiającego w formie telefonicznej, mailowej lub faksem do godz. 13:00. Realizacja dostaw zgodnie ze złożoną ofertą w godzinach 8:00 – 13:00 (od poniedziałku do piątku) transportem i na koszt wykonawcy.
Z uwagi na specyfikę działalności zamawiającego występuje duże zróżnicowanie częstotliwości ( nie częściej niż raz w tygodniu)
i wielkości dostaw.
5. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych
we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ.
6. Dostarczane produkty powinny odpowiadać normom i standardom określonym w Polskich Normach i odpowiednich przepisach prawnych, w tym Ustawie o bezpieczeństwie żywności
i żywienia z dnia 25 sierpnia 2006r. (tj. Dz. U. z 2020r., poz. 2021), a także rozporządzeniami wykonawczymi do tej ustawy.
7. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych.
Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
8. Wymagania stawiane wykonawcy:
a) Wykonawca jest odpowiedzialny za wysoką jakość przedmiotu zamówienia;
b) Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy;
c) Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem wykonawcy;
d) Określenie przez wykonawcę telefonów kontaktowych, numerów fax., adresów e-mail oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia;
e) Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 03142500-3 - Jaja
4.5.5.) Wartość części: 8100,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 70124,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 73198,10 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 70124,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SPÓŁDZIELNIA OBROTU TOWAROWEGO PRZEMYSŁU MLECZARSKIEGO
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000437228
7.3.3) Ulica: ul. Handlowa 4
7.3.4) Miejscowość: Białystok
7.3.5) Kod pocztowy: 15-399
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SPÓŁDZIELNIA OBROTU TOWAROWEGO PRZEMYSŁU MLECZARSKIEGO
jakie przetargi wygrała firma
SPÓŁDZIELNIA OBROTU TOWAROWEGO PRZEMYSŁU MLECZARSKIEGO
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 70124,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-09-30Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8100,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 12150,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8100,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SEMI sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276945755
7.3.3) Ulica: Generała Władysława Andersa 6A
7.3.4) Miejscowość: Gliwice
7.3.5) Kod pocztowy: 44-100
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8100,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-09-30PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola Samorządowego w Celestynowie
- Dostawa produktów żywnościowych dla Miejskiego Przedszkola nr 17 w Piekarach Śląskich
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Starej Wsi
- Dostawa mleka i produktów mleczarskich na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Częstochowie ul. Kontkiewicza 2 na rok 2025
- Dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola Miejskiego Nr 5 w Pułtusku w podziale na 8 części
- Dostawa jaj kurzych świeżych na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Częstochowie ul. Kontkiewicza 2 na rok 2025
więcej: Jaja »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.