Ogłoszenie z dnia 2024-03-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00095443/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-02-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa instalacji wentylacji mechanicznej w Sortowni Odpadów Zmieszanych.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI KOMUNALNEJ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 770530530
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Szczecińska 112
1.5.2.) Miejscowość: Słupsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 76-200
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski
1.5.7.) Numer telefonu: 59/ 843 40 22
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetarg@pgkslupsk.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.pgkslupsk.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/pgkslupsk1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Obróbka i usuwanie odpadów innych niż niebezpieczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa instalacji wentylacji mechanicznej w Sortowni Odpadów Zmieszanych.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-24da8164-b6cb-11ee-b7da-22bd761ba7f3
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00255669
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00095443
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 4.T.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 533177,24 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest budowa instalacji wentylacji mechanicznej w Sortowni Odpadów Zmieszanych.
2. Szczegółowe wymagania dotyczące opisu przedmiotu zamówienia obejmują:
zadanie inwestycyjne obejmuje budowę instalacji wentylacji mechanicznej wraz z oczyszczaniem powietrza w obiekcie Sortowni Odpadów Zmieszanych na terenie Zakładu Unieszkodliwiania Odpadów w Słupsku na dz. nr 259/4, obr. 0022 m. Słupsk. Projektowana wentylacja znajdować się będzie w strefie przyjmowania odpadów oraz we wstępnej kabinie sortowniczej.
W dokumentacji zaprojektowano:
Projektuje się włączenie okapu do systemu wentylacji z oczyszczaniem powietrza. Zastosowane zostaną dwa urządzenia filtrowentylacyjne np. UFO-A-20000-N o maksymalnej wydajności 22700 [m3/h]. Nawiew świeżego powietrza do kabiny w dalszym ciągu realizowany będzie przez istniejąca centralę wentylacyjną. W celu zapewnienia odpowiedniej regulacji przepływu powietrza wywiewanego z kabiny sortowniczej należy zastosować przepustnicę wielopłaszczyznową o przekroju prostokątnym PWC wraz z adapterem APPK. Wydatek wywiewanego powietrza przypadający na kabinę sortowniczą (okap) będzie wynosić 2000 [m3/h], co przy kubaturze pomieszczenia wynoszącej 122,18m3 da 16w/h.
W strefie wyładunku projektuje się zastosowanie wentylacji Push-Pull, która wymusi w kontrolowany sposób na określonej wysokości ruch lekkich frakcji pyłowych. Poprzez filtrację pyłów obniży się stężenie szkodliwych czynników w powietrzu. Wentylacja Push-Pull pracuje w trybie zamkniętym tj. powietrze usuwane jest filtrowane a następnie kierowane z powrotem na halę co uniemożliwi przedostawanie się pyłów do atmosfery oraz poprawi warunki pracy w pomieszczeniu. Nawiew oraz wywiew powietrza odbywać się będzie kanałami o przekroju okrągłym z blachy ocynkowanej przy zastosowaniu kratek wentylacyjnych 500x430 typu KUC2 do zabudowy w kanałach typu spiro. Kratki wentylacyjne należy wyposażyć w przepustnice do regulacji przepływu powietrza. Wydatek wywiewanego powietrza przypadający na strefę przyjmowania odpadów będzie wynosić 38000 [m3/h], co przy kubaturze pomieszczenia wynoszącej 8479m3 daje 4,4w/h.
Projektowane urządzenia filtrowentylacyjne należy podłączyć do sieci sprężonego powietrza zapewniającą nieprzerwaną pracę automatycznego systemu oczyszczania filtrów. Sprężone powietrze musi być przygotowane przez odpowiedni zespół filtrująco-redukujący o ciśnieniu w przedziale od 0,6 do 0,8 MPa oraz zapewniające odpowiednie klasy czystości dla poszczególnych zanieczyszczeń.
Projektuje się również podłączenie urządzeń wentylacyjnych do zasilania elektrycznego, które spełnia przede wszystkim minimalne wymagania dla silnika elektrycznego napędowego wentylatora.
Zakres robót i prac obejmuje:
1) instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych,
2) układy sprężonego powietrza,
3) roboty instalacyjne elektryczne.
Zamawiający wymaga od Wykonawcy udzielenia gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia na okres nie krótszy niż 36 miesięcy, licząc od dnia odbioru końcowego tych robót.
Zamawiający wymaga od Wykonawcy udzielenia rękojmi na wykonane roboty budowlane stanowiące przedmiot niniejszego zamówienia na okres 24 miesięcy, licząc od dnia odbioru końcowego robót.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45331200-8 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
42123610-6 - Układy sprężonego powietrza
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 524075,92 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1586700,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 524075,92 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Jolanta Serafin - zarządca sukcesyjny prowadzący przedsiębiorstwo w spadku pod nazwą „Zakład Instalatorstwa Sanitarnego INSTON Marian Trojanowski w spadku”
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 839-040-07-33
7.3.3) Ulica: Artura Grottgera 16A
7.3.4) Miejscowość: Słupsk
7.3.5) Kod pocztowy: 76-200
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
jakie przetargi wygrała firma
Zakład Instalatorstwa Sanitarnego "INSTON" MARIAN TROJANOWSKI w spadku
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 524075,92 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-03-21 do 2024-09-218.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z SŁUPSKA
- "Usługa transmisji obrazu oraz konserwacja i utrzymanie w stałej sprawności eksploatacyjnej Systemu Monitoringu Wizyjnego Miasta Słupska".
- "Instalacja OZE i poprawa efektywności energetycznej wraz z przebudową zaplecza technicznego Zarządu Dróg Powiatowych w Słupsku"
- Zakup sprzętu i oprogramowania w ramach projektu Cyberbezpieczny Samorząd - Powiat Słupski
- Wykonanie technologii uzdatniania wody zewnętrznej strefy saun
- "Zakup kruszyw do remontów cząstkowych oraz do bieżącego utrzymania dróg wg potrzeb ZDP Słupsk"
- Dostawa w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu pojazdu specjalistycznego - samochodu dostawczego
więcej: przetargi w Słupsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Poprawa efektywności energetycznej Gminnego Centrum Kultury w Polichnie
- Dostawa i montaż systemów fotowoltaicznych na obiektach sportowych MCSiR w Nowym Targu - realizacja projektu Sportowa Polska 2022.
- Gospodarka wodno-ściekowa w Gminie Jastków - budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej
- Modernizacja istniejącego oświetlenia na energooszczędne w Gminie Miejskiej Świdnik - etap II
- Przebudowa kompleksu sportowego "Moje Boisko -ORLIK 2012" oraz budowa krytego kortu tenisowego przy ul. Margonińskiej 50 w Budzyniu
- Remont pomieszczenia w budynku przy ul. Jana Nowaka Jeziorańskiego 53 w Kielcach
więcej: Układy sprężonego powietrza »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.