eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi EłkBUDOWA KANALIZACJI DESZCZOWEJ I ODTWORZENIE NAWIERZCHNI UL. KRASZEWSKIEGO W EŁKU



Ogłoszenie z dnia 2024-03-22


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
BUDOWA KANALIZACJI DESZCZOWEJ I ODTWORZENIE NAWIERZCHNI UL. KRASZEWSKIEGO W EŁKU

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Ełk

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790671076

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Marsz. Józefa Piłsudskiego 4

1.5.2.) Miejscowość: Ełk

1.5.3.) Kod pocztowy: 19-300

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL623 - Ełcki

1.5.7.) Numer telefonu: 087 732 60 00

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@um.elk.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.elk.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-96ae5c2a-c3ff-11ee-bbfa-e29e26ebc6e1

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

BUDOWA KANALIZACJI DESZCZOWEJ I ODTWORZENIE NAWIERZCHNI UL. KRASZEWSKIEGO W EŁKU

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-96ae5c2a-c3ff-11ee-bbfa-e29e26ebc6e1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00255813

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00017045/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Budowa kanalizacji deszczowej w ulicy Kraszewskiego i Śląskiej w Ełku

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00090399

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: O-ZP.271.6.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 497490,92 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest budowa układu odwadniającego o długości ok. 232 mb oraz częściowe etapowe odtworzenie nawierzchni ulicy Kraszewskiego z włączeniem do ulicy Tęczowej w Ełku, na całej szerokości jezdni o długości ok. 200 mb wraz z wymianą i uzupełnieniem jednostronnie krawężnika na długości ok. 210mb. Krawężnik z przyległym chodnikiem w części południowej, tj. przy budynkach 1÷8, nie podlega wymianie, oprócz ewidentnego jego uszkodzenia.
W ramach budowy odwodnienia wykonać należy demontaż istniejących przykanalików i wpustów oraz wykonać metodą wykopową nowe kanały deszczowe wraz ze studniami i nowymi wpustami z przykanalikami z włączeniem do istniejącej sieci deszczowej. Ze względu na płytkie posadowienie kanalizacji deszczowej, Zamawiający zaleca montaż zwieńczeń studni bez odciążenia, jeśli kręgi oraz pokrywy będą zapewniały nośność przejazdową min. 300kN.
W ramach odtworzenia nawierzchni ulicy Kraszewskiego z włączeniem do ulicy Tęczowej, w zakresie zgodnym z załącznikiem graficznym, należy wykonać frezowanie na całej szerokości istniejącej nawierzchni oraz korytowanie drogi. Należy także wymienić na nowy betonowy krawężnik z uzupełnieniem jego braków w północnej części jezdni oraz wykonać warstwy konstrukcyjne w ograniczonym zakresie, tj. kruszywo o grubości 20cm oraz kruszywo stabilizowane cementem o grubości 15cm.
Pozostałe bitumiczne warstwy nawierzchni, docelowo KR-2, będą wykonane przez odrębnego wykonawcę nawierzchni w obrębie osiedla, po pozytywnym odbiorze warstw konstrukcyjnych podbudowy.
W przypadku konieczności, należy odtworzyć w celu dopasowania, krańcowe elementy istn. wjazdów i dojść z kostki betonowej. Dla wjazdów do działek nr 1324/6, 1436/46 oraz 1436/82 wykonać zamknięcie nowej nawierzchni krawężnikiem najazdowym na połączeniu z istn. nawierzchnią i dopasować niezbędną część istn. nawierzchni w celu skutecznego zlikwidowania zastoisk wody opadowej na ich styku.
Regulacja włazów studni i zaworów oraz oznakowanie pionowe i poziome wg stałej organizacji ruchu będą wykonane przez odrębnego wykonawcę nawierzchni bitumicznej.
Szczegółowy sposób zagospodarowania terenu zawiera projekt budowlany.

1.1. Zakres zamówienia obejmuje:
1.1.1. Opracowanie i zatwierdzenie projektu czasowej organizacji ruchu na czas budowy. Wykonanie i utrzymanie dróg dojazdowych i objazdowych na czas budowy oraz po wykonaniu wszystkich robót doprowadzenie terenu przyległego do stanu pierwotnego oraz jezdni do odrębnego wykonania robót bitumicznych.
1.1.2. Wykonanie robót budowlanych na podstawie załączonej dokumentacji projektowej, w tym m.in.:
a) Roboty branży sanitarnej:
- Sieć kanalizacji deszczowej – montaż nowych kanałów i studni z włączeniem do istn. sieci bez regulacji istniejących zwieńczeń studni i zaworów. Demontaże istniejących przykanalików i wpustów. Wszystkie włazy w jezdniach i zieleńcach – wentylowane. W zakresie chodników i ścieżek włazy niewentylowane.
- Sieć kanalizacji sanitarnej – regulacja istn. włazów studni sanitarnych wyłączona z zakresu – do wykonania przez odrębnego wykonawcę nawierzchni bitumicznej.
- Sieć wodociągowa - montaż nowych przyłączy wodociągowych w zakresie użytkownika PWiK Ełk wraz z włączeniem do istn. sieci. W zakresie prac wykonawcy jest jedynie koordynacja robót oraz udostępnienie terenu na czas prowadzenia prac przez użytkownika. PWiK przekaże nowe elementy zwieńczeń zasuw wodociągowych dla wykonawcy nawierzchni bitumicznej, celem ich wbudowania i regulacji.
b) Roboty drogowe odtworzeniowe ulica Kraszewskiego /Tęczowa:
- frezowanie istn. nawierzchni bitumicznej,
- wykonanie robót rozbiórkowych wraz z odwiezieniem materiałów z rozbiórki,
- wykonanie robót ziemnych - korytowanie,
- budowa krawężnika betonowego,
- budowa warstw konstrukcyjnych podbudowy jezdni,
- przebudowa nawierzchni zjazdów,
- wykonanie prac wykończeniowych i porządkowych.

1.1.3. Uwagi:
a) Ze względu na konieczność wymiany istniejących przyłączy wodociągowych w ww ulicy, użytkownik czyli PWiK Sp. zo.o. wykona te prace z własnych środków. Wykonawca musi przewidzieć podczas realizacji kontraktu, że ewentualne prace przy wymianie przyłączy będą prowadzone równolegle z tokiem budowy. Wykonawca udostępni zatem teren budowy w zakresie możliwym do zrealizowania prac przez użytkownika sieci wodociągowej. Zamawiający będzie uczestniczył w koordynacji działań z użytkownikiem PWiK oraz dokona odbioru zasypki i zagęszczenia wykopów w zakresie PWiK aby spełniły wymogi kontraktu stawiane dla Wykonawcy, aby nie wyłączać z późniejszej gwarancji wykonanych zakresów prac na sieci wodociągowej. Inwentaryzacja geodezyjna przyłączy wodociągowych po stronie PWiK.
b) Równolegle z przedmiotowym zamówieniem prowadzony jest odrębny kontrakt remontu nawierzchni jezdni w ulicy Kraszewskiego.
Wykonawca musi przewidzieć podczas realizacji kontraktu, że prace przy remoncie nawierzchni muszą być prowadzone niemal równolegle z tokiem budowy, tj. tuż po zakończeniu wykonywania robót. Obydwa kontrakty się uzupełniają pod względem technicznym i organizacyjnym. Wykonawca sieci kanalizacji deszczowej oprócz wykonania jej przebudowy, ma w zakresie wykonanie częściowo nowego krawężnika wraz z korytowaniem i wykonaniem podbudowy pod nawierzchnię asfaltową na całej szerokości jezdni ulicy Kraszewskiego na odcinku od ul. Śląskiej do ul. Tęczowej oraz na ulicy Tęczowej od skrzyżowania z ul. Kraszewskiego do wjazdu na działkę nr. 1324/6 włącznie.
Wykonawca przedmiotowego kontraktu zrealizuje kanalizację deszczową i odtworzenie warstw konstrukcyjnych nawierzchni. Po wykonaniu tego zakresu prac, Zamawiający dokona odbioru podbudowy i przekaże teren dla wykonawcy nawierzchni bitumicznej aby niezwłocznie kontynuować prace odtworzeniowe i udostępnić drogę mieszkańcom.
c) Wszystkie istniejące sieci i przyłącza, które zostaną odłączone, zlikwidować wymieniając grunt na zagęszczalny lub zamulić i zaślepić pozostawiając jako nieczynne.
d) Materiały z rozbiórki nadające się do powtórnego wykorzystania, tj włazy na studniach istn., kraty wpustów, destrukt bitumiczny, podlegają zwrotowi dla Zamawiającego we wskazane miejsce do 5km wraz z udokumentowaniem tego w stosownym protokole przekazania.
e) Wykonawca jest zobowiązany do 100% wymiany gruntu po wszystkich wykopach na grunt zagęszczalny, niewysadzinowy, zapewniający uzyskanie odpowiednich parametrów zagęszczenia, zgodnie z dokumentacją drogową. Za oznakowanie i zabezpieczenie na czas robót odpowiada bieżący wykonawca realizujący prace. Oznakowanie oraz stałą organizację ruchu wprowadza wykonawca nawierzchni asfaltowej.

1.1.4. Wykonanie dokumentacji powykonawczej w 2 egzemplarzach, w tym między innymi:
a) projekt tymczasowej organizacji ruchu,
b) dokumentacja geodezyjna powykonawcza,
c) oświadczenia kierowników robót i kierownika budowy,
d) protokoły z badań i pomiarów przeprowadzonych w trakcie prowadzonych prac,
e) inspekcje tv wykonanych kanałów,
f) atesty i certyfikaty wbudowanych materiałów.


2. Gwarancja – minimalny wymagany okres gwarancji to 36 pełnych miesięcy od daty odbioru końcowego.


Uwaga: ze względu na ograniczoną ilość znaków w polu, więcej informacji w Specyfikacji Warunków Zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45231100-6 - Ogólne roboty budowlane związane z budową rurociągów

45232451-8 - Roboty odwadniające i nawierzchniowe

45232452-5 - Roboty odwadniające

45232440-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania ścieków

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 498150,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 792200,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 498150,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: RHI INSFRASTRUKTURA Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 384543556

7.3.3) Ulica: ul. Armii Krajowej 7B lokal U6

7.3.4) Miejscowość: Ełk

7.3.5) Kod pocztowy: 19-300

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 498150,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 150 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.