Ogłoszenie z dnia 2023-06-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00128882/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-03-09
- 2023/BZP 00131949/01 - Modyfikacja z dnia 2023-03-13
- 2023/BZP 00137671/01 - Modyfikacja z dnia 2023-03-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Przygotowanie i druk gazetek dzielnicowych w 2023 r.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miejska Kraków - Urząd Miasta Krakowa
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351554353
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Wszystkich Świętych 3-4
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 31-004
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: info@um.krakow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.bip.krakow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-b5483007-b81e-11ed-b8d9-2a18c1f2976f1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przygotowanie i druk gazetek dzielnicowych w 2023 r.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b5483007-b81e-11ed-b8d9-2a18c1f2976f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00255926
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00094457/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Przygotowanie i druk gazetek dzielnicowych w 2023 r.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OR-10.271.25.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 723860,95 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 237909,14 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest druk gazetek dla Dzielnicy I Stare Miasto2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera umowa wraz z załącznikiem.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79800000-2 - Usługi drukowania i powiązane
4.5.5.) Wartość części: 14701,90 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i druk gazetek dla Dzielnicy II Grzegórzki.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera umowa wraz z załącznikiem.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79800000-2 - Usługi drukowania i powiązane
4.5.5.) Wartość części: 13888,89 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i druk gazetek dla Dzielnicy III Prądnik Czerwony.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera umowa wraz z załącznikiem.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79800000-2 - Usługi drukowania i powiązane
4.5.5.) Wartość części: 7986,11 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest druk gazetek dla Dzielnicy IV Prądnik Biały.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera umowa wraz z załącznikiem.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79800000-2 - Usługi drukowania i powiązane
4.5.5.) Wartość części: 53702,78 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest druk gazetek dla Dzielnicy V Krowodrza.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera umowa wraz z załącznikiem.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79800000-2 - Usługi drukowania i powiązane
4.5.5.) Wartość części: 17476,85 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest druk gazetek dla Dzielnicy VI Bronowice2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera umowa wraz z załącznikiem.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79800000-2 - Usługi drukowania i powiązane
4.5.5.) Wartość części: 14699,07 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest druk gazetek dla Dzielnicy VII Zwierzyniec.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera umowa wraz z załącznikiem.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79800000-2 - Usługi drukowania i powiązane
4.5.5.) Wartość części: 13750,00 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i druk gazetek dla Dzielnicy VIII Dębniki.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera umowa wraz z załącznikiem.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79800000-2 - Usługi drukowania i powiązane
4.5.5.) Wartość części: 17291,67 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest druk gazetek dla Dzielnicy IX Łagiewniki–Borek Fałęcki.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera umowa wraz z załącznikiem.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79800000-2 - Usługi drukowania i powiązane
4.5.5.) Wartość części: 10902,78 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest druk gazetek dla Dzielnicy X Swoszowice.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera umowa wraz z załącznikiem.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79800000-2 - Usługi drukowania i powiązane
4.5.5.) Wartość części: 2892,36 PLN
Część 11
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i druk gazetek dla Dzielnicy XI Podgórze Duchackie.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera umowa wraz z załącznikiem.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79800000-2 - Usługi drukowania i powiązane
4.5.5.) Wartość części: 12500,00 PLN
Część 12
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i druk gazetek dla Dzielnicy XII Bieżanów-Prokocim.2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera umowa wraz z załącznikiem.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79800000-2 - Usługi drukowania i powiązane
4.5.5.) Wartość części: 7000,00 PLN
Część 13
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest druk gazetek dla Dzielnicy XIII Podgórze.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera umowa wraz z załącznikiem.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79800000-2 - Usługi drukowania i powiązane
4.5.5.) Wartość części: 7608,40 PLN
Część 14
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i druk gazetek dla Dzielnicy XIV Czyżyny.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera umowa wraz z załącznikiem.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79800000-2 - Usługi drukowania i powiązane
4.5.5.) Wartość części: 5555,56 PLN
Część 15
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest druk gazetek dla Dzielnicy XV Mistrzejowice.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera umowa wraz z załącznikiem.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79800000-2 - Usługi drukowania i powiązane
4.5.5.) Wartość części: 11111,11 PLN
Część 16
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest druk gazetek dla Dzielnicy XVI Bieńczyce.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera umowa wraz z załącznikiem.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79800000-2 - Usługi drukowania i powiązane
4.5.5.) Wartość części: 18508,33 PLN
Część 17
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i druk gazetek dla Dzielnicy XVIII Nowa Huta.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera umowa wraz z załącznikiem.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79800000-2 - Usługi drukowania i powiązane
4.5.5.) Wartość części: 8333,33 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 16832,61 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 17073,90 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 16832,61 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: RAFAŁ KRASNY DRUKARNIA PAPILLON
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 121070627
7.3.3) Ulica: ul. Obrońców Modlina 9
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 30-733
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
RAFAŁ KRASNY DRUKARNIA PAPILLON
jakie przetargi wygrała firma
RAFAŁ KRASNY DRUKARNIA PAPILLON
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 16832,61 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-05-15 do 2023-12-158.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 13086,36 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 13186,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 13086,36 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Wydawnictwo-Drukarnia Ekodruk s.c. M.Grodecka T.Grodecki
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: MAŁGORZATA GRODECKA -WSPÓLNIK SPÓŁKI CYWILNEJ WYDAWNICTWO-DRUKARNIA EKODRUK Tomasz GRODECKI WYDAWNICTWO-DRUKARNIA EKODRUK
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 356367928
7.3.3) Ulica: Wielicka, 250
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 30-663
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
WYDAWNICTWO-DRUKARNIA EKODRUK S.C. M.GRODECKA, T.GRODECKI
jakie przetargi wygrała firma
WYDAWNICTWO-DRUKARNIA EKODRUK S.C. M.GRODECKA, T.GRODECKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 13086,36 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-05-15 do 2023-12-158.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9295,56 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 10044,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9295,56 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Wydawnictwo-Drukarnia Ekodruk s.c. M.Grodecka T.Grodecki
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: MAŁGORZATA GRODECKA -WSPÓLNIK SPÓŁKI CYWILNEJ WYDAWNICTWO-DRUKARNIA EKODRUK Tomasz GRODECKI WYDAWNICTWO-DRUKARNIA EKODRUK
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 356367928
7.3.3) Ulica: Wielicka, 250
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 30-663
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
WYDAWNICTWO-DRUKARNIA EKODRUK S.C. M.GRODECKA, T.GRODECKI
jakie przetargi wygrała firma
WYDAWNICTWO-DRUKARNIA EKODRUK S.C. M.GRODECKA, T.GRODECKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9295,56 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-05-15 do 2023-12-158.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 51094,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 54723,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 51094,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: RAFAŁ KRASNY DRUKARNIA PAPILLON
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 121070627
7.3.3) Ulica: ul. Obrońców Modlina 9
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 30-733
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
RAFAŁ KRASNY DRUKARNIA PAPILLON
jakie przetargi wygrała firma
RAFAŁ KRASNY DRUKARNIA PAPILLON
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 51094,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-05-15 do 2023-12-158.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 13517,28 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 14106,96 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 13517,28 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Wydawnictwo-Drukarnia Ekodruk s.c. M.Grodecka T.Grodecki
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: MAŁGORZATA GRODECKA -WSPÓLNIK SPÓŁKI CYWILNEJ WYDAWNICTWO-DRUKARNIA EKODRUK Tomasz GRODECKI WYDAWNICTWO-DRUKARNIA EKODRUK
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 356367928
7.3.3) Ulica: Wielicka, 250
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 30-663
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
WYDAWNICTWO-DRUKARNIA EKODRUK S.C. M.GRODECKA, T.GRODECKI
jakie przetargi wygrała firma
WYDAWNICTWO-DRUKARNIA EKODRUK S.C. M.GRODECKA, T.GRODECKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 13517,28 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-05-15 do 2023-12-158.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11226,6 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 13186,8 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 11226,6 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Wydawnictwo-Drukarnia Ekodruk s.c. M.Grodecka T.Grodecki
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: MAŁGORZATA GRODECKA -WSPÓLNIK SPÓŁKI CYWILNEJ WYDAWNICTWO-DRUKARNIA EKODRUK Tomasz GRODECKI WYDAWNICTWO-DRUKARNIA EKODRUK
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 356367928
7.3.3) Ulica: Wielicka, 250
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 30-663
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
WYDAWNICTWO-DRUKARNIA EKODRUK S.C. M.GRODECKA, T.GRODECKI
jakie przetargi wygrała firma
WYDAWNICTWO-DRUKARNIA EKODRUK S.C. M.GRODECKA, T.GRODECKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 11226,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-05-15 do 2023-12-158.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 12137,55 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 12266,55 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 12137,55 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: RAFAŁ KRASNY DRUKARNIA PAPILLON
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 121070627
7.3.3) Ulica: ul. Obrońców Modlina 9
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 30-733
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
RAFAŁ KRASNY DRUKARNIA PAPILLON
jakie przetargi wygrała firma
RAFAŁ KRASNY DRUKARNIA PAPILLON
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 12137,55 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-05-15 do 2023-12-158.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 16031,52 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 18390,24 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 16031,52 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Wydawnictwo-Drukarnia Ekodruk s.c. M.Grodecka T.Grodecki
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: MAŁGORZATA GRODECKA -WSPÓLNIK SPÓŁKI CYWILNEJ WYDAWNICTWO-DRUKARNIA EKODRUK Tomasz GRODECKI WYDAWNICTWO-DRUKARNIA EKODRUK
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 356367928
7.3.3) Ulica: Wielicka, 250
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 30-663
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
WYDAWNICTWO-DRUKARNIA EKODRUK S.C. M.GRODECKA, T.GRODECKI
jakie przetargi wygrała firma
WYDAWNICTWO-DRUKARNIA EKODRUK S.C. M.GRODECKA, T.GRODECKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 16031,52 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-05-15 do 2023-12-158.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe
Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8262,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9059,04 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8262,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Wydawnictwo-Drukarnia Ekodruk s.c. M.Grodecka T.Grodecki
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: MAŁGORZATA GRODECKA -WSPÓLNIK SPÓŁKI CYWILNEJ WYDAWNICTWO-DRUKARNIA EKODRUK Tomasz GRODECKI WYDAWNICTWO-DRUKARNIA EKODRUK
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 356367928
7.3.3) Ulica: Wielicka, 250
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 30-663
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
WYDAWNICTWO-DRUKARNIA EKODRUK S.C. M.GRODECKA, T.GRODECKI
jakie przetargi wygrała firma
WYDAWNICTWO-DRUKARNIA EKODRUK S.C. M.GRODECKA, T.GRODECKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8262,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-05-15 do 2023-12-158.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe
Część 10
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3596,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4416,12 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3596,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 10)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Wydawnictwo-Drukarnia Ekodruk s.c. M.Grodecka T.Grodecki
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: MAŁGORZATA GRODECKA -WSPÓLNIK SPÓŁKI CYWILNEJ WYDAWNICTWO-DRUKARNIA EKODRUK Tomasz GRODECKI WYDAWNICTWO-DRUKARNIA EKODRUK
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 356367928
7.3.3) Ulica: Wielicka, 250
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 30-663
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
WYDAWNICTWO-DRUKARNIA EKODRUK S.C. M.GRODECKA, T.GRODECKI
jakie przetargi wygrała firma
WYDAWNICTWO-DRUKARNIA EKODRUK S.C. M.GRODECKA, T.GRODECKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 10)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3596,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-05-15 do 2023-12-158.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe
Część 11
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 11)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11210,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 12780,72 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 11210,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 11)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Wydawnictwo-Drukarnia Ekodruk s.c. M.Grodecka T.Grodecki
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: MAŁGORZATA GRODECKA -WSPÓLNIK SPÓŁKI CYWILNEJ WYDAWNICTWO-DRUKARNIA EKODRUK Tomasz GRODECKI WYDAWNICTWO-DRUKARNIA EKODRUK
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 356367928
7.3.3) Ulica: Wielicka, 250
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 30-663
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
WYDAWNICTWO-DRUKARNIA EKODRUK S.C. M.GRODECKA, T.GRODECKI
jakie przetargi wygrała firma
WYDAWNICTWO-DRUKARNIA EKODRUK S.C. M.GRODECKA, T.GRODECKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 11)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 11210,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-05-15 do 2023-12-158.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe
Część 12
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 12)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5326,56 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6139,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5326,56 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 12)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Wydawnictwo-Drukarnia Ekodruk s.c. M.Grodecka T.Grodecki
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: MAŁGORZATA GRODECKA -WSPÓLNIK SPÓŁKI CYWILNEJ WYDAWNICTWO-DRUKARNIA EKODRUK Tomasz GRODECKI WYDAWNICTWO-DRUKARNIA EKODRUK
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 356367928
7.3.3) Ulica: Wielicka, 250
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 30-663
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
WYDAWNICTWO-DRUKARNIA EKODRUK S.C. M.GRODECKA, T.GRODECKI
jakie przetargi wygrała firma
WYDAWNICTWO-DRUKARNIA EKODRUK S.C. M.GRODECKA, T.GRODECKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 12)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5326,56 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-05-15 do 2023-12-158.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe
Część 13
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 13)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 13)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6024,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7158,24 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6024,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 13)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Wydawnictwo-Drukarnia Ekodruk s.c. M.Grodecka T.Grodecki
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: MAŁGORZATA GRODECKA -WSPÓLNIK SPÓŁKI CYWILNEJ WYDAWNICTWO-DRUKARNIA EKODRUK Tomasz GRODECKI WYDAWNICTWO-DRUKARNIA EKODRUK
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 356367928
7.3.3) Ulica: Wielicka, 250
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 30-663
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
WYDAWNICTWO-DRUKARNIA EKODRUK S.C. M.GRODECKA, T.GRODECKI
jakie przetargi wygrała firma
WYDAWNICTWO-DRUKARNIA EKODRUK S.C. M.GRODECKA, T.GRODECKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 13)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6024,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-05-15 do 2023-12-158.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe
Część 14
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 14)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 14)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4966,92 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5583,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4966,92 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 14)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Wydawnictwo-Drukarnia Ekodruk s.c. M.Grodecka T.Grodecki
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: MAŁGORZATA GRODECKA -WSPÓLNIK SPÓŁKI CYWILNEJ WYDAWNICTWO-DRUKARNIA EKODRUK Tomasz GRODECKI WYDAWNICTWO-DRUKARNIA EKODRUK
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 356367928
7.3.3) Ulica: Wielicka, 250
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 30-663
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
WYDAWNICTWO-DRUKARNIA EKODRUK S.C. M.GRODECKA, T.GRODECKI
jakie przetargi wygrała firma
WYDAWNICTWO-DRUKARNIA EKODRUK S.C. M.GRODECKA, T.GRODECKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 14)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4966,92 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-05-15 do 2023-12-158.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe
Część 15
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 15)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 15)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11940,48 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 13201,92 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 11940,48 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 15)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Wydawnictwo-Drukarnia Ekodruk s.c. M.Grodecka T.Grodecki
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: MAŁGORZATA GRODECKA -WSPÓLNIK SPÓŁKI CYWILNEJ WYDAWNICTWO-DRUKARNIA EKODRUK Tomasz GRODECKI WYDAWNICTWO-DRUKARNIA EKODRUK
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 356367928
7.3.3) Ulica: Wielicka, 250
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 30-663
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
WYDAWNICTWO-DRUKARNIA EKODRUK S.C. M.GRODECKA, T.GRODECKI
jakie przetargi wygrała firma
WYDAWNICTWO-DRUKARNIA EKODRUK S.C. M.GRODECKA, T.GRODECKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 15)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 11940,48 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-05-15 do 2023-12-158.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe
Część 16
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 16)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 16)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 18232,56 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 19699,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 18232,56 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 16)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Wydawnictwo-Drukarnia Ekodruk s.c. M.Grodecka T.Grodecki
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: MAŁGORZATA GRODECKA -WSPÓLNIK SPÓŁKI CYWILNEJ WYDAWNICTWO-DRUKARNIA EKODRUK Tomasz GRODECKI WYDAWNICTWO-DRUKARNIA EKODRUK
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 356367928
7.3.3) Ulica: Wielicka, 250
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 30-663
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
WYDAWNICTWO-DRUKARNIA EKODRUK S.C. M.GRODECKA, T.GRODECKI
jakie przetargi wygrała firma
WYDAWNICTWO-DRUKARNIA EKODRUK S.C. M.GRODECKA, T.GRODECKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 16)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 18232,56 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-05-15 do 2023-12-158.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe
Część 17
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 17)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 17)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7112,88 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7992,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7112,88 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 17)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Wydawnictwo-Drukarnia Ekodruk s.c. M.Grodecka T.Grodecki
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: MAŁGORZATA GRODECKA -WSPÓLNIK SPÓŁKI CYWILNEJ WYDAWNICTWO-DRUKARNIA EKODRUK Tomasz GRODECKI WYDAWNICTWO-DRUKARNIA EKODRUK
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 356367928
7.3.3) Ulica: Wielicka, 250
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 30-663
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
WYDAWNICTWO-DRUKARNIA EKODRUK S.C. M.GRODECKA, T.GRODECKI
jakie przetargi wygrała firma
WYDAWNICTWO-DRUKARNIA EKODRUK S.C. M.GRODECKA, T.GRODECKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 17)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7112,88 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-05-15 do 2023-12-158.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Sukcesywne dostawy produktów leczniczych dla SP ZOZ MSWiA w Krakowie
- Sukcesywne dostawy przyrządów do endoskopii dla SP ZOZ MSWiA w Krakowie
- Usługa druku wraz z dostawą 10 numerów "Hejnału Oświatowego", czasopisma Małopolskiego Centrum Doskonalenia Nauczycieli dla MCDN i jego Ośrodków.
- Dostawa uniwersalnej termowagi do badania utlenienia materiałów odpornych na działanie bardzo wysokich temperatur dla WIMiC- DE-dzp.272-031/25
- Modernizacja pomieszczeń zaplecza technicznego budynku Sieć Badawcza Łukasiewicz - Instytutu Ceramiki i Materiałów Budowlanych - Centrum Inżynierii Środowiska w Opolu
- Dostawa karnetów uprawniających pracowników Wodociągów Miasta Kraków S.A. do korzystania z usług rekreacyjnych i sportowych
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa druku wraz z dostawą 10 numerów "Hejnału Oświatowego", czasopisma Małopolskiego Centrum Doskonalenia Nauczycieli dla MCDN i jego Ośrodków.
- Wydruk i dostawa materiałów szkoleniowych w ramach interwencji I.14.1 Doskonalenie zawodowe rolników moduł 1 Szkolenia podstawowe dla rolników (I 14.1.1.) w ramach PS WPR 2023-2027
- Wykonanie usług poligraficznych dla Muzeum w roku 2025
- Sukcesywne świadczenie usługi druku dla Podkarpackiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego - do realizacji szkoleń
- Dostawa gadżetów promujących Krajowy Fundusz Szkoleniowy
- Sukcesywne usługi drukowania i dostawy materiałów dla Wielkopolskiego Muzeum Niepodległości
więcej: Usługi drukowania i powiązane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.