eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WolbórzPrzebudowa drogi wewnętrznej w Bogusławicach



Ogłoszenie z dnia 2022-07-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa drogi wewnętrznej w Bogusławicach

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA WOLBÓRZ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590647859

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Pl. Jagiełły 28

1.5.2.) Miejscowość: Wolbórz

1.5.3.) Kod pocztowy: 97-320

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski

1.5.7.) Numer telefonu: /44/ 616-42-41

1.5.8.) Numer faksu: /44/616-42-11

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: poczta@wolborz.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.wolborz.eu

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://e-zp.wolborz.eu

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa drogi wewnętrznej w Bogusławicach

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-313b98ef-e57b-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00255932

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00018479/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.10 Przebudowa drogi wewnętrznej w Bogusławicach

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00195371/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP. 271.9.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 85838,40 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa nawierzchni i poboczy drogi wewnętrznej w Bogusławicach o długości 160 mb. Lokalizacja drogi obejmuje działki o numerze ewidencyjnym: 40 obręb ewidencyjny PGR Bogusławice.
2. Istniejący stan zagospodarowania terenu:
Droga gminna posiada pas drogowy o szerokości 6,40 - 8,50 m, o nawierzchni z kruszywa o szerokości 3,0 – 3,5m. W istniejącym pasie drogowym przebiega sieć elektryczna, wodociągowa i kanalizacyjna. Zagospodarowanie wód powierzchniowe w obrębie pasa drogowego.
3. Projektowane zagospodarowanie terenu.
Przewiduje się:
- wykonanie podbudowy tłuczniowej (dolomitowej 0-63) w miejscach poszerzenia i poboczy grubości 20 cm - warstwa dolna
- wykonanie podbudowy tłuczniowej (dolomitowej 0-31,5) grubości 10 cm - warstwa górna
- wykonanie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego AC - 11W w ilości 75kg/
- skropienie asfaltem nawierzchni drogowej
- wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego AC – 11S o grubości 4 cm na całej szerokości 3,5 m
- wykonanie poboczy z kruszywa 7cm o szerokości 0,5 m
- regulacja studzienek kanalizacyjnych
4. Dane projektowe:
- klasa drogi: "D" dojazdowa
- kat. ruchu: KR 1
- szybkość projektowa: 50 km/godz.
- spadek poprzeczny jezdni: daszkowaty 2 %,
- spadek poprzeczny pobocza jednostronny: 6 %
- odwodnienie powierzchniowe.
5. Minimalny wymagany termin gwarancji wynosi 24 miesiące.
6. Szczegółowy zakres robót został określony w załączniku do niniejszej SWZ (Dokumentacja projektowa -ZAŁĄCZNIK NR 8 DO SWZ)

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 100000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 100000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 100000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Robót Drogowych "PEUK" S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 590003642

7.3.3) Ulica: ul. Roosevelta 39

7.3.4) Miejscowość: Piotrków Trybunalski

7.3.5) Kod pocztowy: 97-300

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 100000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.