eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ryki"Organizacja i realizacja dodatkowych zajęć specjalistycznych (kursów i szkoleń) dla uczniów i nauczycieli objętych wsparciem w ramach projektu "Nowoczesna jakość kształcenia w "Mechaniku""



Ogłoszenie z dnia 2021-11-03


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Organizacja i realizacja dodatkowych zajęć specjalistycznych (kursów i szkoleń) dla uczniów i nauczycieli objętych wsparciem w ramach projektu „Nowoczesna jakość kształcenia w "Mechaniku"”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkół Zawodowych Nr 1 im Władysława Korżyka

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 060708614

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Żytnia 5

1.5.2.) Miejscowość: Ryki

1.5.3.) Kod pocztowy: 08-500

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski

1.5.7.) Numer telefonu: 818651297

1.5.8.) Numer faksu: 818651297

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zsz@mechanikryki.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.mechanikryki.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://zsz1.nbip.pl/zsz1/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Organizacja i realizacja dodatkowych zajęć specjalistycznych (kursów i szkoleń) dla uczniów i nauczycieli objętych wsparciem w ramach projektu „Nowoczesna jakość kształcenia w "Mechaniku"”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-11112163-1bd2-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00255978

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00058103/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Kursy i szkolenia dla uczniów i nauczycieli w ramach projektu dostosowanie edukacji zawodowej do potrzeb rynku pracy działanie 12.4

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Nowoczesna jakość kształcenia w "Mechaniku

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00189670/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZSZ1.EFS.01.09.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1537550,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dodatkowe zajęcia specjalistyczne dla uczniów – szkolenia informatyczne.
1. Szkolenie: Tworzenie witryn internetowych.
a) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
− Wykonawca przeprowadzi kurs dla 20 osób (2 grupy);
− Czas trwania kursu dla jednej grupy: 60 godzin zajęć;
2. Szkolenie: Projektowanie grafiki komputerowej.
a) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
− Wykonawca przeprowadzi kurs dla 20 osób (2 grupy);
− Czas trwania kursu dla jednej grupy: 60 godzin zajęć;
3. Szkolenie: Inżynieria projektowania komputerowego 2D i 3D.
a) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
− Wykonawca przeprowadzi kurs dla 40 osób (4 grup);
− Czas trwania kursu dla jednej grupy: 60 godzin zajęć;
4. Szkolenie: Animacja 3D.
a) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
− Wykonawca przeprowadzi kurs dla 23 osób (2 grup);
− Czas trwania kursu dla jednej grupy: 60 godzin zajęć;

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 276500,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dodatkowe zajęcia specjalistyczne dla uczniów – szkolenia mechatroniczne
1. Szkolenie: Programowanie robotów.
a) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
− Wykonawca przeprowadzi kurs dla 60 osób (5 grup);
− Czas trwania kursu dla jednej grupy: 60 godzin zajęć;
2. Szkolenie: Podstawy techniki światłowodowej.
a) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
− Wykonawca przeprowadzi kurs dla 40 osób (4 grup);
− Czas trwania kursu dla jednej grupy: 60 godzin zajęć;
3. Szkolenie: Programowanie i obsługiwanie procesu druku 3D.
a) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
− Wykonawca przeprowadzi kurs dla 42 osób (4 grupy);
− Czas trwania kursu dla jednej grupy: 60 godzin zajęć;

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 384000,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dodatkowe zajęcia specjalistyczne dla uczniów – kursy obsługi urządzeń transportowych.
1. Kurs operatorów wózków widłowych z napędem spalinowym i elektrycznym.
a) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
− Wykonawca przeprowadzi kurs dla 90 osób (6 grup);
− Czas trwania kursu dla jednej grupy: 60 godzin zajęć, w tym: 40 godzin zajęć teoretycznych, 15 godzin zajęć praktycznych i 5 godzin indywidualnych zajęć praktycznych z obsługi wózka (jedna godzina zajęć teoretycznych to 45 minut, jedna godzina zajęć praktycznych to 60 minut).; zajęcia teoretyczne mogą być realizowane w grupach;
2. Szkolenie: Kurs operatorów koparko-ładowarki.
a) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
− Wykonawca przeprowadzi kurs dla 105 osób (6 grup);
− Czas trwania kursu dla jednej grupy: 134 godziny zajęć, w tym: 52 godz. zajęć teoretycznych dla jednej grupy oraz 82 godziny indywidualnych zajęć praktycznych dla każdego uczestnika (jedna godzina zajęć teoretycznych to 45 minut, jedna godzina zajęć praktycznych to 60 minut).; zajęcia teoretyczne mogą być realizowane w grupach;

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

4.5.5.) Wartość części: 423000,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dodatkowe zajęcia specjalistyczne dla uczniów – szkolenia zawodowe
1. Szkolenie: Pracownik usług kosmetycznych.
a) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
− Wykonawca przeprowadzi kurs dla 10 osób (1 grupy);
− Czas trwania kursu dla jednej grupy: 40 godzin zajęć;
2. Szkolenie: Montowanie stolarki budowlanej.
a) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
− Wykonawca przeprowadzi kurs dla 10 osób (1 grupy);
− Czas trwania kursu dla jednej grupy: 60 godzin zajęć;

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

4.5.5.) Wartość części: 90000,00 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dodatkowe zajęcia specjalistyczne dla uczniów – kursy mechaniki pojazdowej.
1. Szkolenie: Diagnostyka czujników.
a) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
− Wykonawca przeprowadzi kurs dla 17 osób: 15 uczniów i 2 nauczycieli (1 grupy);
− Czas trwania kursu dla jednej grupy: 16 godzin zajęć;
2. Szkolenie: Technika hybrydowa.
a) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
− Wykonawca przeprowadzi kurs dla 15 osób (1 grupy);
− Czas trwania kursu dla jednej grupy: 8 godzin zajęć;
3. Szkolenie: Instalacje gazowe w silnikach ZI
a) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
− Wykonawca przeprowadzi kurs dla 15 osób (1 grupy);
− Czas trwania kursu dla jednej grupy: 8 godzin zajęć;
4. Szkolenie: Zarządzanie serwisem samochodowym.
a) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
− Wykonawca przeprowadzi kurs dla 17 osób: 15 uczniów i 2 nauczycieli (1 grupy);
− Czas trwania kursu dla jednej grupy: 8 godzin zajęć;
5. Szkolenie: Układy klimatyzacji samochodowej.
a) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
− Wykonawca przeprowadzi kurs dla 15 osób (1 grupy);
− Czas trwania kursu dla jednej grupy: 8 godzin zajęć;

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

4.5.5.) Wartość części: 40250,00 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dodatkowe zajęcia specjalistyczne dla uczniów – kursy zawodowe (techniczne).
1. Szkolenie: Kurs operatorów maszyn sterowanych numerycznie (CNC).
a) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
− Wykonawca przeprowadzi kurs dla 20 osób (2 grup);
− Czas trwania kursu dla jednej grupy: 60 godzin zajęć;
2. Szkolenie: Kurs spawania metodą MIG+MAG+TIG.
a) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
− Wykonawca przeprowadzi kurs dla 40 osób (4 grup);
− Czas trwania kursu dla jednej grupy: 290 godziny zajęć, w tym: 80 godz. zajęć teoretycznych dla jednej grupy oraz 210 godziny zajęć praktycznych (jedna godzina zajęć teoretycznych to 45 minut, jedna godzina zajęć praktycznych to 60 minut); zajęcia teoretyczne mogą być realizowane w grupach;

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

4.5.5.) Wartość części: 187200,00 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dodatkowe zajęcia specjalistyczne dla uczniów – kursy nauki jazdy kat. C
1. Kurs prawa jazdy kat. C z kwalifikacją wstępną.
a) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
− Wykonawca przeprowadzi kurs dla 20 osób (2 grup);
− Czas trwania kursu: 330 godziny zajęć dla jednej osoby szkolonej, tj. 20 godz. zajęć teoretycznych oraz 30 godziny indywidualnych zajęć praktycznych w ramach kursu prawa jazdy kat. C oraz 260 godz. zajęć teoretycznych i 20 godzin indywidualnych zajęć praktycznych w ramach kwalifikacji wstępnej (zajęcia teoretyczne mogą być realizowane w grupach);

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

4.5.5.) Wartość części: 126000,00 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dodatkowe zajęcia specjalistyczne dla uczniów i nauczycieli – szkolenia z zakresu rolnictwa.
1. Szkolenie: Rolnictwo precyzyjne.
a) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
− Wykonawca przeprowadzi szkolenie dla 26 osób (3 grup) w tym: 20 uczniów (2 grupy)
i 6 nauczycieli (1 grupa);
− Czas trwania kursu dla jednej grupy: 8 godzin zajęć;

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

4.5.5.) Wartość części: 3800,00 PLN

Część 9

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dodatkowe zajęcia specjalistyczne dla nauczycieli – szkolenia z zakresu informatyki.
1. Szkolenie: Instalacja i konfiguracja Linux Ubuntu Server.
a) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
− Wykonawca przeprowadzi szkolenie dla 2 osób (1 grupa) 2 nauczycieli;
− Czas trwania kursu: min. 40 godzin zajęć;
2. Szkolenie: Instalacja i konfiguracja Windows SBS Server.
a) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
− Wykonawca przeprowadzi szkolenie dla 2 osób (1 grupa) 2 nauczycieli;
− Czas trwania kursu: min. 40 godzin zajęć;

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80400000-8 - Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne

4.5.5.) Wartość części: 6800,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 275770,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 275770,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 275770,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SYNTEA Spółka Akcyjna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 060373770

7.3.3) Ulica: Wojciechowska

7.3.4) Miejscowość: Lublin

7.3.5) Kod pocztowy: 20-704

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 275770,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-12-20

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 382980,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 382980,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 382980,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SYNTEA Spółka Akcyjna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 060373770

7.3.3) Ulica: Wojciechowska

7.3.4) Miejscowość: Lublin

7.3.5) Kod pocztowy: 20-704

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 382980,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-12-20

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 423000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 423000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 423000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi BHP i P.POŻ. Zbigniew Zygo

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 430659973

7.3.3) Ulica: Kopernika

7.3.4) Miejscowość: Bełżyce

7.3.5) Kod pocztowy: 24-200

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 423000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-12-20

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 87800,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 87800,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 87800,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SYNTEA Spółka Akcyjna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 060373770

7.3.3) Ulica: Wojciechowska

7.3.4) Miejscowość: Lublin

7.3.5) Kod pocztowy: 20-704

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 87800,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-12-20

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 33121,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 33121,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 33121,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Biuro Ekspertyz Technicznych i Szkoleń Sławomir Olszowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 140421138

7.3.3) Ulica: Mireckiego

7.3.4) Miejscowość: Radom

7.3.5) Kod pocztowy: 26-600

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 33121,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-12-20

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W przedmiotowym postępowaniu w zakresie części 6 nie złożono żadnej oferty w terminie przewidzianym na składanie ofert, tj. do dnia 01 października 2021 r. do godz. 11:00.

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 128000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 128000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 128000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Ośrodek Szklenia Kierowców ELMAR Marcin Bryzek

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Ośrodek Szkolenia Kierowców s.c. „Koliberek” W. Grochowski, B. Grochowska, D. Szostek

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 060276741

7.3.3) Ulica: Słowackiego

7.3.4) Miejscowość: Ryki

7.3.5) Kod pocztowy: 08-500

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 128000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-12-20

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W przedmiotowym postępowaniu w zakresie części 8 nie złożono żadnej oferty w terminie przewidzianym na składanie ofert, tj. do dnia 01 października 2021 r. do godz. 11:00.

Część 9

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W przedmiotowym postępowaniu w zakresie części 9 nie złożono żadnej oferty w terminie przewidzianym na składanie ofert, tj. do dnia 01 października 2021 r. do godz. 11:00.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.