Ogłoszenie z dnia 2021-11-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00223132/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-10-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Doposażenie przedszkoli w niezbędny sprzęt i materiały dydaktyczne do prowadzenia zajęć dodatkowych w ramach projektu pn. "Wybieram cieszyńskie przedszkole"
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH
1.3.) Oddział zamawiającego: CUW Cieszyn
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 241591129
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Ratuszowa 1
1.5.2.) Miejscowość: Cieszyn
1.5.3.) Kod pocztowy: 43-400
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski
1.5.7.) Numer telefonu: 334794330
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: cuw@um.cieszyn.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.um.cieszyn.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Doposażenie przedszkoli w niezbędny sprzęt i materiały dydaktyczne do prowadzenia zajęć dodatkowych w ramach projektu pn. "Wybieram cieszyńskie przedszkole"2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8eb14a37-1477-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00256019
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00060136/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Doposażenie przedszkoli w niezbędny sprzęt i materiały dydaktyczne do prowadzenia zajęć dodatkowych w ramach projektu pn. "Wybieram cieszyńskie przedszkole".
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Projekt pn.: "Wybieram cieszyńskie przedszkole" współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach RPOWSL na lata 2014-2020, oś priorytetowa XI, działanie 11.1., poddziałanie 11.1.3.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00223132/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: CUW01.272.15.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 440934,60 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa materiałów dydaktycznych i wyposażenia przedszkolnego, w tym:- pomoce i sprzęty dydaktyczne
- sprzęt gimnastyczny
- teatrzyki kukiełkowe
- instrumenty muzyczne do zabawy
- gry edukacyjne
4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
37420000-8 - Sprzęt gimnastyczny
37513100-8 - Teatrzyki kukiełkowe
37521000-6 - Instrumenty muzyczne do zabawy
37524000-7 - Gry
39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny
4.5.5.) Wartość części: 275933,02 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa sprzętu multimedialnego, w tym:- urządzenia multimedialne
- komputery przenośne
- telewizory
4.5.3.) Główny kod CPV: 32322000-6 - Urządzenia multimedialne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30213100-6 - Komputery przenośne
32324000-0 - Telewizje
4.5.5.) Wartość części: 115088,62 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa materiałów plastycznych i piśmienniczych, w tym:- przybory do rysowania
- przybory do pisania
- wyroby artystyczne
- różny sprzęt i artykuły biurowe
4.5.3.) Główny kod CPV: 39292300-8 - Przybory do rysowania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30190000-7 - Różny sprzęt i artykuły biurowe
30192000-1 - Wyroby biurowe
37820000-2 - Wyroby artystyczne
39292400-9 - Przybory do pisania
4.5.5.) Wartość części: 42750,92 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa książek oraz audiobooków, w tym:- drukowane książki
- audiobooki
4.5.3.) Główny kod CPV: 22100000-1 - Drukowane książki, broszury i ulotki
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
32353000-2 - Nagrania dźwiękowe
4.5.5.) Wartość części: 7162,04 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie prowadzone
jest w trybie podstawowym bez możliwości przeprowadzania negocjacji.
W trakcie postępowania wpłynęły zapytania wykonawców do treści SWZ oraz wniosek o
przedłużenie terminu składania ofert. Zamawiający skłaniał się do przedłużenia terminu składania
ofert lecz z niewiadomych przyczyn technicznych (zamawiający wystąpi ł do administratora portalu
e zamówienia o pomoc) nie był w stanie sporządzić ogłoszenia o zmianie ogłoszenia w zakresie
zmiany terminu składania ofert. Jednocześnie zamawiający zamieścił odpowiedzi na pytania w dniu
14.10.2021r. Co stanowi naruszenie art. 284 ust. 2 ustawy Pzp zwłaszcza, że pytania dotyczyły
kwestii dotyczących merytorycznych niezbędnych do sporządzenia oferty. Zamawiający nie jest w
stanie dokonać zmiany terminu składania ofert, tak w ięc naruszenie art. 284 ust. 2 jest nieusuwalne.
Biorąc pod uwagę powyższe zamawiający postanowił o unieważnieniu postępowania na podstawie
art. 256 ustawy, gdyż dalsze prowadzenie postępowania jest nieuzasadniune.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie prowadzone
jest w trybie podstawowym bez możliwości przeprowadzania negocjacji.
W trakcie postępowania wpłynęły zapytania wykonawców do treści SWZ oraz wniosek o
przedłużenie terminu składania ofert. Zamawiający skłaniał się do przedłużenia terminu składania
ofert lecz z niewiadomych przyczyn technicznych (zamawiający wystąpi ł do administratora portalu
e zamówienia o pomoc) nie był w stanie sporządzić ogłoszenia o zmianie ogłoszenia w zakresie
zmiany terminu składania ofert. Jednocześnie zamawiający zamieścił odpowiedzi na pytania w dniu
14.10.2021r. Co stanowi naruszenie art. 284 ust. 2 ustawy Pzp zwłaszcza, że pytania dotyczyły
kwestii dotyczących merytorycznych niezbędnych do sporządzenia oferty. Zamawiający nie jest w
stanie dokonać zmiany terminu składania ofert, tak w ięc naruszenie art. 284 ust. 2 jest nieusuwalne.
Biorąc pod uwagę powyższe zamawiający postanowił o unieważnieniu postępowania na podstawie
art. 256 ustawy, gdyż dalsze prowadzenie postępowania jest nieuzasadniune.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie prowadzone
jest w trybie podstawowym bez możliwości przeprowadzania negocjacji.
W trakcie postępowania wpłynęły zapytania wykonawców do treści SWZ oraz wniosek o
przedłużenie terminu składania ofert. Zamawiający skłaniał się do przedłużenia terminu składania
ofert lecz z niewiadomych przyczyn technicznych (zamawiający wystąpi ł do administratora portalu
e zamówienia o pomoc) nie był w stanie sporządzić ogłoszenia o zmianie ogłoszenia w zakresie
zmiany terminu składania ofert. Jednocześnie zamawiający zamieścił odpowiedzi na pytania w dniu
14.10.2021r. Co stanowi naruszenie art. 284 ust. 2 ustawy Pzp zwłaszcza, że pytania dotyczyły
kwestii dotyczących merytorycznych niezbędnych do sporządzenia oferty. Zamawiający nie jest w
stanie dokonać zmiany terminu składania ofert, tak w ięc naruszenie art. 284 ust. 2 jest nieusuwalne.
Biorąc pod uwagę powyższe zamawiający postanowił o unieważnieniu postępowania na podstawie
art. 256 ustawy, gdyż dalsze prowadzenie postępowania jest nieuzasadniune.
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie prowadzone
jest w trybie podstawowym bez możliwości przeprowadzania negocjacji.
W trakcie postępowania wpłynęły zapytania wykonawców do treści SWZ oraz wniosek o
przedłużenie terminu składania ofert. Zamawiający skłaniał się do przedłużenia terminu składania
ofert lecz z niewiadomych przyczyn technicznych (zamawiający wystąpi ł do administratora portalu
e zamówienia o pomoc) nie był w stanie sporządzić ogłoszenia o zmianie ogłoszenia w zakresie
zmiany terminu składania ofert. Jednocześnie zamawiający zamieścił odpowiedzi na pytania w dniu
14.10.2021r. Co stanowi naruszenie art. 284 ust. 2 ustawy Pzp zwłaszcza, że pytania dotyczyły
kwestii dotyczących merytorycznych niezbędnych do sporządzenia oferty. Zamawiający nie jest w
stanie dokonać zmiany terminu składania ofert, tak w ięc naruszenie art. 284 ust. 2 jest nieusuwalne.
Biorąc pod uwagę powyższe zamawiający postanowił o unieważnieniu postępowania na podstawie
art. 256 ustawy, gdyż dalsze prowadzenie postępowania jest nieuzasadniune.
INNE PRZETARGI Z CIESZYNA
- Wykonanie w ramach bieżącego utrzymania dróg robót związanych z remontami cząstkowymi nawierzchni dróg powiatowych w 2025 roku z podziałem na części (zadania).
- Remont dróg powiatowych w 2025r. z podziałem na części - etap I.
- Dostawy pieczywa dla Zakładu Karnego w Cieszynie oraz Oddziału Zewnętrznego w Bielsku-Białej
- Remont pomieszczeń biurowych budynku administracyjnego Cieszyńskiego Pogotowia Ratunkowego
- Dostawy obłożeń i zestawów operacyjnych oraz materiałów opatrunkowych
więcej: przetargi w Cieszynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wyposażenie szkoły w sprzęt i pomoce dydaktyczne niezbędne do realizacji wysokiej jakości kształcenia, w tym cyfryzacja Szkoły Podstawowej nr 8 w Piotrkowie Trybunalskim.
- Zakup pierwszego wyposażenia do żłobka w celu utworzenia nowych miejsc opieki nad dziećmi do lat 3, w ramach programu MALUCH+ 2022-2029
- Dostawa materiałów biurowych na potrzeby realizacji projektu - Dostępne i przyjazne szkoły - edukacja włączająca w brzeskich szkołach podstawowych
- Dostawa wyposażenia, pomocy dydaktycznych, edukacyjnych dla potrzeb uczniów ze specjalnymi potrzebami w tym w szczególności z niepełnosprawnością
- Przebudowa Szkoły Podstawowej w Lisich Jamach - dostawa wyposażenia
- Dostawa sprzętu krawieckiego do pracowni Zespołu Szkół Administracyjno Ekonomicznych i Ogólnokształcących
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.