Ogłoszenie z dnia 2021-11-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00150173/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-08-16
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Modernizacja wraz z doposażeniem placu zabaw na Placu Wagnera
w Kędzierzynie-Koźlu – II POSTĘPOWANIE
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Kędzierzyn-Koźle - Urząd Miasta
1.3.) Oddział zamawiającego: Wydział Zamówień Publicznych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531412912
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Piramowicza 32
1.5.2.) Miejscowość: Kędzierzyn-Koźle
1.5.3.) Kod pocztowy: 47-220
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@kedzierzynkozle.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.kedzierzynkozle.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://e-propublico.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja wraz z doposażeniem placu zabaw na Placu Wagneraw Kędzierzynie-Koźlu – II POSTĘPOWANIE
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-683d55e3-fe54-11eb-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00256038
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001345/12/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.6 Modernizacja wraz z doposażeniem placu zabaw na Placu Wagnera w Kędzierzynie-Koźlu - B.O.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00150173/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.72.2021.AJ
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 85365,85 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
A. Zakres zamówienia obejmuje:
1. zaprojektowanie rozmieszczenia urządzeń zabawowych opisanych poniżej na placu zabaw na Placu Wagnera w Kędzierzynie – Koźlu;
2. uzgodnienie nowych miejsc ustawień urządzeń zabawowych z Zamawiającym i uzyskanie akceptacji w formie pisemnej;
3. przygotowanie dokumentacji niezbędnej do złożenia przez Zamawiającego zgłoszenia budowy obiektów lub wykonania robót budowlanych niewymagających pozwolenia na budowę (wraz z naniesieniem nowych urządzeń oraz przeniesienie istniejących na mapie – Wykonawca zobowiązany będzie zakupić właściwą mapę);
4. dostawę i montaż następujących urządzeń zabawowych:
a) Zestaw zabawowy – o wymiarach 8,70 ÷ 9, 40m x 4,50 ÷ 5,00m i wysokości od gruntu 2,90 ÷ 3,50m.
b) Huśtawka podwójna wahadłowa (mix. deska i koszyczek) o wymiarach 3,70 ÷ 4,00m x 1,50 ÷ 1,70m i wysokości od gruntu 2,20 ÷ 2,50m.
c) Huśtawka podwójna wahadłowa (bocianie gniazdo) o wymiarach 3,70 ÷ 4,00m x 1,50 ÷ 1,70m i wysokości od gruntu 2,20 ÷ 2,50m.
d) Bujak na sprężynie w kształcie samolotu o wymiarach 0,70 ÷ 0,80m x 0,45 ÷ 0,55m i wysokości od gruntu 0, 65 ÷ 0,75m.
5. Piaskownica kwadratowa – o wymiarze boku 1,40 ÷ 1,60m i wysokości od gruntu 0,40 ÷ 0,45m. Wykonawca w ramach realizacji powyższego zadania dokona naprawy (ewentualnej wymiany spróchniałych elementów drewnianych, odmalowanie drewnianych elementów konstrukcyjnych urządzeń, uzupełnienie plastikowych zaślepek i kapturków, wymiany elementów połaciowych) oraz zamontuje w nowych miejscach następujące urządzenia zabawowe (zdjęcia urządzeń w załączeniu) w lokalizacjach wskazanych w projekcie:
drewniany domek;
wielokąt sprawnościowy;
zestawu zabawowego ze zjeżdżalnią;
huśtawki ważkiej.
6. Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania bezpiecznej i ekologicznej nawierzchni w postaci zrębków drewnianych frakcji do 25 mm w kolorze naturalnym, która przeznaczona jest na place zabaw i tereny rekreacyjne. Nawierzchnia musi być zgodna z PN-EN 1177, do której Wykonawca przedstawi i dostarczy certyfikat zgodności z powyższą normą. Ekologiczną nawierzchnię stref bezpieczeństwa należy wykonać dla nowych oraz istniejących urządzeń zabawowych na przedmiotowym placu zabaw, ich wielkość kształtuje się w następujący sposób:
zestaw zabawowy – 63 ÷ 68m2 i grubości min. 30cm;
huśtawka podwójna wahadłowa mix – 26 ÷ 29m2 i grubości min. 30cm;
huśtawka podwójna wahadłowa bocianie gniazdo – 26 ÷ 29m2 i grubości min. 30cm;
przeniesionego wielokąt sprawnościowy – 30 ÷ 33m2 i grubości min. 30cm;
przeniesionego zestawu ze zjeżdżalnią - 24 ÷ 28m2 i grubości min. 30cm;
Przed przystąpieniem do zasypywania stref bezpieczeństwa zrębkami drewnianymi należy strefy bezpieczeństwa wykorytować na głębokość min. 30cm, wyrównać i zagęścić gruntem rodzimym, a następnie rozłożyć geowłókninę poliestrową o gramaturze minimum 200g na m2 i zamocować za pomocą kołków mocujących ją do podłoża.
B. Przedmiot umowy obejmuje ponadto następujące obowiązki:
1. Wykonawca zobowiązany jest zaprojektować, dostarczyć i zamontować nowe urządzenia zgodnie z projektem wraz z zachowaniem odpowiednich stref bezpieczeństwa przewidzianych dla każdego z urządzeń (zestawu zabawowego, dwóch huśtawek, bujaka oraz przenoszonych urządzeń w tym drewnianego domku, wielokąta sprawnościowego oraz zestawu zabawowego ze zjeżdżalnią),
2. Po wykonaniu montażu Wykonawca zobowiązany będzie do uporządkowania i wyrównania terenu, wykopany ewentualny gruz bądź inne odpady zagospodaruje na własny koszt zgodnie z ustawą o odpadach. Na całym terenie objętym zakresem prac wykonawca dokona siewu trawy w miejscach gdzie się pojawiły ubytki, na którą udzieli jednorocznej gwarancji od chwili odbioru końcowego całego zadania,
3. W przypadku spowodowania szkód ponosi odpowiedzialność za zniszczenia w drzewostanie podczas prowadzonych prac - zobowiązany będzie do wykonania nowych nasadzeń adekwatnych do powstałych strat na własny koszt pod kierunkiem Inspektora do spraw zieleni i ochrony przyrody bądź Inspektora do spraw kształtowania terenów zieleni miejskich,
4. W momencie odbioru dostarczonych i zamontowanych urządzeń zabawowych Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu certyfikaty ich wykonania zgodnie z obowiązująca normą PN – EN 1176 – 1:2017 lub równoważnymi oraz dla nawierzchni ekologicznej PN – EN 1177 lub równoważną,
5. Wykonawca zobowiązany będzie do remontów i napraw zniszczeń powstałych w czasie prowadzonych prac np. zniszczeń nawierzchni chodnika,
6. Koszty transportu sprzętu z bazy na miejsce prowadzenia prac i z powrotem ponosi Wykonawca.
C. Wymóg zatrudnienia na umowę o pracę.
Zamawiający informuje, iż nie stawia wymogu określonego w art. 95 ust. 1 Ustawy Pzp, polegającego na tym, że osoby zaangażowane w realizację zamówienia były zatrudnione na podstawie stosunku pracy, o którym mowa
w ustawie z dnia 26 czerwca 1974 roku Kodeks Pracy (tekst jednolity Dz. U. z 2012r., poz. 1320).
D. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa niniejsza SWZ oraz Projektowane postanowienia umowy zamieszczone w wersji elektronicznej na stronie internetowej Zamawiającego: https://e-propublico.pl/ stanowiące integralną część SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 121000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 121000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 121000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Michał Dołbik EMDE Transport & Inżynieria SJ-E
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7492078795
7.3.3) Ulica: ul. Stoczniowców 2
7.3.4) Miejscowość: Kędzierzyn-Koźle
7.3.5) Kod pocztowy: 47-200
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Michał DOŁBIK EMDE Transport & Inżynieria SJ-E
jakie przetargi wygrała firma
Michał DOŁBIK EMDE Transport & Inżynieria SJ-E
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 121000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni
INNE PRZETARGI Z KĘDZIERZYNA-KOŹLA
- Świadczenie usług schronienia dla osób bezdomnych z terenu gminy Kędzierzyn-Koźle w 2025 roku
- Utrzymanie czystości na terenach zieleni miejskiej w Kędzierzynie-Koźlu na osiedlu Blachownia - Park Lotników
- Zakup licencji ORACLE Database i Forms & Riports.
- Dokumentacja projektowo-kosztorysowa budowy wielofunkcyjnego mini boiska osiedlowego na terenie osiedla Miejsce Kłodnickie (etap I - wykonanie dokumentacji projektowej) - B.O.
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym w okresie 12 miesięcy
- Dostawa materiałów sterylizacyjnych dla SP ZOZ w Kędzierzynie-Koźlu - 8 zadań częściowych
więcej: przetargi w Kędzierzynie-Koźlu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Zakup i dostawa wyposażenia w ramach projektu nr FEPK.07.12-IP.01-0091/23, "Budujemy Przyszłość - Wiedzowy Impuls."Budowa obiektów małej architektury w miejscu publicznym-ścieżka edukacyjna"
- Utworzenie 64 nowych miejsc opieki w ramach programu Aktywny Maluch 2022-2029- edycja 5 w Żłobku Samorządowym w Kawęczynie
- Naukowy plac zabaw nad Krępicą (ul. Korczak)
- Rozbudowa placu zabaw przy ul. Leśnej w Lipie
- Wyłonienie Wykonawcy robót budowlanych związanych z zagospodarowaniem terenu zielonego na os. Wyciąże przy ul. Podstawie, dla Zarządu Zieleni Miejskiej w Krakowie.
- Wyłonienie Wykonawcy robót budowlanych i nasadzeń zieleni wraz z jej pielęgnacją, związanych z wykonaniem zadania inwestycyjnego pn.: "Park Stacja Wisła -kontynuacja", dla ZZM w Krakowie.
więcej: Wyposażenie placów zabaw »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.