eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kartuzy › ZAGOSPODAROWANIE TERENU REKREACYJNEGO W SIANOWIE ETAP 1 - BUDOWA CHODNIKA.



Ogłoszenie z dnia 2024-03-22


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
ZAGOSPODAROWANIE TERENU REKREACYJNEGO W SIANOWIE ETAP 1 – BUDOWA CHODNIKA.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: URZĄD MIEJSKI W KARTUZACH

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000527546

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Gen. Józefa Hallera 1

1.5.2.) Miejscowość: Kartuzy

1.5.3.) Kod pocztowy: 83-300

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@poczta.kartuzy.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kartuzy.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/888621

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

ZAGOSPODAROWANIE TERENU REKREACYJNEGO W SIANOWIE ETAP 1 – BUDOWA CHODNIKA.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5dc102fa-ccae-11ee-875e-a22221c84ba7

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00256041

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00049985/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.19 Zagospodarowanie terenu gminnego nad jeziorem w Sianowie - etap 1

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00208808

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.6.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 108496,43 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w zakresie etapu 1 zagospodarowania terenu rekreacyjnego w Sianowie – budowa chodnika.
2. Zakres prac obejmuje:
1) Roboty przygotowawcze: Pomiar geodezyjny wraz ze szkicem powykonawczym.
2) Wykonanie chodnika:
• Roboty ziemne.
• Korytowanie pod chodnik i obrzeża.
• Podbudowy pod chodnik.
• Wzmacnianie podłoża gruntowego geosiatkami
• Montaż chodnika z kostki brukowej „6” (kostka nowa i materiał Inwestora zgodnie z przedmiarem).
• Montaż obrzeży betonowych 20x6 (obrzeże nowe i materiał Inwestora zgodnie z przedmiarem).
3) Wycinka krzewów i drzew (poniżej 10 cm): Karczowanie wraz wywozem.
4) Wzmocnienie przepustu (przy połączeniu chodnika z drogą powiatową):
• Wzmocnienie przepustu betonem.
5) Wykonanie chodnika na odcinku przejazdowym:
• Roboty ziemne.
• Korytowanie pod chodnik i krawężniki.
• Podbudowy pod chodnik.
• Wzmacnianie podłoża gruntowego geosiatkami.
• Montaż chodnika z kostki brukowej „8” (kostka Inwestora zgodnie z przedmiarem).
• Montaż krawężnika betonowego 25x12 (krawężnik – materiał Inwestora zgodnie z przedmiarem).
6) Montaż furtki:
• Rozebranie przęsła i montaż nowej furtki.
7) Uporządkowanie terenu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 114078,31 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 208624,20 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 114078,31 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DAN-INSTAL Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5892033677

7.3.3) Ulica: ul. Słoneczna 6,

7.3.4) Miejscowość: Ręboszewo, Kartuzy

7.3.5) Kod pocztowy: 83-300

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 114078,31 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-05-19

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.