Ogłoszenie z dnia 2022-07-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00160405/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-05-16
- 2022/BZP 00185148/01 - Modyfikacja z dnia 2022-05-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont i wymiana powierzchni podłogowej wraz z malowaniem sal lekcyjnych i zapleczy I piętra Publicznej Szkoły Podstawowej nr 8 w Starogardzie Gdańskim, aleja Jana Pawła II 10
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: PUBLICZNA SZKOŁA PODSTAWOWA NR 8 IM. MIKOŁAJA KOPERNIKA
1.3.) Oddział zamawiającego: PSP 8
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 367721063
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: al. Jana Pawła II 10
1.5.2.) Miejscowość: Starogard Gdański
1.5.3.) Kod pocztowy: 83-200
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL638 - Starogardzki
1.5.7.) Numer telefonu: 585628793
1.5.8.) Numer faksu: 585610204
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kierownik@psp8.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://psp8.edu.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
platformazakupowa.pl/transakcja/6125081.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont i wymiana powierzchni podłogowej wraz z malowaniem sal lekcyjnych i zapleczy I piętra Publicznej Szkoły Podstawowej nr 8 w Starogardzie Gdańskim, aleja Jana Pawła II 102.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b6be2056-d4e7-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00256059
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00041330/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Remont i wymiana powierzchni podłogowej wraz z malowaniem sal lekcyjnych i zapleczy I piętra Publicznej Szkoły Podstawowej nr 8 w Starogardzie Gdańskim, aleja Jana Pawła II 10
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00160405/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 203252 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Remont i wymiana powierzchni podłogowej wraz z malowaniem sal lekcyjnych i zapleczy I piętra Publicznej Szkoły Podstawowej nr 8 w Starogardzie Gdańskim, aleja Jana Pawła II 10
4.5.3.) Główny kod CPV: 45432000-4 - Kładzenie i wykładanie podłóg, ścian i tapetowanie ścian
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45442100-8 - Roboty malarskie
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 252150 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 355470 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 252150 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MULTI-FLOORS GRZEGORZ WOCHNIAK
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7991255117
7.3.3) Ulica: KOCHANÓW WIENIAWSKI 82
7.3.4) Miejscowość: WIENIAWA
7.3.5) Kod pocztowy: 26-432
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Multi-Floors Grzegorz Wochniak
jakie przetargi wygrała firma
Multi-Floors Grzegorz Wochniak
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 252150 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 1,5 miesiące
INNE PRZETARGI Z STAROGARDU GDAŃSKIEGO
- Świadczenie usług odbioru, transportu i unieszkodliwiania odpadów medycznych
- Likwidacja barier architektonicznych w Środowiskowym Domu Samopomocy przy ul. Pelplińskiej 3 - etap 4
- Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia "Gospodarka magazynowa z obsługą wózków jezdniowych" dla 10 osób bezrobotnych, zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Starogardzie Gdańskim
- Budowa dróg dojazdowych ul. Kleeberga w Starogardzie Gdańskim
- Sukcesywna dostawa mięsa, drobiu oraz produktów wędliniarskich na potrzeby Domu Pomocy Społecznej im. dr. Józefa Marcelego Kopicza w Szpęgawsku.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utworzenie Klubu Dziecięcego w Szudziałowie realizowane w ramach środków pochodzących z Programu rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 "MALUCH+" 2022-2029
- Przebudowa oraz zmiana sposobu użytkowania części parteru Szkoły na Żłobek wraz z placem zabaw i podjazdem w ramach utworzenia miejsc opieki w Publicznym Żłobku w Czudcu oddział Babica - Maluch +
- Prace remontowe, wykonywane w miarę zgłaszanych potrzeb w Wojewódzkim Szpitalu Rehabilitacyjnym dla Dzieci w Ameryce.
- Roboty remontowe w budynku Domu Studenta nr 2 UW przy ul. Żwirki i Wigury 95/97, 02-089 Warszawa
- Remont wybranych pomieszczeń nr 701, 704, 706, 708, 710, 712, 713, 718, 720, 722, 723 i 724 w budynku A Wydziału Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdańskiej
- Remont pomieszczeń w budynku Starostwa Powiatowego w Kazimierzy Wielki
więcej: Kładzenie i wykładanie podłóg, ścian i tapetowanie ścian »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.