eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RadomZakup traktora z osprzętem



Ogłoszenie z dnia 2021-11-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup traktora z osprzętem

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIATOWY ZARZĄD DRÓG PUBLICZNYCH W RADOMIU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 672007987

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Graniczna 24

1.5.2.) Miejscowość: Radom

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-600

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski

1.5.7.) Numer telefonu: 483815060

1.5.8.) Numer faksu: 483815060

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@pzdp.radom.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://pzd-radom.finn.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://pzd-radom.finn.pl/bipkod/27818724

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Zarządzanie drogami powiatowymi

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup traktora z osprzętem

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c5cddc2d-2698-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00256073

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003402/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Zakup traktora z osprzętem

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00218128/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PZD.I.252.1.23.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego ciągnika rolniczego, przeznaczonego do zastosowań komunalnych, wyprodukowanego w 2020 lub 2021 roku, przystosowanego do poruszania się po drogach publicznych, wraz z osprzętem:
* ładowacz czołowy z łyżką do materiałów sypkich,
* kosiarka bijakowa tylno-boczna,
* zamiatarka komunalna,
* szczotka do usuwania chwastów.
2) Wykonawca dostarczy kompletny ciągnik z zamontowanym ładowaczem czołowym oraz pozostały osprzęt wraz z niezbędnym wyposażeniem i dokumentami do Obwodu Drogowego w Siczkach, Siczki 1, 26-630 Jedlnia-Letnisko, na własny koszt i ryzyko.
3) Oferowany ciągnik powinien być wyposażony w szczególności w silnik wysokoprężny o mocy znamionowej nie niższej niż 50 KM, klimatyzowaną i ogrzewaną przeszkloną kabinę, WOM 540, napęd na 4 koła, tylny TUZ o udźwigu min. 1 500 kg, przedni TUZ, ładowacz czołowy.
4) Oferowane przedmioty zamówienia powinny spełniać określone przez Zamawiającego wymagania i jednocześnie posiadać wyposażenie oraz parametry techniczne zapewniające prawidłową agregację i pracę z oferowanym ciągnikiem.
5) Oferowany ciągnik powinien być dopuszczony do obrotu na terytorium Polski oraz przystosowany do ruchu po drogach publicznych na terytorium Polski, w szczególności powinien spełniać wymagania określone przepisami ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (tekst jedn. Dz. U. z 2021 r. poz. 450) oraz Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz ich niezbędnego wyposażenia (tekst jedn. Dz. U. z 2016 r. poz. 2022).
6) Oferowany ciągnik powinien spełniać w zakresie emisji zanieczyszczeń wymagania co najmniej na poziomie EU Stage IV. Spełniany przez oferowany ciągnik poziom emisji zanieczyszczeń jest jednym z kryteriów oceny ofert.
7) Oferowany osprzęt do ciągnika powinien spełniać wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 21 października 2008 r. w sprawie zasadniczych wymagań dla maszyn (Dz. U. z 2008 r. Nr 199, poz. 1228).
8) Dostarczony sprzęt powinien być objęty bezpłatną gwarancją producenta, obejmującą wszystkie części i podzespoły (nie dotyczy części i podzespołów eksploatacyjnych podlegających naturalnemu zużyciu, przy uwzględnieniu harmonogramu czynności serwisowych określonych przez producenta sprzętu), na okres co najmniej 12 miesięcy. Okres udzielonej bezpłatnej gwarancji na oferowany ciągnik jest jednym z kryteriów oceny ofert.
9) Wykonawca zobowiązany będzie zapewnić serwis gwarancyjny oferowanego sprzętu. Wymagane przeglądy okresowe oraz bezpłatne naprawy gwarancyjne dostarczonego sprzętu będą wykonywane w miejscu jego stacjonowania, tj. w Obwodzie Drogowym w Siczkach, Siczki 1, 26 630 Jedlnia-Letnisko. Wymagane przeglądy okresowe oraz bezpłatne naprawy gwarancyjne dostarczonego ciągnika oraz osprzętu będą wykonywane bezpośrednio przez Wykonawcę lub przez serwis autoryzowany przez producenta (lub jego upoważnionego przedstawiciela) dostarczonego sprzętu.
10) Wykonawca w ramach realizacji przedmiotu zamówienia przeszkoli trzech pracowników Obwodu Drogowego w Siczkach w zakresie eksploatacji, obsługi i konserwacji dostarczonego sprzętu.
11) Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zostały zawarte w Opisie przedmiotu zamówienia (OPZ), stanowiącym Tom III SWZ oraz projektowanych postanowieniach umowy, stanowiących Tom II SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 16700000-2 - Ciągniki

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

16310000-1 - Kosiarki

34921000-9 - Sprzęt do konserwacji dróg

34921100-0 - Zamiatarki drogowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 225754,20 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 225754,20 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 225754,20 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty środowiskowe

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Techmlek Spółka Jawna, L. Mitura, J. Drągowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 432331337

7.3.4) Miejscowość: Pałecznica-Kolonia

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 225754,20 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-12-20

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.