eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BiesiekierzPrzebudowa drogi w zakresie oświetlenia drogowego



Ogłoszenie z dnia 2024-03-22


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa drogi w zakresie oświetlenia drogowego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINNE SŁUŻBY TECHNICZNE I KOMUNALNE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 331035781

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 103

1.5.2.) Miejscowość: Biesiekierz

1.5.3.) Kod pocztowy: 76-039

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński

1.5.7.) Numer telefonu: 943180947

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@biesiekierz.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://gstik.biesiekierz.pl/bip/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-4e2f5f3f-c4eb-11ee-a84d-d63fc4d19e65

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa drogi w zakresie oświetlenia drogowego

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4e2f5f3f-c4eb-11ee-a84d-d63fc4d19e65

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00256106

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00567114/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Przebudowa drogi w zakresie oświetlenia drogowego w podziale na zadania

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00105942

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: GSTiK.K.261.1.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 237154,71 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część I – Przebudowa drogi w zakresie oświetlenia drogowego - ul. Jodłowa (dz. 8/3) w miejscowości Stare Bielice w formule zaprojektuj i wybuduj

Informacja dotycząca projektowanego oświetlenia:
Usytuowanie: Stare Bielice ul. Jodłowa i ul. Sosnowa. Długość drogi do oświetlenia wynosi ok. 440 m linii kablowej z montażem 9 opraw LED na słupach oświetleniowych podłączonych do istniejącego oświetlenia na ulicy Wiązowej.
Projekt powinien obejmować działkę nr 8/3 przy ul. Jodłowej, działkę nr 1/2 stanowiącą drogę powiatową i działkę nr 307/43 przy ul. Wiązowa zgodnie z załącznikiem nr 1 do PFU.

Zakres robót obejmuje w szczególności:
˗ wykonanie mapy do celów projektowych,
˗ wykonanie koncepcji oświetlenia i uzgodnienie pozytywne z Zamawiającym,
˗ wykonanie dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem pozwoleń na wykonanie robót poprzez złożenie zgłoszeń wraz z wymaganymi załącznikami stosownie do art. 29 ust. 1 pkt 3 oraz art. 30 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane do Starosty Powiatu Koszalińskiego,
˗ wykonanie robót budowlanych, dostawę, montaż i uruchomienie oświetlenia dla całości przedsięwzięcia. Wszystkie roboty powinny być zgodne z obowiązującymi przepisami prawnymi oraz dokumentacją zgłoszeniową,
˗ wykonanie dokumentacji powykonawczej w przypadku odstępstwa od projektu,
˗ pełnienie nadzorów autorskich w ramach opracowanej dokumentacji projektowej,
˗ przeprowadzenie prób końcowych,
˗ wykonanie mapy geodezyjnej powykonawczej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

31520000-7 - Lampy i oprawy oświetleniowe

71323100-9 - Usługi projektowania systemów zasilania energią elektryczną

4.5.5.) Wartość części: 82505,70 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część II - Przebudowa drogi w zakresie oświetlenia drogowego - ul. Jemiołowa (dz. 33/20) w miejscowości Stare Bielice w formule zaprojektuj – wybuduj

Informacja dotycząca projektowanego oświetlenia:
Usytuowanie: Stare Bielice ul. Jemiołowa. Długość drogi do oświetlenia wynosi ok. 170 m linii kablowej z montażem 4 opraw LED na słupach oświetleniowych podłączonych do istniejącego oświetlenia w ulicy Platanowej.
Projekt powinien obejmować działkę nr 35/20 przy ul. Jemiołowej oraz dz. nr 36 przy ul. Platanowa zgodnie z załącznikiem nr 2 do PFU.

Zakres robót obejmuje w szczególności:
˗ wykonanie mapy do celów projektowych,,
˗ wykonanie koncepcji oświetlenia i uzgodnienie pozytywne z Zamawiającym,
˗ wykonanie dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem pozwoleń na wykonanie robót poprzez złożenie zgłoszeń wraz z wymaganymi załącznikami stosownie do art. 29 ust.1 pkt 3 oraz art. 30 ust.1 pkt 1 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane do Starosty Powiatu Koszalińskiego,
˗ wykonanie robót budowlanych, dostawę, montaż i uruchomienie oświetlenia dla całości przedsięwzięcia. Wszystkie roboty powinny być zgodne z obowiązującymi przepisami prawnymi oraz dokumentacją zgłoszeniową,
˗ wykonanie dokumentacji powykonawczej w przypadku odstępstwa od projektu,
˗ pełnienie nadzorów autorskich w ramach opracowanej dokumentacji projektowej,
˗ przeprowadzenie prób końcowych,
˗ wykonanie mapy geodezyjnej powykonawczej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

31520000-7 - Lampy i oprawy oświetleniowe

71323100-9 - Usługi projektowania systemów zasilania energią elektryczną

4.5.5.) Wartość części: 41305,91 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część III - Przebudowa drogi w zakresie oświetlenia drogowego - ul. Grabowa (dz. 33/3) w miejscowości Stare Bielice

Zakres robót obejmuje w szczególności:
˗ montaż linii kablowej oświetleniowej YAKXS 4X16 mm2 o długości 400 mb,
˗ montaż słupów oświetleniowych stalowych ocynkowanych SW-855/60B na fundamencie betonowym wg typowego opracowania w gruncie kat. III FB- 150 300/250/65-4xM24 z oprawą typu LED 36W – 9 kpl. o parametrach opraw zamontowanych na tym obwodzie, oznaczonych według projektu: 21/2/1:22/1;23/1;24/1;22/2;21/2;20/2;19/2;18/2
˗ badania i pomiary,
˗ wykonanie dokumentacji geodezyjnej powykonawczej zgodnie z ZUDP, zatwierdzonej w Starostwie Powiatowym w Koszalinie.

Usytuowanie: Stare Bielice ul. Grabowa działka nr 33/3 obręb Stare Bielice.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

31520000-7 - Lampy i oprawy oświetleniowe

71323100-9 - Usługi projektowania systemów zasilania energią elektryczną

4.5.5.) Wartość części: 73169,32 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

zęść IV - Przebudowa drogi w zakresie oświetlenia drogowego - ul. Forsycji, Fiołków, Makowa (dz. 1/2,157/17, 157/51, 157/52, 157/69, 157/70, 157/131, 157/132, 157/133, 157/134) w miejscowości Nowe Bielice

Zakres robót obejmuje w szczególności:
˗ montaż linii kablowej oświetleniowej YAKXS 4X16 mm2 o długości 90 mb,
˗ montaż słupów oświetleniowych stalowych ocynkowanych SW-855/60B na fundamencie betonowym wg typowego opracowania w gruncie kat. III FB- 150 300/250/65-4xM24 z oprawą typu LED 36W - 4kpl., o parametrach opraw zamontowanych na tych obwodach, oznaczonych wg planu zagospodarowania:
1. ul. Fiołków 202/9
2.ul. Makowa 204:213: 110/2
˗ badania i pomiary,
˗ wykonanie dokumentacji geodezyjnej powykonawczej zgodnie z ZUDP, zatwierdzonej w Starostwie Powiatowym w Koszalinie.

Usytuowanie: Nowe Bielice ul. Forsycji, ul. Fiołków, ul. Makowa. Długość drogi do oświetlenia wynosi ok. 200,0 m linii kablowej z montażem 5 opraw LED na słupach oświetleniowych. Oświetlenie obejmować będzie drogę wewnętrzną w działkach: ul. Forsycji (dz. nr 157/51,157/70,157/131,157/132), ul. Fiołków (dz. nr 157/133) i ul. Makowa (dz. nr 157/134).

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis wymagań Zamawiającego w zakresie realizacji i odbioru określają:
a) dla części nr I i nr II – program funkcjonalno – użytkowy wraz z załącznikami, stanowiący załącznik nr 7.1 do SWZ
b) dokumentacja projektowa, stanowiąca załączniki nr 7.2 i nr 7.3 do SWZ,
c) dla części I – IV – projektowane postanowienia umowy – załączniki od nr 6.1 do nr 6.4 SWZ.

Wszystkie wymagania określone w dokumentach wskazanych powyżej stanowią wymagania minimalne, a ich spełnienie jest obligatoryjne. Niespełnienie ww. wymagań minimalnych będzie skutkować odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.

UWAGA: Załączony przedmiar robót ma charakter pomocniczy. Podstawą do wyceny robót jest dokumentacja projektowa i PFU.

Gwarancja i rękojmia
- Wymagany okres gwarancji na wykonany przedmiot umowy – min. 36 miesięcy, maks. 60 miesięcy.
- Wymagany okres rękojmi na wykonany przedmiot umowy – równy okresowi gwarancji.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

31520000-7 - Lampy i oprawy oświetleniowe

71323100-9 - Usługi projektowania systemów zasilania energią elektryczną

4.5.5.) Wartość części: 40173,78 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 83148,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 115497,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 83148,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Oświetlenia Dróg Ryszard Tomczyk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6721002558

7.3.3) Ulica: Chopina 8

7.3.4) Miejscowość: Karlino

7.3.5) Kod pocztowy: 78-230

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 83148,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 85 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 41082 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 55227 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 41082 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Oświetlenia Dróg Ryszard Tomczyk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6721002558

7.3.3) Ulica: Chopina 8

7.3.4) Miejscowość: Karlino

7.3.5) Kod pocztowy: 78-230

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 41082,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 85 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 70233 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 109347 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 70233 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Oświetlenia Dróg Ryszard Tomczyk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6721002558

7.3.3) Ulica: Chopina 8

7.3.4) Miejscowość: Karlino

7.3.5) Kod pocztowy: 78-230

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 70233 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 85 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 39975,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 39975,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 39975,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Oświetlenia Dróg Ryszard Tomczyk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6721002558

7.3.3) Ulica: Chopina 8

7.3.4) Miejscowość: Karlino

7.3.5) Kod pocztowy: 78-230

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 39975,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 85 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.