Ogłoszenie z dnia 2022-07-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00222159/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-06-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług transportowych dla uczniów dojeżdżających do placówek oświatowych Gminy Kamień Krajeński w roku szkolnym 2022/2023
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MIEJSKO GMINNY ZESPÓŁ USŁUG OŚWIATOWYCH W KAMIENIU KRAJEŃSKIM
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092308500
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: pl. Odrodzenia 3
1.5.2.) Miejscowość: Kamień Krajeński
1.5.3.) Kod pocztowy: 89-430
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL618 - Świecki
1.5.7.) Numer telefonu: 523894536
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dyrektor@mgzuokamienkr.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://portal.mgzuokamienkr.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://mgzuo-kamienkr.ezamawiajacy.pl/app/login1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
samorządowa jednostka organizacyjna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
obsługa administracyjna, księgowa, kadrowa i płacowa szkół
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług transportowych dla uczniów dojeżdżających do placówek oświatowych Gminy Kamień Krajeński w roku szkolnym 2022/20232.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f29349fd-f2f9-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00256122
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00151407/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Dowóz dzieci i młodzieży do szkół na terenie Gminy Kamień Krajeński w roku szkolnym 2022/2023
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: MGZUO.3610.2.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 176000 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług transportowych dla uczniów uczęszczających do placówek oświatowych Gminy Kamień Krajeński na trasie z miejsc zbiórek(przystanków) do placówek oświatowych Gminy Kamień Krajeński i z placówek oświatowych Gminy Kamień Krajeński do miejsc zbiórek (przystanków) we wszystkie dni realizacji zajęć szkolnych od 01.09.2022 r. do 23.06.2023 r.
Zamówienie składa się z dwóch tras:
1) Trasa 1 – Dowóz uczniów do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego Szkoły Podstawowej i Przedszkola Samorządowego w Kamieniu Krajeńskim.
2) Trasa 2 – Dowóz i odwóz uczniów do Szkoły Podstawowej im. Władysława Broniewskiego w Dużej Cerkwicy.
Szacunkowa liczba kilometrów w czasie realizacji umowy wynosi:
a. trasa nr 1 – 8.370 km (dziennie 40 km);
b. trasa nr 2 – 23.250 km (dziennie do 125 km);
Szacunkowa liczba przewożonych uczniów na poszczególnych trasach wynosi:
a. trasa nr 1 – 43 uczniów,
b. trasa nr 2 – 58 uczniów,
Liczba uczniów do przewiezienia może ulec zmianie.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 239047,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 239047,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 239047,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Transportowe Piotr Wenda
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 091187170
7.3.4) Miejscowość: Piaseczno 66
7.3.5) Kod pocztowy: 89-400
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 239047,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-09-01 do 2023-06-23INNE PRZETARGI KAMIEŃ KRAJEŃSKI
- "Zakup minikoparki w formie leasingu operacyjnego"
- Przebudowa drogi wewnętrznej - ul. Parkowa w m. Dąbrówka, gm. Kamień Krajeński.
- "Budowa ciągu pieszo - rowerowego wzdłuż drogi krajowej nr 25 - ETAP I"
więcej: przetargi KAMIEŃ KRAJEŃSKI »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług transportu gospodarczego oraz materiałów do /ze sterylizacji
- Usługi pralnicze (na 12 miesięcy)
- Świadczenie usług dla Centrum Leczenia Oparzeń im. dr. Stanisława Sakiela w Siemianowicach Śląskich w zakresie transportu sanitarnego.
- "Dostawy kruszywa i mieszanki żwiru i piasku do remontu dróg gminnych w 2025 r."
- Zakup i dostawa pospółki do remontu gruntowych dróg gminnych i lokalnych na terenie Gminy Bargłów Kościelny w ciągu 2025 roku
- Kompleksowa organizacja kilkudniowych wyjazdów edukacyjnych w roku 2025 dla uczestników projektu pn. "Nauka poprzez doświadczanie i eksperymentowanie."
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.