Ogłoszenie z dnia 2023-06-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00204227/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-05-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług cateringowych na potrzeby Zespołu Żłobka i Klubów Dziecięcych Gminy Wielka Wieś w okresie od dnia 01.09.2023 r. do dnia 31.08.2024 r.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZESPÓŁ ŻŁOBKA I KLUBÓW DZIECIĘCYCH GMINY WIELKA WIEŚ
1.3.) Oddział zamawiającego: ZZiKB
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 389559361
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ŚW. FAUSTYNY 5
1.5.2.) Miejscowość: Modlniczka
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-085
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski
1.5.7.) Numer telefonu: +48 12 376 42 16
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zlobek@wielka-wies.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zlobekmodlniczka.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-728e2118-e405-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług cateringowych na potrzeby Zespołu Żłobka i Klubów Dziecięcych Gminy Wielka Wieś w okresie od dnia 01.09.2023 r. do dnia 31.08.2024 r.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-728e2118-e405-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00256155
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00192620/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Świadczenie usług cateringowych na potrzeby Zespołu Żłobka i Klubów Dziecięcych Gminy Wielka Wieś w okresie od dnia 01.09.2023 r. do dnia 31.08.2024 r.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00204227
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZZiKD.271.1.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 285297,78 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi pn. „Świadczenie usług cateringowych na potrzeby Zespół Żłobka i Klubów Dziecięcych Gminy Wielka Wieś w okresie od dnia 01.09.2023 r. do dnia 31.08.2024 r.”, z wyłączeniem przerwy wakacyjnej w okresie od dnia 15.07.2024 r. do dnia 26.07.2024 r.
2. Usługa cateringu – przygotowanie i dostawa wyżywienia będzie realizowana dla 68 dzieci w wieku
1-3 lat, które będą uczęszczać do:
1) Żłobka Samorządowego w Modlniczce – 32 dzieci;
2) Samorządowego Klubu Dziecięcego w Wielkiej Wsi – 12 dzieci;
3) Samorządowego Klubu Dziecięcego w Białym Kościele – 24 dzieci.
3. Przedmiot zamówienia obejmuje przygotowanie czterech posiłków dziennie, tj. śniadanie, drugie śniadanie, obiad dwudaniowy i podwieczorek dla grupy 68 dzieci, w okresie od dnia 01.09.2023 r. do dnia 31.08.2024 r., z wyłączeniem przerwy wakacyjnej w okresie od dnia 15.07.2024 r. do dnia 26.07.2024 r.
4. Wartość kaloryczna posiłków: 700-750 kcal.
5. Wykonawca będzie dostarczał posiłki od poniedziałku do piątku w godzinach:
1) śniadania – godz. 7:30;
2) obiad i podwieczorek – godz. 11:30.
6. Zamawiający określa wielkość przedmiotu zamówienia w okresie trwania umowy – 236 dni, tj. 16 048 śniadań, 16 048 obiadów dwudaniowych oraz 16 048 podwieczorków.
4.5.3.) Główny kod CPV: 55524000-9 - Usługi dostarczania posiłków do szkół
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55521200-0 - Usługi dowożenia posiłków
55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 201081,44 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 264792,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 201081,44 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Evmont Tomasz Kowal
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6372070678
7.3.3) Ulica: - 46
7.3.4) Miejscowość: Czernichów
7.3.5) Kod pocztowy: 32-104
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 201081,44 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-09-01 do 2024-08-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Świadczenie usługi cateringowej dla dzieci w Miejskim Przedszkolu nr 1 w Bochni w roku 2025"
- PRZYGOTOWANIE I WYDAWANIE POSIŁKÓW DLA KLIENTÓW MIEJSKO - GMINNEGO OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ W USTRZYKACH DOLNYCH W 2025 ROKU
- Usługa przygotowania i wydawania gorących posiłków dla uczniów Szkoły Podstawowej nr 12 im. Jerzego Kukuczki w Jastrzębiu-Zdroju w 2025 r.
- Przygotowywanie i dostarczanie dwudaniowego gorącego posiłku dla klientów Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Strzelinie w okresie od 01.01.2025 r. do 31.12.2025r.
- Przygotowanie i dostawa posiłków dla Przedszkola i Szkoły Podstawowej nr 1 w Kożuchowie.
- USŁUGA CATERINGOWA- PRZYGOTOWANIE I DOSTAWA POSIŁKÓW, DLA PUBLICZNEGO PRZEDSZKOLA NR 1 W GRÓJCU ODDZIAŁ UL. WOROWSKA 1.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.