eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WierzchowoWzmocnienie konkurencyjności gospodarczej poprzez przebudowę i modernizację dróg gminnych w miejscowościach Świerczyna, Wierzchowo, Bonin



Ogłoszenie z dnia 2022-07-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Wzmocnienie konkurencyjności gospodarczej poprzez przebudowę i modernizację dróg gminnych w miejscowościach Świerczyna, Wierzchowo, Bonin

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA WIERZCHOWO

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 330920593

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Długa 29

1.5.2.) Miejscowość: Wierzchowo

1.5.3.) Kod pocztowy: 78-530

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL427 - Szczecinecko-pyrzycki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: planowanie@wierzchowo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.wierzchowo.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wzmocnienie konkurencyjności gospodarczej poprzez przebudowę i modernizację dróg gminnych w miejscowościach Świerczyna, Wierzchowo, Bonin

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-91fc960f-039a-11ed-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00256201

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00034549/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Wzmocnienie konkurencyjności gospodarczej poprzez przebudowę i modernizację dróg gminnych w miejscowościach Świerczyna, Wierzchowo, Bonin

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://wierzchowo.ezamawiajacy.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://wierzchowo.ezamawiajacy.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej:  stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;
 komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min 2GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7 , Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje;
 zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa obsługująca TLS 1.2, najlepiej w najnowszej wersji w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0;
 włączona obsługa JavaScript;
 zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie pdf;
 dopuszczalne formaty przesyłanych danych tj. plików o wielkości do 100 MB w formatach: pdf., excel., doc., zip.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): zawarto w SWZ

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): zawarto w SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.5.2022.PB

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest przebudowa i modernizacja infrastruktury drogowej w trzech miejscowościach Gminy Wierzchowo :
1. w m. Wierzchowo : ul. Parkowa (odcinek drogi na działkach o numerach ewidencyjnych 574/48 i 574/18 ) i ul. 3 – go Marca (odcinek drogi na działkach o numerach ewidencyjnych 612/1, 641, 660/1 ),
2. w m. Świerczyna : droga na odcinku działki o numerze ewidencyjnym 374,
3. w m. Boni : droga na odcinku działek o numerach ewidencyjnych 10 i 30.
Łączna długość modernizowanych dróg wynosi ok. 0,91 km nawierzchni.
Wszystkie drogi o klasie technicznej – L lub D, prędkości projektowanej do 50 km/h, o szerokości jezdni 4,0 - 5,0 – 5,5 m, z dwoma pasami ruchu.
Przedmiot zamówienia został podzielony na trzy zadania wykonawcze odpowiednie dla przebudowy dróg w poszczególnych miejscowościach.


Zadanie Nr 1 : Drogi w miejscowości Wierzchowo.
1. Przebudowa dogi ul. Parkowa (odcinek drogi na działkach o numerach ewidencyjnych 574/48 i 574/18 ).
Zamówienie dotyczy przebudowy drogi gminnej w miejscowość Wierzchowo - ulica Parkowa łączącej się z drogą powiatową nr 1986Z.
Początek drogi km 0+000 znajduje się na początku działki drogowej nr 574/18 drogi gminnej tj. na skrzyżowaniu z drogą powiatową nr 1986Z, a realizacja zadania rozpoczyna się w km 0 + 000 na granicy działki nr 574/18 obręb Wierzchowo stanowiącą działkę drogową drogi gminnej. Natomiast koniec budowy jest na działce nr 574/18 w km 0+151,48 obejmując dojazd do ostatniej posesji.
Do drogi włączono również działkę nr 574/48 stanowiącej wyrównanie pasa
drogowego po jednej stronie.
Całkowita długość przebudowywanej drogi wynosi 151,48 mb.
Droga lasy technicznej – L i o kategorii ruchu KR1.
Przebudowa drogi będzie polegała na wykonaniu nowej konstrukcji nawierzchni na odcinkach istniejącej nawierzchni drogi gruntowej oraz wykonanie poszerzenia jej do
szerokości 5,0m na długości 95,0 mb, a na dalszym odcinku do szerokości 4,0 m. Zmniejszenie szerokości jest uzależnione od szerokości pasa drogowego.
Zakres robót obejmuje:
 wykonanie wykopów pod konstrukcje nawierzchni na całej długości,
 wykonanie konstrukcji podbudowy zasadniczej z mieszanki kruszyw łamanych stabilizowanych mechanicznie frakcji 0/31,5 m,
 wykonanie nowych warstw bitumicznych jezdni,
 regulacja wysokości posadowienia istniejących studni kanalizacji sanitarnej,
 budowa zjazdów do posesji z betonowej kostki typu Polbruk,
 budowa zjazdów z masy bitumicznej na posesje i na działki dróg gminnych,
 regulacja wysokości studni kanalizacji sanitarnej i zaworów gazowych,
 wykonanie oznakowania pionowego.
Przed przystąpieniem do realizacji zadania należy zlokalizować wszelkie
urządzenia podziemne. Na terenie prowadzonych prac związanych z przebudową
drogi gminnej zlokalizowano:
 w ciągu drogi sieć energetyczną średniego napięcia oznaczoną na mapie eN;
 sieć kanalizacji sanitarnej
 sieć wodociągowa
 sieć gazowa
Przed przystąpieniem do robót należy powiadomić gestorów uzbrojenia
podziemnego. Podczas prowadzenia prac ziemnych należy zwrócić szczególną
uwagę na występujące w terenie urządzenia obce ( wpusty, studnie, zawory). W
przypadku stwierdzenia w terenie kolizji roboty ziemne należy prowadzić ręcznie
ze szczególną starannością oraz ostrożnością, nie powodując uszkodzeń
infrastruktury podziemnej. Wszelkie powstałe podczas prac uszkodzenia sieci oraz
urządzeń należy zabezpieczyć przed dalszym uszkodzeniem. Wszelkie powstałe z
winy Wykonawcy uszkodzenia powinny być naprawione na koszt Wykonawcy.

2. Przebudowa drogi ul. 3 – go Marca (odcinek drogi na działkach o numerach ewidencyjnych 612/1, 641, 660/1 ).
Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi gminnej – ul. 3 – Marca i będzie obejmowała odnowienie konstrukcji istniejącej nawierzchni jezdni, przebudowę zjazdów i chodników na odcinku 312 mb.
Odcinek przebudowywany obejmuje działki nr 612/1 i 664 w obrębie 0061 Wierzchowo należącą do gminy Wierzchowo.
Droga lasy technicznej – D i o kategorii ruchu KR2, szerokość jezdni - 4,0 - 5,0 m, szerokość chodnika – 1,5 m, szerokość wjazdów dostosowana do szerokości istniejących bram posesji. Chodniki wykonane z kostki brukowej Polbruk na podsypce piaskowo – cementowej.
Odwodnienie nawierzchni jezdni i chodników, jak dotychczas powierzchniowo do istniejących wpustów ulicznych. Wpusty uliczne i istniejącą kanalizację deszczową należy wyremontować – wymienić istniejące przyłącza i wpusty.
Ze względu na zaniżenie istniejących studni należy wykonać regulację pionową istniejących urządzeń na sieciach
Zakres robót obejmuje:
 wykonanie wykopów pod konstrukcje nawierzchni,
 wykonanie konstrukcji podbudowy zasadniczej z mieszanki kruszyw łamanych stabilizowanych mechanicznie frakcji 0/31,5 m,
 wykonanie nowych warstw bitumicznych jezdni,
 remont wpustów ulicznych kanalizacji deszczowej,
 regulacja wysokości posadowienia istniejących studni kanalizacji sanitarnej,
 budowa zjazdów do posesji z betonowej kostki typu Polbruk,
 budowa chodników z kostki brukowej typu Polbruk,
 wykonanie oznakowania poziomego i pionowego.

Zadanie Nr 2 : Droga w miejscowości Świerczyna.
Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Świerczyna dz. nr 374.
Zamówienie obejmuje wykonanie przebudowy drogi gminnej w miejscowość Świerczyna łączącej się z drogą powiatową nr 2007Z .
Początek drogi km 0+000 znajduje się na początku działki drogowej nr 417/2 drogi gminnej tj. na skrzyżowaniu z drogą powiatową nr 2007Z, a realizacja zadania rozpoczyna się w km 0 + 000,0 na granicy działki nr 374 obręb Świerczyna stanowiącą działkę drogową drogi gminnej. Natomiast koniec budowy jest na działce nr 374 obejmując dojazd do ostatniej posesji. Całkowita długość przebudowywanej drogi wynosi 313,84 mb.
Droga lasy technicznej – L i o kategorii ruchu KR1, szerokość jezdni – 5,5 m, szerokość wjazdów dostosowana do szerokości istniejących bram posesji.
Zakres robót obejmuje:
 wykonanie frezowania fragmentów nawierzchni bitumicznej na połączeniu z drogą powiatową,
 wykonanie wykopów pod konstrukcje nawierzchni na poszerzeniu,
 wykonanie konstrukcji podbudowy zasadniczej z mieszanki kruszyw łamanych stabilizowanych mechanicznie frakcji 0/31,5 m,
 wzmocnienie siatką konstrukcji na styku istniejącej nawierzchni z poszerzeniem,
 wykonanie nowych warstw bitumicznych jezdni,
 budowa zjazdów do posesji z betonowej kostki typu Polbruk,
 wykonanie oznakowania pionowego,
 odprowadzanie wód opadowych powierzchniowo na pobocza wykonane z mieszanki kruszyw łamanych.
Przed przystąpieniem do realizacji zadania należy zlokalizować wszelkie urządzenia podziemne. Na terenie prowadzonych prac związanych z przebudową drogi gminnej zlokalizowano:
 w ciągu drogi sieć energetyczną średniego napięcia oznaczoną na mapie eN;
 sieć kanalizacji sanitarnej
 sieć wodociągowa
 sieć telekomunikacyjna
Przed przystąpieniem do robót należy powiadomić gestorów uzbrojenia podziemnego. Podczas prowadzenia prac ziemnych należy zwrócić szczególną uwagę na występujące w terenie urządzenia obce ( studnie, zawory). W przypadku stwierdzenia w terenie kolizji roboty ziemne należy prowadzić ręcznie ze szczególną starannością oraz ostrożnością, nie powodując uszkodzeń infrastruktury podziemnej. Wszelkie powstałe podczas prac uszkodzenia sieci oraz urządzeń należy zabezpieczyć przed dalszym uszkodzeniem. Wszelkie powstałe z winy Wykonawcy uszkodzenia powinny być naprawione na koszt Wykonawcy.

Zadanie Nr 3 : Droga w miejscowości Bonin.
Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Bonin na dz. nr 30 i 10.
Zamówienie dotyczy przebudowy drogi gminnej w miejscowość Bonin łączącej się z drogą powiatową nr 1992Z . Przebudowa będzie polegała na wykonaniu nowej konstrukcji nawierzchni na istniejącej nawierzchni drogi bitumicznej oraz wykonanie poszerzenia jej do szerokości 5,50 m na odcinku 7,0 mb i zwężeniu jej do szerokości 3,70 m na dalszym odcinku oraz wykonanie połączenia jej na węższym odcinku z istniejącym placem firmy Agri Plus. .
Początek drogi km 0+000 znajduje się na początku działki drogowej nr 30 drogi gminnej tj. na skrzyżowaniu z drogą powiatową nr 1992Z. Natomiast koniec budowy jest na końcu działki nr 30 obejmując dojazd do ostatniej posesji.
Całkowita długość przebudowywanej drogi wynosi 133,0 mb.
Droga lasy technicznej – D i o kategorii ruchu KR1, szerokość jezdni – 3,7 - 5,5 m, szerokość wjazdów dostosowana do szerokości istniejących bram posesji.
Zakres robót obejmuje:
 wykonanie frezowania istniejącej nawierzchni bitumicznej drogi gminnej i na połączeniu z drogą powiatową,
 wykonanie wykopów pod konstrukcje nawierzchni oraz na poszerzeniu,
 wykonanie konstrukcji podbudowy zasadniczej z mieszanki kruszyw łamanych stabilizowanych mechanicznie frakcji 0/31,5 m
 wykonanie nowych warstw bitumicznych jezdni,
 połączenie odcinka drogi z placem Firmy Agri Plus,
 budowa zjazdów do posesji z betonowej kostki typu Polbruk wraz z wykonaniem podbudowy pod zjazdy z mieszanki betonowej C12/15,
 wykonanie oznakowania pionowego,
 odprowadzanie wód opadowych powierzchniowo na pobocza wykonane z mieszanki kruszyw łamanych.
Przed przystąpieniem do realizacji zadania należy zlokalizować wszelkie urządzenia podziemne. Na terenie prowadzonych prac związanych z przebudową drogi gminnej zlokalizowano:
 w ciągu drogi napowietrzną sieć energetyczną średniego napięcia oznaczoną na mapie eNA,
 sieć oświetleniowa po stronie lewej 3 słupy ( do likwidacji ) - oświetlające zakład Agri Plus,
 sieć wodociągowa.
Przed przystąpieniem do robót należy powiadomić gestorów uzbrojenia podziemnego jak również Firmę Agri Plus o przeniesienie słupów oświetlenia zakładu poza pas drogowy.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 90

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji na wykonane roboty i zamontowane urządzenia

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, dotyczące:
1) Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym – nie stawia się wymagań,
2) Sytuacji ekonomicznej i finansowej tj. posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 1.470.000,00 zł,
co potwierdzą poprzez złożenie aktualnej informacji banku.
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia wg załącznika Nr 2 oraz informacji banku złożonych przez wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.
3) Zdolności technicznej lub zawodowej w zakresie :
a) Doświadczenia :
posiadają doświadczenie umożliwiające realizację zamówienia tzn. w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonali co najmniej dwie roboty budowlane polegające na budowie lub przebudowie drogi co najmniej klasy technicznej L i kategorii ruchu min. KR1, o nawierzchni jezdni bitumicznej i o wartości każdej budowy min. 400.000 zł brutto.
co potwierdzą w wykazie wykonanych robót budowlanych i referencjami.
Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia wg załącznika Nr 2 oraz dokumentów złożonych przez wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIESPEŁNIA.

b) Osób zdolnych do wykonania zamówienia - dysponują :
 kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności drogowej lub konstrukcyjno – budowlanej bez ograniczeń lub inne uprawnienia umożliwiające wykonywanie tych samych czynności, na wykonywanie których w aktualnym stanie prawnym pozwalają uprawnienia budowlane w tej specjalności,
 dwoma kierownikami robót – każdy posiadający uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności drogowej lub konstrukcyjno – budowlanej bez ograniczeń lub inne uprawnienia umożliwiające wykonywanie tych samych czynności, na wykonywanie których w aktualnym stanie prawnym pozwalają uprawnienia budowlane w tej specjalności,
co potwierdzą w wykazie osób zdolnych do realizacji zamówienia.
Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia wg załącznika Nr 2 oraz wykazu osób zdolnych do wykonania zamówienia złożonych przez wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. W celu potwierdzenia przez wykonawcę braku podstaw wykluczenia z postępowania, Zamawiający żąda złożenia:
1) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem,
2) oświadczenia własnego wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego, o których mowa w:
a) art. 108 ust. 1 pkt 3 ustawy,
b) art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy, dotyczących orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka zapobiegawczego.
Zamawiający żąda od wykonawcy, który polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby na zasadach określonych w art. 118 ustawy, przedstawienia podmiotowych środków dowodowych, o których mowa w ppkt. 1 – 2) dotyczących tych podmiotów, potwierdzających, że nie zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia z postępowania.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2. W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej, sytuacji finansowej, Zamawiający żąda następujących podmiotowych środków dowodowych :
1) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane lub usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane lub usługi zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty (wg załącznika Nr 4),
2) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (wg załącznika Nr 5),
3) informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed jej złożeniem.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1) wspólnie muszą wykazać, że wspólnie spełniają warunki udziału w postępowaniu,
2) w stosunku do żadnego z nich nie zachodzi jakakolwiek podstawa do wykluczenia
z postępowania na podstawie art. 108 ust. 1 i art. 109 ust. 1 pkt. 4 ustawy Pzp oraz art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego ( Dz. U. z 2022 r. poz. 835 ),
3) ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązania,
4) muszą ustanowić pełnomocnika wykonawców występujących wspólnie do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia. Pełnomocnictwo musi mieć formę pisemną lub kopię potwierdzona przez notariusza,
5) przed zawarciem umowy o niniejsze zamówienie publiczne, jeżeli oferta konsorcjum zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający wezwie do przedstawienia umowy regulującej współpracę tych wykonawców,
6) wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mają obowiązek dołączyć do oferty oświadczenie, z którego będzie wynikać, jakie usługi lub roboty budowlane wykonają poszczególni wykonawcy,
7) przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Tak

7.2.) Informacje na temat zaliczek:

1) Zamawiający udzieli zaliczki, która zostanie wypłacona zgodnie z warunkami wypłat dofinansowania z Programu Rządowy Fundusz Polski Ład Program Inwestycji Strategicznych.
2) Zaliczka zostanie udzielona w wysokości 5% całkowitej ceny ofertowej w terminie do 30 dni od dnia podpisania umowy na podstawie faktury zaliczkowej.
3) Zamawiający przekaże wykonawcy zaliczkę na wskazane konto bankowe.

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Rodzaj zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzania zawarto w załączniku Nr 6 do SWZ Projekt umowy

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-07-29 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Sposób składania ofert - za pośrednictwem Platformy na adres : https://wierzchowo.ezamawiajacy.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-07-29 10:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-08-27

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Zamawiający umożliwia wykonanie robót objętych zamówieniem przed upływem 12 miesięcy od daty zawarcia umowy.
UWAGA :
W takim przypadku faktura końcowego rozliczenia powinna być przygotowana i złożona do Zamawiającego na ostatni dzień danego miesiąca, z takim wyprzedzeniem aby dokumenty złożone do faktury (tj. protokół końcowego odbioru robót, rozliczenie rzeczowe wykonanych robót, oświadczenia podwykonawców o otrzymaniu należnych im wynagrodzeń wraz z dowodami potwierdzającymi dokonanie zapłaty dla podwykonawców ) mogły być zweryfikowane przez Inżyniera i zatwierdzone przez Zamawiającego.
Złożenie faktury na ostatni dzień danego miesiąca wynika stąd, ponieważ Zamawiający będzie zobowiązany dostarczyć fakturę końcowego rozliczenia do BGK najpóźniej do dnia piątego następnego miesiąca.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.